-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Κοιτα σαν βασικο μελος του Citroen Club εχω μπει και εχω οδηγησει πολλα Vts 1600 ΝA και Turbo και 2.0 προ και μετα facelift...Ε, ολο και κατι θα εχω παρει χαμπαρι...Ουτε το By Loeb του αμορε μου δεν κανει κιχ που οπως και να το κανεις τρωει μια πικρα παραπανω στα χερια καυλογκαζης γυναικας (το χειριστο ειδος καυλογκαζου οδηγου...) Απλα νιωθω τρομερα ασχημα γιατι εδω και πολλα ποστ ειμαστε τελειωςενταξει, εγω απλα ανεφερα τις εντυπωσεις κατοχου. δεν το εβγαλα απο τη φαντασια μου και μαλιστα δεν το περιμενα καν γιατι τα απλα c4 και 307 απο οσο ξερω δεν εχουν καποιο ιδιαιτερο θεμα..
πιστευω ομως οτι το 2λιτρο vts που ειναι πιο σκληρο , λογικο ειναι να τριξει πιο νωρις οπως αντιστοιχα και το c2 μου σε σχεση με τα 1.4 τα οποια δεν ειναι τοσο χαρχαλα γιατι ειναι πιο μαλακα
-
Τι ειναι το διλιτρο...? Σε καμια απολυτως περιπτωση ομως!
Οσο για το C2 μην αγχωνεσαι...Το amore εκτος απο το Loeb εχει κι ενα C2 1.4...Το ιδιο κοτετσι ειναι και το μικρο σε κυβισμο C2 μην νομιζεις οτι διαφερει πολυ... -
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Τι ειναι το διλιτρο...? Σε καμια απολυτως περιπτωση ομως!
Οσο για το C2 μην αγχωνεσαι...Το amore εκτος απο το Loeb εχει κι ενα C2 1.4...Το ιδιο κοτετσι ειναι και το μικρο σε κυβισμο C2 μην νομιζεις οτι διαφερει πολυ...καλα δεν αμφιβαλλω για την αθλια ποιοτητα της citroen
την εχω γνωρισει σε ολες τις μορφες της και δε μιλαω μονο για πλαστικα του κωλου και 'δερματινα' τιμονια που σκανε απο τον ηλιο..
εχω γνωρισει και το σπασμενα διαφορικο μου , το πολλακις κατεστραμενο κιβωτιο μου, τα ηλεκτρικα που κανουν τα τρελα τους και πολλα αλλα
αυτα τα μηχανικα αν δε κανω λαθος υπαρχουν και στα μεγαλα μοντελα..
ενα μονο του δικαιολογω.. γαματο στριψιμο , ωραιο αμεσο τιμονι και καλα φρενα αλλα πανω απο μιση ωρα εκει μεσα δε τη παλευω πλεον..
πηρα γερμανο και σωθηκα
-
Το C2 δεν ειναι Citroen...Ειναι κοτετσι...Και αν σου φαινεται γαματο στριψιμο και αμεσο τιμονι του C2 μπορω να καταλαβω γιατι βολευτηκες με Γερμανο...Και επειδη τελος παντων οι φιλοι μου οι Ιταλοι θα μας παρουν με τις πετρες σε λιγο απο εδω μεσα ας το κοψουμε εδω...Οι Vagητες δεν γουσταρετε Delta και γενικα Ιταλια! ΟΚ κατανοητο ,γι'αυτο και δεν το επιλεξατε...Αυτο δεν σημαινει οτι ολοι οι ανθρωποι εχουν τον ιδιο τροπο σκεψης ουτε τα ιδια θελω...Η Delta ειναι και γαμω τα μηχανηματα και καλυπτει αναγκες που δεν μπορει να καλυψει κανενα γερμανικο της κατηγοριας....
-
παντα τηρουμενων των αναλογιων φιλε μου , δεν ειπα οτι ειναι και s2000..
αλλα ετσι ειμαι εγω , εχω χαμηλες βλεψεις και δε τη βολεψα με ενα c4 που ειναι **πραγματικο ** citroen..
-
Για να κλεισει το θεμα με τα μεταχειρισμενα, σε οριζοντα 1ος χρονου δεν ξερουμε πως θα κινειται η αγορα ποσο μαλλον σε 5 χρονια, οποτε οσο και να συζηταμε ακρη δεν θα βγαλουμε.
@QsisVTS εγω παλι πηρα 2 smart (+2 ο αδελφος μου) μια δ και ενα παντα η μανα μου και ξεχασαμε τι θα πει συνεργειο.
η πικρα του βεκτρα αλλα και του πολο με τις συχνες επισκεψεις στα συνεργεια ακομη ειναι ζωντανη. -
Οντως ειχες χαμηλες βλεψεις...''Αυτοκινητο του λαου'' πηρες... Αν η C4 ηταν ενα πραγματικο Citroen θα ειχα κι εγω μια...Και στο κατω κατω δεν ειχες ποτε πραγματικη Citroen για να ξερεις πως εινα αυτες...Τελος το απο μενα καλυτερα αν θες να συνεχισουμε την ανουσια κουβεντουλα μας με πμ απο αυριο γιατι φωναζει και η γυναικα και ειναι βαρια η παντοφλα...
-
σε καταλαβαινω για τη παντοφλα μονο
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Απλα νιωθω τρομερα ασχημα γιατι εδω και πολλα ποστ ειμαστε τελειωςΠολύ σωστά! Γιαυτό παρακαλώ επιστρέψτε στο θέμα μας το οποίο, σε περίπτωση που το ξεχάσατε, είναι η Lancia Delta και μάλιστα του 2008 όχι του 1978
(Moderator nass)
-
Μετά από 7,5 μήνες και 10000χλμ συμβίωσης με την ασημένια κούκλα μου (ORO 120hp) , ήρθε η ώρα για διακοπές και για τα πρώτα μεγάλα μας ταξίδια!!! Ήξερα ότι είχα βρει μια καλή θέση οδήγησης για μένα (1,80cm και 85kg), όμως διαβάζοντας όλα αυτά περί των εμπρός καθισμάτων, δεν κρύβω πως είχα μια περιέργεια για το πως θα ήμουν μετά από πολύωρη οδήγηση σε εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους. Μετά λοιπόν από +2000χλμ οδήγησης σε όλους τους τύπους δρόμων (από Εγνατία μέχρι χωματόδρομους), έχω να πω ότι : ακόμα δεν έχω καταλάβει ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΝΤΟΡΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!
Έκανα Θεσ/νίκη-Μεσολόγγι, σε 5ώρες και χωρίς στάση, γιατί πολύ απλά δεν κουράστηκε κανένας από τους 4 επιβαίνοντες, με τη μισή διαδρομή να είναι χαλί και την άλλη μισή με πολλές στροφές, φουρκέτες (Μπράλος)κλπ., αλλά και με αρκετά σβέλτους ρυθμούς. Η πλευρική στήριξη σίγουρα δεν είναι κορυφαία, αλλά είναι ΕΠΑΡΚΕΣΤΑΤΗ για τον τύπο του αυτοκινήτου, αλλά και για τέτοιο στυλ οδήγησης, που νομίζω ότι έχει η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών.
Οι κλίσεις στις στροφές δεν ήταν μεγάλες και δεν προβλημάτιζαν καθόλου, ενώ και ο ημιάκαμπτος δεν έκανε αισθητή την εμφάνισή του και δεν κούραζε ούτε στους κακοτράχαλους δρόμους των Επτανήσων.
Γενικά οι διαδρομές ήταν άνετες και ήσυχες, (εκτός από κάποιους αεροδυναμικούς θορύβους, μάλλον από τους καθρέπτες, στις μεγάλες ταχύτητες). Ο κινητήρας δυνατός, δείχνοντας τη ροπή του στις ρεπρίζ και στις κλειστές ανηφορικές διαδρομές , αλλά και την κατανάλωσή του όταν το πατάς λίγο παραπάνω.
Υ.Γ.
Το μόνο κακό ήταν ότι ....... τελείωσαν οι διακοπές , αλλά και η ελλειπή πληροφόρηση του Instant Nav στους επαρχιακούς δρόμους της Δυτικής Ελλάδας και των Επτανήσων. -
ειπε κανεις οτι τα καθισματα δεν ειναι καλα? αν δε κανω λαθος για μη κορυφαια πλευρικη στηριξη μιλησαν η οποια οπως πολυ σωστα λες για ενα τετοιο αυτοκινητο (ξεκουραστο, πολυτελες...) δεν ειναι καθολου απαραιτητη αντιθετα μπορει και να κουραζε
η ολη παρεξηγηση ξεκιναει οταν καποιοι θελουν να το παρουσιασουν gti
-
Κάποιοι μίλησαν για κακή θέση οδήγησης, πλευρική στήριξη ανύπαρκτη, άλλοι ότι δεν βολεύονται με τίποτα, ότι τους πονάει η μέση, είναι πολυθρόνες και τα πόδια είναι στον αέρα...κλπ. Ας την οδηγήσουν για πολλές ώρες και μετά να έρθουν να γράψουν για άβολα καθίσματα.
-
Kιούση καμία σχέση με Gti , ποιος το είπε.
Γενικά συμφωνώ με τον Duke , η Δέλτα είναι μια χαρά για μεγάλα ταξίδια.Επίσης τον ημιάκαμπτο τον καταλαβαίνουν αυτοί που κάθονται στα πίσω καθίσματα αλλά όχι τόσο στις στροφές όσο στις λακούβες και δυστυχώς οι ελληνικοί δρόμοι έχουν πολλές.
Όσο για την κατανάλωση αν το πατήσεις πίνει πολύ.Σε ταχύτητες μέχρι 150 έχει καλή κατανάλωση. -
στα πισω καθισματα σε ολα τα αυτοκινητα ειναι πολυ χειροτερα τα πραγματα, η καταναλωση των μοτερ αυτων παντως απ'οτι εχω δει και ακουσει ειναι καλη , στη Δ ομως υπαρχει θεματακι με το βαρος (σε σχεση με punto, mito )
και στα 150+ με τελικη 200-210 λογικο ειναι να καιει πολυ η 6 δεν ειναι overdrive να φανταστω?
-
Τα καθίσματα της Delta σε σχέση με τον ανταγωνισμό προσφέρουν πολύ λιγότερη πλευρική στήριξη όσον αφορά την πλάτη τους. Ο ανταγωνισμός δε δεν είναι τόσο άβολος ώστε να δικαιολογεί αυτήν την παραχώρηση από μέρους της delta. Και για να μην παρεξηγηθώ και νομίσει κανείς ότι τα συγκρίνω με τα φοβερά του Golf στην έκδοση highline, το Bravo πχ IMHO έχει καλύτερα γενικά καθίσματα: άνετα στα ταξίδια και πολύ καλή πλευρική στήριξη.
Από κει και πέρα, γούστα είναι αυτά, άλλοι πιστεύουν ότι αίσθηση στο τιμόνι είναι να έχεις τραβήγματα αριστερά-δεξιά.
-
ναι αλλα να παραδεχτουμε οτι μεταξυ αλλων η πλευρικη στηριξη ειναι μοδα των καιρων μας και αρκετοι εχουμε καλομαθει..
ομως ενα χαλαρο/ανετο αυτοκινητο που δεν φτιαχτηκε για στροφιλικια δε τα χρειαζεται.και μενα μου αρεσει η καλη στηριξη αλλα δεν ειναι για ολα τα αυτοκινητα απαραιτητη, ασχετα αν μπαινει πλεον και σε αμαξακια πολης 1100 κεκ
δε μπορεις πλεον να ριξεις τα καθισματα σου σαν ανθρωπος και να κανεις τα δικα σου οπως εκανες με τα παλιοτερα αυτοκινητα
-
Δεν ξέρω αν είναι μόδα των καιρών μας, αλλά δεν νομίζω ότι ένα κάθισμα με σωστή πλευρική στήριξη είναι απαραίτητο μόνο στο κυνηγητό με την ταυτότητα στο στόμα. Εγώ μια χαρά την χρειάζομαι και στις στροφές της Υλίκης (χρειαζόμουν δλδ ) και της Πελασγίας.
-
Απο που να προκληθηκε αραγε ολος αυτος ο ντορος για τα καθισματα?Απο τους ιδιοκτητες μηπως? Η απο καποιους που οδηγουν ψευτοGTI's που πρεπει να πουν κατι κακο για την Δ?
μια χαρα ειναι τα καθισματα, μια χαρα ειναι η οδηγικη της συμπεριφορα, μια χαρα ειναι η ποιοτητα κατασκευης.
ειναι ενα value for money ειδικα απεναντι στα premium της κατηγοριας. -
Καλά, ηρέμησε, η μανία καταδιώξεως δεν έκανε ποτέ καλό.
-
εγω ειμαι πολυ ηρεμος!οταν δεν θα ειμαι θα με κανετε μπαν αμεσως και δια παντος!
αλλα κατανταει κουραστικο καθε 2 σελιδες να γινεται αντιπαραθεση για την δ απο μη ιδιοκτητες παντογνωστες.
Lancia Delta 2008