-
Έχουν εντατικοποιηθεί τις τελευταίες ημέρες οι έλεγχοι της Τροχαίας, με αφορμή την διεξαγωγή των πενθήμερων εκδρομών των λυκείων της χώρας. Μάλιστα πριν λίγες ημέρες δύο οδηγοί πούλμαν συνελήφθησαν στο πλαίσιο των ελέγχων για την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών.
Ο ένας οδηγός δεν διέθετε δελτίο τεχνικού ελέγχου του οχήματος του, ενώ στη δεύτερη περίπτωση είχε λήξει η ισχύς της άδειας οδήγησης του άλλου οδηγού.
Απο autotritiΕλπίζω να κρατήσει αυτό και να σταματίσουν να ασχολούνται με την ταχύτητα σε ευθείες.
-
Έχουν εντατικοποιηθεί τις τελευταίες ημέρες οι έλεγχοι της Τροχαίας, με αφορμή την διεξαγωγή των πενθήμερων εκδρομών των λυκείων της χώρας. Μάλιστα πριν λίγες ημέρες δύο οδηγοί πούλμαν συνελήφθησαν στο πλαίσιο των ελέγχων για την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών.
Ο ένας οδηγός δεν διέθετε δελτίο τεχνικού ελέγχου του οχήματος του, ενώ στη δεύτερη περίπτωση είχε λήξει η ισχύς της άδειας οδήγησης του άλλου οδηγού.
Απο autotritiΕλπίζω να κρατήσει αυτό και να σταματίσουν να ασχολούνται με την ταχύτητα σε ευθείες.
-
Έχουν εντατικοποιηθεί τις τελευταίες ημέρες οι έλεγχοι της Τροχαίας, με αφορμή την διεξαγωγή των πενθήμερων εκδρομών των λυκείων της χώρας. Μάλιστα πριν λίγες ημέρες δύο οδηγοί πούλμαν συνελήφθησαν στο πλαίσιο των ελέγχων για την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών.
Ο ένας οδηγός δεν διέθετε δελτίο τεχνικού ελέγχου του οχήματος του, ενώ στη δεύτερη περίπτωση είχε λήξει η ισχύς της άδειας οδήγησης του άλλου οδηγού.
Απο autotritiΕλπίζω να κρατήσει αυτό και να σταματίσουν να ασχολούνται με την ταχύτητα σε ευθείες.
-
Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά, αυτή των σωστών οδηγών. Πριν λίγες μέρες σταμάτησα στην ΑΛΕΑ, στο Αρτεμήσιο και ήταν γεμάτο πιτσιρίκια που πήγαιναν 5ήμερη. Όπου ακούω το απίστευτο από ένα βλαμμένο κοριτσόπουλο:
'Μας έσπασε τα νεύρα ο οδηγός, μας έκλεισε τη μουσική και μας είπε ότι δεν θα μας την ξαναβάλει, αν δεν βάλουμε τις ζώνες ασφαλείας!!!'
ΗΡΩΑΣ Ο ΟΔΗΓΟΣ, ΤΟ ΙΝΔΑΛΜΑ ΜΟΥ!!! ΟΥΣΤ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΑ!!!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
ΟΥΣΤ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΑ!!!δυστυχώς φίλε τάουρους δεν φταίνε τα παιδάκια
-
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ!!! Τον παραδέχομαι, τον πάω με χίλια!!!
Εγώ βέβαια θα έλεγα, στη θέση του 'δεν ξεκινάω, αν δεν βάλετε ΟΛΟΙ τις ζώνες ασφαλείας'!
-
Μεσα σε λεωφορείο δεν ξέρω κατα πόσον σε σώζει η ζώνη, περισσότερο τυπικό ειναι το θέμα.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Μεσα σε λεωφορείο δεν ξέρω κατα πόσον σε σώζει η ζώνη, περισσότερο τυπικό ειναι το θέμα.Kαλά μην το λες αυτό..
Ειδικά στις σχολικές εκδρομές που τα παιδιά δεν κάθονται καν, σηκώνονται, κόβουν βόλτες κτλ.. και από ένα φρενάρισμα μπορεί να χτυπήσεις.. -
φαντάζομε μιλάμε για σχολικό λεωφορείο ε? γιατί αυτά του ΚΤΕΛ μόνο στις εμπρός θέσεις έχουν ζώνες (κ αν) κ με έχει κράξει κ οδηγός που τόλμησα να την χρησιμοποιήσω...
Βέβαια τι περιμένεις από οδηγό που εν κινήσει είχε αφήσει το δρόμο από τα μάτια του κ παρακολουθούσε μέσω του καθρέπτη μία φοιτήτρια που προσπαθούσε να ανεβάσει το σκιάδιο (ήθελε τράβηγμα κ άφημα για να τυλιχθεί πάνω) κ της φώναζε:
'ΟΧΙ ΟΧΧΧΧΙΙΙΙΙ έτσι ρεεεεεε, θα το χαλάσεις....... λίγο 'κα κ αμόλησε 'το....'Πάντως κ εγώ είμαι της γνώμης για τον εν λόγο οδηγό ότι δεν θα έπρεπε καθόλου να ξεκινήσει αν όλα τα παιδιά δεν βρίσκονταν στις θέσεις τους κ 'δεμένα'
-
Τα καινούργια που πήραν τα ΚΤΕΛ έχουν σε ΟΛΕΣ τις θέσεις. Τώρα είναι δουλειά των οδηγών να επιβάλουν τη χρήση τους.
-
Παιδιά, μάλλον είμαι αυτός ο οδηγός λεωφορείου!
Πρώτον, κλείνω τη μουσική αν δεν βάλουν όλοι οι επιβάτες ζώνη (αν και συνήθως δεν ξεκινάω)!
Δεύτερον, φθάνω στο επίπεδο του 'σπαστικού εκνευριστικού' αν δεν γίνει αυτό που λέω!
Τρίτον, έχω τρομερή επιτυχία στα κορίτσια! ...'μας έσπασε τα νεύρα'...
Τέταρτον, μου λείπουν οι ικανότητες να οδηγήσω λεωφορείο... Η μομφή πάει στα κακά δείγματα οδηγών, όχι φυσικά στον συγκεκριμένο...
-
Ανώτατο όριο ταχύτητας λεωφορείων μεταφοράς μαθητών....60 χλμ.
Με βάση αυτό το όριο της νομιμότητας λοιπόν ένα λεωφορείο που ξεκινάει από Θεσ/νίκη για να φτάσει στην Αθήνα, θα πρέπει να κάνει περίπου 12 ώρες (μην ξεχνάμε και 15 λεπτά στάση ανά 2 ώρες).
Και φυσικά θα φτάσει σε 12 ώρες αν διαθέτει 2 οδηγούς γιατί το όριο ημερήσιας οδήγησης είναι 8 ώρες και 2 φορές τη βδομάδα έως 10 ώρες.
Με βάση αυτό το όριο ταχύτητας λοιπόν κάποια μέρα γράφανε όλα τα σχολικά λεωφορεία που πηγαίναν 5ήμερη κλήση για ταχύτητα.
Εσείς θα αντέχατε να είστε επιβάτες σε λεωφορεία που θα κάνουν 12 ώρες το Θεσ/νίκη-Αθήνα?
Θα αντέχατε να οδηγείται με 60χλμ για 500+ χιλιόμετρα (ο ταχογράφος καταγράφει τα πάντα...)? -
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
Ανώτατο όριο ταχύτητας λεωφορείων μεταφοράς μαθητών....60 χλμ.
Με βάση αυτό το όριο της νομιμότητας λοιπόν ένα λεωφορείο που ξεκινάει από Θεσ/νίκη για να φτάσει στην Αθήνα, θα πρέπει να κάνει περίπου 12 ώρες (μην ξεχνάμε και 15 λεπτά στάση ανά 2 ώρες).
Και φυσικά θα φτάσει σε 12 ώρες αν διαθέτει 2 οδηγούς γιατί το όριο ημερήσιας οδήγησης είναι 8 ώρες και 2 φορές τη βδομάδα έως 10 ώρες.
Με βάση αυτό το όριο ταχύτητας λοιπόν κάποια μέρα γράφανε όλα τα σχολικά λεωφορεία που πηγαίναν 5ήμερη κλήση για ταχύτητα.
Εσείς θα αντέχατε να είστε επιβάτες σε λεωφορεία που θα κάνουν 12 ώρες το Θεσ/νίκη-Αθήνα?
Θα αντέχατε να οδηγείται με 60χλμ για 500+ χιλιόμετρα (ο ταχογράφος καταγράφει τα πάντα...)?πρώτον νομίζω πως δεν είναι 60 αλλά 80. Αφού μέχρι και σχολικά γράφουν αυτό το όριο, για τα λεωφορεία είναι δυνατόν να είναι χαμηλότερο;
δεύτερον εσύ θα άντεχες να είσαι πατέρας και να είναι το παιδί σου σε ένα τέτοιο λεωφορείο που ο οδηγός να μην τηρεί τον ΚΟΚ; Και μη μου πεις εξαρτάται τι θα έκανε, γιατί ξέρεις τι λένε, όσα δε φέρνει ο χρόνος όλος τα φέρνει η στιγμή..
Φιλικά. -
Σύμφωνα με τον ΚΟΚ 'λεωφορειο μεταφοράς μαθητών' έχει ανώτατο όριο ταχύτητας τα 60 χλμ. ακόμη και στους αυτοκινητόδρομους.
Ως τέτοια λοιπόν τρώνε κλήσεις στην εθνική γιατί πάνε πάνω από 60.
Άποψή μου είναι ότι θα πρέπει να είναι υποχρεωτικές οι ζώνες ασφαλείας και να μεγαλώσει το όριο ταχύτητας, όσο και στα υπόλοιπα λεωφορεία.
Διαφορετικά σύμφωνα με το γράμμα του νόμου θα πρέπει από την 5ήμερη εκδρομή, οι 4 μέρες να πάνε στο δρόμο.
4 μέρες στο δρόμο είναι περισσότερο επικίνδυνες από 2 μέρες στο δρόμο.
Νομίζω ότι λιγότερο επικίνδυνος ένας οδηγός που οδηγεί για 6 ώρες με 80-90 χλμ παρά ένας που οδηγεί 10 ώρες με 60χλμ. -
To 'λεωφορειο μεταφορας μαθητων' και το οριο των 60 χαω μαλλον αναφερεται στα σχολικα και για κινηση εντος πολης, που ειναι περα για περα λογικο.
Ενα τουριστικο λεωφορειο που ειναι σχεδιασμενο για μεγαλα ταξιδια (κοινως 'πουλμαν') ουδεμια σχεση εχει με το παραπανω σεναριο. Εξ'αλλου ακριβως το ιδιο πουλμαν οταν μεταφερει μη μαθητες, εχει οριο 100 νομιζω? Αρα τι μας λεει ο ΚΟΚ? Οτι ειναι πιο επικινδυνο να μεταφερεις μαθητες οποτε σε κανω να πηγαινεις πιο αργα? Οτι δεχομαι οτι τα 60 ειναι οκ και τα 100 επικινδυνα αλλα οταν δεν προκειται για μαθητες δεν πειραζει και αν σκοτωθειτε? Ή απλα ο νομοθετης οταν εβαλε το οριο 60 για 'λεωφορειο μεταφορας μαθητων', ουδεποτε ειχε προθεση να περιλαβει σε αυτο και τα πουλμαν που πηγαινουν 5ημερες?
Αλλο ενα παραδειγμα οπου η τυφλη εφαρμογη του ΚΟΚ μονο καλο δεν κανει (για να μην μιλησουμε για λογικη...).
-
Σχετικό με τα λεωφορεία: Κατά πόσο αυτές οι αεροπορικές ζώνες δύο σημείων είναι σε θέση να σε προστατεύσουν χωρίς να χτυπήσεις;
-
Για ενα αποτομο σταματημα κατι θα κανουν.Το σημαντικο στα λεωφορεια ειναι οτι δεν εχουν καθολου προστασια αν αναποδογυρισουν.Δεν υπαρχει κλωβος ασφαλειας .Οι κολωνες των παραθυρων δεν μπορουν να συγκρατησουν το βαρος του οχηματος.
-
θημαμαι ενα λεωφορειο που πηγαμε εκδρομη , εγραφε πισω , σαν οριο 90χλμ .
τωρα προσφατα οταν πηγαμε εκδρομη , χρειαστηκε να περασουμε απο αττικη οδο , δεν ειχε κινηση , και ο οδηγος πηγαινε με 50-55χλμ παραπανω με τιποτα το ηλεκτρικο πατηνι πηγαινε γρηγοροτερα,και οταν του ειπα 'πατα το λιγο ακομα πας πολυ σιγα, ' μου απαντησε ' αμα με γραψουνε θα πληρωσεις την κληση' μεταξυ σοβαρου κ αστειου .
και οταν βγαινουν στην εθνικη οδο , πανε 90 και 100.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
To 'λεωφορειο μεταφορας μαθητων' και το οριο των 60 χαω μαλλον αναφερεται στα σχολικα και για κινηση εντος πολης, που ειναι περα για περα λογικο.
.Κάνεις λάθος. Τα στοιχεία για τις ταχύτητες που γράφω προέρχονται από το βιβλίο εξέτασης των οδηγών λεωφορείων.
Επίσης μέσα στις πόλεις το όριο ταχύτητας για ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ είναι 50 χλμ.
Το ανώτατο όριο ταχύτητας για λεωφορεία είναι 90 χλμ. Στα 100 επεμβαίνει ο κόφτης.
Για διώροφα λεωφορεία ανώτατο όριο 80χλμ
Λεωφορείο με ρυμουλκούμενο 80χλμ
Λεωφορείο αρθρωτό 70χλμ
Λεωφορείο μεταφοράς μαθητών 60 χλμ
Λεωφορείο υπεραστικό με όρθιους 60χλμ.Από τη στιγμή που ένα λεωφορείο του ΚΤΕΛ μεταφέρει μαθητές για εκδρομή θεωρείται λεωφορείο μεταφοράς μαθητών.
-
Και εγω σου λεω, το τι γραφει ο νομος ειναι ξεκαθαρο? Το τι θελει να συμπεριλαβει ο νομοθετης, σου φαινεται ξεκαθαρο? Εισαι σιγουρος οτι το 'λεωφορειο μεταφορας μαθητων' θεωρειται και το πουλμαν που κανει ταξιδι Αθηνα-θεσσαλονικη και τυγχανει να μεταφερει μαθητες? Και σου λεω γιατι κανω την διακριση, γιατι ο ιδιος ο νομος βαζει οριο για τα πουλμαν γενικα 90, γιατι στους μαθητες να εχει λιγοτερο οριο? Η ειναι παραξενο το οτι ενα σχολικο δεν ειναι σχεδιασμενο για ταχυτητες αλλα ενα πουλμαν ειναι σχεδιασμενο για να ταξιδευει σαφως πιο γρηγορα και για μεγαλυτερες αποστασεις οποτε απλα δεν το θεωρω λογικο τα δυο τοσο διαφορετικα οχηματα να εχουν ιδιους περιορισμους.
Για αυτο λεω οτι η τυφλη εφαρμογη του ΚΟΚ δεν κανει καλο. Κανενας νομος δεν μπορει να προβλεψει ΟΛΕΣ τις πιθανοτητες. Απο κει και περα, να κοιταμε και το τι ειναι εφικτο. Ταξιδι 500 χλμ με οριο 60 χαω, πολυ απλα ΔΕΝ γινεται.
5ημερη (που ΠΡΕΠΕΙ να ειναι 5ημερη, δεν μπορει πχ να γινει 10ημερη εκδρομη μαθητων, βασει νομου) απο Αθηνα σε Θεσσαλονικη με οριο 60 χαω πολυ απλα ΔΕΝ γινεται γιατι θα φας 2 μερες στον δρομο. Και κανενας νοημων γονιος δεν θα θεωρησει οτι ενα πουλμαν ειναι ασφαλες στα 90 εκτος αν μεταφερει μαθητες οποτε πανω απο 60 ειναι επικινδυνο, γιατι δεν ειναι λογικο αυτο το πραγμα, ο διαχωρισμος δηλαδη με βαση τον τυπο του επιβατη.
Συλλήψεις οδηγών λεωφορείων