-
Αντιγραφω αποτο σαϊτ του Κρητη TV:
'Σαράντα κάμερες υπερσύγχρονης τεχνολογίας θα εγκατασταθούν πολύ σύντομα σε επικίνδυνα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου της Κρήτης, όπως ανακοίνωσε χθες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, με στόχο τον έλεγχο της κυκλοφορίας και την καταγραφή σοβαρών παραβάσεων, όπως αυτή του ορίου ταχύτητας.
Όπως είναι γνωστό, υπό την εποπτεία του ΠΕΧΩΔΕ και σε συνεργασία με τα τμήματα Τροχαίας των τεσσάρων νομών της Κρήτης, έγινε μια αρκετά καλή μελέτη των επικίνδυνων σημείων του οδικού δικτύου του νησιού προκειμένου να εγκατασταθούν εκεί οι κάμερες.
Σύμφωνα με τη μελέτη αυτή, υποδεικνύονταν τριάντα σημεία για την τοποθέτησή τους μόνο στο νομό Ηρακλείου. Τα 26 αφορούσαν στο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα από τα όρια του νομού Ρεθύμνου μέχρι τα όρια του νομού Λασιθίου, ενώ τέσσερα αφορούσαν στο δρόμο Ηρακλείου-Μοιρών.
Στο δρόμο της Μεσαράς προβλέπονται κάμερες στο **ύψος του εργοστασίου Γιαννούλη, στο ύψος όπου λειτουργεί η έκθεση αυτοκινήτων Παπακαλιάτη, καθώς και δύο σε Καπαριανά και Μοίρες.**Όσον αφορά στο εθνικό οδικό δίκτυο βόρεια του νομού Ηρακλείου, κάμερες θα εγκατασταθούν ενδεικτικά: **στις αρχαιότητες των Μαλίων, στη σήραγγα της Σταλίδας, στη γέφυρα Αποσελέμη, στον κόμβο Γουβών, στον Καρτερό (στην ευθεία με εικονοστάσια), στο ενδιάμεσο του τμήματος από τον κόμβο Καλλιθέας μέχρι τον κόμβο Παπαναστασίου, στο ύψος του Παλιόκαστρου, στις στροφές της Αγίας Πελαγίας, καθώς και στο δρόμο λίγο μετά τη χωματερή των Πέρα Γαλήνων. **Να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένες κάμερες που έχουν κατασκευαστεί από ειδικό υλικό - δεν τις 'αγγίζουν' για παράδειγμα σφαίρες - θα είναι τοποθετημένες πάνω σε πυλώνες. Ωστόσο, τόσο πριν όσο και στο σημείο όπου θα βρίσκονται θα υπάρχουν προειδοποιητικές πινακίδες προς τους οδηγούς.
Θα μπορούν να λειτουργούν και σε 24ωρη βάση, ενώ βεβαίως δε θα αποσυρθούν τα φωτογραφικά ραντάρ. Απεναντίας, θα λειτουργούν συμπληρωματικά σε άλλα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου.
Το σύστημα αυτό θεωρείται διεθνώς αξιόπιστο. Καταγράφει και κωδικοποιεί κάθε όχημα που κινείται στη λωρίδα, καταγράφοντας ταχύτητα, τύπο οχήματος και μάλιστα με μεγάλη ευκρίνεια, τέτοια που όπως λένε οι ειδικοί δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.
Αν διαπιστωθεί ότι το όχημα κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα πέραν του καθορισμένου ορίου, τότε ενεργοποιείται το σύστημα φωτογράφησης, το οποίο και φωτογραφίζει το όχημα.
Η φωτογραφία με όλα τα δεδομένα (χρόνο, τόπο, ώρα κ.λπ.) αποθηκεύεται στο δίσκο της μηχανής. Οι φωτογραφίες με τα στοιχεία συλλέγονται στα κέντρα επεξεργασίας δεδομένων και από 'κει και πέρα θα αποστέλλονται οι κλήσεις.
Σύμφωνα με τον κ. Σουφλιά, η προκήρυξη του διαγωνισμού έγινε χθες και έτσι οι πρώτες κάμερες αναμένεται να εγκατασταθούν προς τα τέλη Αυγούστου. Το πρόγραμμα - ο προϋπολογισμός του οποίου υπερβαίνει τα 12 εκατ. ευρώ - εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου του 2006.
Συνολικά, σε ολόκληρη τη χώρα προβλέπεται να εγκατασταθούν 390 κάμερες που με θα κατανεμηθούν κατά τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν συνολικά 3.500 χιλιόμετρα σε ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο.
Εκτός από τα σημεία όπου έχουν καταγραφεί επαναλαμβανόμενα τροχαία, κάμερες θα τοποθετηθούν και πριν από κατοικημένες περιοχές.' -
Αντιγραφω αποτο σαϊτ του Κρητη TV:
'Σαράντα κάμερες υπερσύγχρονης τεχνολογίας θα εγκατασταθούν πολύ σύντομα σε επικίνδυνα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου της Κρήτης, όπως ανακοίνωσε χθες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, με στόχο τον έλεγχο της κυκλοφορίας και την καταγραφή σοβαρών παραβάσεων, όπως αυτή του ορίου ταχύτητας.
Όπως είναι γνωστό, υπό την εποπτεία του ΠΕΧΩΔΕ και σε συνεργασία με τα τμήματα Τροχαίας των τεσσάρων νομών της Κρήτης, έγινε μια αρκετά καλή μελέτη των επικίνδυνων σημείων του οδικού δικτύου του νησιού προκειμένου να εγκατασταθούν εκεί οι κάμερες.
Σύμφωνα με τη μελέτη αυτή, υποδεικνύονταν τριάντα σημεία για την τοποθέτησή τους μόνο στο νομό Ηρακλείου. Τα 26 αφορούσαν στο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα από τα όρια του νομού Ρεθύμνου μέχρι τα όρια του νομού Λασιθίου, ενώ τέσσερα αφορούσαν στο δρόμο Ηρακλείου-Μοιρών.
Στο δρόμο της Μεσαράς προβλέπονται κάμερες στο **ύψος του εργοστασίου Γιαννούλη, στο ύψος όπου λειτουργεί η έκθεση αυτοκινήτων Παπακαλιάτη, καθώς και δύο σε Καπαριανά και Μοίρες.**Όσον αφορά στο εθνικό οδικό δίκτυο βόρεια του νομού Ηρακλείου, κάμερες θα εγκατασταθούν ενδεικτικά: **στις αρχαιότητες των Μαλίων, στη σήραγγα της Σταλίδας, στη γέφυρα Αποσελέμη, στον κόμβο Γουβών, στον Καρτερό (στην ευθεία με εικονοστάσια), στο ενδιάμεσο του τμήματος από τον κόμβο Καλλιθέας μέχρι τον κόμβο Παπαναστασίου, στο ύψος του Παλιόκαστρου, στις στροφές της Αγίας Πελαγίας, καθώς και στο δρόμο λίγο μετά τη χωματερή των Πέρα Γαλήνων. **Να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένες κάμερες που έχουν κατασκευαστεί από ειδικό υλικό - δεν τις 'αγγίζουν' για παράδειγμα σφαίρες - θα είναι τοποθετημένες πάνω σε πυλώνες. Ωστόσο, τόσο πριν όσο και στο σημείο όπου θα βρίσκονται θα υπάρχουν προειδοποιητικές πινακίδες προς τους οδηγούς.
Θα μπορούν να λειτουργούν και σε 24ωρη βάση, ενώ βεβαίως δε θα αποσυρθούν τα φωτογραφικά ραντάρ. Απεναντίας, θα λειτουργούν συμπληρωματικά σε άλλα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου.
Το σύστημα αυτό θεωρείται διεθνώς αξιόπιστο. Καταγράφει και κωδικοποιεί κάθε όχημα που κινείται στη λωρίδα, καταγράφοντας ταχύτητα, τύπο οχήματος και μάλιστα με μεγάλη ευκρίνεια, τέτοια που όπως λένε οι ειδικοί δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.
Αν διαπιστωθεί ότι το όχημα κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα πέραν του καθορισμένου ορίου, τότε ενεργοποιείται το σύστημα φωτογράφησης, το οποίο και φωτογραφίζει το όχημα.
Η φωτογραφία με όλα τα δεδομένα (χρόνο, τόπο, ώρα κ.λπ.) αποθηκεύεται στο δίσκο της μηχανής. Οι φωτογραφίες με τα στοιχεία συλλέγονται στα κέντρα επεξεργασίας δεδομένων και από 'κει και πέρα θα αποστέλλονται οι κλήσεις.
Σύμφωνα με τον κ. Σουφλιά, η προκήρυξη του διαγωνισμού έγινε χθες και έτσι οι πρώτες κάμερες αναμένεται να εγκατασταθούν προς τα τέλη Αυγούστου. Το πρόγραμμα - ο προϋπολογισμός του οποίου υπερβαίνει τα 12 εκατ. ευρώ - εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου του 2006.
Συνολικά, σε ολόκληρη τη χώρα προβλέπεται να εγκατασταθούν 390 κάμερες που με θα κατανεμηθούν κατά τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν συνολικά 3.500 χιλιόμετρα σε ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο.
Εκτός από τα σημεία όπου έχουν καταγραφεί επαναλαμβανόμενα τροχαία, κάμερες θα τοποθετηθούν και πριν από κατοικημένες περιοχές.' -
Αντιγραφω αποτο σαϊτ του Κρητη TV:
'Σαράντα κάμερες υπερσύγχρονης τεχνολογίας θα εγκατασταθούν πολύ σύντομα σε επικίνδυνα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου της Κρήτης, όπως ανακοίνωσε χθες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, με στόχο τον έλεγχο της κυκλοφορίας και την καταγραφή σοβαρών παραβάσεων, όπως αυτή του ορίου ταχύτητας.
Όπως είναι γνωστό, υπό την εποπτεία του ΠΕΧΩΔΕ και σε συνεργασία με τα τμήματα Τροχαίας των τεσσάρων νομών της Κρήτης, έγινε μια αρκετά καλή μελέτη των επικίνδυνων σημείων του οδικού δικτύου του νησιού προκειμένου να εγκατασταθούν εκεί οι κάμερες.
Σύμφωνα με τη μελέτη αυτή, υποδεικνύονταν τριάντα σημεία για την τοποθέτησή τους μόνο στο νομό Ηρακλείου. Τα 26 αφορούσαν στο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα από τα όρια του νομού Ρεθύμνου μέχρι τα όρια του νομού Λασιθίου, ενώ τέσσερα αφορούσαν στο δρόμο Ηρακλείου-Μοιρών.
Στο δρόμο της Μεσαράς προβλέπονται κάμερες στο **ύψος του εργοστασίου Γιαννούλη, στο ύψος όπου λειτουργεί η έκθεση αυτοκινήτων Παπακαλιάτη, καθώς και δύο σε Καπαριανά και Μοίρες.**Όσον αφορά στο εθνικό οδικό δίκτυο βόρεια του νομού Ηρακλείου, κάμερες θα εγκατασταθούν ενδεικτικά: **στις αρχαιότητες των Μαλίων, στη σήραγγα της Σταλίδας, στη γέφυρα Αποσελέμη, στον κόμβο Γουβών, στον Καρτερό (στην ευθεία με εικονοστάσια), στο ενδιάμεσο του τμήματος από τον κόμβο Καλλιθέας μέχρι τον κόμβο Παπαναστασίου, στο ύψος του Παλιόκαστρου, στις στροφές της Αγίας Πελαγίας, καθώς και στο δρόμο λίγο μετά τη χωματερή των Πέρα Γαλήνων. **Να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένες κάμερες που έχουν κατασκευαστεί από ειδικό υλικό - δεν τις 'αγγίζουν' για παράδειγμα σφαίρες - θα είναι τοποθετημένες πάνω σε πυλώνες. Ωστόσο, τόσο πριν όσο και στο σημείο όπου θα βρίσκονται θα υπάρχουν προειδοποιητικές πινακίδες προς τους οδηγούς.
Θα μπορούν να λειτουργούν και σε 24ωρη βάση, ενώ βεβαίως δε θα αποσυρθούν τα φωτογραφικά ραντάρ. Απεναντίας, θα λειτουργούν συμπληρωματικά σε άλλα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου.
Το σύστημα αυτό θεωρείται διεθνώς αξιόπιστο. Καταγράφει και κωδικοποιεί κάθε όχημα που κινείται στη λωρίδα, καταγράφοντας ταχύτητα, τύπο οχήματος και μάλιστα με μεγάλη ευκρίνεια, τέτοια που όπως λένε οι ειδικοί δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.
Αν διαπιστωθεί ότι το όχημα κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα πέραν του καθορισμένου ορίου, τότε ενεργοποιείται το σύστημα φωτογράφησης, το οποίο και φωτογραφίζει το όχημα.
Η φωτογραφία με όλα τα δεδομένα (χρόνο, τόπο, ώρα κ.λπ.) αποθηκεύεται στο δίσκο της μηχανής. Οι φωτογραφίες με τα στοιχεία συλλέγονται στα κέντρα επεξεργασίας δεδομένων και από 'κει και πέρα θα αποστέλλονται οι κλήσεις.
Σύμφωνα με τον κ. Σουφλιά, η προκήρυξη του διαγωνισμού έγινε χθες και έτσι οι πρώτες κάμερες αναμένεται να εγκατασταθούν προς τα τέλη Αυγούστου. Το πρόγραμμα - ο προϋπολογισμός του οποίου υπερβαίνει τα 12 εκατ. ευρώ - εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου του 2006.
Συνολικά, σε ολόκληρη τη χώρα προβλέπεται να εγκατασταθούν 390 κάμερες που με θα κατανεμηθούν κατά τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν συνολικά 3.500 χιλιόμετρα σε ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο.
Εκτός από τα σημεία όπου έχουν καταγραφεί επαναλαμβανόμενα τροχαία, κάμερες θα τοποθετηθούν και πριν από κατοικημένες περιοχές.' -
Ποιο 'ειδικό υλικό' δεν το πειράζουν οι σφαίρες;
Τις ρουκέτες τις υπολόγισαν;
Ελπίζω επίσης τα 'επικίνδυνα σημεία' να μην είναι οι ατελείωτες ευθείες μεταξύ Ηρακλείου-Ρεθύμνου. -
γιατί άραγε ανέφεραν 'υλικό για σφαίρες';
πόσο καιρό ζωή δίνετε στις κάμερες στην Κρήτη;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
γιατί άραγε ανέφεραν 'υλικό για σφαίρες';πόσο καιρό ζωή δίνετε στις κάμερες στην Κρήτη;
Ειμαι κι εγω περιεργος να δω αυτο το 'ειδικο' υλικο.
Παντως εχω ενα οραμα, με 4Χ4 να περναει νυχτα απο ενα σημειο με καμερα, ενας μαυροπουκαμισας ειναι στη καροτσα με καλασνικοφ, πυροβολει, διαλυει τη καμερα και...καπνος!!! -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
γιατί άραγε ανέφεραν 'υλικό για σφαίρες';
πόσο καιρό ζωή δίνετε στις κάμερες στην Κρήτη;
Ειμαι κι εγω περιεργος να δω αυτο το 'ειδικο' υλικο.
Παντως εχω ενα οραμα, με 4Χ4 να περναει νυχτα απο ενα σημειο με καμερα, ενας μαυροπουκαμισας ειναι στη καροτσα με καλασνικοφ, πυροβολει, διαλυει τη καμερα και...καπνος!!!ε ναι, οι πινακίδες είναι εύκολος στόχος πλέον
Θα σας βρουν νέο παιχνίδι τώρα, αλλά πιο ακριβό
Να μην ξαναρωτήσω αν με τα ευρώ που θα δώσουν για τις κάμερες θα μπορούσαν να διορθώσουν κάπως τα επικίνδυνα σημεία (δεν έχει άμεση ανταποδοτικότητα βέβαια )
Ποιος θυμάται το αυτοκίνητο του 007 που άλλαζε πινακίδες;
-
Το να επιδιορθωσουν τιε κακοτεχνιες ειναι σιγουρα η καλυτερη λυση. Αυτο που θελω εγω να πω ειναι οτι τα σημεια που αναφερονται ειναι ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ με ολη τη σημασια της λεξης.
Το μελλον θα μας δειξει αν θα εχουμε καλα ή κακα αποτελεσματα του μετρου. -
Ωραία, τώρα λοιπόν θα πρέπει να κάνουμε 90 λεπτά για Ρέθυμνο - Ηράκλειο, σαν τους ταλαίπωρους τουρίστες με τα Atos.
Σαν τον ηλίθιο που έκρινε σκόπιμο να με γράψει Νοέμβρη μήνα στις ευθείες πριν το Ρέθυμνο με 110 km/h χωρίς να υπάρχει ψυχή.
-
'Σύντεκνοι' πείτε 'γειά' στον μεγάλο αδελφό.
-
Η λυση για τα ρανταρ http://www.pratthobbies.com/stim.htm
-
Τωρα που ξαναδιαβαζω το αρθρο φουντωσα.
Προυπολογισμος 12 εκατ ευρω;;;;;;;;;;
Ποσες κακοτεχνιες μπορουν να σουλουπωσουν με αυτα τα λεφτα οι ατιμοι;
Ε ρε προμηθειες που επεσαν παλι... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
γιατί άραγε ανέφεραν 'υλικό για σφαίρες';πόσο καιρό ζωή δίνετε στις κάμερες στην Κρήτη;
3 μέρες το πολύ.
Το tuf tuf club θα είναι ένα τίποτα μπροστά σε αυτό που θα γίνει εδώ... -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Τωρα που ξαναδιαβαζω το αρθρο φουντωσα.
Προυπολογισμος 12 εκατ ευρω;;;;;;;;;;
Ποσες κακοτεχνιες μπορουν να σουλουπωσουν με αυτα τα λεφτα οι ατιμοι;
Ε ρε προμηθειες που επεσαν παλι...Αν τους σουλουπωναν ποσα θα εισεπρατταν μετα;
Γιατι σε αυτο το σημειο εχουμε φτασει,να κοιταν την τσεπη και οχι την ζωη μας.Υπηρετες του λαου σου λεει. -
Καταστροφή
-
Για τις κάμερες τα έχουμε πει και δεν πρόκειται να αλλάξω γνώμη έρθουν δεν έρθουν και στα μέρη μας. Είναι μόνο ταμεία για είσπραξη έμμεσων φόρων και τίποτε άλλο. Τι εμποδίζει όποιον θέλει να τρέξει να το κάνει πριν ή μετά την κάμερα. Με τα χρήματα αυτά καθώς και με αυτά που χρειάζονται για συντήρηση ας έφτιαχναν τα επικίνδυνα σημεία. Επίσης το προσωπικό που απασχολούν για την έκδοση των κλήσεων την ταυτοποίηση του παραβάτη και την πληρωμή τους ας τους έβγαζαν στους δρόμους να βοηθούν τον οδηγό εκεί που πραγματικά τους χρειάζεται.
Δεν ξέρω αν κάνουν τις κάμερες στόχους για κάθε λογής όπλο που κυκλοφορεί στο νησί οι συντοπίτες μου αλλά ούτε αυτό επικροτώ. Αλήθεια υπάρχει κανένας φορέας γύρο από το αυτοκίνητο που να έχει τη δύναμη αλλά και τη διάθεση να κινητοποιήσει τους οδηγούς ώστε να μην είμαστε συνέχεια τα κορόιδα της υπόθεσης; -
Μήπως να άλλαζε ο τίτλος σε
Ο 'Μεγάλος Σύντεκνος' θωρεί σε !!!
-
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Σύμφωνα με τον κ. Σουφλιά, η προκήρυξη του διαγωνισμού έγινε χθες και έτσι οι πρώτες κάμερες αναμένεται να εγκατασταθούν προς τα τέλη Αυγούστου. Το πρόγραμμα - ο προϋπολογισμός του οποίου υπερβαίνει τα 12 εκατ. ευρώ - εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου του 2006.
Συνολικά, σε ολόκληρη τη χώρα προβλέπεται να εγκατασταθούν 390 κάμερες που με θα κατανεμηθούν κατά τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν συνολικά 3.500 χιλιόμετρα σε ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο.
Εκτός από τα σημεία όπου έχουν καταγραφεί επαναλαμβανόμενα τροχαία, κάμερες θα τοποθετηθούν και πριν από κατοικημένες περιοχές.'12εκ.€! Μόνο για τις 40 κάμερες ή μάλλον και για τις 390;
-
Δεν σκέφτεστε σωστά. Τα 12 εκ.
Ερχονται καμερες και στη ΚΡΗΤΗ!!!