-
Τι ξέρετε/ πιστεύετε για τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης; Είναι ίδια ποιοτικά με αυτά που πωλούνται στο εμπόριο;
Αφορμή για τον προβληματισμό μου έδωσε η σημερινή μου επίσκεψη στα Μέγαρα για γνωριμία με το Leon.
Στη δεύτερη είσοδο μου, έκανα τέσσερις γύρους με 4 psi μεγαλύτερες πιέσεις. Όταν βγήκα, το πέλμα είχε αρχίσει να γίνεται σαν τσίχλα. Δεν ήταν ιδιαίτερα ζεστή μέρα και επομένως και η πίστα δεν ήταν πολύ ζεστή.
Τα λάστιχα είναι Continental Sportcontact I, με δείκτη ταχύτητας W.
Αντίστοιχη κατάσταση είχα παρατηρήσει σε παλιότερη επίσκεψή μου με το Astra, φορώντας Yokohama, όταν όμως είχα μείνει μέσα για καμμιά 20αριά γύρους!
Μήπως τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης είναι λίγο διαφορετικά από τα εμπορίου (κατόπιν π.χ. συνενοήσεως με τις αυτοκινητοβιομηχανίες για λόγους περιορισμού κόστους); Μήπως είναι φτιαγμένα για λιγότερα χιλιόμετρα (π.χ. πιο μαλακή αλλά και λιγότερο ανθεκτική γόμα);
Δεν είναι κατά τη γνώμη μου αναμενόμενο το τσίχλιασμα με τέσσερις γύρους (και όχι και πολύ ζορισμένους, στους δυο πρώτους πρέπει να είχα και traction control ενργοποιημένο) στα Μέγαρα. -
Τι ξέρετε/ πιστεύετε για τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης; Είναι ίδια ποιοτικά με αυτά που πωλούνται στο εμπόριο;
Αφορμή για τον προβληματισμό μου έδωσε η σημερινή μου επίσκεψη στα Μέγαρα για γνωριμία με το Leon.
Στη δεύτερη είσοδο μου, έκανα τέσσερις γύρους με 4 psi μεγαλύτερες πιέσεις. Όταν βγήκα, το πέλμα είχε αρχίσει να γίνεται σαν τσίχλα. Δεν ήταν ιδιαίτερα ζεστή μέρα και επομένως και η πίστα δεν ήταν πολύ ζεστή.
Τα λάστιχα είναι Continental Sportcontact I, με δείκτη ταχύτητας W.
Αντίστοιχη κατάσταση είχα παρατηρήσει σε παλιότερη επίσκεψή μου με το Astra, φορώντας Yokohama, όταν όμως είχα μείνει μέσα για καμμιά 20αριά γύρους!
Μήπως τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης είναι λίγο διαφορετικά από τα εμπορίου (κατόπιν π.χ. συνενοήσεως με τις αυτοκινητοβιομηχανίες για λόγους περιορισμού κόστους); Μήπως είναι φτιαγμένα για λιγότερα χιλιόμετρα (π.χ. πιο μαλακή αλλά και λιγότερο ανθεκτική γόμα);
Δεν είναι κατά τη γνώμη μου αναμενόμενο το τσίχλιασμα με τέσσερις γύρους (και όχι και πολύ ζορισμένους, στους δυο πρώτους πρέπει να είχα και traction control ενργοποιημένο) στα Μέγαρα. -
Τι ξέρετε/ πιστεύετε για τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης; Είναι ίδια ποιοτικά με αυτά που πωλούνται στο εμπόριο;
Αφορμή για τον προβληματισμό μου έδωσε η σημερινή μου επίσκεψη στα Μέγαρα για γνωριμία με το Leon.
Στη δεύτερη είσοδο μου, έκανα τέσσερις γύρους με 4 psi μεγαλύτερες πιέσεις. Όταν βγήκα, το πέλμα είχε αρχίσει να γίνεται σαν τσίχλα. Δεν ήταν ιδιαίτερα ζεστή μέρα και επομένως και η πίστα δεν ήταν πολύ ζεστή.
Τα λάστιχα είναι Continental Sportcontact I, με δείκτη ταχύτητας W.
Αντίστοιχη κατάσταση είχα παρατηρήσει σε παλιότερη επίσκεψή μου με το Astra, φορώντας Yokohama, όταν όμως είχα μείνει μέσα για καμμιά 20αριά γύρους!
Μήπως τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης είναι λίγο διαφορετικά από τα εμπορίου (κατόπιν π.χ. συνενοήσεως με τις αυτοκινητοβιομηχανίες για λόγους περιορισμού κόστους); Μήπως είναι φτιαγμένα για λιγότερα χιλιόμετρα (π.χ. πιο μαλακή αλλά και λιγότερο ανθεκτική γόμα);
Δεν είναι κατά τη γνώμη μου αναμενόμενο το τσίχλιασμα με τέσσερις γύρους (και όχι και πολύ ζορισμένους, στους δυο πρώτους πρέπει να είχα και traction control ενργοποιημένο) στα Μέγαρα. -
Το πιστεύω αυτό, ότι είναι υποδεέστερα από τα ακριβώς ίδια που πωλούνται στο εμπόριο. Το ίδιο υποστηρίζει ένας φίλος μου λαστιχάς, ότι είναι δεύτερης διαλογής. Πολλόι τα αλλάζουν κατευθείαν με την αγορά του αυτοκινήτου(αν τους το επιτρέπει η οικονομική κατάσταση). Επί τη ευκαιρία καλορίζικο
-
Δεν πρέπει να ισχύει αυτό ... είναι μεγαλύτερο το κόστος αλλαγής της γραμμής παραγωγής από τα πιθανά κέρδη.
Το Leon είναι ένα πολύ δυνατό μπροστοκίνητο-μπροστόβαρο αυτοκίνητο και μάλλον λόγω αυτού ταλαιπωρεί τα λάστιχα. Ισως πιο σκληρά λάστιχα (Pirelli-Bridgestone) να αντέχουν περισσότερο.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Δεν πρέπει να ισχύει αυτό ... είναι μεγαλύτερο το κόστος αλλαγής της γραμμής παραγωγής από τα πιθανά κέρδη.Σίγουρα οι εταιρείες ελαστικών έχουν υπογεγραμμένες συμβάσεις με τις αυτοκινητοβιομηχανίες για τέτοιου είδους ελαστικά (εφόσον υπάρχουν).
Επομένως θα έχουν και dedicated γραμμές παραγωγής, χωρίς να απαιτείται αλλαγή.
Ίσως -
ΔΕΝ μου έχει τύχει να πάρω αμάξι με σοβαρό λάστιχο πρώτης τοποθέτησης!!!
Πάντα τα επόμενα ήταν καλύτερα... Από την άλλη τα επόμενα πάντα ήταν Μισλέν, και τα πρώτα ποτέ δεν ήταν Μισλέν...Μοναδική εξαίρεση η C5 του πατέρα μου, που είχε Μισλέν εξ αρχής, τα αλλάξαμε με το ίδιο μοντέλο. Είπε πως τα δεύτερα ήταν καλύτερα, αλλά τα οδηγεί πολύ συντηρητικά... Εγώ το έχω οδηγήσει ελάχιστα το αμάξι, οπότε δεν μπορώ να πω αν είχε διαφορά.
-
Και στο Saxo VTS που είχα με τα πολύ καλά Michelin Pilot SX GT και στο C4 με τα επίσης Μichelin δεν είχα παράπονο.
Γιατί να τα αλλάξω...;Τώρα σε συνθήκες πίστας αυτό είναι μία άλλη ιστορία.
-
Το πουντο ηρθε με τα απαραδεκτα Dunlop sp sport 2000.
Ηδη ψαχνομαι για το ποια θα βαλω.Ειμαι αναμεσα σε EXALTO II και Yokohama AVS V102. -
Mia από τα ίδια κι εγω. Πιρέλι Π7 φοράει το δικό μου. Ψιλοχάλια είναι
-
Στο δικο μου ειχε στην αρχη τα firestone firehawk 700, τα οποια μετα τα 20.000χλμ ειχαν αρχισει να γλυστρανε πολυυυυ, χωρις μαλιστα να εχουν φθαρει πολυ (στο πανω μερος).
Επισης στα Μεγαρα εδειξαν μεγαλα σημαδια φθορας χωρις να κανω πολλους γυρους.Τωρα στα 30.000χλμ εβαλα τα Εxalto II που μεχρι στιγμης δειχνουν πολυ καλα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το πουντο ηρθε με τα απαραδεκτα Dunlop sp sport 2000.
Ηδη ψαχνομαι για το ποια θα βαλω.Ειμαι αναμεσα σε EXALTO II και Yokohama AVS V102.Και το δικό μας πούντο είχε έρθει με τα περί ου ο λόγος dunlop (τα οποία για διάφορους περίεργους λόγους φοράω τώρα στο rover μου και δεν δείχνουν τόσο κακά),ενώ το A4 φοράω κάποιου είδους michelin (όχι energy,ούτε exalto).
Τώρα που το ψάχνω,στο site της dunlop τα sp2000 δεν υπάρχουν στη διάστασή μου 185/55/15 κάτι που μάλλον συνηγορεί στην ύπαρξη ξεχωριστής γραμμής παραγωγής για λάστιχα πρώτης τοποθέτησης (ή στην κακή πληροφόρηση του site τους).
-
Προσυπογράφω το σχόλιο του Βασίλη για το Λεόν. Τα πρώτης τοποθέτησης σε μένα ήταν Potenza RE040, και ήταν υπέρ το δέον σκληρά, αλλά δεν μεταβαλλόταν εύκολα η αίσθησή τους με την πίεση. Όσο άκαμπτα τα ξεκινούσες, τόσο άκαμπτα τα άφηνες.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το πουντο ηρθε με τα απαραδεκτα Dunlop sp sport 2000.
Ηδη ψαχνομαι για το ποια θα βαλω.Ειμαι αναμεσα σε EXALTO II και Yokohama AVS V102.Και το δικό μας πούντο είχε έρθει με τα περί ου ο λόγος dunlop (τα οποία για διάφορους περίεργους λόγους φοράω τώρα στο rover μου και δεν δείχνουν τόσο κακά),ενώ το A4 φοράω κάποιου είδους michelin (όχι energy,ούτε exalto).
Τώρα που το ψάχνω,στο site της dunlop τα sp2000 δεν υπάρχουν στη διάστασή μου 185/55/15 κάτι που μάλλον συνηγορεί στην ύπαρξη ξεχωριστής γραμμής παραγωγής για λάστιχα πρώτης τοποθέτησης (ή στην κακή πληροφόρηση του site τους).
Απο μια μικρη ερευνα που εκανα σε διαφορα site ελαστικων δεν κυκλοφορουν
ολες οι διαστασεις σε ολες τις χωρες π.χ. τα yoko που λεω να βαλω δεν κυκλοφορουν στην Αγγλια σε 195/50/15 αλλα ξεκιναν απο 16αρα ζαντα. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Προσυπογράφω το σχόλιο του Βασίλη για το Λεόν. Τα πρώτης τοποθέτησης σε μένα ήταν Potenza RE040, και ήταν υπέρ το δέον σκληρά, αλλά δεν μεταβαλλόταν εύκολα η αίσθησή τους με την πίεση. Όσο άκαμπτα τα ξεκινούσες, τόσο άκαμπτα τα άφηνες.Τα bridgestone είναι το μαύρο τους το χάλι για Ελλάδα. Τουλάχιστον για μη 'αγωνιστικές' εφαρμογές. Υπερβολικά σκληρά γενικότερα και μέχρι να ζεσταθούνε εσύ έχεις φτάσει στον προορισμπό σου. Τα δικά μου (potanza αν δεν κάνω λάθος )στο 6 από τα 10.000 κιόλας γίνανε κολλητοί με το αντισπίν. Στο παρελθόν σε άλλα αυτοκίνητα το ίδιο κακό ... Πάντως ενα primera που είχα το 95 φόρουσε michelin (1000% παλιό μοντέλο) τα οποία λάτρεψα
Λάστιχα πρώτης τοποθέτησης