Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόθεση, αμέλεια, ή καλπάζουσα ηλιθιότητα;
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Πρόθεση, αμέλεια, ή καλπάζουσα ηλιθιότητα;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    9
    26
    75
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ivan last edited by

      Τι διάολο γίνεται τελικά με αυτή την κατηγορία Sport 1600 των αγώνων ταχύτητας; Ποιά αυτοκίνητα μπορούν να συμμετάσχουν σε αυτή την κατηγορία; Πρόκειται για ανοιχτή κατηγορία, ή μήπως τελικά είναι ένα απλό Cup;
      Ακούγονται πολλά και δεν είναι λίγοι όσοι υποστηρίζουν ότι κάποιοι σε κατάλληλες θέσεις της τεχνικής επιτροπής βρήκαν ένα εύσχημο τρόπο, ώστε να καταστρατηγήσουν την πολιτική βούληση του προέδρου της ΕΘ.Ε.Α. και να θεσπίσσουν εν έτη 2005 και πάλι τον θεσμό της εθνικής ομολογκασιόν.
      Μόλις πριν τρεις μήνες όμως (αλλά και πρόσφατα) έιχαμε τη διαβεβαίωση του κ. Προέδρου της Εθ.Ε.Α., ότι: από το 2005 και όσο είμαι εγώ πρόεδρος, τα αγωνιστικά που συμμετέχουν σε όλες τις μορφές των ελληνικών αγώνων (ράλι, ταχύτητες, αναβάσεις, κ.λπ.). Καλό, πολύ καλό αυτό, αλλά πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, αρχίσαμε εμείς να λαλάμε από αυτά που ακούμε.
      Κάθισαν -λένε- οι κύριοι της τεχνικής επιτροπής και αναλύοντας την κατάσταση, προς όφελος του... μέσου αγωνιζόμενου, της... τσέπης του, αλλά και του... εθνικού συμφέροντος, αποφάσισαν να αλλοιώσουν κάπως τη εξαγγελία/δέσμευση του προέδρου και να θεσπίσουν μια ομολογκασιόν Α μείον (είναι η σικάτη διατύπωση της εθνικής ομολογκασιόν) προς το συμφέρον της τσέπης του αγωνιζόμενου και του συναγωνισμού (ή άλλη πλευρά λέει πως η απόφαση είναι προς το συμφέρον των μέχρι πέρσι συμμετεχόντων στο ενιαίο του ΣΟΑΑ με τα 106...), που πρακτικά αποκλείει τη συμμετοχή σε κάποια αυτοκίνητα, παρ' ότι αυτά είναι σύννομα με ότι προδιαγράφει η κατατεθειμένη στη FISA ομολογκασιόν τους.
      Διάμετρος στομίου εισαγωγής, μηχανικά ωστήρια και διαστάσεις ελαστικών είναι τα βασικά επίμαχα σημεία, που οι μεν υποστηρικτές της «διασκευής» υποστηρίζουν πως έγιναν προς όφελος των αγώνων, οι δε πολέμιοι υποστηρίζουν ότι φωτογραφίζουν τα 106 εξασφαλίζοντάς τους πρακτικά τον αποκλειστικά μεταξύ τους ανταγωνισμό.
      Προσωπικά δεν παίρνω το μέρος της μιας ή της άλλης ομάδας. Δεν με ενδιαφέρει άλλωστε. Όμως δεν πάυει να υπάρχει και το τυπικό της υπόθεσης και εδώ όλα δείχνουν πως πρόκειται για ένα «άδειασμα» της πολιτικής βούλησης του αρχηγού, που έγινε με εισήγηση της τεχνικής επιτροπής και με τη σιωπηρή συνενοχή των οδηγών, ακόμα και αυτών που θίγονται από αυτή την... Α μείον ομολογκασιόν της κατηγορίας sport 1600.
      Τα ερωτήματα λοιπόν που τίθενται είναι τα εξής:

      1. Ισχύει η δέσμευση της αρχής του σπορ για το, «υπέρ πάντων» η διεθνής ομολογκασιόν κάθε αυτοκινήτου;
      2. Οι περιορισμοί της «Α μείον» με βάση ότι βολεύει τα 106 (αυτό φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού...) αποφασίστηκαν τυχαία, ήταν αντικείμενο διαπλοκής, ή προϊόν καλπάζουσας βλακείας κάποιων που δεν κατάλαβαν ότι αυτές οι προδιαγραφές αντικρούουν τις εξαγγελίες -τουλάχιστον μέχρι πρότινος- της ΕΘ.Ε.Α.;
      3. Ο κ. Αλ. Μανιατόπουλος ξέρει πως στη Sport 1600 δεν ισχύει η διεθνής ομολογκασιόν των αυτοκινήτων που συμμετέχουν, αλλά η διασκευή της όπως την εισηγήθηκαν οι τεχνικοί σύμβουλοι;
      4. Γιατί ο ΣΟΑΑ δεν υπερασπίστηκε τα ενδεχόμενα συμφέροντα κάποιων οδηγών/μελών του, οι οποίοι αποκλείονται από αυτή την κατήγορία παρά το ότι διαθέτουν αυτοκίνητα 1600κ.εκ. κατηγορίας Α;
        Ξέρει κανείς κάτι για όλα αυτά; Όχι για τους λόγους που έπρεπε να θεσπιστεί και πάλι μια εθνική ομολογκασιόν, αλλά για τους λόγους που πριν ακόμα ξεκινήσει η χρονιά καταστρατηγήθηκαν θεσμικές εξαγγελίες της αρχής του σπορ, όπως αυτή με την ομολογκασιόν (δελτία αναγνώρισης).
      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • I
        ivan last edited by

        Τι διάολο γίνεται τελικά με αυτή την κατηγορία Sport 1600 των αγώνων ταχύτητας; Ποιά αυτοκίνητα μπορούν να συμμετάσχουν σε αυτή την κατηγορία; Πρόκειται για ανοιχτή κατηγορία, ή μήπως τελικά είναι ένα απλό Cup;
        Ακούγονται πολλά και δεν είναι λίγοι όσοι υποστηρίζουν ότι κάποιοι σε κατάλληλες θέσεις της τεχνικής επιτροπής βρήκαν ένα εύσχημο τρόπο, ώστε να καταστρατηγήσουν την πολιτική βούληση του προέδρου της ΕΘ.Ε.Α. και να θεσπίσσουν εν έτη 2005 και πάλι τον θεσμό της εθνικής ομολογκασιόν.
        Μόλις πριν τρεις μήνες όμως (αλλά και πρόσφατα) έιχαμε τη διαβεβαίωση του κ. Προέδρου της Εθ.Ε.Α., ότι: από το 2005 και όσο είμαι εγώ πρόεδρος, τα αγωνιστικά που συμμετέχουν σε όλες τις μορφές των ελληνικών αγώνων (ράλι, ταχύτητες, αναβάσεις, κ.λπ.). Καλό, πολύ καλό αυτό, αλλά πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, αρχίσαμε εμείς να λαλάμε από αυτά που ακούμε.
        Κάθισαν -λένε- οι κύριοι της τεχνικής επιτροπής και αναλύοντας την κατάσταση, προς όφελος του... μέσου αγωνιζόμενου, της... τσέπης του, αλλά και του... εθνικού συμφέροντος, αποφάσισαν να αλλοιώσουν κάπως τη εξαγγελία/δέσμευση του προέδρου και να θεσπίσουν μια ομολογκασιόν Α μείον (είναι η σικάτη διατύπωση της εθνικής ομολογκασιόν) προς το συμφέρον της τσέπης του αγωνιζόμενου και του συναγωνισμού (ή άλλη πλευρά λέει πως η απόφαση είναι προς το συμφέρον των μέχρι πέρσι συμμετεχόντων στο ενιαίο του ΣΟΑΑ με τα 106...), που πρακτικά αποκλείει τη συμμετοχή σε κάποια αυτοκίνητα, παρ' ότι αυτά είναι σύννομα με ότι προδιαγράφει η κατατεθειμένη στη FISA ομολογκασιόν τους.
        Διάμετρος στομίου εισαγωγής, μηχανικά ωστήρια και διαστάσεις ελαστικών είναι τα βασικά επίμαχα σημεία, που οι μεν υποστηρικτές της «διασκευής» υποστηρίζουν πως έγιναν προς όφελος των αγώνων, οι δε πολέμιοι υποστηρίζουν ότι φωτογραφίζουν τα 106 εξασφαλίζοντάς τους πρακτικά τον αποκλειστικά μεταξύ τους ανταγωνισμό.
        Προσωπικά δεν παίρνω το μέρος της μιας ή της άλλης ομάδας. Δεν με ενδιαφέρει άλλωστε. Όμως δεν πάυει να υπάρχει και το τυπικό της υπόθεσης και εδώ όλα δείχνουν πως πρόκειται για ένα «άδειασμα» της πολιτικής βούλησης του αρχηγού, που έγινε με εισήγηση της τεχνικής επιτροπής και με τη σιωπηρή συνενοχή των οδηγών, ακόμα και αυτών που θίγονται από αυτή την... Α μείον ομολογκασιόν της κατηγορίας sport 1600.
        Τα ερωτήματα λοιπόν που τίθενται είναι τα εξής:

        1. Ισχύει η δέσμευση της αρχής του σπορ για το, «υπέρ πάντων» η διεθνής ομολογκασιόν κάθε αυτοκινήτου;
        2. Οι περιορισμοί της «Α μείον» με βάση ότι βολεύει τα 106 (αυτό φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού...) αποφασίστηκαν τυχαία, ήταν αντικείμενο διαπλοκής, ή προϊόν καλπάζουσας βλακείας κάποιων που δεν κατάλαβαν ότι αυτές οι προδιαγραφές αντικρούουν τις εξαγγελίες -τουλάχιστον μέχρι πρότινος- της ΕΘ.Ε.Α.;
        3. Ο κ. Αλ. Μανιατόπουλος ξέρει πως στη Sport 1600 δεν ισχύει η διεθνής ομολογκασιόν των αυτοκινήτων που συμμετέχουν, αλλά η διασκευή της όπως την εισηγήθηκαν οι τεχνικοί σύμβουλοι;
        4. Γιατί ο ΣΟΑΑ δεν υπερασπίστηκε τα ενδεχόμενα συμφέροντα κάποιων οδηγών/μελών του, οι οποίοι αποκλείονται από αυτή την κατήγορία παρά το ότι διαθέτουν αυτοκίνητα 1600κ.εκ. κατηγορίας Α;
          Ξέρει κανείς κάτι για όλα αυτά; Όχι για τους λόγους που έπρεπε να θεσπιστεί και πάλι μια εθνική ομολογκασιόν, αλλά για τους λόγους που πριν ακόμα ξεκινήσει η χρονιά καταστρατηγήθηκαν θεσμικές εξαγγελίες της αρχής του σπορ, όπως αυτή με την ομολογκασιόν (δελτία αναγνώρισης).
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ivan last edited by

          Τι διάολο γίνεται τελικά με αυτή την κατηγορία Sport 1600 των αγώνων ταχύτητας; Ποιά αυτοκίνητα μπορούν να συμμετάσχουν σε αυτή την κατηγορία; Πρόκειται για ανοιχτή κατηγορία, ή μήπως τελικά είναι ένα απλό Cup;
          Ακούγονται πολλά και δεν είναι λίγοι όσοι υποστηρίζουν ότι κάποιοι σε κατάλληλες θέσεις της τεχνικής επιτροπής βρήκαν ένα εύσχημο τρόπο, ώστε να καταστρατηγήσουν την πολιτική βούληση του προέδρου της ΕΘ.Ε.Α. και να θεσπίσσουν εν έτη 2005 και πάλι τον θεσμό της εθνικής ομολογκασιόν.
          Μόλις πριν τρεις μήνες όμως (αλλά και πρόσφατα) έιχαμε τη διαβεβαίωση του κ. Προέδρου της Εθ.Ε.Α., ότι: από το 2005 και όσο είμαι εγώ πρόεδρος, τα αγωνιστικά που συμμετέχουν σε όλες τις μορφές των ελληνικών αγώνων (ράλι, ταχύτητες, αναβάσεις, κ.λπ.). Καλό, πολύ καλό αυτό, αλλά πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, αρχίσαμε εμείς να λαλάμε από αυτά που ακούμε.
          Κάθισαν -λένε- οι κύριοι της τεχνικής επιτροπής και αναλύοντας την κατάσταση, προς όφελος του... μέσου αγωνιζόμενου, της... τσέπης του, αλλά και του... εθνικού συμφέροντος, αποφάσισαν να αλλοιώσουν κάπως τη εξαγγελία/δέσμευση του προέδρου και να θεσπίσουν μια ομολογκασιόν Α μείον (είναι η σικάτη διατύπωση της εθνικής ομολογκασιόν) προς το συμφέρον της τσέπης του αγωνιζόμενου και του συναγωνισμού (ή άλλη πλευρά λέει πως η απόφαση είναι προς το συμφέρον των μέχρι πέρσι συμμετεχόντων στο ενιαίο του ΣΟΑΑ με τα 106...), που πρακτικά αποκλείει τη συμμετοχή σε κάποια αυτοκίνητα, παρ' ότι αυτά είναι σύννομα με ότι προδιαγράφει η κατατεθειμένη στη FISA ομολογκασιόν τους.
          Διάμετρος στομίου εισαγωγής, μηχανικά ωστήρια και διαστάσεις ελαστικών είναι τα βασικά επίμαχα σημεία, που οι μεν υποστηρικτές της «διασκευής» υποστηρίζουν πως έγιναν προς όφελος των αγώνων, οι δε πολέμιοι υποστηρίζουν ότι φωτογραφίζουν τα 106 εξασφαλίζοντάς τους πρακτικά τον αποκλειστικά μεταξύ τους ανταγωνισμό.
          Προσωπικά δεν παίρνω το μέρος της μιας ή της άλλης ομάδας. Δεν με ενδιαφέρει άλλωστε. Όμως δεν πάυει να υπάρχει και το τυπικό της υπόθεσης και εδώ όλα δείχνουν πως πρόκειται για ένα «άδειασμα» της πολιτικής βούλησης του αρχηγού, που έγινε με εισήγηση της τεχνικής επιτροπής και με τη σιωπηρή συνενοχή των οδηγών, ακόμα και αυτών που θίγονται από αυτή την... Α μείον ομολογκασιόν της κατηγορίας sport 1600.
          Τα ερωτήματα λοιπόν που τίθενται είναι τα εξής:

          1. Ισχύει η δέσμευση της αρχής του σπορ για το, «υπέρ πάντων» η διεθνής ομολογκασιόν κάθε αυτοκινήτου;
          2. Οι περιορισμοί της «Α μείον» με βάση ότι βολεύει τα 106 (αυτό φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού...) αποφασίστηκαν τυχαία, ήταν αντικείμενο διαπλοκής, ή προϊόν καλπάζουσας βλακείας κάποιων που δεν κατάλαβαν ότι αυτές οι προδιαγραφές αντικρούουν τις εξαγγελίες -τουλάχιστον μέχρι πρότινος- της ΕΘ.Ε.Α.;
          3. Ο κ. Αλ. Μανιατόπουλος ξέρει πως στη Sport 1600 δεν ισχύει η διεθνής ομολογκασιόν των αυτοκινήτων που συμμετέχουν, αλλά η διασκευή της όπως την εισηγήθηκαν οι τεχνικοί σύμβουλοι;
          4. Γιατί ο ΣΟΑΑ δεν υπερασπίστηκε τα ενδεχόμενα συμφέροντα κάποιων οδηγών/μελών του, οι οποίοι αποκλείονται από αυτή την κατήγορία παρά το ότι διαθέτουν αυτοκίνητα 1600κ.εκ. κατηγορίας Α;
            Ξέρει κανείς κάτι για όλα αυτά; Όχι για τους λόγους που έπρεπε να θεσπιστεί και πάλι μια εθνική ομολογκασιόν, αλλά για τους λόγους που πριν ακόμα ξεκινήσει η χρονιά καταστρατηγήθηκαν θεσμικές εξαγγελίες της αρχής του σπορ, όπως αυτή με την ομολογκασιόν (δελτία αναγνώρισης).
          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • G
            georgetabs last edited by

            Αν δεν απατώμαι τα Σιβίκ (όπως πχ του κ. Κόρακα) είχαν στόμιο μεγαλύτερο από του 106 ραλί από το εργοστάσιο!

            Αυτό σημαίνει πως για να τρέξει στην κατηγορία αυτή πρέπει να ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙ το αυτοκίνητο ακόμα και σε κατηγορία Ν!!! Δηλαδή όχι Α μείον, αλλά Ν μειον!

            Διορθώστε με αν κάνω λάθος!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dimos last edited by

              Ο χρήστης ivan έγραψε:
              Τι διάολο γίνεται τελικά με αυτή την κατηγορία Sport 1600 των αγώνων ταχύτητας; Ποιά αυτοκίνητα μπορούν να συμμετάσχουν σε αυτή την κατηγορία; Πρόκειται για ανοιχτή κατηγορία, ή μήπως τελικά είναι ένα απλό Cup;
              Ακούγονται πολλά και δεν είναι λίγοι όσοι υποστηρίζουν ότι κάποιοι σε κατάλληλες θέσεις της τεχνικής επιτροπής βρήκαν ένα εύσχημο τρόπο, ώστε να καταστρατηγήσουν την πολιτική βούληση του προέδρου της ΕΘ.Ε.Α. και να θεσπίσσουν εν έτη 2005 και πάλι τον θεσμό της εθνικής ομολογκασιόν.
              Μόλις πριν τρεις μήνες όμως (αλλά και πρόσφατα) έιχαμε τη διαβεβαίωση του κ. Προέδρου της Εθ.Ε.Α., ότι: από το 2005 και όσο είμαι εγώ πρόεδρος, τα αγωνιστικά που συμμετέχουν σε όλες τις μορφές των ελληνικών αγώνων (ράλι, ταχύτητες, αναβάσεις, κ.λπ.). Καλό, πολύ καλό αυτό, αλλά πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, αρχίσαμε εμείς να λαλάμε από αυτά που ακούμε.
              Κάθισαν -λένε- οι κύριοι της τεχνικής επιτροπής και αναλύοντας την κατάσταση, προς όφελος του... μέσου αγωνιζόμενου, της... τσέπης του, αλλά και του... εθνικού συμφέροντος, αποφάσισαν να αλλοιώσουν κάπως τη εξαγγελία/δέσμευση του προέδρου και να θεσπίσουν μια ομολογκασιόν Α μείον (είναι η σικάτη διατύπωση της εθνικής ομολογκασιόν) προς το συμφέρον της τσέπης του αγωνιζόμενου και του συναγωνισμού (ή άλλη πλευρά λέει πως η απόφαση είναι προς το συμφέρον των μέχρι πέρσι συμμετεχόντων στο ενιαίο του ΣΟΑΑ με τα 106...), που πρακτικά αποκλείει τη συμμετοχή σε κάποια αυτοκίνητα, παρ' ότι αυτά είναι σύννομα με ότι προδιαγράφει η κατατεθειμένη στη FISA ομολογκασιόν τους.
              Διάμετρος στομίου εισαγωγής, μηχανικά ωστήρια και διαστάσεις ελαστικών είναι τα βασικά επίμαχα σημεία, που οι μεν υποστηρικτές της «διασκευής» υποστηρίζουν πως έγιναν προς όφελος των αγώνων, οι δε πολέμιοι υποστηρίζουν ότι φωτογραφίζουν τα 106 εξασφαλίζοντάς τους πρακτικά τον αποκλειστικά μεταξύ τους ανταγωνισμό.
              Προσωπικά δεν παίρνω το μέρος της μιας ή της άλλης ομάδας. Δεν με ενδιαφέρει άλλωστε. Όμως δεν πάυει να υπάρχει και το τυπικό της υπόθεσης και εδώ όλα δείχνουν πως πρόκειται για ένα «άδειασμα» της πολιτικής βούλησης του αρχηγού, που έγινε με εισήγηση της τεχνικής επιτροπής και με τη σιωπηρή συνενοχή των οδηγών, ακόμα και αυτών που θίγονται από αυτή την... Α μείον ομολογκασιόν της κατηγορίας sport 1600.
              Τα ερωτήματα λοιπόν που τίθενται είναι τα εξής:

              1. Ισχύει η δέσμευση της αρχής του σπορ για το, «υπέρ πάντων» η διεθνής ομολογκασιόν κάθε αυτοκινήτου;
              2. Οι περιορισμοί της «Α μείον» με βάση ότι βολεύει τα 106 (αυτό φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού...) αποφασίστηκαν τυχαία, ήταν αντικείμενο διαπλοκής, ή προϊόν καλπάζουσας βλακείας κάποιων που δεν κατάλαβαν ότι αυτές οι προδιαγραφές αντικρούουν τις εξαγγελίες -τουλάχιστον μέχρι πρότινος- της ΕΘ.Ε.Α.;
              3. Ο κ. Αλ. Μανιατόπουλος ξέρει πως στη Sport 1600 δεν ισχύει η διεθνής ομολογκασιόν των αυτοκινήτων που συμμετέχουν, αλλά η διασκευή της όπως την εισηγήθηκαν οι τεχνικοί σύμβουλοι;
              4. Γιατί ο ΣΟΑΑ δεν υπερασπίστηκε τα ενδεχόμενα συμφέροντα κάποιων οδηγών/μελών του, οι οποίοι αποκλείονται από αυτή την κατήγορία παρά το ότι διαθέτουν αυτοκίνητα 1600κ.εκ. κατηγορίας Α;
                Ξέρει κανείς κάτι για όλα αυτά; Όχι για τους λόγους που έπρεπε να θεσπιστεί και πάλι μια εθνική ομολογκασιόν, αλλά για τους λόγους που πριν ακόμα ξεκινήσει η χρονιά καταστρατηγήθηκαν θεσμικές εξαγγελίες της αρχής του σπορ, όπως αυτή με την ομολογκασιόν (δελτία αναγνώρισης).

              **αφες αυτοις,ου γαρ οιδασι τι λεγουσι.....

              η αλλως κανουν πολυ παρεα με τηλεοπτικο'αστερα' και εχει χαλασει η κριση τους!!!!

              dimos (σκέτος**)

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dimos last edited by

                Και θα προτεινα προσοχη στην φρασεολογια του τιτλου του topic,διοτι το να διαφωνεις με καποιες αποψεις ,δεν σημαινει με τιποτα, οτι οι εκφραστες τους ειναι ηλιθιοι,διαπλεκομενοι η αμελεις .....μπορει ,λεω μπορει,να εχουν δει λιγο περαπερα....!!!

                dimos (παλι σκετος)

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  apr last edited by

                  ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ivan , ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ , ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΑΣ , ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΗΜΕΡΑ , ΕΔΕΙΞΕ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΑΙ , ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ , ΑΠΟ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΤΑΚΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΕΛΑΦΡΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ .
                  ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ , ΑΓΑΠΗΤΕ ΙVAN , ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΝΤΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ,ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ,ΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ , ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙΣ .
                  ΚΑΤΑΡΧΗΝ , ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ , ΑΡΧΙΣΑΝ ΑΠΟ ΛΕΥΚΟ ΧΑΡΤΙ , ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ , Η ΜΑΓΙΑ ΤΩΝ 12-14 106 ΤΟ 2004 ,ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΩΝ Ε Η Α ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΑΝ ΣΠΟΡΑΔΙΚΑ .
                  ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΗΤΑΝ , ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΘΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΕ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΑΝΕΡΘΕΙ Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ .
                  ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΟΛΛΩΝ ΩΡΩΝ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΑΣΜΩΝ (ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΙΛΑ ΑΝΑ ΙΠΠΟ ,ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ , ΚΑΙ ΧΡΟΝΩΝ , ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕ ΡΟΛΜΠΑΡ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ) Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΔΩΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΙΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ , ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ (ΕΝΙΑΙΟ ) ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΘΕΑ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ .
                  ΗΤΑΝ ΔΕ ΤΟΣΟ ΨΑΓΜΕΝΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΩΣΤΕ ΔΥΟ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΤΕΧ.ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ , ΔΙΕΚΡΙΝΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (ΤΗΝ ΕΩΣ 1600 )ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΕΙΧΕ ΟΜΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΥΒΙΚΑ , ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ) ,ΚΑΙ ΕΤΕΘΕΙ ΤΟ ΔΙΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΕΓΚΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ .
                  Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ , ΩΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ , ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΓΙΑ ΚΥΠΕΛΑ .ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΑΠ'ΟΤΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ .
                  ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΣΠΟΡ 1600 .
                  ΤΙ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ 2004 ΣΤΗΝ Α6 , ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΝΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΙΤΚΑΡΣ ? ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΜΙΑ .
                  ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΜΙΑ ΥΓΙΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ 1600ΑΡΙΑ , ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΑΖΟΝΤΕ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ? ΒΑΖΕΙΣ ΟΡΟΦΗ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ (ΛΟΓΟ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΟΔΗΓΙΚΩΝ )ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙΣ ΒΑΡΗ ΕΩΣ ΤΟΝ ΤΕΤΑΡΤΟ, ΑΝΑ ΑΓΩΝΑ !
                  ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟΥΣ ΦΩΣΚΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ (ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ'ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΤΗΣ ΚΛΑΣΗΣ ΤΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΟΡΦΟΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΙΜΟΥΔΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ) ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ , ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ , ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ 1300 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΙΣΑΞΙΑ !
                  ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ , ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ , ΟΡΟΦΗ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΜΟΝΟΝ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΜΠΑΤΖΕΤ , ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΟΜΟΙΟΥΣ .
                  Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ , ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ .
                  ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΩ ΑΠ'ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΤΟ .... ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ 1600 ΠΟΥ Ο ΚΑΤΩΧΟΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 2Ο0 +ΑΛΟΓΑ , ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΥΠΑ 1600ΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ 175 , ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ .
                  ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ ΛΟΙΠΟΝ , ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥΣ , ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥΣ , ΟΙ ΣΑΛΙΑΡΙΔΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ , ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΔΥΣΜΟΙΡΟ ΑΥΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ..............

                  ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ , ΑΥΡΙΟ ,ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΙΑΝΟ .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • O
                    oikonomoy_racing last edited by

                    Μένω στα λόγια του APR και μπορώ να πώ πως με κάλυψε σε αρκετές σκεψεις που μου μπήκανε βλέποντας την βραδυνή εκπομπή.Συμφωνώ με την λογική τις ισοδυναμίας εφόσον αυτό χρειάζετε για να πάει μπροστά επιτέλους η πίστα.Έμεινα όμως με μια απορία απο τον αγαπητό μας APR.Λέτε κάπου πώς ένα 1300 μπορεί να παίξει στα ίσα με ενα αυτοκίνητο των 175 αλόγων.το ερωτημά μου είναι πόσο συναγωνήσιμο μπορεί να είναι το περσινό αναβασιάρικο Ν1 μου (Α5 φετος λογο μπλοκέ-κορονοποινειο)?Ακόμα και να το εξελίξω σε φούλ (Α5)πιστευω πως το αυτοκίνητο δεν θα έχει τα προσόντα να παίζει με τα 1600αρια αδερφάκια του κατά την ταπεινή μου αποψη αφού με το ζόρι θα φτάσει κοντά στα 130 αλογα και με μικρότερη πάντα ροπή στρέψης ακόμα και απο ένα μαμα 1600.Ϊσως εσείς με την πείρα σας να με διαφωτείσετε καλύτερα στην απορία μου αυτή.
                    Οικονόμου Χρυσοβαλάντης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • N
                      nass last edited by

                      Ακουσα πως στην προχτεσινή (?) εκπομπή ειπώθηκαν μεγάλες ανακρίβειες για την Sport 1600 και μετά βλέπω αυτό εδώ...

                      Καλύτερα να μην σχολιάσω τα περί 'καλπάζουσας βλακείας' και την πρακτική της απόδοσης χαρακτηρισμών τη στιγμή που είναι προφανής η άγνοια των γεγονότων αλλά και της ουσίας.

                      Επί της ουσίας:

                      1. Περί 'εθνικής ομολογκασιόν' (βαρβαρισμός η χρήση του όρου αλλά διατηρώ την ορολογία του ivan): δε νοείται ως 'εθνική ομολογκασιόν' η απαγόρευση ορισμένων μετατροπών για λόγους κόστους αλλά το αντίθετο, το να επιτρέπονται περισσότερες μετατροπές - ελευθερίες.

                      Για παράδειγμα (δεν το είπε αυτό ο ivan, αλλά το τραβάω για να γίνει κατανοητό), είναι σε διεθνές επίπεδο απόλυτα αποδεκτό σαν Α/6 αυτοκίνητο ένα S1600, διότι το 'S1600' είναι κομμάτι της διεθνούς ομολογκασιόν. Αν λοιπόν στην Ελλάδα πούμε πως τα S1600 δεν μετράνε στις κλάσεις ή δεν μπορούν να συμμετάσχουν στην Sport 1600, σημαίνει αυτό πως εισάγουμε εθνική ομολογκασιόν ? Οχι φυσικά, σημαίνει ένα 'ταβάνι' κόστους ώστε να μπορούν περισσότεροι να ανταγωνιστούν για τις θέσεις διάκρισης. Ετσι, για να συμμετάσχει κανείς στην Sport 1600, στην οποία βάλαμε 'χαμηλό ταβάνι', πρέπει να έχει ορισμένους περιορισμούς σε ακριβά εξαρτήματα. Αυτό δε σημαίνει πως πρόκειται περί εθνικής ομολογκασιόν, διότι αυτό που προκύπτει είναι ΥΠΟΣΥΝΟΛΟ της διεθνούς ομολογκασιόν, όχι ΥΠΕΡΣΥΝΟΛΟ.

                      1. Περί φιλοσοφίας των κανονισμών: Τα βασικά σημεία της φιλοσοφίας των κανονισμών αγώνων ταχύτητας είναι τα ακόλουθα:

                      (α) Σε κανέναν δεν απαγορεύεται να συμμετέχει σε αγώνες ταχύτητας, για όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει κάποια κατηγορία. Οσοι δεν μπορούν να συμμετάσχουν στην Sport 1600, υπάρχει κάποια άλλη κατηγορία που μπορούν να συμμετάσχουν και να είναι ανταγωνιστικοί. Πχ. τα Α/6 που δεν είναι σύμφωνα με την Sport 1600 μπορούν να πάνε στην Τουρισμού και να είναι ανταγωνιστικά και τα S1600/Kit Car στην Open (εδώ ίσως υπάρχει κάποια αδικία στα Α/5 Kit Car, μάλλον θα έπρεπε να είναι στην Τουρισμού )

                      Ταυτόχρονα, τονίζεται πως δόθηκε μεγάλη βάση στο πρώτα απ΄ όλα να μην χαθούν τα αυτοκίνητα που ήδη έτρεχαν σε αγώνες ταχύτητας (και, τι να κάνουμε, πολλά από αυτά ήταν 'σαξόραλλα') και στη συνέχεια να προσελκυσθούν νέα αυτοκίνητα.

                      (β) Βασική προϋπόθεση για την δημιουργία μιας κατηγορίας είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα στην πίστα, που σημαίνει παρόμοιες επιδόσεις των αυτοκινήτων (αν φυσικά θεωρήσουμε τους οδηγούς ισοδύναμους). Η αρχή έγινε από τα κιλά ανά ίππο αλλά φυσικά αυτό είναι μόνο μια ένδειξη των επιδόσεων, μαζί με αρκετές άλλες. Ετσι, όταν τέθηκε το ερώτημα 'ανταγωνιστικά μεταξύ τους αυτοκίνητα ή πλήρης συμμόρφωση με τους κανονισμούς της FIA ή όποιους άλλους' η απάντηση ήταν εύκολα 'ανταγωνιστικά μεταξύ τους αυτοκίνητα'. Διότι η πίστα είναι πρώτα απ΄ όλα θέαμα και ανταγωνισμός και η επιμονή σε κανονισμούς 'Α', 'Ν' κτλ. επί πολλά χρόνια δημιουργούσε 'θεάματα' του στυλ 'το WRC ρίχνει για 5η φορά γύρο στο Lada Samara 1300'.

                      Η επιλογή λοιπόν ήταν να δημιουργηθούν κατηγορίες με 'κοντινά' από άποψη επιδόσεων αυτοκίνητα και ταυτόχρονα όσο το δυνατόν χαμηλότερου κόστους, αξιοποιώντας όσο το δυνατόν το υπάρχον δυναμικό. Για το λόγο αυτό κρίθηκε πως η συμμετοχή (μετά από πολλά χρόνια αποχής) ενός ή δύο αυτοκινήτων 200 ίππων σε μία κατηγορία όπου υπήρχαν ήδη έτοιμα να τρέξουν 15-20 αυτοκίνητα 175 ίππων, το μόνο που θα έκανε θα ήταν να εξοντώσει τον ανταγωνισμό (βλ. παράδειγμα συμμετοχής S1600 στην Α/6 των αναβάσεων πέρισι) ή / και να αυξήσει το κόστος. Οι περιορισμοί που τέθηκαν λοιπόν ήταν αυστηρά προς αυτή την κατεύθυνση.

                      1. Περί εισήγησης της κανονισμών. Αρμόδια για την εισήγηση τεχνικών κανονισμών στην ΕΘΕΑ είναι η Τεχνική Επιτροπή. Ειδικά για τους αγώνες πίστας, η Τεχνική Επιτροπή είχε κάνει μια εισήγηση στην ΕΘΕΑ και επίσης είχε κάνει απευθείας μια εισήγηση ο ΣΟΑΑ (το περσινό ΔΣ). Να πούμε εδώ πως, κακά τα ψέμματα, αν είχαμε αγώνες πίστας το 2004 το οφείλουμε στο ΣΟΑΑ και το ενιαίο. Είπε λοιπόν η ΕΘΕΑ 'κύριοι της Τεχνικής Επιτροπής και κύριοι του ΣΟΑΑ, φτιάξτε μια ομάδα εργασίας και βγάλτε μια εισήγηση'.

                      Μετά από πολύωρες συνεδριάσεις, στις οποίες δεν έλλειψε και η ένταση, η ομάδα εργασίας κατέληξε σε μία κοινή εισήγηση για όλα τα διαδικαστικά των αγώνων και στη βασική φιλοσοφία, αλλά σε ό,τι αφορά την κύρια κατηγορία του πρωταθλήματος, υπήρξε διαφωνία και υποβλήθηκαν στην ΕΘΕΑ δύο εισηγήσεις (*). Η ΕΘΕΑ με μεγάλη πλειοψηφία δέχθηκε την εισήγηση που βλέπετε τώρα ως Sport 1600. Συνεπώς η όλη διαδικασία ούτε 'διαπλοκή' της Τεχνικής Επιτροπής είχε, ούτε κάτι το ύποπτο, ούτε παίχθηκε παιχνίδι πίσω από την πλάτη του Προέδρου της ΕΘΕΑ, όπως υποννοείται, και η τελική απόφαση ανήκε στην ΕΘΕΑ, η οποία είχε πλήρη ενημέρωση για όλες τις εναλλακτικές λύσεις και τα πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα κάθε μιας. Ο sx γνωρίζει ακριβώς πως έγιναν τα πράγματα (ivan, δίπλα σου είναι, γιατί δεν το ρώταγες πριν γράψεις αυτά που έγραψες ?)

                      (*) Δεν έχω εξουσιοδότηση από την ΕΘΕΑ να αναφέρω ποιές ήταν αυτές, διευκρινίζω πάντως πως προσωπικά υποστήριζα ένθερμα αυτή που δεν πέρασε, αλλά κάνω και θα κάνω ό,τι μπορώ για την επιτυχία αυτής που πέρασε τελικά, διότι στόχος δεν είναι να αποδειχθεί κάποιος λάθος και κάποιος σωστός, αλλά να αναστηθούν οι αγώνες ταχύτητας.

                      Τέλος, μια μικρή παρατήρηση (όχι προς τον ivan): το να κόπτονται περί της 'ομολογκασιόν FIA' άνθρωποι που, όταν μπορούσαν να επηρεάσουν τα πράγματα, πέρασαν φωτογραφικές διατάξεις για εθνικές ομολογκασιόν με τετραπετάλουδα και άλλα σχετικά, είναι τουλάχιστον οξύμωρο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                        Αν δεν απατώμαι τα Σιβίκ (όπως πχ του κ. Κόρακα) είχαν στόμιο μεγαλύτερο από του 106 ραλί από το εργοστάσιο!

                        Αυτό σημαίνει πως για να τρέξει στην κατηγορία αυτή πρέπει να ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙ το αυτοκίνητο ακόμα και σε κατηγορία Ν!!! Δηλαδή όχι Α μείον, αλλά Ν μειον!

                        Διορθώστε με αν κάνω λάθος!!

                        Για το πρώτο που λες, έτσι είναι. Τα Σιβίκ έχουν 60άρα πεταλούδα (52άρα τα 106).

                        Για το δεύτερο, καμία σχέση. Η πεταλούδα είναι ίδια και δεν αλλάζει (ούτε μπορείς να την πειράξεις, άρα δεν τίθεται θέμα 'υποβάθμισης') είτε στα Α είτε στα Ν (δηλ. ένα Α και ένα Ν έχουν ακριβώς την ίδια πεταλούδα).

                        Πολύ απλά: εξαιτίας αυτής της πεταλούδας ένα Σιβίκ 1600 ΔΕΝ μπορεί να συμμετάσχει στην Sport 1600. Αυτό δε σημαίνει πως δεν μπορεί να συμμετάσχει στην Τουρισμού, μαζί με 106/Σαξό με μηχανικά ωστήρια και πλήμνες/ψαλίδια, και να είναι απόλυτα ανταγωνιστικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          apr last edited by

                          Ο χρήστης oikonomoy_racing έγραψε:
                          Μένω στα λόγια του APR και μπορώ να πώ πως με κάλυψε σε αρκετές σκεψεις που μου μπήκανε βλέποντας την βραδυνή εκπομπή.Συμφωνώ με την λογική τις ισοδυναμίας εφόσον αυτό χρειάζετε για να πάει μπροστά επιτέλους η πίστα.Έμεινα όμως με μια απορία απο τον αγαπητό μας APR.Λέτε κάπου πώς ένα 1300 μπορεί να παίξει στα ίσα με ενα αυτοκίνητο των 175 αλόγων.το ερωτημά μου είναι πόσο συναγωνήσιμο μπορεί να είναι το περσινό αναβασιάρικο Ν1 μου (Α5 φετος λογο μπλοκέ-κορονοποινειο)?Ακόμα και να το εξελίξω σε φούλ (Α5)πιστευω πως το αυτοκίνητο δεν θα έχει τα προσόντα να παίζει με τα 1600αρια αδερφάκια του κατά την ταπεινή μου αποψη αφού με το ζόρι θα φτάσει κοντά στα 130 αλογα και με μικρότερη πάντα ροπή στρέψης ακόμα και απο ένα μαμα 1600.Ϊσως εσείς με την πείρα σας να με διαφωτείσετε καλύτερα στην απορία μου αυτή.
                          Οικονόμου Χρυσοβαλάντης

                          ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ , ΜΟΛΙΣ ΒΡΩ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΒΑΛΕΝΤΗ ΑΠ'ΤΑ ΜΕΓΑΡΑ . ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΩΡΑ .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            sx last edited by

                            Βρε κουμπα, τι έπαθες ωρε κληρούχα!
                            Η ανάγκη δημιουργίας ΜΙΑΣ σημαντικής κατηγορίας με κάποια εθνική λογική έφερε στο τραπέζι ΟΛΟΥΣ τους ΥΠΕΥΘΥΝΑ εμπλεκόμενους και μάλιστα ΟΛΥΣ όσους δεν έχουν κανένα μα κανένα μικροσυμφέρον επί του προκειμένου. Για 1η φορά δούλεψαν αρμονικά μεταξ΄θ τους συνεργάστηκαν κατέθεσα την πρότασή τους και αμέσως έγινε δεκτή εν λευκώ και ας υπήρξαν προσωπικές διαφωνίες.
                            Το άυριο θα δείξει αν βέβαια αφήσουμε την κατηγορία να μείνει όρθια και να περπατήσει.
                            Λυπάμαι αλλά αν και το θέλω πολύ δεν μπορώ λόγω ωραρίου να σας παρακολουθήσω στην τηλεόραση. Είναι σημαντικό ότι οι αγώνες έχουν την εκπομπή τους αν και ξέρεις πως δεν θωρώ το χώρο έτοιμο για αποκλειστικότητες και τηλεοπτικά δικαιώματα. Ομως... Νοιώθω πως γίνεται το ίδιο λάθος που κάναμε και εμείς σαν συντάκτες. Απευθυνόμαστε στα φιλαράκια μας συναθλητές μας βάζουμε και κάμποσο προσωπικό στοιχείο και όποιος κοατάλαβα κατάλαβε. Οι πολλοί, οι αθώοι και υγιείς ακόμα και αν είναι εμπλεκόμενοι βλέπουν, τρομάζουν εξαφανίζονται και εν τέλει με΄νουμε στην κοσμάρα μας. Με το Σιβικ του ενός Στράτη, με το χώμα του άλλου, με τις δοκιμές του γιατρού, με τα βεντούρια του Αγγλούπα, με το που θα φιλοξενήσει ο Λώρης, με το γιατί βαράτε αφου εσειθς κλέβετε παραπάνω του Τζέκου, με το ένα ή με το άλλο πρόβλημα του καθενός μας...
                            Ετσι όντως δεν πάμε πουθενά. Γύρω γύρω όλοι κάνουμε.
                            Με την ευκαιρία και για το 2006 έχουμε καμιά άλλη πρόταση καλύτερη η διαφορετική από αυτή της ΕΘΕΑ του ΣΟΑΑ και της τεχνικής επιτροπής που δούλεψε σκληρά επενδύοντας σε χρόνο?
                            Εν αναμονή λοιπόν...

                            Στρατισινο

                            ΥΓ... Οταν μπορείς να λάμψεις και να δημιουργήσεις και να προσφέρεις και να ναναβαθμίσεις και να φιλοξενήσεις ιδανικά με αρχές, ήθος και φαντασία είναι αδικο να ακολουθείς την πρακτική του is no good... όποιος από εμάς και αν την επιλέγει. Και εγώ το κάνω γμτ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • I
                              ivan last edited by

                              Ο χρήστης sx έγραψε:
                              Βρε κουμπα, τι έπαθες ωρε κληρούχα!
                              Η ανάγκη δημιουργίας ΜΙΑΣ σημαντικής κατηγορίας με κάποια εθνική λογική έφερε στο τραπέζι ΟΛΟΥΣ τους ΥΠΕΥΘΥΝΑ εμπλεκόμενους και μάλιστα ΟΛΥΣ όσους δεν έχουν κανένα μα κανένα μικροσυμφέρον επί του προκειμένου.

                              Κανένα απολύτως πρόβλημα με τη διαδικασία. Το είπα ξεκάθαρα και στην αρχή. Όπως επίσης καμμιά σχέση με την όποια εκπομπή. Είναι όμως και κάποια θέματα τάξης στα οποία τουλάχιστον εγώ -σωστά ή λάθος- κολάω.
                              Το παιχνίδι δεν μπορεί να είναι και έτσι και αλλιώς. Είναι ή έτσι ή αλλιώς. Και τα δυο μαζί θεωρώ πως οδηγούν σε μπέρδεμα, δίνουν τροφή σε όσους (και σε μένα) is no good και πάνω από όλα δημιουργούν σύγχυση για το που τρέχει τι, με τι και πως, ούτως ώστε ο καθένας να μεταφράζει κατά το δικό του δοκούν τους κανονισμούς, να εφαρμόζει τη δική του ομολογκασιόν και στη συνέχεια να κακιώνει και να απειλεί θεούς και δαίμονες αν -κατά τύχη- συλληφθεί και τιμωρηθεί.
                              Εκεί «κολάω» εγώ και σαφώς δεν καταλογίζω πρόθεση σε κανένα, καθώς από την πλευρά μου δεν βλέπω ίδιον συμφέρον ακόμα και από τους κατόχους των 106.
                              Όσο για την κριτική ακόμα και αν δεν είναι απόλυτα τεκμηριωμένη, πιστεύω ότι πρέπει να είναι καλοδεχούμενη με τη λογική ότι όποιος, κανονισμός αφορά όλους τους εμπλεκόμενους στους αγώνες και η διατύπωση αντιρρήσεων ή άλλων θέσεων είναι πάντα δημιουργική και όχι προσπάθεια σπίλωσης όσων εργάστηκαν για κάτι που θεσμοθετήθηκε. Άλλωστε σε κάθε δουλειά το καλό είναι δεδομένο και το λάθος κατακριτέο ώστε να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.
                              Επί της ουσίας πάντως από ότι κατάλαβα η θέση ότι: «πάμε με βάση τις διεθνείς ομολογκασιόν» έχει ήδη πάει περίπατο και συνεχίζουμε ανάλογα με το που βλέπουμε πως πάει το ρεύμα, όπως παλιότερα, κάτι που εγώ τουλάχιστον δεν πιστεύω πως είναι πρόβλημα, αλλά καλό είναι να το ΞΕΡΟΥΜΕ όλοι σαν πολιτική βούληση της Αρχής και όχι να προκύπτει στην πορεία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • I
                                ivan last edited by

                                Ο χρήστης dimos έγραψε:

                                **αφες αυτοις,ου γαρ οιδασι τι λεγουσι.....

                                η αλλως κανουν πολυ παρεα με τηλεοπτικο'αστερα' και εχει χαλασει η κριση τους!!!!

                                dimos (σκέτος**)

                                Μη με συνδέεις με τον «υποφαινόμενο». δεν αδικεί εμένα αλλά τη νοημοσύνη σου και τη γνώση σου για το χώρο.
                                Ν.Τ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • I
                                  ivan last edited by

                                  Ο χρήστης dimos έγραψε:
                                  Και θα προτεινα προσοχη στην φρασεολογια του τιτλου του topic,διοτι το να διαφωνεις με καποιες αποψεις ,δεν σημαινει με τιποτα, οτι οι εκφραστες τους ειναι ηλιθιοι,διαπλεκομενοι η αμελεις .....μπορει ,λεω μπορει,να εχουν δει λιγο περαπερα....!!!

                                  dimos (παλι σκετος)

                                  Πως είναι το σωστό; Θα μου, ή θα με κάνεις μήνυση;...
                                  Αν πάντως «με κάνεις» θα πάω στο Λαζόπουλο και θα σε λέει... Κούγια!...
                                  Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
                                  Ιβάν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • I
                                    ivan last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                                    Ο sx γνωρίζει ακριβώς πως έγιναν τα πράγματα (ivan, δίπλα σου είναι, γιατί δεν το ρώταγες πριν γράψεις αυτά που έγραψες ?)

                                    Όχι Νάσο μου, δεν τον ρώτησα... με το συμπάθειο. Ο sx είναι φίλος, συνεργάτης και συγγενής μου και έχουμε πολλά πιο σημαντικά να συζητήσουμε -όταν προλαβαίνουμε- από τους αγώνες και τα τερτίπια τους.
                                    Όσο για ότι γράφω, αυτά απηχούν τις θέσεις μου με βάση τις δικές μου πληροφορίες, που δεν είναι κατ' ανάγκη από συγγενικές ή φιλικές πηγές. Άλλωστε γράφω πολλά χρόνια για αυτό τον χώρο, έχω άποψη, δεν έχω υπηρετήσει συμφέροντα και φυσικά έχω κάνει και λάθη. Μια σαφή απάντηση ζήτησα και μόνο περιφραστική απάντηση πήρα και ειρωνείες του στιλ dimos.
                                    Πως διάολο θα τρέχουμε -τουλάχιστον το 2005-; Με βάση τις ομολογκασιόν της Διεθνούς Ομοσπονδίας, με τις Εθνικές, με τις Α μείον, τις Ν συν, του Σκαλτσά, του Τσάδαρη, του Πλάγου, του Κύρκου, του Χατζητσοπάνη, του Πλατή, του Λώρη, του Πατσουρέα, του Στράτη, του Μιχαλακάκη, ποιανού τέλος πάντων; Με όλες αυτές ανάμικτες;
                                    Μια απάντηση ξεκάθαρη ζήτησα και μου κάνατε επίθεση παρότι δεν πήρα θέση υπέρ ή κατά. Σκέψου να είχα και κανά Χόντα τι θα γινόταν...
                                    Λοιπόν nass. Διεθνείς ή Εθνικές, Α-Α και Ν-Ν, ή Α μείον και Νσυν, ή ανάλογα το τι συμφέρει ανά περίπτωση (μορφής αγώνα εννοώ).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης ivan έγραψε:
                                      Λοιπόν nass. Διεθνείς ή Εθνικές, Α-Α και Ν-Ν, ή Α μείον και Νσυν, ή ανάλογα το τι συμφέρει ανά περίπτωση (μορφής αγώνα εννοώ).

                                      Μάλλον δεν θέλεις να καταλάβεις. Λοιπόν:

                                      1. Εθνική ομολογκασιόν με την έννοια της αναγνώρισης εξαρτημάτων 'ελληνικής πραγματικότητας' (κιβώτια, διαφορικά, τετραπετάλουδα) σε αυτοκίνητα με ομολογκασιόν FIA δεν υπάρχει πια. Ολα τα αυτοκίνητα με ομολογκασιόν FIA στην Ελλάδα τρέχουν πλέον αποκλειστικά βάσει αυτής της ομολογκασιόν για τις ομάδες Α και Ν και καμία επιπλέον ελευθερία δεν προβλέπεται.

                                      2. Θα υπάρχει πλήρης εθνική ομολογκασιόν στις ομάδες Α και Ν για αυτοκίνητα που ΔΕΝ έχουν ομολογκασιόν FIA. Για παράδειγμα, Nissan Micra, Peugeot 206 1.4 κτλ. Ωστε αυτά τα αυτοκίνητα να μπορούν να συμμετέχουν κανονικά σε αγώνες στην Ελλάδα και να μην 'χαθούν' μόλις εκλείψει το ενδιαφέρον των εταιριών που έχουν προκηρύξει τα αντίστοιχα cup. Σε 'χαλάει' κάτι τέτοιο ?

                                      3. 'Εκπτώσεις' από την ομολογκασιόν FIA (οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να θεωρηθούν ως 'εθνική ομολογκασιόν') γίνονται στις ακόλουθες περιπτώσεις, αποκλειστικά για λόγους περιορισμού κόστους:

                                      o Τα WRC (= κανονικά κατά FIA 'A' αυτοκίνητα) δεν μπορούν να βαθμολογούνται στα ράλι
                                      ο Τα S1600 και τα κιτ καρ (= κανονικά κατά FIA 'A' αυτοκίνητα) δεν μπορούν να βαθμολογούνται για τις κλάσεις τους (πχ. Α/6 για τα S1600) αλλά μόνο για τη γενική και για τα F3/F2 πρωταθλήματα
                                      ο Τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην Sport 1600 στους αγώνες ταχύτητας δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν ορισμένα ακριβά ανταλλακτικά από τις ομολογκασιόν τους. Αν θέλουν να συμμετέχουν, μπορούν να το κάνουν στην κατηγορία Τουρισμού.

                                      Οπως βλέπεις, η 1η και η 2η περίπτωση είναι ακριβώς ίδιες με την 3η: για λόγους κόστους και βελτίωσης του ανταγωνισμού δεν επιτρέπεται η πλήρης χρήση των FIA ομολογκασιόν αλλά μόνο υποσυνόλων τους. Δεν σε είδα όμως να διαμαρτύρεσαι για την 1η ή τη 2η περίπτωση.

                                      1. Επιπλέον ελευθερίες σε σχέση με την ομολογκασιόν FIA σε αυτοκίνητα ομάδας Ν είναι:

                                      ο Δυνατότητα χρήσης οποιουδήποτε μπλοκέ διαφορικού (με την ίδια σχέση) και όχι αποκλειστικά αυτού που πουλάει το 'competition' τμήμα του εργοστασίου, με προφανείς θετικές συνέπειες για το κόστος. Οχι όμως δυνατότητα χρήσης μπλοκέ διαφορικού αν δεν έχει αναγνωριστεί τέτοιο σαν FIA ομολογκασιόν.
                                      ο Δυνατότητα 'ραψίματος' της κορώνας του διαφορικού για περισσότερη αντοχή.
                                      ο Δυνατότητα επιπλέον διαστάσεων τροχών για αναβάσεις και πίστες

                                      Αν τα παραπάνω τα θεωρείς 'εθνική ομολογκασιόν', ΟΚ. Πάντως είναι σε γνώση της ΕΘΕΑ και η σκοπιμότητά τους έχει συζητηθεί εκτενώς. Σε κάθε περίπτωση, θεωρώ πως όσα γράφεις παραπάνω οφείλονται σε ελλειπή από την πλευρά σου πληροφόρηση / παραπληροφόρηση.

                                      Αν πάλι δεν σ' αρέσουν οι περιφραστικές απαντήσεις, λυπάμαι, τέτοιες μπορώ, οι μονολεκτικές απαντήσεις είναι μόνο για τα τηλεοπτικά παράθυρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • G
                                        gf last edited by

                                        [quote='nass
                                        ο Τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην Sport 1600 στους αγώνες ταχύτητας δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν ορισμένα ακριβά ανταλλακτικά από τις ομολογκασιόν τους. Αν θέλουν να συμμετέχουν, μπορούν να το κάνουν στην κατηγορία Τουρισμού.

                                        Οπως βλέπεις, η 1η και η 2η περίπτωση είναι ακριβώς ίδιες με την 3η: για λόγους κόστους και βελτίωσης του ανταγωνισμού δεν επιτρέπεται η πλήρης χρήση των FIA ομολογκασιόν αλλά μόνο υποσυνόλων τους. Δεν σε είδα όμως να διαμαρτύρεσαι για την 1η ή τη 2η περίπτωση.

                                        [/quote]

                                        Δηλαδή για να καταλάβουμε και οι υπόλοιποι στο Honda το ακριβό ανταλλακτικό είναι η πεταλούδα της μάνας του ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • G
                                          go_for_pole last edited by

                                          Ο χρήστης GF έγραψε:
                                          Δηλαδή για να καταλάβουμε και οι υπόλοιποι στο Honda το ακριβό ανταλλακτικό είναι η πεταλούδα της μάνας του ?

                                          Απορω γιατι ασχολεισαι ρε nass, μερικοι οντως δε θελουν ή δεν μπορουν να καταλαβουν για κανενα λογο.

                                          Μερικα απλα ερωτηματα για την Sport 1600:

                                          • Ειναι σωστο ή οχι ξεκινοντας απο λευκο χαρτι να σχεδιαζεις μια ανομοιογενη κατηγορια 4 ταχυτητων?
                                          • Ποιος ηταν ο λογος που αποφασιστηκε να μην τρεχουν μαζι και τα Ν3?
                                          • Ειναι ανησυχητικο ή οχι που δεν ηρθε κανενα νεο αυτοκινητο σε σχεση με τις περυσινες συμμετοχες (δε μιλαω για τις δυο κλασεις που προστεθηκαν, που ετσι και αλλιως δεν μαζεψαν κοσμο)?
                                          • Ειναι αποτελεσματικο ή οχι να εφαρμοζεις τακτικες που εχουν σχεδιαστει για απολυτα ομοιογενης κλασης (ερμα επιτυχιας) σε μια κατηγορια με διαφορετικες κλασεις?
                                          • Ποιο ειναι τελικα το οραμα για το μελλον της κατηγοριας που πλασαρεται ως κυρια των αγωνων ταχυτητας και με ποια βηματα θα φτασετε εκει?
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • A
                                            apr last edited by

                                            ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΦΩΣΚΟΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ , ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ GF , ΟΤΙ Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΤΟΥ ΧΟΝΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΕ ΜΑΣ , ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΟΜΩΣ , ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ 1600ΑΡΙΩΝ , ΠΟΥ ΑΝ ΤΑ ΕΒΑΖΑΝ , ΟΥΤΕ ΤΟ ΧΟΝΤΑ ΟΥΤΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΦΟΝΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΕΒΛΕΠΑΝ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr