Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 19
    • 20
    • 1 / 20
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    381
    2111
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpolal last edited by

      Το παρέλαβα τελικά εχθές το απόγευμα και εκτός από το κ@λ@αυτοκόλητο που μου κοτσάρανε πίσω χωρίς να με

      ενημερώσουν όλα ήταν άψογα...

      Ο τεχνικός που μας το έφερε ήταν ευγενέστατος και έκατσε να μου δείξει τα πάντα με μεγάλη σχολαστικότητα περίπου

      1 ολόκληρη ώρα. Χειρισμό, πίνακα οργάνων, μηνύματα υπολογιστή, προειδοποιητικά, σέρβις, θήκες, μηχανή,

      πορτμπαγκάζ, τα πάντα...(άξιζε η εικοσαρούμπα που πήρε στο τέλος).

      Πρώτες εντυπώσεις λοιπόν να πώ απλά άψογο...
      Ποιότητα υλικών, δέσιμο, φινίρισμα όλα φωνάζουν από μακρυά και είναι τέλεια... (μάλλον παραείμαι χαρούμενος)

      Το ηχοσύστημα με τα 7 ηχεία (και κεντρικό) είναι πραγματικά πολύ καλό και παίζει πολύ πάρα δυνατά με πολύ μπάσο

      αν και ο ήχος μου φάνηκε λίγο μουντός. (μάλλον θέλουν και τα ηχεία το στρώσιμο τους)
      Επίσης οι λειτουργίες του ραδιοσιντί είναι οι βασικές, τίποτα περισσότερο ή λιγότερο, τίμιο.

      Σαν αίσθηση το αυτοκίνητο νομίζεις ότι είσαι μέσα σε χρηματοκιβώτιο.
      Παρόλο που έχει 17άρες ζάντες και σπόρ ανάρτηση δεν κοπανάει και νομίζεις ότι είναι ένα κομμάτι.
      Γενικά σου εμπνέει εμπιστοσύνη και η γυναίκα μου που το οδήγησε μου είπε ότι της έδινε την εντύπωση ότι είναι

      πολύ μεγαλύτερο από το μέγεθος του.
      Το τιμόνι του είναι αρκετά ελαφρύ (ίσως υπερβολικά ελαφρύ) και ο επιλογέας ταχυτήτων μαλακός και οι αλλαγές χωρίς

      προβλήματα.
      Δεν μπορώ να συνηθίσω ακόμα την 6 αν και νομίζω ότι τελικά την εκμεταλεύεσαι μόνο σε ταξίδια. (θα δείξει)

      Σαν μηχανή δεν μπορώ να πώ πολλά αφού δεν το πίεσα αν και έχει ήδη γράψει 150 χιλιόμετρα (από εχθές....).
      Μπορώ να πώ ότι αντίθετα από όσα διάβασα εδώ και αλλού προσωπικά μου φαίνεται αρκετά σβέλτο, δεν το έχω

      διαπιστώσει 100% αυτό ακόμα αλλά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι γενικά καλή.
      Νευρικό δεν είναι βέβαια, αλλά μια-δυο φορές που χρειάστηκε να το πατήσω λίγο παραπάνω η αντίδραση του ήταν

      άμεση.
      Εντύπωση μου έκανε ότι πήγαινα με 90-100 και δεν το καταλάβαινα αν δεν κοίταζα το κοντέρ.

      Ο ήχος της μηχανής είναι όντως λίγο τραχύς πάντως και ακούγεται σαν αμερικάνικο...


      Στο πεδίο των δοκιμών τώρα (βλέπε Λιμανάκια Βουλιαγμένης, σιγά που δεν θα πήγαινα) τα δύο περάσματα που έκανα

      ήταν περισσότερο διερευνητικά για να το μάθω παρά κανονικά...(δεν το πίεσα όπως είπα, έπαιξα με τρίτη-τετάρτη

      χωρίς να υπερβώ τις 4.000 στροφές)

      Η εντύπωση που μου έμεινε είναι ότι το αυτοκίνητο τελικά μπορεί πολύ περισσότερα από ότι εγώ αντέχω. (μένει να το

      ανακαλύψω σιγά σιγά)
      Στο μεγάλο πέταλο αλλά και αλλού πάντως δοκιμάζοντας είτε φρενάρισμα πάνω στην στροφή, είτε αλλαγή πορείας

      (απότομο κλείσιμο τροχιάς, αλλαγή λωρίδας) η συμπεριφορά του ήταν άμεση και ξυράφι.
      Οι αναρτήσεις κάνουν πολύ καλή δουλειά και οι κλίσεις στις στροφές είναι μικρές.
      Ακόμα και στο άφημα του γκαζιού πάνω σε στροφή το μόνο που είδα ήταν μια ελάχιστη μετατόπιση ολόκληρου του

      οχήματος και ένα μικρό άνοιγμα της τροχιάς του.
      Συνοψίζοντας μπορώ να πώ ότι η γενικότερη αίσθηση που αποκομίζεις είναι αυτή της ασφάλειας με πολύ μεγάλα

      περιθώρια να δώσει περισσότερα αν το ζητήσεις.

      Μπορεί τελικά να αποδειχθεί αργό (το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν SAXO VTS) αλλά προσωπικά η ευτυχία μου είναι

      στα στροφιλίκια και όχι στην ευθεία.

      Προς το παρόν λοιπόν, το καμαρώνω και προσπαθώ να βρώ τις κατάλληλες δικαιολογίες για να την κοπανάω ενίοτε τα

      βράδυα για μια γρήγορη βόλτα.
      Θα επανέλθω ξανά με νεώτερα.
      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dpolal last edited by

        Το παρέλαβα τελικά εχθές το απόγευμα και εκτός από το κ@λ@αυτοκόλητο που μου κοτσάρανε πίσω χωρίς να με

        ενημερώσουν όλα ήταν άψογα...

        Ο τεχνικός που μας το έφερε ήταν ευγενέστατος και έκατσε να μου δείξει τα πάντα με μεγάλη σχολαστικότητα περίπου

        1 ολόκληρη ώρα. Χειρισμό, πίνακα οργάνων, μηνύματα υπολογιστή, προειδοποιητικά, σέρβις, θήκες, μηχανή,

        πορτμπαγκάζ, τα πάντα...(άξιζε η εικοσαρούμπα που πήρε στο τέλος).

        Πρώτες εντυπώσεις λοιπόν να πώ απλά άψογο...
        Ποιότητα υλικών, δέσιμο, φινίρισμα όλα φωνάζουν από μακρυά και είναι τέλεια... (μάλλον παραείμαι χαρούμενος)

        Το ηχοσύστημα με τα 7 ηχεία (και κεντρικό) είναι πραγματικά πολύ καλό και παίζει πολύ πάρα δυνατά με πολύ μπάσο

        αν και ο ήχος μου φάνηκε λίγο μουντός. (μάλλον θέλουν και τα ηχεία το στρώσιμο τους)
        Επίσης οι λειτουργίες του ραδιοσιντί είναι οι βασικές, τίποτα περισσότερο ή λιγότερο, τίμιο.

        Σαν αίσθηση το αυτοκίνητο νομίζεις ότι είσαι μέσα σε χρηματοκιβώτιο.
        Παρόλο που έχει 17άρες ζάντες και σπόρ ανάρτηση δεν κοπανάει και νομίζεις ότι είναι ένα κομμάτι.
        Γενικά σου εμπνέει εμπιστοσύνη και η γυναίκα μου που το οδήγησε μου είπε ότι της έδινε την εντύπωση ότι είναι

        πολύ μεγαλύτερο από το μέγεθος του.
        Το τιμόνι του είναι αρκετά ελαφρύ (ίσως υπερβολικά ελαφρύ) και ο επιλογέας ταχυτήτων μαλακός και οι αλλαγές χωρίς

        προβλήματα.
        Δεν μπορώ να συνηθίσω ακόμα την 6 αν και νομίζω ότι τελικά την εκμεταλεύεσαι μόνο σε ταξίδια. (θα δείξει)

        Σαν μηχανή δεν μπορώ να πώ πολλά αφού δεν το πίεσα αν και έχει ήδη γράψει 150 χιλιόμετρα (από εχθές....).
        Μπορώ να πώ ότι αντίθετα από όσα διάβασα εδώ και αλλού προσωπικά μου φαίνεται αρκετά σβέλτο, δεν το έχω

        διαπιστώσει 100% αυτό ακόμα αλλά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι γενικά καλή.
        Νευρικό δεν είναι βέβαια, αλλά μια-δυο φορές που χρειάστηκε να το πατήσω λίγο παραπάνω η αντίδραση του ήταν

        άμεση.
        Εντύπωση μου έκανε ότι πήγαινα με 90-100 και δεν το καταλάβαινα αν δεν κοίταζα το κοντέρ.

        Ο ήχος της μηχανής είναι όντως λίγο τραχύς πάντως και ακούγεται σαν αμερικάνικο...


        Στο πεδίο των δοκιμών τώρα (βλέπε Λιμανάκια Βουλιαγμένης, σιγά που δεν θα πήγαινα) τα δύο περάσματα που έκανα

        ήταν περισσότερο διερευνητικά για να το μάθω παρά κανονικά...(δεν το πίεσα όπως είπα, έπαιξα με τρίτη-τετάρτη

        χωρίς να υπερβώ τις 4.000 στροφές)

        Η εντύπωση που μου έμεινε είναι ότι το αυτοκίνητο τελικά μπορεί πολύ περισσότερα από ότι εγώ αντέχω. (μένει να το

        ανακαλύψω σιγά σιγά)
        Στο μεγάλο πέταλο αλλά και αλλού πάντως δοκιμάζοντας είτε φρενάρισμα πάνω στην στροφή, είτε αλλαγή πορείας

        (απότομο κλείσιμο τροχιάς, αλλαγή λωρίδας) η συμπεριφορά του ήταν άμεση και ξυράφι.
        Οι αναρτήσεις κάνουν πολύ καλή δουλειά και οι κλίσεις στις στροφές είναι μικρές.
        Ακόμα και στο άφημα του γκαζιού πάνω σε στροφή το μόνο που είδα ήταν μια ελάχιστη μετατόπιση ολόκληρου του

        οχήματος και ένα μικρό άνοιγμα της τροχιάς του.
        Συνοψίζοντας μπορώ να πώ ότι η γενικότερη αίσθηση που αποκομίζεις είναι αυτή της ασφάλειας με πολύ μεγάλα

        περιθώρια να δώσει περισσότερα αν το ζητήσεις.

        Μπορεί τελικά να αποδειχθεί αργό (το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν SAXO VTS) αλλά προσωπικά η ευτυχία μου είναι

        στα στροφιλίκια και όχι στην ευθεία.

        Προς το παρόν λοιπόν, το καμαρώνω και προσπαθώ να βρώ τις κατάλληλες δικαιολογίες για να την κοπανάω ενίοτε τα

        βράδυα για μια γρήγορη βόλτα.
        Θα επανέλθω ξανά με νεώτερα.
        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dpolal last edited by

          Το παρέλαβα τελικά εχθές το απόγευμα και εκτός από το κ@λ@αυτοκόλητο που μου κοτσάρανε πίσω χωρίς να με

          ενημερώσουν όλα ήταν άψογα...

          Ο τεχνικός που μας το έφερε ήταν ευγενέστατος και έκατσε να μου δείξει τα πάντα με μεγάλη σχολαστικότητα περίπου

          1 ολόκληρη ώρα. Χειρισμό, πίνακα οργάνων, μηνύματα υπολογιστή, προειδοποιητικά, σέρβις, θήκες, μηχανή,

          πορτμπαγκάζ, τα πάντα...(άξιζε η εικοσαρούμπα που πήρε στο τέλος).

          Πρώτες εντυπώσεις λοιπόν να πώ απλά άψογο...
          Ποιότητα υλικών, δέσιμο, φινίρισμα όλα φωνάζουν από μακρυά και είναι τέλεια... (μάλλον παραείμαι χαρούμενος)

          Το ηχοσύστημα με τα 7 ηχεία (και κεντρικό) είναι πραγματικά πολύ καλό και παίζει πολύ πάρα δυνατά με πολύ μπάσο

          αν και ο ήχος μου φάνηκε λίγο μουντός. (μάλλον θέλουν και τα ηχεία το στρώσιμο τους)
          Επίσης οι λειτουργίες του ραδιοσιντί είναι οι βασικές, τίποτα περισσότερο ή λιγότερο, τίμιο.

          Σαν αίσθηση το αυτοκίνητο νομίζεις ότι είσαι μέσα σε χρηματοκιβώτιο.
          Παρόλο που έχει 17άρες ζάντες και σπόρ ανάρτηση δεν κοπανάει και νομίζεις ότι είναι ένα κομμάτι.
          Γενικά σου εμπνέει εμπιστοσύνη και η γυναίκα μου που το οδήγησε μου είπε ότι της έδινε την εντύπωση ότι είναι

          πολύ μεγαλύτερο από το μέγεθος του.
          Το τιμόνι του είναι αρκετά ελαφρύ (ίσως υπερβολικά ελαφρύ) και ο επιλογέας ταχυτήτων μαλακός και οι αλλαγές χωρίς

          προβλήματα.
          Δεν μπορώ να συνηθίσω ακόμα την 6 αν και νομίζω ότι τελικά την εκμεταλεύεσαι μόνο σε ταξίδια. (θα δείξει)

          Σαν μηχανή δεν μπορώ να πώ πολλά αφού δεν το πίεσα αν και έχει ήδη γράψει 150 χιλιόμετρα (από εχθές....).
          Μπορώ να πώ ότι αντίθετα από όσα διάβασα εδώ και αλλού προσωπικά μου φαίνεται αρκετά σβέλτο, δεν το έχω

          διαπιστώσει 100% αυτό ακόμα αλλά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι γενικά καλή.
          Νευρικό δεν είναι βέβαια, αλλά μια-δυο φορές που χρειάστηκε να το πατήσω λίγο παραπάνω η αντίδραση του ήταν

          άμεση.
          Εντύπωση μου έκανε ότι πήγαινα με 90-100 και δεν το καταλάβαινα αν δεν κοίταζα το κοντέρ.

          Ο ήχος της μηχανής είναι όντως λίγο τραχύς πάντως και ακούγεται σαν αμερικάνικο...


          Στο πεδίο των δοκιμών τώρα (βλέπε Λιμανάκια Βουλιαγμένης, σιγά που δεν θα πήγαινα) τα δύο περάσματα που έκανα

          ήταν περισσότερο διερευνητικά για να το μάθω παρά κανονικά...(δεν το πίεσα όπως είπα, έπαιξα με τρίτη-τετάρτη

          χωρίς να υπερβώ τις 4.000 στροφές)

          Η εντύπωση που μου έμεινε είναι ότι το αυτοκίνητο τελικά μπορεί πολύ περισσότερα από ότι εγώ αντέχω. (μένει να το

          ανακαλύψω σιγά σιγά)
          Στο μεγάλο πέταλο αλλά και αλλού πάντως δοκιμάζοντας είτε φρενάρισμα πάνω στην στροφή, είτε αλλαγή πορείας

          (απότομο κλείσιμο τροχιάς, αλλαγή λωρίδας) η συμπεριφορά του ήταν άμεση και ξυράφι.
          Οι αναρτήσεις κάνουν πολύ καλή δουλειά και οι κλίσεις στις στροφές είναι μικρές.
          Ακόμα και στο άφημα του γκαζιού πάνω σε στροφή το μόνο που είδα ήταν μια ελάχιστη μετατόπιση ολόκληρου του

          οχήματος και ένα μικρό άνοιγμα της τροχιάς του.
          Συνοψίζοντας μπορώ να πώ ότι η γενικότερη αίσθηση που αποκομίζεις είναι αυτή της ασφάλειας με πολύ μεγάλα

          περιθώρια να δώσει περισσότερα αν το ζητήσεις.

          Μπορεί τελικά να αποδειχθεί αργό (το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν SAXO VTS) αλλά προσωπικά η ευτυχία μου είναι

          στα στροφιλίκια και όχι στην ευθεία.

          Προς το παρόν λοιπόν, το καμαρώνω και προσπαθώ να βρώ τις κατάλληλες δικαιολογίες για να την κοπανάω ενίοτε τα

          βράδυα για μια γρήγορη βόλτα.
          Θα επανέλθω ξανά με νεώτερα.
          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            apav last edited by

            Καλοτάξιδο! Αλλά με βύσμα το πήρες; Φακελάκι;

            Ο χρήστης dpolal έγραψε:
            (άξιζε η εικοσαρούμπα που πήρε στο τέλος)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              rope last edited by

              Αγαπητε dpolal καλοριζικο και καλοταξιδο!!!!!!!
              Θα ηθελα να σε ρωτησω καποιες τιμολογιακες λεπτομερειες καθως για τα περι οδηγικης συμπεριφορας ειναι ακομα νωρις.
              Κατ'αρχην ποια εκδοση πηρες και ποια η τελικη τιμη.
              Ποιο το ακριβες κοστος για clima, ηχοσυστημα, μεταλλικο χρωμα, πινακιδες κλπ.
              Γνωριζεις αν τελικα παιρνει ηλιοροφη (τουλαχιστον στο γερμανικο site υπαρχει) και ποσο κοστολογειται.
              Επισης μηπως ξερεις ποιο το κοστος για δερμα.
              Σερβις /λαδια καθε ποσα χλμ.
              Και, τι δωρακι σου εκαναν...
              Για τα υπολοιπα, τωρα που σε βρηκαμε ........................................

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dpolal last edited by

                Ο χρήστης rope έγραψε:
                Αγαπητε dpolal καλοριζικο και καλοταξιδο!!!!!!!
                Θα ηθελα να σε ρωτησω καποιες τιμολογιακες λεπτομερειες καθως για τα περι οδηγικης συμπεριφορας ειναι ακομα νωρις.
                Κατ'αρχην ποια εκδοση πηρες και ποια η τελικη τιμη.
                Ποιο το ακριβες κοστος για clima, ηχοσυστημα, μεταλλικο χρωμα, πινακιδες κλπ.
                Γνωριζεις αν τελικα παιρνει ηλιοροφη (τουλαχιστον στο γερμανικο site υπαρχει) και ποσο κοστολογειται.
                Επισης μηπως ξερεις ποιο το κοστος για δερμα.
                Σερβις /λαδια καθε ποσα χλμ.
                Και, τι δωρακι σου εκαναν...
                Για τα υπολοιπα, τωρα που σε βρηκαμε ........................................

                Λοιπόν η παράδοσεις είναι 4,5 μήνες οπότε μου την έδωσε κατέβασα από το επίσημο site της Αudi όλα τα τηλέφωνα των αντιπρ. στην Αττική και άρχισα να πέρνω και να ρωτάω τί ετοιμοπαράδοτα είχαν...
                Στο τρίτο τηλεφώνημα πέτυχα σχεδόν 100% αυτό που ήθελα οπότε πήρα το αυτιοκίνητο μέσα σε 2,5 περίπου εβδομάδες...

                Έκδοση 1,6 FSI Ambition.
                Έξτρα: επενδύσεις αλουμινίου(110ευρώ), υποβραχιόνιο(165ευρώ), ποτηροθήκη(25ευρώ), ηλιοροφή(1070ευρώ), χρώμα μαύρο μεταλλικό εβένου (730ευρώ)...
                Clima+ηχοσύστημα πάνε μαζί με κόστος περίπου 1550 ευρώ.
                Πινακίδες + τέλη κυκλ. 370 ευρώ

                Σύνολο 27.560... (με δώρο τις επενδύσεις και τον συναγερμό)

                (Για δέρμα αν θυμάμαι καλά κάπου 1500 ευρώ.)
                Σέρβις κάθε χρόνο ή 15.000χλμ όπως και τα λάδια παρομοίως.

                Η ηλιοροφή είναι όλα τα λεφτά πάντως, παρόλο που στην αρχή δεν την πολυήθελα αξίζει 100%.

                Αυτά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  giatros last edited by

                  Καλοριζικο και καλοταξιδο φιλε μου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Καλορίζικο και από μένα.

                    Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                    Μπορεί τελικά να αποδειχθεί αργό (το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν SAXO VTS) αλλά προσωπικά η ευτυχία μου είναι στα στροφιλίκια και όχι στην ευθεία.

                    Γιατί του Saxo VTS 1,6 που ήταν στις ευθείες...;;;Είχα VTS για αυτό αναρωτιέμαι...

                    Έξτρα: επενδύσεις αλουμινίου(110ευρώ), υποβραχιόνιο(165ευρώ), ποτηροθήκη(25ευρώ), ηλιοροφή(1070ευρώ), χρώμα μαύρο μεταλλικό εβένου (730ευρώ)...
                    Clima+ηχοσύστημα πάνε μαζί με κόστος περίπου 1550 ευρώ.

                    Εξτρά το υποβραχιόνιο και μάλιστα στα 165 (!) ευρώ και η ποτηροθήκη (!!)...;Απίστευτοι οι Γερμανοί...

                    Πινακίδες + τέλη κυκλ. 370 ευρώ

                    Δηλ 370-170 (τέλη)=200 ολόκληρα ευρώ για πινακίδες...εγώ στο δικό μου C4 1,6 πλήρωσα 85 ευρώ...

                    Και πάλι καλορίζικο και καλοτάξιδο...

                    ΥΓ όλα τα λεφτά η ηλιοροφή που έβαλες, θα την χαρείς τώρα που ανοίγει κ ο καιρός!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      giatros last edited by

                      elteo το υποβραχιονιο που λες στο Α4 ειναι 200 ευρω.παντως ο στεφανης χτες το ειχε ανεβασμενο .
                      τα 370 ευρω περιλαμβανουν πινακιδες,τελη κυκλοφοριας,μεταφορα αυτ-του,αποκερωση,ελεγχος αυτ-του
                      οι πινακιδες εξακολουθουν να κοστιζουν 85 ευρω και στην AUDI

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης dpolal έγραψε:

                        Πρώτες εντυπώσεις λοιπόν να πώ απλά άψογο...
                        Ποιότητα υλικών, δέσιμο, φινίρισμα όλα φωνάζουν από μακρυά και είναι τέλεια... (μάλλον παραείμαι χαρούμενος)

                        Καλορίζικο

                        Δε φταίει που είσαι χαρούμενος, έτσι είναι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης giatros έγραψε:

                          τα 370 ευρω περιλαμβανουν πινακιδες,τελη κυκλοφοριας,μεταφορα αυτ-του,αποκερωση,ελεγχος αυτ-του
                          οι πινακιδες εξακολουθουν να κοστιζουν 85 ευρω και στην AUDI

                          Σχολίασα τα γραφόμενα του φίλου.

                          Οk then.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            a4-turbo last edited by

                            Ο χρήστης dpolal έγραψε:

                            Σέρβις κάθε χρόνο ή 15.000χλμ όπως και τα λάδια παρομοίως.

                            Ο Υπολογιστης σε ποσες μερες/χλμ δειχνει για service?
                            Μετα τα 500 χλμ σου βγαζει την αναφορα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giatros last edited by

                              Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:

                              Σέρβις κάθε χρόνο ή 15.000χλμ όπως και τα λάδια παρομοίως.

                              Ο Υπολογιστης σε ποσες μερες/χλμ δειχνει για service?
                              Μετα τα 500 χλμ σου βγαζει την αναφορα.

                              ποτε ομως σου βγαζει οτι πρεπει να κανεις σερβις?
                              απο οτι ξερω τα 15000 ειναι ενδεικτικα,αναλογα με το πως χρησιμοποιεις το αυτ/το θα θελησει να κανεις νωριτερα η αργοτερα το σερβις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Eνδεικτικά το αναφέρω (λογικά θα ισχύει και για σας το ίδιο όσον αφορά τον τρόπο όχι τους αριθμούς)

                                Στο δικό μου η ένδειξη για service έχει ξεκινήσει αντίστροφα για τα 30,000 χλμ, το μεγάλο δηλαδή.
                                Στα ενδιάμεσα απλά των 10,000 και 20,000 χλμ δεν υπάρχει κάποια ένδειξη.Αλλωστε έχουμε κ τα μάτια μας και βλέπουμε πότε θέλει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • A
                                  a4-turbo last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  Eνδεικτικά το αναφέρω (λογικά θα ισχύει και για σας το ίδιο όσον αφορά τον τρόπο όχι τους αριθμούς)

                                  Στο δικό μου η ένδειξη για service έχει ξεκινήσει αντίστροφα για τα 30,000 χλμ, το μεγάλο δηλαδή.
                                  Στα ενδιάμεσα απλά των 10,000 και 20,000 χλμ δεν υπάρχει κάποια ένδειξη.Αλλωστε έχουμε κ τα μάτια μας και βλέπουμε πότε θέλει.

                                  Σωστα, τοτε αυτο με τα 15,000 χλμ η 1 χρονο ισχυει μονο για Ελλαδα.
                                  Γερμανια 1 ειναι το service, 2 χρονια η 30,000 χλμ η οποτε δειξει η ενδειξη. Αναλογα με την χρηση παει και η ενδειξη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:

                                    Eνδεικτικά το αναφέρω (λογικά θα ισχύει και για σας το ίδιο όσον αφορά τον τρόπο όχι τους αριθμούς)

                                    Στο δικό μου η ένδειξη για service έχει ξεκινήσει αντίστροφα για τα 30,000 χλμ, το μεγάλο δηλαδή.
                                    Στα ενδιάμεσα απλά των 10,000 και 20,000 χλμ δεν υπάρχει κάποια ένδειξη.Αλλωστε έχουμε κ τα μάτια μας και βλέπουμε πότε θέλει.

                                    Σωστα, τοτε αυτο με τα 15,000 χλμ η 1 χρονο ισχυει μονο για Ελλαδα.
                                    Γερμανια 1 ειναι το service, 2 χρονια η 30,000 χλμ η οποτε δειξει η ενδειξη. Αναλογα με την χρηση παει και η ενδειξη.

                                    Α4 Τ να διευκρινήσω επειδή μάλλον δεν το ξέρεις ότι μιλώ για το Citroen C4 1,6

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Το 3θ πήρες ή το Sportback ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        giatros last edited by

                                        χρηστο το 3 θυρο εχει ο dpolal

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          migf1 last edited by

                                          Καλορίζικο & καλοτάξιδο κι από μένα το Audi!!!

                                          Το αυτοκίνητο είναι καλό, αν και κομματάκι ακριβό. Εμένα θα με ενδιέφερε κάποια στιγμή να μας έγραφες εντυπώσεις σου από την Carenta.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dimitrios last edited by

                                            καλορίζικο,καλοτάξιδο και από εμένα,

                                            πως και από το vts πήγες σε audi?Δεν σου φαίνεται αργό?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 1 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr