-
Εχω την εξής απορία, τα ελαστικά 195/45 R16 του C2 VTS μηπως δεν είναι κατάλληλα για τους Ελληνικούς δρόμους? Δηλαδή μηπως πρακτικα στραβώνουν οι ζάντες απο τις λακούβες?
Επι τι ευκαιρία πως συκρίνετε αυτο το αμάξι με το Ignis sport? -
Εχω την εξής απορία, τα ελαστικά 195/45 R16 του C2 VTS μηπως δεν είναι κατάλληλα για τους Ελληνικούς δρόμους? Δηλαδή μηπως πρακτικα στραβώνουν οι ζάντες απο τις λακούβες?
Επι τι ευκαιρία πως συκρίνετε αυτο το αμάξι με το Ignis sport? -
Εχω την εξής απορία, τα ελαστικά 195/45 R16 του C2 VTS μηπως δεν είναι κατάλληλα για τους Ελληνικούς δρόμους? Δηλαδή μηπως πρακτικα στραβώνουν οι ζάντες απο τις λακούβες?
Επι τι ευκαιρία πως συκρίνετε αυτο το αμάξι με το Ignis sport? -
γιατι πως συγκρινετε???
-
Μαλλον δεν το εξέφρασα καλα, εννοω πως συγκρίνετε (εσεις!) συνολικα το C2 VTS με το Ignis sport, οχι μονο σχετικα με τις ζάντες
-
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9827
-
Για να απαντήσω στην αρχική σου ερώτηση, το 'στράβωμα' στις ζάντες αλουμινίου (και ενδεχομένως και στις σιδερένιες) είναι κάτι το απόλυτα φυσιολογικό, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε χρήση στους ελληνικούς δρόμους..
Ακόμα και μετά από προσεκτική χρήση, μετά από 2-3 χρόνια μην περιμένεις οι ζάντες σου να είναι 100% ίσιες (μάλλον το αντίθετο..) και ειδικά σε λάστιχο 195/45 που αυτόματα μεταφράζεται σε πολύ χαμηλό προφίλ ελαστικού. Βέβαια ένα ελαφρύ στράβωμα δεν αποτελεί από μόνο του πρόβλημα...πρόβλημα αρχίζει να υπάρχει όταν π.χ. το λάστιχο χάνει αέρα ή οταν παρατηρούμε τρέμουλο στο τιμόνι.
Τώρα αν εννοείς τον κίνδυνο να σπάσει η ζάντα...με λίγη προσοχή δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα.
-
Συμφωνώ με τον Κώστα...το 195/45/16 βέβαια έχει χαμηλότατο προφίλ (8,8 εκ) αλλά εντάξει λίγη προσοχή θέλει, δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα άσε που οι 16άρες που φορά είναι πανέμορφες!
-
Αυτο που με προβληματιζει ειναι το 45αρε προφιλ, αλλα αυτο δεν ειναι αποτρεπτικο απο το να αγορασω το αμαξακι.
(Εχω πάθει και μια πλάκα με το ignis sport.. μαπα μεσα, αλλα κατι με τραβαει (ντιζα, καλεσ επιδοσεις, παιχνιδιαρικο και ατσαλο))
-
συνήθως οι ζάντες πρώτες τοποθέτησης είναι αρκετά ανθεκτικές. περισσότερο απο τις aftermarket. και στο λέω απο πείρα. Δεν νομίζω να έχεις σοβαρό πρόβλημα, αρκεί να τις προσέχεις κι ολας.
-
οι δικές μου πάλι με λάστιχο 165/55/13 έγιναν φυτίλια και αναγκάστηκα στην τελευταία αλλαγή να βάλω πολύ ψηλότερο λάστιχο (165/65/13 ),με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να χάσει πολύ σε μπρίο.
Να μην ξεχάσω και τα 120 ευρώ που έδωσα για την επισκευή των θεόστραβων ζαντών μου....
Το πολύ χαμηλό προφίλ δεν ευνοείται στην Ελλάδα..
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
οι δικές μου πάλι με λάστιχο 165/55/13 έγιναν φυτίλια και αναγκάστηκα στην τελευταία αλλαγή να βάλω πολύ ψηλότερο λάστιχο (165/65/13 ),με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να χάσει πολύ σε μπρίο.Να μην ξεχάσω και τα 120 ευρώ που έδωσα για την επισκευή των θεόστραβων ζαντών μου....
Το πολύ χαμηλό προφίλ δεν ευνοείται στην Ελλάδα..
...πώς να μην χάσει αφού του άλλαξες διάμετρο!
165/55/13 ~51,17 εκ.
165/65/13 ~54,47 εκ. (!)
-έχεις απόκλιση 6,4 %
-το αμάξι σου έχει γίνει πιο αργό
-όταν βλέπεις 100 χλμ στο κοντέρ σου στην πραγματικότητα κινείσαι με 106,5 χλμ. -
Το ξέρω!
Είναι συνήθης αλλαγή σε Τσίνκουε και εκ των συνθηκών αναγκαστική (σχεδόν όλα έχουν στραβωμένες ζάντες)!
Τώρα το ταχύμετρο είναι πιο ακριβές,διότι το κοντέρ των Τσίνκουε σφύζει από αισιοδοξία!
-
Δεν σε αδικώ με 9 εκ. προφίλ...
Στραβώνουν οι ζάντες του c2 VTS στους ελληνικούς δρόμους?