-
Τήν προηγούμενη εβδομάδα,διαπίστωσα ότι τό Καντετάκι μου έχει αρχίσει να γεράζει.
συγκεκριμένα:
-Σκισμένη μετώπη (πού έχει αλλαχτεί)
-Σκισμένο εσωτερικά καπώ (τό οποίο μέχρι να αλλαχτεί θα ενισχυθεί μέ 'πείρους' πού θα τό συγκρατούν κλειστό)
-κολώνα πόρτας συνοδηγού,πού παρουσίασε...πλαστελινοποίηση,καί θα ενισχυθεί μέ εσωτερικές κολλημένες γωνίες,κάτω από τό ταμπλό.Ποιά άλλα σημεία θα προτείνατε να ενισχύσω;
Ρόλ-κέιτζ γιά τήν ώρα...δέν.
-
Τήν προηγούμενη εβδομάδα,διαπίστωσα ότι τό Καντετάκι μου έχει αρχίσει να γεράζει.
συγκεκριμένα:
-Σκισμένη μετώπη (πού έχει αλλαχτεί)
-Σκισμένο εσωτερικά καπώ (τό οποίο μέχρι να αλλαχτεί θα ενισχυθεί μέ 'πείρους' πού θα τό συγκρατούν κλειστό)
-κολώνα πόρτας συνοδηγού,πού παρουσίασε...πλαστελινοποίηση,καί θα ενισχυθεί μέ εσωτερικές κολλημένες γωνίες,κάτω από τό ταμπλό.Ποιά άλλα σημεία θα προτείνατε να ενισχύσω;
Ρόλ-κέιτζ γιά τήν ώρα...δέν.
-
Τήν προηγούμενη εβδομάδα,διαπίστωσα ότι τό Καντετάκι μου έχει αρχίσει να γεράζει.
συγκεκριμένα:
-Σκισμένη μετώπη (πού έχει αλλαχτεί)
-Σκισμένο εσωτερικά καπώ (τό οποίο μέχρι να αλλαχτεί θα ενισχυθεί μέ 'πείρους' πού θα τό συγκρατούν κλειστό)
-κολώνα πόρτας συνοδηγού,πού παρουσίασε...πλαστελινοποίηση,καί θα ενισχυθεί μέ εσωτερικές κολλημένες γωνίες,κάτω από τό ταμπλό.Ποιά άλλα σημεία θα προτείνατε να ενισχύσω;
Ρόλ-κέιτζ γιά τήν ώρα...δέν.
-
Hunter (σορρυ βρε ξέχασα το όνομα σου)...
Είχα δει κάποτε σε έναν γερμανικό κατάλογο μια μπάρα που μπαίνει στα πόδια τον πίσω επιβατών... κάτι ας πούμε σαν ένα κομμάτι από κειτζ, αλλά το αφαιρείς όποτε θέλεις.Ο κατάλογος έλεγε ότι αυτό βελτιώνει την ακαμψία...
Ακόμα μια μπάρα θόλων, πιστεύω ότι θα σε κάνει να νιώθεις πιο ασφαλείς.
Φιλικά Θανάσης.
-
Αντρέα , αν είναι ολικό το φαινόμενο , θα θέλει ράψιμο ολόκληρο.
Δεν μπορείς να κάνεις τοπικές ενισχύσεις γιατί θα μεταφέρονται οι δυνάμεις ανομοιόμορφα σε άλλα σημεία. Τουλάχιστον αν ενισχύσεις μία κολώνα να ενισχύσεις και την απέναντι με τον ίδιο τρόπο.
Καλό θα ήταν να το έραβες/ποντάριζες ολόκληρο τώρα και αργότερα να πέρναγες και cage. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Αντρέα , αν είναι ολικό το φαινόμενο , θα θέλει ράψιμο ολόκληρο.
Δεν μπορείς να κάνεις τοπικές ενισχύσεις γιατί θα μεταφέρονται οι δυνάμεις ανομοιόμορφα σε άλλα σημεία. Τουλάχιστον αν ενισχύσεις μία κολώνα να ενισχύσεις και την απέναντι με τον ίδιο τρόπο.
Καλό θα ήταν να το έραβες/ποντάριζες ολόκληρο τώρα και αργότερα να πέρναγες και cage.Ναί,θά ενισχυθούν καί οι δύο κολώνες ταυτόχρονα.
Ψάχνω να βρώ ποιό άλλο σημείο να προσέξω,τουλάχιστον στό μπροστινό μέρος.
Κέιτζ δύσκολα γιά τήν ώρα.
Θανάση,από μπάρες είμαι πλήρης αυτή τη στιγμή. -
Ψαξε τα σημεία του σασί που έχουν δοκάρια (διαμήκη και εγκάρσια) και προσπάθησε να τα ενώσεις μεταξύ τους. Αν μπορείς να περνάνε οι ενισχύσεις από τα σημεία στήριξης του μπροστινού συστήματος και να ενώνονται με τις ενισχύσεις στις κολώνες.
-
Κακά τα ψέματα. Αυτού του τύπου οι ενισχύσεις κυρίως προσθέτουν μόνο βάρος. Το αμάξι μοιάζει λίγο με κόκαλο που έχει λάμα μετά από σπάσιμο. Σταθεροποιείται πολύ καλά το σπάσιμο αλλά η αλλαγή στην ελαστικότητα και η διαφορετική συμπεριφορά στις καταπονήσεις του κόκαλου με το μέταλλο κάνει εύκολο το σπάσιμο κοντά στα σημεία που τελειώνει η λάμα.
Μην παραξενευτείς αν σύντομα δεις ρωγμή σε άλλο σημείο ή ακόμα και αποκόλληση.
Δαπανηρό μεν αλλά μονόδρομος είναι το συνολικό ράψιμο του σασί.
Το καλύτερο επίσης είναι να αποφύγεις οξυγόνα ή ηλεκτροκολλήσεις και η δουλειά να γίνει με ηλεκτρόποντα.
Ενισχύσεις πλαισίου