Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda H-RV
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Honda H-RV
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    3
    4
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tpran last edited by

      Γεια σας,
      Είμαι και εγώ αρχάριος με την τετρακίνηση και ψάχνομαι για αυτοκίνητο που θα κάνει πολλά χιλιόμετρα σε εθνική και λίφα εκτός δρόμου. Έχω ψιλοκαταλήξει στο Honda H-rv αφένός λόγω προσιτής τιμής και κυβικών αλλα και αφετέρου λόφω οτι το πιο extreme σημείο που θα πάω θα είναι κανένας χιονισμένος χωματόδρομος, αϊντε και κακής ποιότητας ή καμμιά παραλία.
      Διάβασα όλα (η σχεδόν) τα posts των μελών του forum που αφορούν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και έχω να απευθύνω μερικές ερωτήσεις προς τους ιδιοκτήτες H-RV.

      1)Πιοα η εμειρία σας απο την ποιότητα και της Χοντα ως κατασκευαστή αλλα και του συγκεκριμένου αυτοκινήτου?

      1. Ποιά η εμπειρία σας απο το after sales service της αντιπροσωπείας. Τα ανταλλακτικά είναι σε λογικές τιμές? Έχω ακούσει οτι τα ανταλλακτικά της Χόντα είναι πολύ ακριβά. Ισχύει?

      2. Διάβασα σε πολλά posts θετικά σχόλια για το κιβώτιο CVT που εξοπ΄λιζεται το H-RV. Για να το θέσω καλύτερα, όλοι όσοι το δοκιμάσανε ήταν ενθουσιασμένοι. Γιατί? Τί είναι αυτό που το κάνει τόσο τέλειο. Προσωπικά δεν θα μου άρεσε σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο μια αίσθηση τύπου scooter.

      3. Επίσης, διάβασα άπειρα πράγματα για τα ελαστικά, όχι μόνο του συγκεκριμένου αλλα γενικώς των αυτοκινήτων που είναι για μικτή on-off χρήση. Μάλλον μπερδεύτηκα. κατάλαβα οτι τα μανίσια του H-RV είναι εντελώς ασφάλτινα και δεν λένε πολλά εκτός αλλα απο κει και πέρα τί να διαλέξει κανείς?

      4. Γνωρίζει κανείς εάν προγραμματίζει η εταιρία να το αντικαταστήσει - ανανεώσει? Προσωπικά πιστεύω οτι για τα λεφτά που δίνει κανείς θα έπρεπε να παίρνει περισσότερα ηλεκτρονικά καλούδια. Άν κοιτάξει κανείς σε άλλες μάρκες βλέπει οτι και τα πιο βασκικά μοντέλα εξοπλίζονται και με του πουλιού το γάλα. Έχω την αίσθηση οτι το H-RV υστερεί λίγο σε εξοπλισμό. Συμφωνείτε?

      Sorry για το μακρυ post, καλώ όσους έχουν εμπειρία με αυτά τα θέματα, να την μοιραστούν μαζί μας,

      Καλή Ανάσταση σε όλους!!!

      PS. Αυτό σεν σημαίνει οτι δεν θα μπώ μέχρι το Πάσχα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tpran last edited by

        Γεια σας,
        Είμαι και εγώ αρχάριος με την τετρακίνηση και ψάχνομαι για αυτοκίνητο που θα κάνει πολλά χιλιόμετρα σε εθνική και λίφα εκτός δρόμου. Έχω ψιλοκαταλήξει στο Honda H-rv αφένός λόγω προσιτής τιμής και κυβικών αλλα και αφετέρου λόφω οτι το πιο extreme σημείο που θα πάω θα είναι κανένας χιονισμένος χωματόδρομος, αϊντε και κακής ποιότητας ή καμμιά παραλία.
        Διάβασα όλα (η σχεδόν) τα posts των μελών του forum που αφορούν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και έχω να απευθύνω μερικές ερωτήσεις προς τους ιδιοκτήτες H-RV.

        1)Πιοα η εμειρία σας απο την ποιότητα και της Χοντα ως κατασκευαστή αλλα και του συγκεκριμένου αυτοκινήτου?

        1. Ποιά η εμπειρία σας απο το after sales service της αντιπροσωπείας. Τα ανταλλακτικά είναι σε λογικές τιμές? Έχω ακούσει οτι τα ανταλλακτικά της Χόντα είναι πολύ ακριβά. Ισχύει?

        2. Διάβασα σε πολλά posts θετικά σχόλια για το κιβώτιο CVT που εξοπ΄λιζεται το H-RV. Για να το θέσω καλύτερα, όλοι όσοι το δοκιμάσανε ήταν ενθουσιασμένοι. Γιατί? Τί είναι αυτό που το κάνει τόσο τέλειο. Προσωπικά δεν θα μου άρεσε σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο μια αίσθηση τύπου scooter.

        3. Επίσης, διάβασα άπειρα πράγματα για τα ελαστικά, όχι μόνο του συγκεκριμένου αλλα γενικώς των αυτοκινήτων που είναι για μικτή on-off χρήση. Μάλλον μπερδεύτηκα. κατάλαβα οτι τα μανίσια του H-RV είναι εντελώς ασφάλτινα και δεν λένε πολλά εκτός αλλα απο κει και πέρα τί να διαλέξει κανείς?

        4. Γνωρίζει κανείς εάν προγραμματίζει η εταιρία να το αντικαταστήσει - ανανεώσει? Προσωπικά πιστεύω οτι για τα λεφτά που δίνει κανείς θα έπρεπε να παίρνει περισσότερα ηλεκτρονικά καλούδια. Άν κοιτάξει κανείς σε άλλες μάρκες βλέπει οτι και τα πιο βασκικά μοντέλα εξοπλίζονται και με του πουλιού το γάλα. Έχω την αίσθηση οτι το H-RV υστερεί λίγο σε εξοπλισμό. Συμφωνείτε?

        Sorry για το μακρυ post, καλώ όσους έχουν εμπειρία με αυτά τα θέματα, να την μοιραστούν μαζί μας,

        Καλή Ανάσταση σε όλους!!!

        PS. Αυτό σεν σημαίνει οτι δεν θα μπώ μέχρι το Πάσχα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tpran last edited by

          Γεια σας,
          Είμαι και εγώ αρχάριος με την τετρακίνηση και ψάχνομαι για αυτοκίνητο που θα κάνει πολλά χιλιόμετρα σε εθνική και λίφα εκτός δρόμου. Έχω ψιλοκαταλήξει στο Honda H-rv αφένός λόγω προσιτής τιμής και κυβικών αλλα και αφετέρου λόφω οτι το πιο extreme σημείο που θα πάω θα είναι κανένας χιονισμένος χωματόδρομος, αϊντε και κακής ποιότητας ή καμμιά παραλία.
          Διάβασα όλα (η σχεδόν) τα posts των μελών του forum που αφορούν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και έχω να απευθύνω μερικές ερωτήσεις προς τους ιδιοκτήτες H-RV.

          1)Πιοα η εμειρία σας απο την ποιότητα και της Χοντα ως κατασκευαστή αλλα και του συγκεκριμένου αυτοκινήτου?

          1. Ποιά η εμπειρία σας απο το after sales service της αντιπροσωπείας. Τα ανταλλακτικά είναι σε λογικές τιμές? Έχω ακούσει οτι τα ανταλλακτικά της Χόντα είναι πολύ ακριβά. Ισχύει?

          2. Διάβασα σε πολλά posts θετικά σχόλια για το κιβώτιο CVT που εξοπ΄λιζεται το H-RV. Για να το θέσω καλύτερα, όλοι όσοι το δοκιμάσανε ήταν ενθουσιασμένοι. Γιατί? Τί είναι αυτό που το κάνει τόσο τέλειο. Προσωπικά δεν θα μου άρεσε σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο μια αίσθηση τύπου scooter.

          3. Επίσης, διάβασα άπειρα πράγματα για τα ελαστικά, όχι μόνο του συγκεκριμένου αλλα γενικώς των αυτοκινήτων που είναι για μικτή on-off χρήση. Μάλλον μπερδεύτηκα. κατάλαβα οτι τα μανίσια του H-RV είναι εντελώς ασφάλτινα και δεν λένε πολλά εκτός αλλα απο κει και πέρα τί να διαλέξει κανείς?

          4. Γνωρίζει κανείς εάν προγραμματίζει η εταιρία να το αντικαταστήσει - ανανεώσει? Προσωπικά πιστεύω οτι για τα λεφτά που δίνει κανείς θα έπρεπε να παίρνει περισσότερα ηλεκτρονικά καλούδια. Άν κοιτάξει κανείς σε άλλες μάρκες βλέπει οτι και τα πιο βασκικά μοντέλα εξοπλίζονται και με του πουλιού το γάλα. Έχω την αίσθηση οτι το H-RV υστερεί λίγο σε εξοπλισμό. Συμφωνείτε?

          Sorry για το μακρυ post, καλώ όσους έχουν εμπειρία με αυτά τα θέματα, να την μοιραστούν μαζί μας,

          Καλή Ανάσταση σε όλους!!!

          PS. Αυτό σεν σημαίνει οτι δεν θα μπώ μέχρι το Πάσχα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pai-mei last edited by

            tpran το ΗRV είναι μεν στη δύση της πορείας του αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Ίσα ίσα που το αυτοκίνητο είναι τώρα καλύτερο από ποτέ.

            Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με το Honda εκτός δρόμου, σε διάφορες συνθήκες, από χιόνι μέχρι λάσπες και χαλίκια. Με τα Nokian MS, που φορούσε, με εξέπληξε. Ήταν πολύ καλό παντού, με πρόσφυση ακρίβεια και κατευθυντικότητα. Νιώθεις ότι το ελέγχεις. Μ αρέσε πολύ περισσότερο από το μπατάλικο, υπερτιμημένο ΡΑΒ4.
            Τα λάστιχα βέβαια ήταν αυτά, που έκαναν τη διαφορά. Εκτός αυτού, το αμάξι είναι και ελαφρύ, οπότε και αυτό βοηθάει. Το μόνο μειονέκτημα είναι η 4κίνηση του. Όχι τόσο, σε υστέρη απόκρισης, όσο σε αντοχή. Ο συμπλέκτης δεν είναι για πολλά πολλά.

            Τώρα στο δρόμο είναι ισάξιο (αν όχι καλύτερο) από αρκετά αμιγώς επιβατικά. Ωραίο τιμόνι, μικρές κλίσεις, ακριβής επιλογέας.

            Στα 25-26 που κάνει το βρίσκω ακριβό βέβαια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
              tpran το ΗRV είναι μεν στη δύση της πορείας του αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Ίσα ίσα που το αυτοκίνητο είναι τώρα καλύτερο από ποτέ.

              Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με το Honda εκτός δρόμου, σε διάφορες συνθήκες, από χιόνι μέχρι λάσπες και χαλίκια. Με τα Nokian MS, που φορούσε, με εξέπληξε. Ήταν πολύ καλό παντού, με πρόσφυση ακρίβεια και κατευθυντικότητα. Νιώθεις ότι το ελέγχεις. Μ αρέσε πολύ περισσότερο από το μπατάλικο, υπερτιμημένο ΡΑΒ4.
              Τα λάστιχα βέβαια ήταν αυτά, που έκαναν τη διαφορά. Εκτός αυτού, το αμάξι είναι και ελαφρύ, οπότε και αυτό βοηθάει. Το μόνο μειονέκτημα είναι η 4κίνηση του. Όχι τόσο, σε υστέρη απόκρισης, όσο σε αντοχή. Ο συμπλέκτης δεν είναι για πολλά πολλά.

              Τώρα στο δρόμο είναι ισάξιο (αν όχι καλύτερο) από αρκετά αμιγώς επιβατικά. Ωραίο τιμόνι, μικρές κλίσεις, ακριβής επιλογέας.

              Στα 25-26 που κάνει το βρίσκω ακριβό βέβαια.

              I TOTALLY AGREE WITH PAI MEI

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr