Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερώτηση για αλλαγή μεγέθους ζαντολάστιχων...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ερώτηση για αλλαγή μεγέθους ζαντολάστιχων...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    41
    66
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpolal last edited by

      Ένας φίλος με κατάστημα ελαστικών/ζαντών μου πρότεινε να μου πάρει αυτά από το δικό μου και να βάλουμε άλλα ίδια ή μεγαλύτερα...

      Το αυτοκίνητο θα είναι το Α3 1.6FSI και θα φοράει ζάντες 7,5 J x 17 με ελαστικά 225/45 R 17...

      Το αμάξι θα το παραλάβω την Παρασκευή οπότε τα λάστιχα θα είναι καρακαίνουργια και θα πιάσουν καλή τιμή και γενικότερα με συμφέρει τώρα παρά αργότερα η αλλαγή. (καλά μην βαράτε όλοι μαζί, μια σκέψη είναι )

      Μου πρότεινε λοιπόν να βάλουμε ζάντες 18άρες ή 19άρες με λίγο μικρότερες διαστάσεις ελαστικών...

      Προσωπικά ΔΕΝ τρελαίνωμαι για 19άρες ζάντες ούτε και για να αλλάξω τα μαμίσια αλλά σήμερα που είδα κάτι ΜΟΜΟ σε ένα αντίστοιχο μοντέλλο στο δρόμο μου γυάλισαν για τα καλά και ομολογώ ότι το σκέφτομαι...

      Επειδή λοιπόν δεν σκαμπάζω και πολλά θέλω να ρωτήσω όποιον ξέρει τί με συμφέρει καλύτερα...
      Να πώ ακόμα ότι ΔΕΝ είμαι fan των χαμηλοπρόφιλων αλλά προτιμώ τον συνδυασμό κράτημα με άνεση...

      Καλυτερα λοιπόν ίδια διάσταση με άλλες ζάντες ή 18άρες ζάντες με τί λάστιχο;;;;
      Eυχαριστώ εκ των προτέρων...

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • D
        dpolal last edited by

        Ένας φίλος με κατάστημα ελαστικών/ζαντών μου πρότεινε να μου πάρει αυτά από το δικό μου και να βάλουμε άλλα ίδια ή μεγαλύτερα...

        Το αυτοκίνητο θα είναι το Α3 1.6FSI και θα φοράει ζάντες 7,5 J x 17 με ελαστικά 225/45 R 17...

        Το αμάξι θα το παραλάβω την Παρασκευή οπότε τα λάστιχα θα είναι καρακαίνουργια και θα πιάσουν καλή τιμή και γενικότερα με συμφέρει τώρα παρά αργότερα η αλλαγή. (καλά μην βαράτε όλοι μαζί, μια σκέψη είναι )

        Μου πρότεινε λοιπόν να βάλουμε ζάντες 18άρες ή 19άρες με λίγο μικρότερες διαστάσεις ελαστικών...

        Προσωπικά ΔΕΝ τρελαίνωμαι για 19άρες ζάντες ούτε και για να αλλάξω τα μαμίσια αλλά σήμερα που είδα κάτι ΜΟΜΟ σε ένα αντίστοιχο μοντέλλο στο δρόμο μου γυάλισαν για τα καλά και ομολογώ ότι το σκέφτομαι...

        Επειδή λοιπόν δεν σκαμπάζω και πολλά θέλω να ρωτήσω όποιον ξέρει τί με συμφέρει καλύτερα...
        Να πώ ακόμα ότι ΔΕΝ είμαι fan των χαμηλοπρόφιλων αλλά προτιμώ τον συνδυασμό κράτημα με άνεση...

        Καλυτερα λοιπόν ίδια διάσταση με άλλες ζάντες ή 18άρες ζάντες με τί λάστιχο;;;;
        Eυχαριστώ εκ των προτέρων...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dpolal last edited by

          Ένας φίλος με κατάστημα ελαστικών/ζαντών μου πρότεινε να μου πάρει αυτά από το δικό μου και να βάλουμε άλλα ίδια ή μεγαλύτερα...

          Το αυτοκίνητο θα είναι το Α3 1.6FSI και θα φοράει ζάντες 7,5 J x 17 με ελαστικά 225/45 R 17...

          Το αμάξι θα το παραλάβω την Παρασκευή οπότε τα λάστιχα θα είναι καρακαίνουργια και θα πιάσουν καλή τιμή και γενικότερα με συμφέρει τώρα παρά αργότερα η αλλαγή. (καλά μην βαράτε όλοι μαζί, μια σκέψη είναι )

          Μου πρότεινε λοιπόν να βάλουμε ζάντες 18άρες ή 19άρες με λίγο μικρότερες διαστάσεις ελαστικών...

          Προσωπικά ΔΕΝ τρελαίνωμαι για 19άρες ζάντες ούτε και για να αλλάξω τα μαμίσια αλλά σήμερα που είδα κάτι ΜΟΜΟ σε ένα αντίστοιχο μοντέλλο στο δρόμο μου γυάλισαν για τα καλά και ομολογώ ότι το σκέφτομαι...

          Επειδή λοιπόν δεν σκαμπάζω και πολλά θέλω να ρωτήσω όποιον ξέρει τί με συμφέρει καλύτερα...
          Να πώ ακόμα ότι ΔΕΝ είμαι fan των χαμηλοπρόφιλων αλλά προτιμώ τον συνδυασμό κράτημα με άνεση...

          Καλυτερα λοιπόν ίδια διάσταση με άλλες ζάντες ή 18άρες ζάντες με τί λάστιχο;;;;
          Eυχαριστώ εκ των προτέρων...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • G
            gvala last edited by

            Μην πάς σε μεγαλύτερες.
            Για να έχεις περίπου ίδια διάμετρο ελαστικού, και κρατώντας σταθερό πλάτος 225, για 18αρες ζάντες πρέπει να βάλεις 40άρι λάστιχο, Οπότε ..... τέρμα η όποια άνεση. Συν αυξημένο κόστος για καινούρια λάστιχα.
            Για να μείνεις σε 45άρι πλαϊνό με 18άρα ζάντα, πρέπει να πάς σε πλάτος 195 ή 205!

            Για 19άρα ζάντα ....
            Άστο καλύτερα!

            Και για να κάνεις και μόνος σου τους υπολογισμούς:
            http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • L
              lkar last edited by

              225/45 17 φοράει το GTI των 200 ίππων. Τι να ξέρουν αυτοί...

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • C
                charmak66 last edited by

                Ο χρήστης dpolal έγραψε:

                αλλά προτιμώ τον συνδυασμό κράτημα με άνεση...

                Αν θες άνεση,προσωπική μου γνώμη είναι να μη πας σε 18άρες,πόσο μάλλον σε 19άρες.Ήδη το 45 προφίλ των ελαστικών σου είναι αρκετά χαμηλό για τους υπέροχους ελληνικούς δρόμους...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                  αλλά προτιμώ τον συνδυασμό κράτημα με άνεση...

                  Kι εγώ θέλω διάφορα τέτοια ασυνδύαστα αλλά και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο δεν θα τα καταφέρεις να το πετύχεις, πρέπει να διαλέξεις. Και δηλαδή πόσο από κράτημα και πόσο από άνεση θα ήθελες....? Να το λέμε με ποσοστά όπως λένε για τα εντός/εκτός δρόμου λάστιχα, 70 κράτημα/30 άνεση? Γιατί δύσκολο να έχεις 100/100!!
                  Ήδη η αρχική επιλογή με 225 λάστιχα, 45 προφίλ και 17άρα ζάντα είναι σαφώς προσανατολισμένη στο κράτημα και ακόμα περισσότερο στον εντυπωσιασμό (γιατί είναι κάπως υπερβολικό όπως και να το κάνουμε τέτοιο λάστιχο σε κοινό αυτοκίνητο 1600 κυβικά με 115 άλογα....).... και σίγουρα όχι στην άνεση. Θα τα έλεγα κάπου στο 80/20. Αν θέλεις άνεση βάλε 16άρες που είναι μέγεθος που προσφέρεται κανονικά από την εταιρεία (οι 17άρες είναι οι extra) για να πας κάπου στο 60/40.
                  Υποτίθεται ότι μπορείς να διαλέξεις κάποια από τα διαφορετικά μοντέλα της Audi αν κάποιο σου αρέσει περισσότερο ώστε να γλυτώσεις τα επιπλέον έξοδα....
                  Εγώ θα σου πρότεινα να αλλάξεις μόνο τις ζάντες με άλλες 17άρες και κράτα τα λάστιχα (αν είναι της αρεσκείας σου...). Προσοχή, καλύτερα να μην αλλάξεις το offset. Επίσης όπως αναφέρθηκε ξεφεύγεις πολύ οικονομικά αν πας σε μεγαλύτερα μεγάθη ζάντας.... έχεις ρωτήσει για τιμές όταν θα έρθει η ώρα να αλλάξεις λάστιχα σε 19άρα???
                  Πάντως αν είναι πραγματικά φίλος σου ο ζαντάς (που επέτρεψέ μου να έχω μερικές αμφιβολίες... μάλλον το συμφέρον του κοιτάει.... ) το καλύτερο θα ήταν να δοκιμάσεις ένα σετ μεταχειρισμένο σε 18άρα για μερικές μέρες και να αποφασίσεις μόνος σου τι συμβιβασμούς είσαι διατεθειμένος να κάνεις σε άνεση, προσοχή και αποφυγή τρυπών κλπ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spartan last edited by

                    17αρες ζαντες γι΄αυτό το αυτοκίνητο είναι ΜΙΑ χαρά.Οτιδήποτε παραπάνω είναι υπερβολή.Οπως υπερβολή είναι να θέτουμε θέματα κρατήματος με 225 λάστιχο για 1.6 και ειδικά για το αυτοκινητο που αναφέρεις.Εντάξει, και λίγη ρέγουλα στα γκάζια σου.Αν δε 'λέει' το μαμισιο ελαστικό διάλεξε ενα αλλοκαλό και είσαι ΟΚ. ( ξανα εκει θα σκεφτείς ποση απο την ανεση θα θυσιάσεις για το κράτημα.)
                    45 προφίλ?Να το κάνεις 40? Καλα....Σε 3 χρόνια θα χοροπηδάνε ολα μέσα στο αυτοκίνητο και συ θα εχεις Πάρκινσον (Θεος φυλάξοι.... ) Εγω πάντως στο παλιό Α3 που εχω 195/65-15 είμαι μια χαρά, αν και μερικές φορές οι δρόμοι μας δε καταλαβαίνουν τίποτα.Μου στελνουν 'δονήσεις' καλές, ετσι για να μην ξεχνιέμαι και χαλαρώνω στο τιμόνι....

                    τώρα να σου πω την αμαρτία μου, είναι να τ'αλλάξω και ψήνομαι για 205/60-15....Δεν αλλαζει βέβαια τόσο τραγικά η γεωμετρία του αυτοκινήτου, αλλα πάλι.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • D
                      dpolal last edited by

                      Παιδιά ευχαριστώ για τις συμβουλές...

                      Όπως είπα η εμπειρία μου σταματά σε λάστιχα 55άρια οπότε δεν έχω ιδέα τί σημαίνει 45άρι,40άρι και πόσο χαμηλά είναι εκτός από αυτά που έχω δεί..

                      Για αυτό το λόγο και δεν το πολυβλέπω για 18άρα, 19άρα εννοείτε ότι δεν το συζητάω καν...
                      Απλά σκεφτόμουνα μήπως η αλλαγή 45-->40 δεν είναι τόσο τραγική αλλά έπεσα πολύ έξω από ότι κατάλαβα...

                      ΒΥ ΤΗΕ WAY, έχετε να προτείνεται καμμιά καλή μάρκα για ζάντες, υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω/γνωρίζω αν αποφασίσω να αλλάξω;;;;;;
                      (το θέμα του offset μου είναι ήδη γνωστό )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • D
                        dimitrios last edited by

                        φίλε εγώ λέω να του βάλεις τις καινούριες 22άρες που βγήκανε και με spinners για να εισαι μεσα στη μόδα.

                        btw ωραίο φίλο έχεις,μάλλον του λείπουν μερικά λεφτά και σου λέει δεν βάζεις και μια 19άρα,από εκεί που δεν πάει το αυτοκίνητο να σερνεται εντελώς...?

                        16 άρα και πολύ του είναι....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • A
                          antreas25 last edited by

                          Να ρωτήσω και εγώ κάτι... Έχω ένα αμάξι που βρίσκεται στο άλλο άκρο απο το προαναφερόμενο Α3. Μια Corolla G6 μοντ. 2000 1.6 (110 αλογα, 6τάχυτη). Φορούσε μαμίσια 14' ζάντα αλουμινίου με 185/65/14 ελαστικα, τα οποία αλλαξα πριν 2 χρόνια με 195/60/14 και βελτίωθηκε το αυτοκίνητο.Πρόσφατα άλλαξα αμορτισέρ και σκλήραινε (έβαλα ΚΥΒ). Σκέφτομαι σοβαρά την αλλαγή διάστασης... Θα ήθελα να βάλω 205/17/40 αλλά από ότι κατάλαβα αυτό θα φέρει μύρια προβλήματα και μόνο αισθητικά και στο πάτημα θα είναι καλύτερα. Τα τωρινα 195άρια δείχνουν ανεπαρκή να μεταφέρουν την ροπή του κινητήρα και δεν ελέγχουν το σπινιάρισμα (έχει πάρα πολύ κοντό σασμαν, 0-100 9,8').

                          Μεταξύ 205/50/15, 205/55/15 (εύχομαι να βρώ κανα σετ ελαφρώς μεταχειρισμένες ζάντες), 205/45/16 και 205/40/17 τι θα μου προτείνατε;

                          Το DRIVE είχε 'φτιάξει' ενα G6 πριν χρόνια και είχαν επιλέξει 205/50/15. Περιμένω γνώμες. Θέλω κάποια άνεση, αλλα πιο πολύ καλύτερο φρενάρισμα και πάτημα..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • D
                            dpolal last edited by

                            Ο χρήστης ANTREAS25 έγραψε:
                            Να ρωτήσω και εγώ κάτι... Έχω ένα αμάξι που βρίσκεται στο άλλο άκρο απο το προαναφερόμενο Α3. Μια Corolla G6 μοντ. 2000 1.6 (110 αλογα, 6τάχυτη). Φορούσε μαμίσια 14' ζάντα αλουμινίου με 185/65/14 ελαστικα, τα οποία αλλαξα πριν 2 χρόνια με 195/60/14 και βελτίωθηκε το αυτοκίνητο.Πρόσφατα άλλαξα αμορτισέρ και σκλήραινε (έβαλα ΚΥΒ). Σκέφτομαι σοβαρά την αλλαγή διάστασης... Θα ήθελα να βάλω 205/17/40 αλλά από ότι κατάλαβα αυτό θα φέρει μύρια προβλήματα και μόνο αισθητικά και στο πάτημα θα είναι καλύτερα. Τα τωρινα 195άρια δείχνουν ανεπαρκή να μεταφέρουν την ροπή του κινητήρα και δεν ελέγχουν το σπινιάρισμα (έχει πάρα πολύ κοντό σασμαν, 0-100 9,8').

                            Μεταξύ 205/50/15, 205/55/15 (εύχομαι να βρώ κανα σετ ελαφρώς μεταχειρισμένες ζάντες), 205/45/16 και 205/40/17 τι θα μου προτείνατε;

                            Το DRIVE είχε 'φτιάξει' ενα G6 πριν χρόνια και είχαν επιλέξει 205/50/15. Περιμένω γνώμες. Θέλω κάποια άνεση, αλλα πιο πολύ καλύτερο φρενάρισμα και πάτημα..

                            Φίλε μπορεί να μην ξέρω (για αυτό το λόγο άνοιξα το θέμα κιόλας) αλλά από 14άρα σε 17άρα νομίζω ότι είναι ΠΟΛΥ μεγάλη απόσταση και αλλαγή...
                            Μήπως να κοιτάξεις για 16άρες;;;
                            Φιλικά πάντα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης ANTREAS25 έγραψε:
                              ... 195άρια δείχνουν ανεπαρκή να μεταφέρουν την ροπή του κινητήρα και δεν ελέγχουν το σπινιάρισμα....
                              Μεταξύ 205/50/15, 205/55/15..... 205/45/16 και 205/40/17 τι θα μου προτείνατε;..

                              Με σκληρές αναρτήσεις και 17άρες με πολύ χαμηλό προφίλ μπορεί και να έχεις χειρότερο κράτημα. Μόνο σε πίστα θα δουλεύει σωστά.... στον ελληνικό δρόμο με τις μικροανωμαλίες θα χάνεις σε κράτημα λόγω απογείωσης....
                              Επίσης αν το τιμόνι ήταν ακριβές με 14άρα μπορεί να γίνει πολύ νευρικό. 15άρα μάλλον είναι το σωστό, θα σου μειώσει το σπινάρισμα αλλά ίσως και την επιτάχυνση... Βέβαια το σπινάρισμα ελέγχεται επίσης και με αλλαγή ελαστικών με καλύτερα, με αύξηση της πίεσης των ελαστικών ή με έλεγχο της δύναμης που ασκείται στο δεξί πόδι κατά την επιτάχυνση..... (110 άλογα δεν είναι τόσο πολλά, μηπως δεν τα χρησιμοποιείς με σύνεση...?) Επίσης οι 15άρες αισθητικά δεν είναι υπερβολικές για το αυτοκίνητο, το κόστος είναι λογικότατο και δεν θα φοβάσαι το ανάγλυφο των ελληνικών δρόμων! 205/50-15 είναι νομίζω η αντίστοιχη διάσταση για να μην αλλάξουν και οι ενδείξεις στο ταχύμετρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sirbasil last edited by

                                Μιλάμε για Α3 1.6! 205 και 16αρες ζάντες είναι το όριο! Μεγαλύτερες μόνο αν είσαι κολλητός του Dr.Dre...
                                Η Mustang με τους 300 ίππους και φοράει 235....

                                Antreas25 το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν Corolla 1.6 μοντ.98 (με τα στρογγυλά φώτα). Του είχα βάλει 195/50 με 15αρες ζάντες της ΟΖ. Παραπάνω είναι υπερβολή νομίζω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • T
                                  tiger last edited by

                                  Το Α3 ειναι πολυ αναιμικό αυτοκίνητο, χρειαζεται νίτρο για τις καθημερινές μετακινήσεις του,καταλαβαίνεις σε τι χάλι θα είναι αμα του βαλεις και μεγαλύτερες ζάντες.Εκτός αν τα σκάσεις για τιποτα παναλαφρες (και ευαίσθητες).Την άνεση την ξεχνάς τελείως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • S
                                    sirbasil last edited by

                                    Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                    Την άνεση την ξεχνάς τελείως.

                                    Στάνταρντ... Εδώ από μόνο του και παραείναι σκληρό, αν του βάλεις και 18αρες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      markvag last edited by

                                      Ο χρήστης ANTREAS25 έγραψε:
                                      Το DRIVE είχε 'φτιάξει' ενα G6 πριν χρόνια και είχαν επιλέξει 205/50/15. Περιμένω γνώμες. Θέλω κάποια άνεση, αλλα πιο πολύ καλύτερο φρενάρισμα και πάτημα..

                                      ΄

                                      Και κρατούσε μια χαρά, παρά τα 160 άλογα που είχε (αν θυμάμαι καλά)

                                      Το 205/50/15 είναι πιστεύω ότι πρέπει, μιας και είναι και φθηνότερη διάσταση από το 205/55/15...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • D
                                        dpolal last edited by

                                        Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
                                        Μιλάμε για Α3 1.6! 205 και 16αρες ζάντες είναι το όριο! Μεγαλύτερες μόνο αν είσαι κολλητός του Dr.Dre...
                                        Η Mustang με τους 300 ίππους και φοράει 235....

                                        dpolal το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν Corolla 1.6 μοντ.98 (με τα στρογγυλά φώτα). Του είχα βάλει 195/50 με 15αρες ζάντες της ΟΖ. Παραπάνω είναι υπερβολή νομίζω.

                                        Δεν αντιλέγω αλλά από τις μαμισιες 17άρες να κατέβω στα 16 δεν λέει....

                                        Λέει;;;;;;;;;;;;;;;;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • M
                                          markvag last edited by

                                          Εξαρτάται τι θέλεις...

                                          Αν προτεραιότητά σου είναι η άνεση... λέει... Τότε βέβαια δεν θα είχες πληρώσεις τις έξτρα 17άρες Άρα, για τα γούστα σου, μάλλον δεν λέει... (παρόλο που επιμένω ότι 17άρα ζάντα σε αυτοκίνητο 115 ίππων και 1300+κιλών είναι υπερβολή...)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • S
                                            sirbasil last edited by

                                            Έκανα ένα μπέρδεμα. Εκεί που λέω για το Corolla, λάθος απευθύνομαι στον dpolal, στον Andreas25 ήθελα. Σ'αυτόν λέω για τις 15αρες.

                                            dpolal (τώρα απευθύνομαι σωστά ), τουλάχιστον αστο στις 17αρες. Το Golf 1.6 Sportline που έχω έχει 16αρες και νομίζω είναι το όριο. Παραπάνω είναι πολύ υπερβολή

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr