-
Η ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ. LOEB KAI SOLBERG ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΠΩΛΗΣΕΙ ΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΠΟΤΕ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ PEUGEOT ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. H MITSUBISHI ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΜΕ ΤΟΝ GALLI ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ, ΕΝΩ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗ SKODA.
OI ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ: CARLSSON-SUBARU, HIRVONEN-FORD, PONS-PEUGEOT, PYKALISTO-CITROEN) EΝΩ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ JUNIORS ME ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥΣ.
ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΣΤΟ SITE TOY AΓΩΝΑ ΑΚΟΜΑ, ΑΛΛΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ RALLY GUIDE 2 ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ SITES.
http://gamma.nic.fi/~globe/rally/paradi ... ntry_i.htm -
Η ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ. LOEB KAI SOLBERG ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΠΩΛΗΣΕΙ ΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΠΟΤΕ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ PEUGEOT ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. H MITSUBISHI ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΜΕ ΤΟΝ GALLI ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ, ΕΝΩ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗ SKODA.
OI ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ: CARLSSON-SUBARU, HIRVONEN-FORD, PONS-PEUGEOT, PYKALISTO-CITROEN) EΝΩ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ JUNIORS ME ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥΣ.
ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΣΤΟ SITE TOY AΓΩΝΑ ΑΚΟΜΑ, ΑΛΛΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ RALLY GUIDE 2 ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ SITES.
http://gamma.nic.fi/~globe/rally/paradi ... ntry_i.htm -
Η ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ. LOEB KAI SOLBERG ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΠΩΛΗΣΕΙ ΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΠΟΤΕ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ PEUGEOT ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. H MITSUBISHI ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΜΕ ΤΟΝ GALLI ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ, ΕΝΩ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗ SKODA.
OI ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ: CARLSSON-SUBARU, HIRVONEN-FORD, PONS-PEUGEOT, PYKALISTO-CITROEN) EΝΩ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ JUNIORS ME ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥΣ.
ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΣΤΟ SITE TOY AΓΩΝΑ ΑΚΟΜΑ, ΑΛΛΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ RALLY GUIDE 2 ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ SITES.
http://gamma.nic.fi/~globe/rally/paradi ... ntry_i.htm -
Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ SITE TOY AΓΩΝΑ:
http://www.rallyitalia-sardinia.com/bol ... 0ORDER.pdf -
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ, ΣΤΗ ΣΑΡΔΗΝΙΑ, ΜΟΝΟΜΑΧΙΕΣ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕ ΙΔΙΑ Ή ΠΕΡΙΠΟΥ ΙΔΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ.
ΕΤΣΙ
KRESTA VS H. SOLBERG VS HIRVONEN
ATKINSON VS CARLSSON
ROVANPERA VS GALLI
STOHL VS PYKALISTOEINAI ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΟΛΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΙΔΙΑ ΟΠΛΑ!
ΕΠΙΣΗΣ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΝΛΑΝΔΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΕ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ (PYKALISTO, TUOHINO, HIRVONEN) AΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΔΕΡΦΟ SOLBERG NA ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΠΛΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑΣ-ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ.
-
O ΝΕΑΡΟΣ WILSON (ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΤΗΣ Μ-SPORT) ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΣΑΡΔΗΝΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ.
ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ 6 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΦΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟΥ ΧΕΡΙ, ΤΟΝ ΚΑΡΠΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ, ΕΝΩ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΝΙΣΚΟ ΤΟΥ ΠΟΔΙΟΥ ΤΟΥ.
Ο ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΕΠΙΣΗΣ.
ΚΡΙΜΑ.ΑΣ ΤΟΥ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ!
-
ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΣΑΡΔΗΝΙΑΣ.
H 3η/6η ε.δ. του αγώνα, είναι μέρος έκτασης φυλακών, των οποίων οι «κάτοικοι» θα βοηθήσουν την οργάνωση του αγώνα!
ΚΑΛΟ Ε???
ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΡΑΣΗ................ -
O MARCUS GRONHOLM ΗΤΑΝ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ SHAKEDOWN
1. Grψnholm: 2.58.2
2. P. Solberg: 2.59.1
3. Duval: 3.01.4
4. Loeb: 3.02.6
5. Garde: 3.02.7
5. Rovis: 3.02.7
7. Markko: 3.03.3
8. Atkinson: 3.04.0
9. Carlsson: 3.05.8
10. Hirvonen: 3.06.1
11. Tuohino: 3.06.2
12. Sarrazin: 3.06.6
13. Schwartz: 3.07.2
14. Johansson: 3.07.3
15. Kresta: 3.07.5
16. Galli: 3.08.2
17. H. Solberg: 3.10.2
18. Higgins: 3.11.5
19. Pykalisto: 3.12.2
20. Stohl: 3.12.4
21. Pons: 3.12.9
22. Warmbold: 3.13.1 -
ANANEΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ SHAKEDOWN ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ. ΕΤΣΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο PETTER SOLBERG ME ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟΝ GRONHOLM ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΤΟΝ ROVANPERA!!!
1 Solberg (Subaru) 2m56.6s
2 Gronholm (Peugeot) 2m58.2s
3 Rovanpera (Mitsubishi) 2m59.3s
4 Loeb (Citroen) 3m00.9s
5 Atkinson (Subaru) 3m01.3s
= Galli (Mitsubishi) 3m01.3s
7 Duval (Citroen) 3m01.4s
8 Schwarz (Skoda) 3m02.0s
9 H Solberg (Ford) 3m02.3s *
10 Gardemeister (Ford) 3m02.7s -
ΜΕΤΑ ΤΗΝ 2Η ΕΙΔΙΚΗ:
1 GRΟNHOLM PEUGEOT 35:15.9 0.0
2 LOEB CITRΟEN 35:30.5 +14.6
3 ΑΤΚINSON SUBARU 35:32.3 +16.4
4 DUVAL CITRÖEN 35:35.0 +19.1
5 HIRVONEN FORD 35:35.5 +19.6
6 SOLBERG SUBARU 35:37.7 +21.8
7 ROVANPERΑ MITSUBISHI 35:40.0 +24.1
8 SCHWARZ SKODA 35:43.5 +27.6
9 MΑRTIN PEUGEOT 35:53.8 +37.9
10 CARLSSON SUBARU 35:53.8 +37.9
11 GALLI MITSUBISHI 35:54.2 +38.3
12 PYKALISTO CITRΟEN 35:54.2 +38.3
13 HIGGINS FORD 35:57.3 +41.4
14 GARDEMEISTER FORD 36:07.0 +51.1
15 JOHANSSON SUBARU 36:07.9 +52.0
16 KRESTA FORD 36:13.8 +57.924 RECORDATI TOYOTA 42:05.9 +6:50.0
-
ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ:
SS1
8.HIRVONEN
SS2
3.HIRVONEN
SS3
3.HIRVONEN
5.WARMBOLD
7.PONSOVERALL:
1 1 LOEB
2 20 HIRVONEN
3 5 SOLBERG
4 2 DUVAL
5 6 ATKINSON
6 9 ROVANPERA
7 11 SCHWARZ
8 8 MARTIN
9 10 GALLI
10 18 CARLSSON -
OI ΧΡΟΝΟΙ ΤΩΝ 'ΙΔΙΩΤΩΝ' ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΩΣ ΕΠΗΡΕΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕ. Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΣΤΟ 2ο LOOP ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ.
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ **HIRVONEN **ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ FORD!
2 ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΤΕΞΕ Ο **BOSSE **ΧΩΡΙΣ ΛΑΘΟΣ! ΣΤΗ ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΤΟΥΜΠΑΡΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΧΩΡΙΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 2 ΛΕΠΤΑ ΧΑΜΕΝΑ...
-
ΤΕΛΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΜΕΡΑΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ LOEB, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ, ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΛΑΣΤΙΧΑ THΣ MICHELIN, ΕΧΕΙ ΧΤΙΣΕΙ ΜΙΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ SOLBERG! Ο ΝΟΡΒΗΓΟΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ, ΕΧΑΣΕ ΧΡΟΝΟ ΣΚΟΥΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΙΚΡΟΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ MIKKO HIRVONEN ΠΟΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΝΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ FOCUS ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗΣ ΓΕΝΙΑΣ...ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΔΗΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΥΣ MANAGERS ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ BUCKET META AΠΟ 2 ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ. ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΕΤΣΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΑΓΩΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΘΕΣΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΟΙ ΝΕΑΡΟΙ DUVAL KAI ATKINSON, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ, ΔΕΝ ΑΠΕΦΥΓΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ. ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΑΠΕΦΥΓΕ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΗΘΗΣ ΥΠΟΠΤΟΣ MARCUS GRONHOLM ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝ 8ΑΔΑ.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ FORD ΠΟΥ ΔΙΑΣΩΘΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ AYTO TOY GARDEMEISTER ΑΦΟΥ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΥΝ.
ΘΕΤΙΚΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ROVANPERA KAI SCHWARZ, ΕΝΩ ΗΡΩΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ STOHL, ΠΟΥ ΜΕ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΛΟΓΩ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ, ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ 10ΑΔΑ, ΜΟΛΙΣ 6 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΟΣΤΑΥΛΟ ΤΟΥ.
-
**Which waaay?
Which waaay?
Which waaay?
Which waaay?
DIRECTION
DIRECTION**
-
BOSSE OΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ F1 O DE CRASHARIS!
http://www.allmotorlink.com/cgi-bin/ima ... g&img=&tt=http://www.allmotorlink.com/cgi-bin/ima ... &img=8&tt=
http://www.allmotorlink.com/cgi-bin/ima ... &img=8&tt=
-
Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΚΑΚΑ ΝΕΑ!!!
ss7:
M. Hirvonen Out
ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ,ΕΧΑΣΕ ΔΥΟ ΡΟΔΕΣ!!!!!!J. Pons Out
ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ.D. Carlsson Out
-
ΜΕΡΙΚΕΣ ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ:
http://www.rally.sk/modules.php?op=modl ... ll&gid=139 -
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ PAD ΓΙΑ ΤΑ LINKS ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΣΑΡΔΗΝΙΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΘ' ΟΛΟ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟΣ ΜΕ ΜΟΝΟΜΑΧΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΚΑΠΑΡΩΣΕ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ Ο LOEB), ΠΟΛΛΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ENTONEΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΝΕΠΕΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ...
ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ...
ΒΕΒΑΙΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΑΓΩΝΑ, ΠΟΤΕ ΜΗ ΛΕΣ ΠΟΤΕ!!! -
Πολύ κρίμα για τον Rovanpera, έκανε καλό αγώνα και άξιζε την τρίτη θέση! 4 Ford στην τελικά 8άδα παρόλο την μέτρια απόδοση. Ο Jari Matti έκανε πολύ καλό αγώνα!
Πρώτη φορά για φέτος στον κουβά με τις προβλέψεις!!
-
Aέρα ο Σεμπ! Αν άρχισε από τώρα να παίρνει έτσι τα χωμάτινα, θα σηκώσει άνετα την κούπα στο τέλος! Ο solberg απλά ακολούθησε και ο ψηλός, έκανε πάλι το λάθος του και έτσι δεν θα δει τίτλο ούτε στα όνειρά του! Ο Μάρτιν πάει να επιβεβαιώσει τον τίτλο του βαθμόθηρα. Για Garde δύσκολα να χαρακτηρίσεις την πορεία του ενώ για τον Κρέστα ήταν αξιοπρεπης η εμφάνιση. Πολυ καλή εμφάνιση και των ιδιωτών και κορυφαίο τον Mikko αλλά δεν τελείωσε...
Να δούμε και εικόνες το βράδυ και τα ξαναλέμε...
WRC 2005-5ος Γύρος ΡΑΛΙ ΣΑΡΔΗΝΙΑΣ