-
Σκέφτομαι σοβαρά την αγορά του Opel Vectra.
Έχει abs αλλά όχι edb. Μου εκανε εντυπωση αλλα ρωτηση πωλητη της Opel.
Μιλάω γι αυτό το σύστημα που ελέγχει την πέδηση των ελαστικών στο δρόμο και ‘ρυθμίζει’ το abs αναλόγως.Βεβαια η Opel δινει στανταρντ ενα ‘Σύστημα Ελέγχου Πλαισίου’ (IDS).
«Το ενεργητικό Σύστημα Οδικής Συμπεριφοράς (IDS) του Opel Vectra συσχετίζει χωρίς να γίνεται αντιληπτό τη συμπεριφορά του πλαισίου του αυτοκινήτου με τις αντιδράσεις του οδηγού.
Το IDS ανταποκρίνεται έξυπνα στη δυναμική των πεντάλ και στις κινήσεις του τιμονιού, παρέχοντας πρόσθετη συνολική ασφάλεια και οδηγική ευστάθεια.»Επίσης (αντιγραφη απο Opel.gr
Το IDS ενσωματώνει προηγμένη τεχνολογία που περιλαμβάνει:- EHPS (Electro-Hydraulic Power Steering) - Σύστημα Διεύθυνσης και Ηλεκτρο-υδραυλική Υποβοήθηση. Πρωτοποριακή σχεδίαση πλαισίου - πίσω άξονας τεσσάρων συνδέσμων που ανιχνεύει την κατάσταση του δρόμου, βελτιωμένη επαφή μεταξύ τροχού και δρόμου, μεγαλύτερη ευελιξία στις στροφές. Έξυπνη παρέμβαση ABS, σε συνδυασμό με:
- CBC (Cornering Brake Control) Έλεγχος Φρεναρίσματος στις Στροφές -διατηρεί τη βέλτιστη σταθερότητα του οχήματος και τον έλεγχο όταν φρενάρει σε μία στροφή.
-Brake Assist Υποβοήθηση Φρεναρίσματος - ανιχνεύει το βαθμό και την ταχύτητα πίεσης του πεντάλ και επιταχύνει την εφαρμογή της δύναμης πέδησης.
-Ηλεκτρονικός Κατανεμητής Πέδησης
Μηπως τελικά τα ανωτέρω είναι ισοδυναμα ενος edb? Είναι ολα παιχνίδι με τις λέξεις και πως ονομαζει το ιδιο πραγμα(συστηματα προσφυσης) η καθε εταιρια?
Πείτε μου, πόσο σημαντικό είναι κατά τη γνώμη σας το edb? Θα είναι λιγότερο ασφαλές το αυτοκίνητο χωρίς την χρήση του και εχοντας τα ανωτερω(ids)
-
Σκέφτομαι σοβαρά την αγορά του Opel Vectra.
Έχει abs αλλά όχι edb. Μου εκανε εντυπωση αλλα ρωτηση πωλητη της Opel.
Μιλάω γι αυτό το σύστημα που ελέγχει την πέδηση των ελαστικών στο δρόμο και ‘ρυθμίζει’ το abs αναλόγως.Βεβαια η Opel δινει στανταρντ ενα ‘Σύστημα Ελέγχου Πλαισίου’ (IDS).
«Το ενεργητικό Σύστημα Οδικής Συμπεριφοράς (IDS) του Opel Vectra συσχετίζει χωρίς να γίνεται αντιληπτό τη συμπεριφορά του πλαισίου του αυτοκινήτου με τις αντιδράσεις του οδηγού.
Το IDS ανταποκρίνεται έξυπνα στη δυναμική των πεντάλ και στις κινήσεις του τιμονιού, παρέχοντας πρόσθετη συνολική ασφάλεια και οδηγική ευστάθεια.»Επίσης (αντιγραφη απο Opel.gr
Το IDS ενσωματώνει προηγμένη τεχνολογία που περιλαμβάνει:- EHPS (Electro-Hydraulic Power Steering) - Σύστημα Διεύθυνσης και Ηλεκτρο-υδραυλική Υποβοήθηση. Πρωτοποριακή σχεδίαση πλαισίου - πίσω άξονας τεσσάρων συνδέσμων που ανιχνεύει την κατάσταση του δρόμου, βελτιωμένη επαφή μεταξύ τροχού και δρόμου, μεγαλύτερη ευελιξία στις στροφές. Έξυπνη παρέμβαση ABS, σε συνδυασμό με:
- CBC (Cornering Brake Control) Έλεγχος Φρεναρίσματος στις Στροφές -διατηρεί τη βέλτιστη σταθερότητα του οχήματος και τον έλεγχο όταν φρενάρει σε μία στροφή.
-Brake Assist Υποβοήθηση Φρεναρίσματος - ανιχνεύει το βαθμό και την ταχύτητα πίεσης του πεντάλ και επιταχύνει την εφαρμογή της δύναμης πέδησης.
-Ηλεκτρονικός Κατανεμητής Πέδησης
Μηπως τελικά τα ανωτέρω είναι ισοδυναμα ενος edb? Είναι ολα παιχνίδι με τις λέξεις και πως ονομαζει το ιδιο πραγμα(συστηματα προσφυσης) η καθε εταιρια?
Πείτε μου, πόσο σημαντικό είναι κατά τη γνώμη σας το edb? Θα είναι λιγότερο ασφαλές το αυτοκίνητο χωρίς την χρήση του και εχοντας τα ανωτερω(ids)
-
Σκέφτομαι σοβαρά την αγορά του Opel Vectra.
Έχει abs αλλά όχι edb. Μου εκανε εντυπωση αλλα ρωτηση πωλητη της Opel.
Μιλάω γι αυτό το σύστημα που ελέγχει την πέδηση των ελαστικών στο δρόμο και ‘ρυθμίζει’ το abs αναλόγως.Βεβαια η Opel δινει στανταρντ ενα ‘Σύστημα Ελέγχου Πλαισίου’ (IDS).
«Το ενεργητικό Σύστημα Οδικής Συμπεριφοράς (IDS) του Opel Vectra συσχετίζει χωρίς να γίνεται αντιληπτό τη συμπεριφορά του πλαισίου του αυτοκινήτου με τις αντιδράσεις του οδηγού.
Το IDS ανταποκρίνεται έξυπνα στη δυναμική των πεντάλ και στις κινήσεις του τιμονιού, παρέχοντας πρόσθετη συνολική ασφάλεια και οδηγική ευστάθεια.»Επίσης (αντιγραφη απο Opel.gr
Το IDS ενσωματώνει προηγμένη τεχνολογία που περιλαμβάνει:- EHPS (Electro-Hydraulic Power Steering) - Σύστημα Διεύθυνσης και Ηλεκτρο-υδραυλική Υποβοήθηση. Πρωτοποριακή σχεδίαση πλαισίου - πίσω άξονας τεσσάρων συνδέσμων που ανιχνεύει την κατάσταση του δρόμου, βελτιωμένη επαφή μεταξύ τροχού και δρόμου, μεγαλύτερη ευελιξία στις στροφές. Έξυπνη παρέμβαση ABS, σε συνδυασμό με:
- CBC (Cornering Brake Control) Έλεγχος Φρεναρίσματος στις Στροφές -διατηρεί τη βέλτιστη σταθερότητα του οχήματος και τον έλεγχο όταν φρενάρει σε μία στροφή.
-Brake Assist Υποβοήθηση Φρεναρίσματος - ανιχνεύει το βαθμό και την ταχύτητα πίεσης του πεντάλ και επιταχύνει την εφαρμογή της δύναμης πέδησης.
-Ηλεκτρονικός Κατανεμητής Πέδησης
Μηπως τελικά τα ανωτέρω είναι ισοδυναμα ενος edb? Είναι ολα παιχνίδι με τις λέξεις και πως ονομαζει το ιδιο πραγμα(συστηματα προσφυσης) η καθε εταιρια?
Πείτε μου, πόσο σημαντικό είναι κατά τη γνώμη σας το edb? Θα είναι λιγότερο ασφαλές το αυτοκίνητο χωρίς την χρήση του και εχοντας τα ανωτερω(ids)
-
Ηλεκτρονικός Κατανεμητής Πέδησης = ElectonicBrakeDistributor.
Τo ΙDS λοιπόν το ενσωματώνει και ο πωλητής είναι απλά άσχετος. Εκτός του EBD διαθέτει CBC που κατανέμει την πίεση του φρεναρίσματος στην στροφή για μεγαλύτερη σταθερότητα BAS που αυξάνει την πίεση σε απότομα -πανικού φρεναρίσματα. -
και γιατί δεν το βάζεις στο OPEL FORUM???
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6826 -
mirage νασαι καλα.
Ευτυχως που υπαρχουν και τα forum. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
και γιατί δεν το βάζεις στο OPEL FORUM???
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6826Ο καθενας με τον πόνο του
-
Ναι, 80 σελιδες forum και για το vectra λεει ελαχιστα...
-
Για το krusenstern το εγραψα που τα παιδευτηκε να ενημερωσει το ευρετηριο της αυτοκινησης και φυσικο ειναι να μην βλεπει με καλο ματι να ξεφυτρωνουν νεα θεματα που μπορουν να συζητηθουν σε ηδη ανοιγμενα
-
ok, no problem.
-
Πάντως ο πωλητής ήταν άσχετος.
-
Και δεν είναι ο μόνος πίστεψε με. Οι άνθρωποι στερούνται γνώσεων ( σε μεγάλο ποσοστό, όχι οτι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις ) είναι καλοί παπάγαλοι με απίστευτές ικανότητες στο να πείθουν άσχετους με το αντικείμενο πελάτες. Είναι χαρακτηριστικό οτι έχω αντιμετωπισθεί με δυσφορία ( αν μπορούσε θα με πετούσε έξω μάλλον θεωρούσε οτι του μειώνω το προιόν παρουσία υποψηφίων αγοραστών ) από πωλήτη γιατί τόλμησα να πώ οτι το παλιό 1.4 307 απλά σερνότανε.
-
Τελικά όλα αυτα τα συστηματα (ebd, cbc, brake assist-εκτος του abs που αποδεδειγμενα βοηθα), πως τα αξιολογείτε? Βαζουν ενα χερακι βοηθειας να σε κρατησουν στο δρομο όταν τύχει μια κακιά στιγμή ή είναι ημίμετρα?
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
....Βαζουν ενα χερακι βοηθειας να σε κρατησουν στο δρομο όταν τύχει μια κακιά στιγμή ή είναι ημίμετρα?Όπως λέγανε και οι αρχαίοι 'συν Αθηνά και χείρα κίνει' δηλαδή καλή η έξωθεν βοήθεια αλλά κάνε κι εσύ το κατιτί σου... Χεράκι βάζουνε αλλά αν εσύ με την βλακεία που μπορεί να έχεις κάνει χρειάζεσαι χερούκλα τότε απλά δεν επαρκούν. Με μια κουβέντα, τους βασικούς νόμους της φυσικής ειδικά τους σχετικούς με τη διατήρηση ενέργειας, την αδράνεια και τη βαρύτητα δεν τους κοροϊδεύεις με όσα τέτοια και να έχεις!!
-
Μου μιλησε καποιος για το συστημα 'Antispin'.
Ακριβως δεν καταλαβα αλλα αν τα λεω σωστα, σε βοηθα να μην βγαινει το αυτοκινητο απο το δρομο, στις στροφες.Με βαση αυτα που ανεφερε πιο πανω, το opel το διαθετει?
Μηπως ειναι αυτο που λεει CBC? Ειναι το ιδιο πραγμα με διαφορετικη ονομασια? (τι μπερδεμα κι αυτο)
-
Ξερει κανεις να μου πει?
-
Το antispin (ASR) μετράει την ταχύτητα του οχήματος και την συγκρίνει με το ρυθμό περιστροφής των κινητήριων τροχών, χρησιμοποιόντας τους σένσορες του ABS. Αν υπάρχει διαφορά, τότε 'κόβει' γκάζι ώστε να αποφευχθεί το σπινάρισμα κατά την εκκίνηση. Το ESP (που αν δεν κάνω λάθος πάει πακέτο με το ASR) ελέγχει τους τροχούς και αν ανιχνεύσει ολίσθηση του οχήματος (χάσιμο πρόσφυσης), φρενάρει τον κατάλληλο τροχό/τροχούς ώστε το όχημα να αποκτήσει πρόσφυση και να μείνει στην πορεία του.
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Τελικά όλα αυτα τα συστηματα (ebd, cbc, brake assist-εκτος του abs που αποδεδειγμενα βοηθα), πως τα αξιολογείτε? Βαζουν ενα χερακι βοηθειας να σε κρατησουν στο δρομο όταν τύχει μια κακιά στιγμή ή είναι ημίμετρα?Ημίμετρα είναι φυσικά. Το μόνο χεράκι που μπορεί να σε κρατήσει στον δρόμο είναι το δικό σου. Προσοχή λοιπόν μέχρι εκεί που μπορεί ο καθένας μας.
Τώρα που έμαθες την χρησιμότητα του συστήματος θα αγορασεις το vectra? -
Ναι
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Μου μιλησε καποιος για το συστημα 'Antispin'.
Ακριβως δεν καταλαβα αλλα αν τα λεω σωστα, σε βοηθα να μην βγαινει το αυτοκινητο απο το δρομο, στις στροφες.Με βαση αυτα που ανεφερε πιο πανω, το opel το διαθετει?
Μηπως ειναι αυτο που λεει CBC? Ειναι το ιδιο πραγμα με διαφορετικη ονομασια? (τι μπερδεμα κι αυτο)
Το antispin, όπως ανέφεραν και οι προηγούμενοι περιορίζει το σπινάρισμα των κινητήριων τροχών και βοηθάει κυρίως στην εκκίνηση σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (αν και στο χιόνι πιθανό να είναι καλύτερα αν το έχεις στο off)
Αν θυμάμαι καλά, το Ids που αναφέρεις δεν έχει σχέση με κάποιο τέτοιο σύστημα, αλλά αναφέρεται στο σχεδιασμό των αναρτήσεων (ενεργητικές αναρτήσεις = όταν χρειάζεται η ανάρτηση σκληραίνει για καλύτερη πρόσφυση και μαλακώνει μετά για μεγαλύτερη άνεση)
Το CBC αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο στο φρενάρισμα και είναι ένα σύστημα που κατανέμει τη δύναμη πέδησης κατά τη διάρκεια μίας στροφής στους τροχούς με τέτοιο τρόπο ώστε να μεγιστοποιείται η σταθερότητα του αυτοκινήτου (καθώς, ως γνωστόν φρενάρισμα σε στροφή σε γενικές γραμμές έχει ως αποτέλεσμα την αγορά παρακείμενου αγροτεμαχίου).
Άρα, σύμφωνα με αυτά που ανέφερες το Vectra δεν διαθέτει κάποιο τέτοιο σύστημα.
Αυτό που μάλλον εννοείς είναι το ESP (=electronic stability system) το οποίο μέσω των αισθητήρων του ABS (όπως άλλωστε και τα antispin) επεμβαίνει στα φρένα προκειμένου να διορθώσει την πορεία του αυτοκινήτου (πάντα σε στροφή) αν κρίνει ότι αυτή δεν είναι η ενδεδειγμένη...
Σημαντικό είναι να γνωρίζει ο οδηγός ότι όλα αυτά τα μαραφέτια έχουν τα όριά τους τα οποία βρίσκονται στα όρια του συνδυασμού ελαστικά+αδράνεια+άσφαλτος... . Κοινώς τίποτα δεν είναι πανάκεια!
Καλορίζικο το Vectra!
-
Να σαι καλα φιλε μου.
Οι απαντησεις σας ριχνουν φως στις αποριες μου.
Περί Opel, Abs χωρίς ebd. Με IDS. Είναι ασφαλές?