Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ενισχύσεις πλαισίου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ενισχύσεις πλαισίου
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    23
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Τήν προηγούμενη εβδομάδα,διαπίστωσα ότι τό Καντετάκι μου έχει αρχίσει να γεράζει.
      συγκεκριμένα:
      -Σκισμένη μετώπη (πού έχει αλλαχτεί)
      -Σκισμένο εσωτερικά καπώ (τό οποίο μέχρι να αλλαχτεί θα ενισχυθεί μέ 'πείρους' πού θα τό συγκρατούν κλειστό)
      -κολώνα πόρτας συνοδηγού,πού παρουσίασε...πλαστελινοποίηση,καί θα ενισχυθεί μέ εσωτερικές κολλημένες γωνίες,κάτω από τό ταμπλό.

      Ποιά άλλα σημεία θα προτείνατε να ενισχύσω;

      Ρόλ-κέιτζ γιά τήν ώρα...δέν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        hunter last edited by

        Τήν προηγούμενη εβδομάδα,διαπίστωσα ότι τό Καντετάκι μου έχει αρχίσει να γεράζει.
        συγκεκριμένα:
        -Σκισμένη μετώπη (πού έχει αλλαχτεί)
        -Σκισμένο εσωτερικά καπώ (τό οποίο μέχρι να αλλαχτεί θα ενισχυθεί μέ 'πείρους' πού θα τό συγκρατούν κλειστό)
        -κολώνα πόρτας συνοδηγού,πού παρουσίασε...πλαστελινοποίηση,καί θα ενισχυθεί μέ εσωτερικές κολλημένες γωνίες,κάτω από τό ταμπλό.

        Ποιά άλλα σημεία θα προτείνατε να ενισχύσω;

        Ρόλ-κέιτζ γιά τήν ώρα...δέν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Τήν προηγούμενη εβδομάδα,διαπίστωσα ότι τό Καντετάκι μου έχει αρχίσει να γεράζει.
          συγκεκριμένα:
          -Σκισμένη μετώπη (πού έχει αλλαχτεί)
          -Σκισμένο εσωτερικά καπώ (τό οποίο μέχρι να αλλαχτεί θα ενισχυθεί μέ 'πείρους' πού θα τό συγκρατούν κλειστό)
          -κολώνα πόρτας συνοδηγού,πού παρουσίασε...πλαστελινοποίηση,καί θα ενισχυθεί μέ εσωτερικές κολλημένες γωνίες,κάτω από τό ταμπλό.

          Ποιά άλλα σημεία θα προτείνατε να ενισχύσω;

          Ρόλ-κέιτζ γιά τήν ώρα...δέν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            thanos last edited by

            Hunter (σορρυ βρε ξέχασα το όνομα σου)...
            Είχα δει κάποτε σε έναν γερμανικό κατάλογο μια μπάρα που μπαίνει στα πόδια τον πίσω επιβατών... κάτι ας πούμε σαν ένα κομμάτι από κειτζ, αλλά το αφαιρείς όποτε θέλεις.

            Ο κατάλογος έλεγε ότι αυτό βελτιώνει την ακαμψία...

            Ακόμα μια μπάρα θόλων, πιστεύω ότι θα σε κάνει να νιώθεις πιο ασφαλείς.

            Φιλικά Θανάσης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Αντρέα , αν είναι ολικό το φαινόμενο , θα θέλει ράψιμο ολόκληρο.
              Δεν μπορείς να κάνεις τοπικές ενισχύσεις γιατί θα μεταφέρονται οι δυνάμεις ανομοιόμορφα σε άλλα σημεία. Τουλάχιστον αν ενισχύσεις μία κολώνα να ενισχύσεις και την απέναντι με τον ίδιο τρόπο.
              Καλό θα ήταν να το έραβες/ποντάριζες ολόκληρο τώρα και αργότερα να πέρναγες και cage.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                Αντρέα , αν είναι ολικό το φαινόμενο , θα θέλει ράψιμο ολόκληρο.
                Δεν μπορείς να κάνεις τοπικές ενισχύσεις γιατί θα μεταφέρονται οι δυνάμεις ανομοιόμορφα σε άλλα σημεία. Τουλάχιστον αν ενισχύσεις μία κολώνα να ενισχύσεις και την απέναντι με τον ίδιο τρόπο.
                Καλό θα ήταν να το έραβες/ποντάριζες ολόκληρο τώρα και αργότερα να πέρναγες και cage.

                Ναί,θά ενισχυθούν καί οι δύο κολώνες ταυτόχρονα.
                Ψάχνω να βρώ ποιό άλλο σημείο να προσέξω,τουλάχιστον στό μπροστινό μέρος.
                Κέιτζ δύσκολα γιά τήν ώρα.
                Θανάση,από μπάρες είμαι πλήρης αυτή τη στιγμή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ψαξε τα σημεία του σασί που έχουν δοκάρια (διαμήκη και εγκάρσια) και προσπάθησε να τα ενώσεις μεταξύ τους. Αν μπορείς να περνάνε οι ενισχύσεις από τα σημεία στήριξης του μπροστινού συστήματος και να ενώνονται με τις ενισχύσεις στις κολώνες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Κακά τα ψέματα. Αυτού του τύπου οι ενισχύσεις κυρίως προσθέτουν μόνο βάρος. Το αμάξι μοιάζει λίγο με κόκαλο που έχει λάμα μετά από σπάσιμο. Σταθεροποιείται πολύ καλά το σπάσιμο αλλά η αλλαγή στην ελαστικότητα και η διαφορετική συμπεριφορά στις καταπονήσεις του κόκαλου με το μέταλλο κάνει εύκολο το σπάσιμο κοντά στα σημεία που τελειώνει η λάμα.
                    Μην παραξενευτείς αν σύντομα δεις ρωγμή σε άλλο σημείο ή ακόμα και αποκόλληση.
                    Δαπανηρό μεν αλλά μονόδρομος είναι το συνολικό ράψιμο του σασί.
                    Το καλύτερο επίσης είναι να αποφύγεις οξυγόνα ή ηλεκτροκολλήσεις και η δουλειά να γίνει με ηλεκτρόποντα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr