-
Πήγα χθες το αυτοκίνητο φίλης σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ της Θεσσαλονίκης γιατί στο κρατικό κλείνουν ραντεβού για 2 μήνες μετά. Όσοι από σας έχετε περάσει έστω και μια φορά την πόρτα του κρατικού ΚΤΕΟ ξέρετε προφανώς την αντιμετώπιση των υπαλλήλων όπως επίσης και την αναμονή. Αυτά που έχω να σημειώσω για το ιδιωτικό ΚΤΕΟ είναι τα εξής: Μου έκλεισαν ραντεβού για τις 2 το μεσημέρι, 2'05 είχαν παραλάβει το αυτοκίνητο για έλεγχο. Ο οδηγός δεν βρίσκεται στο χώρο ελέγχου αλλά στην αίθουσα αναμονής πίνοντας το καφεδάκι του και παρακολουθώντας τον έλεγχο μέσα από τζαμαρία. Στην αίθουσα αναμονης οι υπάλληλοι ευγενέστατοι και χωρίς περιττές και εκνευριστικές καθυστερήσεις.
Και ναι, γίνεται πραγματικός και ουσιαστικός έλεγχος στο αυτοκίνητο, ακόμη και σε πράγματα που πολλοί οδηγοί θεωρούμε χαζά και ανούσια. Ο έλεγχος ολοκληρώθηκε σε 25 περίπου λεπτά οπότε και ο τεχνικός παραδίδει το αυτοκίνητο κάνοντας τις σχετικές παρατηρήσεις στο δελτίο ελέγχου. Πληρώνουμε και φύγαμε!
Έφυγα από το ΚΤΕΟ με την αίσθηση ότι ζούσα τουλάχιστον στη Ζυρίχη.
Μπράβο τους και ελπίζω και στη συνέχεια να λειτουργούν έτσι.
σημ. Μέσα στην αίθουσα αναμονής υπήρχαν πινακίδες που ανέφεραν ότι απαγορεύεται η δωροδοκία οπως επίσης και τα φιλοδωρήματα.
Κόστος ελέγχου: 44 ευρώ -
Πήγα χθες το αυτοκίνητο φίλης σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ της Θεσσαλονίκης γιατί στο κρατικό κλείνουν ραντεβού για 2 μήνες μετά. Όσοι από σας έχετε περάσει έστω και μια φορά την πόρτα του κρατικού ΚΤΕΟ ξέρετε προφανώς την αντιμετώπιση των υπαλλήλων όπως επίσης και την αναμονή. Αυτά που έχω να σημειώσω για το ιδιωτικό ΚΤΕΟ είναι τα εξής: Μου έκλεισαν ραντεβού για τις 2 το μεσημέρι, 2'05 είχαν παραλάβει το αυτοκίνητο για έλεγχο. Ο οδηγός δεν βρίσκεται στο χώρο ελέγχου αλλά στην αίθουσα αναμονής πίνοντας το καφεδάκι του και παρακολουθώντας τον έλεγχο μέσα από τζαμαρία. Στην αίθουσα αναμονης οι υπάλληλοι ευγενέστατοι και χωρίς περιττές και εκνευριστικές καθυστερήσεις.
Και ναι, γίνεται πραγματικός και ουσιαστικός έλεγχος στο αυτοκίνητο, ακόμη και σε πράγματα που πολλοί οδηγοί θεωρούμε χαζά και ανούσια. Ο έλεγχος ολοκληρώθηκε σε 25 περίπου λεπτά οπότε και ο τεχνικός παραδίδει το αυτοκίνητο κάνοντας τις σχετικές παρατηρήσεις στο δελτίο ελέγχου. Πληρώνουμε και φύγαμε!
Έφυγα από το ΚΤΕΟ με την αίσθηση ότι ζούσα τουλάχιστον στη Ζυρίχη.
Μπράβο τους και ελπίζω και στη συνέχεια να λειτουργούν έτσι.
σημ. Μέσα στην αίθουσα αναμονής υπήρχαν πινακίδες που ανέφεραν ότι απαγορεύεται η δωροδοκία οπως επίσης και τα φιλοδωρήματα.
Κόστος ελέγχου: 44 ευρώ -
Πήγα χθες το αυτοκίνητο φίλης σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ της Θεσσαλονίκης γιατί στο κρατικό κλείνουν ραντεβού για 2 μήνες μετά. Όσοι από σας έχετε περάσει έστω και μια φορά την πόρτα του κρατικού ΚΤΕΟ ξέρετε προφανώς την αντιμετώπιση των υπαλλήλων όπως επίσης και την αναμονή. Αυτά που έχω να σημειώσω για το ιδιωτικό ΚΤΕΟ είναι τα εξής: Μου έκλεισαν ραντεβού για τις 2 το μεσημέρι, 2'05 είχαν παραλάβει το αυτοκίνητο για έλεγχο. Ο οδηγός δεν βρίσκεται στο χώρο ελέγχου αλλά στην αίθουσα αναμονής πίνοντας το καφεδάκι του και παρακολουθώντας τον έλεγχο μέσα από τζαμαρία. Στην αίθουσα αναμονης οι υπάλληλοι ευγενέστατοι και χωρίς περιττές και εκνευριστικές καθυστερήσεις.
Και ναι, γίνεται πραγματικός και ουσιαστικός έλεγχος στο αυτοκίνητο, ακόμη και σε πράγματα που πολλοί οδηγοί θεωρούμε χαζά και ανούσια. Ο έλεγχος ολοκληρώθηκε σε 25 περίπου λεπτά οπότε και ο τεχνικός παραδίδει το αυτοκίνητο κάνοντας τις σχετικές παρατηρήσεις στο δελτίο ελέγχου. Πληρώνουμε και φύγαμε!
Έφυγα από το ΚΤΕΟ με την αίσθηση ότι ζούσα τουλάχιστον στη Ζυρίχη.
Μπράβο τους και ελπίζω και στη συνέχεια να λειτουργούν έτσι.
σημ. Μέσα στην αίθουσα αναμονής υπήρχαν πινακίδες που ανέφεραν ότι απαγορεύεται η δωροδοκία οπως επίσης και τα φιλοδωρήματα.
Κόστος ελέγχου: 44 ευρώ -
Κανένα παράπτωμα βρήκαν? Τι ελέγξαν ακριβώς γιατί πλησιάζει η ώρα μην πάω και μου την πούνε γιατί το φαρμακείο δεν έχει Betadine...
-
Κανένα παράπτωμα βρήκαν? Τι ελέγξαν ακριβώς γιατί πλησιάζει η ώρα μην πάω και μου την πούνε γιατί το φαρμακείο δεν έχει Betadine...
-
-
-
Ενδιαφερων να μας πεις Μαρια τι ηταν αυτα τα πραγματακια που πολλοι θεωρουν 'χαζα και ανουσια'!!
Το οτι δεν μπορεις να παρευρεθεις στον ελεγχο νομιζω οτι ειναι λαθος!Οχι με το σκεπτικο οτι θα αλλαξεις την γνωμη του ελεγχτη για κατι συγκεκριμενο που εχει παρατηρησει, αλλα εχεις καλυτερα μια προσωπικη επαφη με τον τεχνικο που κανει τον ελεγχο!Εξαλλου, υπαρχουν τοσα πολλα αυτοκινητα στην αγορα με τις ιδιαιτεροτητες τους, ωστε ο τεχνικος μπορει να κερδισει χρονο δια μεσου μερικων απλων πληροφοριων που σαν ιδιοκτητης ξερεις εσυ για το αυτοκινητο σου!Πχ, το οτι το πορπκαγκαζ σε μερικα μοντελα Αλφα Ρομεο ανοιγει ηλεκτρικα με ενα κουμπι μεσα στο χωρο αποθηκευσεως μικροαντικειμενων ισως να μην το ξερουν και πολλοι τεχνικοι!Το οτι η Αλφασουντ εχει το χειροφρενο στους μπροστινους τροχους ισως να μην το ξερουν και πολλοι ελεγχτες!
Διαβαζοντας την ιστοσελιδα του αντιστοιχου Σουηδικου Οργανισμου πληροφορεισαι οτι οι ελεγχοι αυτοι πρεπει να ειναι εναρμοσμενοι συμφωνα με την ντιρεκτιβ 77/143/EEG της Ευρωπαικης Ενωσεως, αλλα αυτη η ντιρεκτιβ ειναι το μινιμουμ!Καθε κρατος μπορει να αλλαξει προς το ποιο αυστηρο φυσικα αυτους τους ελεγχους!Αυτο εχει κανει και Σουηδια!
Για την ιστορια, ο οργανισμος που κανει τους ελεγχους εχει και μια μεγαλη δραστηριοτητα και δουλευει ενεργα για την μειωση των ατυχηματων και διαφυλαξη του περιβαλοντος!Ολες οι υπηρεσιες του ειναι προσιτες στο ιντερνετ!
Το κρατος εχει το 52%, οι εταιριες ασφαλισεων 12%, Ενωση των πωλητων αυτοκινητων και συνεργειων 12%, η Σουηδικη ΕΛΠΑ 5%, ο Συλλογος για την οδηγηση χωρις αλκοχολ 5%, συλλογος ιδιοκτιτων ταξι 3%, ο Βασιλικος συλλογος αυτοκινητων 5%, συλλογος ιδιοκτιτων φορτηγων 3% και συλλογος ιδιοκτητων λεωφορειων 3%!
Αυτη η συνθεση ειναι και ιδια απο τοτε που ιδρυθηκε δηλαδη το 1963!
Η συμμετοχη των διαφορων ενδιαφερομενων φορεων καθιστα εφικτη μια ομαλη λειτουργια επειδη ολοι οι ενδιαφερομενοι εχουν συμμετοχη και
λογο στα κοινα και στις αποφασεις!Συμφωνα με τον κλασσικο Σουηδικο τροπο λειτουργιας μιας κρατικης εταιριας, ολοι εκφερουν τις γνωμες τους/αποψεις για αλλαγες/προτασεις στο κρατος(52%) και μετα απο την μελετη αυτων των προτασεων, ξαναγυρνανε πισω με αλλαγες/αντιπροτασεις. Αλλα το κρατος ΠΡΕΠΕΙ να εξηγησει με ποιο σκεπτικο δεν περασαν/αλλαξαν τις προτασεις αυτες!Αν με μικρες αλλαγες μπορουν να γινουν πραγματοποιησιμες, τοτε προτεινουν και αυτες με τον σωστο τροπο για να περασουν!
Αυτα, πιστευω να μην σας κουρασα αυτο το ωραιο αλλα παγωμενο Σαββατιατικο πρωινο!
Σπυρος -
Όπως ακριβώς και στην Ελλάδα!!!!!
Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν διορθώνονται τα στραβά που υπάρχουν σε αφθονία γύρο μας. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Κανένα παράπτωμα βρήκαν? Τι ελέγξαν ακριβώς γιατί πλησιάζει η ώρα μην πάω και μου την πούνε γιατί το φαρμακείο δεν έχει Betadine...Όχι, το αυτοκίνητο ήταν εντάξει, άλλωστε το είχαμε ελέγξει πριν και είναι μόλις 5 ετών. Όσο για το τί ζητάνε θέλουν τρίγωνο φαρμακείο πυροσβεστήρα, ρεζέρβα-γρύλο και φυσικά τα χαρτιά του αυτοκινήτου. Το φαρμακείο δεν το ελέγχουν. Πάντως έκαναν πολύ πιο λεπτομερή έλεγχο απ' ότι στο άλλο ΚΤΕΟ που έχω επισκεφθεί αρκετές φορές.
-
Εδω κοιτανε τα καυσαερια, τα φρενα/χειροφρενο, φωτα, φλας, αν η μπαταρια ειναι στερεωμενη κανονικα, αριθμο πλαισιου, τριγωνο κινδυνου, ζωνες ασφαλειας, αναρτησεις αν εχουν σκουριες τα δοκαρια, αν τα λαστιχακια αναρτησεων ειναι φαγωμενα, μπιλιες τιμονιου, λαστιχα φυσικα, ελατηρια/αμορτισερ!Η θερμανση θα πρεπει να δουλευει και ο ανεμιστηρας, το πιτσιλιμα του νερου και οι καθαριστηρες, ακομα και των προβολεων!Μετα κανουν μια βολτα με το αυτοκινητο σε δημοσιο δρομο, με τον ιδιοκτητη παντα μεσα!
Αν ειναι κατι που δεν εκπληρει αυτες τις απαιτησεις, γραφουν ενα 2 στο προτοκολλο και τι ειναι αυτο που δεν δουλευει!Εχεις ενα μηνα να το φιαξεις και να το ξαναπερασεις απο ελεγχο(μονο αυτο που εχουν γραψει φυσικα)Αν μπει 3 παει να πει οτι ειναι μεγαλη βλαβη, το παιρνει γερανος απο τον σταθμο!Αν μπει 1 τοτε ειναι κατι απλο που δεν χρειαζεται να το ξαναπερασεις, αλλα πρεπει να το φιαξεις παρολα αυτα!
φαρμακειο, πυροσβεστηρας δεν χρειαζεται να εχεις!και τα 2 προυποθετουν ειδικες γνωσεις να τα χειτηστεις!
Σπυρος -
Πήγα σε κρατικό ΚΤΕΟ (το πολυαγαπημένο μας Β') και μου ζητήθηκε επανέλεγχος. Μπορώ να κάνω τον επανέλεγχο σε ιδιωτικό; Διαφορά ελέγχου και κόστους υπάρχει;
Τέλος, μήπως μπορεί κανείς να μου πει το τηλ του ΙΚΤΕΟ Θέρμης;
-
Για ποιο λόγο ο επανέλεγχος και σε τι αμάξι?
Πληροφορίες για το ΙΚΤΕΟ Θερμης στο http://www.autovision.gr. Το είχα το τηλέφωνο και το έχασα πάλι -
Thank you για το λινκ!
Κλιό 1.4 2001, αριστερά πιο γρήγορη εφαρμογή του φρένου από δεξιά.
1η Ερώτηση: Αν πιάνει πιο γρήγορα η αριστερή πλευρά φρένο, δεν πρέπει σε ένα απότομο (ή ακόμα και σταδιακό) φρενάρισμα να τραβάει προς τα αριστερά; Από τα 70-80 και χωρίς χέρια στο τιμόνι, το αυτοκίνητο έμεινε ανεπηρέαστο. Anyway...
2η Ερώτηση: Από τη στιγμή που το ίδιο χαρτί θεωρεί αυτήν την φθορά ως δευτερεύουσα, γιατί μου ζητείται επανέλεγχος; Και μάλιστα ο ίδιος άνθρωπος που το ήλεγξε και θεώρησε ότι δεν η φθορά ήταν δευτερεύουσα (αριστερό κουτάκι), μου έγραψε ημερομηνία επανελέγχου;
3η Ερώτηση: Γιατί το δικό μου όχημα ελέγχθηκε ποικιλοτρόπως (και οι δύο άξονες και στις δυο ασκήσεις), ενώ των διπλανών σειρών ήλεγχαν το μπροστά φρενάρισμα και το αν λειτουργούν τα φώτα; Σε μένα δεν ζητήθηκε καν έλεγχος φώτων.
4η Ερώτηση: Πώς γίνεται περίπου 10 αυτοκίνητα να με προσπερνούν από τις διπλανές ουρές, με μέσο χρόνο ελέγχου 3-5 λεπτά; Εγώ έκανα γύρω στα 20 λεπτά καθαρό χρόνο.
Συμπέρασμα: Είμαι πολύ βλάκας που δεν είχα χρόνο να το πάω πριν σε ένα συνεργείο να το κοιτάξω (ας όψονται η καταπληκτική υπηρεσία του 1525) για να γλιτώσω και τα παράβολα επανελέγχου και την ταλαιπωρία. Όταν περνάνε κάτι σαπάκια 30ετίας, να μάθω να κόβουν το δικό μου!
Τώρα, μπορώ να κάνω τον επανέλεγχο σε ΙΚΤΕΟ ή πρέπει να ξαναπεράσω από τα καταπληκτικά παιδιά του κρατικού Β'ΚΤΕΟ;
-
Χα χα στο βγάλανε και σένα μονόπλευρο. Το ίδιο και το δικό μου πριν 2 χρόνια ( και όλα τα αμάξια της οικογενείας που περάσανε ΚΤΕΟ τα τελευταία χρόνια ) αλλά δεν με βάλανε να το ξαναπεράσω ίσως γιατί τον αγριοκοίταζα τον τυπά που το έλεγχε. Μονόπλευρο μπρός πίσω και χειρόφρενο. Πάω μετά κάνω φρενομέτρηση διαφορά 1% μπρός 0% πίσω και 0% χειρόφρενο. Τέσπα καλή τύχη στον επανέλεγχο ( μήπως ήθελε λίγο λάδι ο υπάλληλος χρονιάρες μέρες που ρχονται και με τον οβελία στα ύψη .... ) ελπίζω να βγάλεις άκρη. Και αν αναρωτιέσαι πώς το σαπάκι του 70 πέρασε σε 1 λεπτό και εσύ κόπηκες μετά από 20 λεπτά ή απάντηση είναι : δεν τα φτίαχνουν όπως παλιά φίλε μου
-
Ο υπάλληλος, τέτοιος μ@@@@@@ (κοινώνησα χθες κιόλας), λάδι από εμένα δεν θα πάρει! Αν μπορώ να αποφύγω τον επανέλεγχο στο Β', θα το κάνω. Φαντάζομαι τις τακτικές (ήξερα για το χειρόφρενο, κλασικός 'έλεγχος'), αλλά το μονόπλευρο φρενάρισμα, πίστευα ότι φαίνεται πολύ. Τώρα, αν λες εσύ για 1%...μάλλον κατάλαβα ότι ΚΤΕΟ πρέπει να περνάμε μετά τις γιορτές!
-
Την επομενη φορα να περιμενεις σε αλλη σειρα,να μην περασεις απο τα ιδια μηχανηματα.Σιγα μην ελενχουν αν ειναι καλιμπραρισμενα σωστα τα μηχανηματα τους.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Πήγα σε κρατικό ΚΤΕΟ (το πολυαγαπημένο μας Β') και μου ζητήθηκε επανέλεγχος. Μπορώ να κάνω τον επανέλεγχο σε ιδιωτικό; Διαφορά ελέγχου και κόστους υπάρχει;Τέλος, μήπως μπορεί κανείς να μου πει το τηλ του ΙΚΤΕΟ Θέρμης;
τηλ.487500-487600
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Thank you για το λινκ!Κλιό 1.4 2001, αριστερά πιο γρήγορη εφαρμογή του φρένου από δεξιά.
1η Ερώτηση: Αν πιάνει πιο γρήγορα η αριστερή πλευρά φρένο, δεν πρέπει σε ένα απότομο (ή ακόμα και σταδιακό) φρενάρισμα να τραβάει προς τα αριστερά; Από τα 70-80 και χωρίς χέρια στο τιμόνι, το αυτοκίνητο έμεινε ανεπηρέαστο. Anyway...
2η Ερώτηση: Από τη στιγμή που το ίδιο χαρτί θεωρεί αυτήν την φθορά ως δευτερεύουσα, γιατί μου ζητείται επανέλεγχος; Και μάλιστα ο ίδιος άνθρωπος που το ήλεγξε και θεώρησε ότι δεν η φθορά ήταν δευτερεύουσα (αριστερό κουτάκι), μου έγραψε ημερομηνία επανελέγχου;
3η Ερώτηση: Γιατί το δικό μου όχημα ελέγχθηκε ποικιλοτρόπως (και οι δύο άξονες και στις δυο ασκήσεις), ενώ των διπλανών σειρών ήλεγχαν το μπροστά φρενάρισμα και το αν λειτουργούν τα φώτα; Σε μένα δεν ζητήθηκε καν έλεγχος φώτων.
4η Ερώτηση: Πώς γίνεται περίπου 10 αυτοκίνητα να με προσπερνούν από τις διπλανές ουρές, με μέσο χρόνο ελέγχου 3-5 λεπτά; Εγώ έκανα γύρω στα 20 λεπτά καθαρό χρόνο.
Συμπέρασμα: Είμαι πολύ βλάκας που δεν είχα χρόνο να το πάω πριν σε ένα συνεργείο να το κοιτάξω (ας όψονται η καταπληκτική υπηρεσία του 1525) για να γλιτώσω και τα παράβολα επανελέγχου και την ταλαιπωρία. Όταν περνάνε κάτι σαπάκια 30ετίας, να μάθω να κόβουν το δικό μου!
Τώρα, μπορώ να κάνω τον επανέλεγχο σε ΙΚΤΕΟ ή πρέπει να ξαναπεράσω από τα καταπληκτικά παιδιά του κρατικού Β'ΚΤΕΟ;
Την πρώτη φορά που πέρασα ΚΤΕΟ το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα,( polo πενταετίας) περίμενα μιαμιση ώρα έξω και ο έλεγχος διήρκεσε 3 λεπτά. Περνούσα από τα μηχανήματα χωρίς να ελέγξουν τίποτα. Σε σχετική ερώτηση στον υπάλληλο πήρα την εξής απάντηση: Τι να βγάλει αυτοκίνητο πεντε ετών? Καινούργιο είναι δεν θέλει έλεγχο. Όλη η ιστορία είναι για να εισπράτει το κράτος τα παράβολα.
-
Στο δικό μου πάλι, αν και 4 χρόνων, δεν χαλάστηκε ιδιαιτέρως να με ψάξει...αντίθετα, όσα ήταν της κατάστασης 'να διαλυθώ μόλις περάσω την έξοδο', πέρασαν με περισσή χάρη...
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΤΕΟ