Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχέση τιμής-απόδοσης στα 1800cc αυτές τις μέρες.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχέση τιμής-απόδοσης στα 1800cc αυτές τις μέρες.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    24
    55
    116
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kam last edited by

      Διατυπώνω το ερώτημα αυτό, επειδή εκτιμώ ιδιαίτερα τις γνώμες που δημοσιεύονται εδώ.

      Αλλάζω αυτοκίνητο τις μέρες αυτές και λόγω οικογένειας κλπ ανεβαίνω στα 1800 κυβικά. Θέλω κάτι αξιόπιστο--κυρίως με ενδιαφέρει να μη ξοδεύω χρόνο σε συνεργεία--με ασφαλή οδική συμπεριφορά (στην εθνική τρέχω). Από παλιά προτιμώ αυτοκίνητα που να είναι σε παραγωγή αρκετά χρόνια, ώστε να έχει βρει το εργοστάσιο τις ατέλειες και να έχει ρεγουλάρει τη γραμμή παραγωγής.

      Διαβάζοντας τεστ, αλλά κυρίως απόψεις στα διάφορα fora (!), μου φαίνεται ότι η προσοχή μου πρέπει να επικεντρωθεί σε τρία μοντέλα: στο Ford Mondeo, στο Opel Vectra, και στο Skoda Octavia. Και τα τρία είναι σε φάση μετεξέλιξης και έτσι υπάρχουν καλές προσφορές. Οι τιμές παίζουν σε ένα εύρος 3,000-4,000 Ευρώ, που δεν με πειράζει, αρκεί να μείνω κάτω από τα 24,000.

      Η προκατάληψή μου τείνει προς την Οκτάβια, λόγω καλών κριτικών του 20βάλβιδου 1800Τ καθώς και της τετρακίνησης, της οποίας θα κάνω χρήση σε διαδρομές εκτός ασφάλτου (δυο-τρεις φορές το χρόνο όμως). Επίσης μου αρέσει στην όψη περισσότερο από τα άλλα δυο. Από πλευράς εξοπλισμού υπερέχει των άλλων, αλλά είναι και το ακριβότερο. Τα παράπονα των κατόχων εντοπίζονται κυρίως σε τριξίματα και ποιότητα πλαστικών.

      Το Μοντέο έχει πολύ καλές κριτικές στην αξιοπιστία και την οδηγική συμπεριφορά. Τα παράπονα των κατόχων Φορντ αφορούν κυρίως το Φιέστα και το καινούργιο Φόκους (και πρέπει να πω ότι είναι πολύ σοβαρότερα των ιδιοκτητών Skoda). Στα συν ότι κάνει (με την προσφορά) 3000 Ευρώ λιγότερο από το αντίστοιχο Οκτάβια--20,800 τοις μετρητοίς με μεταλλικό χρώμα (δερμάτινο σαλόνι δωρεάν). Στα πλήν ότι μου την έσπασαν στην αντιπροσωπεία--λες και πουλούσαν καμιά RR--και δεν προσφέρουν test drive, επειδή, λέει, δεν έχουν αυτοκίνητα, και αν θέλω να πάρω μόλις που προλαβαίνω, και άλλα τέτοια γύφτικα. Τι γίνεται αν το πάρω και μετά έχω να τους βλέπω συχνά?

      To Όπελ Βέκτρα έρχεται φτηνότερα από τα τρία--20,600 Ευρώ το αντίστοιχο--αλλά είναι το φτωχότερο σε εξοπλισμό (αν ανέβουμε, πιάνουμε τα 21,800). Δεν με πιάνει η ανταλλαγή με το παλιό αυτοκίνητο, επειδή αφορά παλιά έως 10 ετών--το δικό μου είναι 12. Επίσης μου αρέσει λογότερο στην όψη από τα τρία.

      Τέλος σαν αουτσάϊντερ παίζει και το Citroen C5 (είναι σε παραγωγή αρκετό καιρό--που για Citroen είναι απαραίτητο), αλλά ήδη έχω ZX και σκέφτομαι κάποια αλλαγή, κυρίως απειδή το ΖΧ έχει αποδειχθεί ακριβό στη συντήρησή του.

      Όποιος αγαπητός φίλος έχει διάθεση, ας πει τη γνώμη του. Πιστεύω ότι οι απόψεις που γράφονται εδώ είναι αρκετά ψαγμένες και προκαταβολικά ευχαριστώ όσους θέλουν να βοηθήσουν με τη γνώμη τους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kam last edited by

        Διατυπώνω το ερώτημα αυτό, επειδή εκτιμώ ιδιαίτερα τις γνώμες που δημοσιεύονται εδώ.

        Αλλάζω αυτοκίνητο τις μέρες αυτές και λόγω οικογένειας κλπ ανεβαίνω στα 1800 κυβικά. Θέλω κάτι αξιόπιστο--κυρίως με ενδιαφέρει να μη ξοδεύω χρόνο σε συνεργεία--με ασφαλή οδική συμπεριφορά (στην εθνική τρέχω). Από παλιά προτιμώ αυτοκίνητα που να είναι σε παραγωγή αρκετά χρόνια, ώστε να έχει βρει το εργοστάσιο τις ατέλειες και να έχει ρεγουλάρει τη γραμμή παραγωγής.

        Διαβάζοντας τεστ, αλλά κυρίως απόψεις στα διάφορα fora (!), μου φαίνεται ότι η προσοχή μου πρέπει να επικεντρωθεί σε τρία μοντέλα: στο Ford Mondeo, στο Opel Vectra, και στο Skoda Octavia. Και τα τρία είναι σε φάση μετεξέλιξης και έτσι υπάρχουν καλές προσφορές. Οι τιμές παίζουν σε ένα εύρος 3,000-4,000 Ευρώ, που δεν με πειράζει, αρκεί να μείνω κάτω από τα 24,000.

        Η προκατάληψή μου τείνει προς την Οκτάβια, λόγω καλών κριτικών του 20βάλβιδου 1800Τ καθώς και της τετρακίνησης, της οποίας θα κάνω χρήση σε διαδρομές εκτός ασφάλτου (δυο-τρεις φορές το χρόνο όμως). Επίσης μου αρέσει στην όψη περισσότερο από τα άλλα δυο. Από πλευράς εξοπλισμού υπερέχει των άλλων, αλλά είναι και το ακριβότερο. Τα παράπονα των κατόχων εντοπίζονται κυρίως σε τριξίματα και ποιότητα πλαστικών.

        Το Μοντέο έχει πολύ καλές κριτικές στην αξιοπιστία και την οδηγική συμπεριφορά. Τα παράπονα των κατόχων Φορντ αφορούν κυρίως το Φιέστα και το καινούργιο Φόκους (και πρέπει να πω ότι είναι πολύ σοβαρότερα των ιδιοκτητών Skoda). Στα συν ότι κάνει (με την προσφορά) 3000 Ευρώ λιγότερο από το αντίστοιχο Οκτάβια--20,800 τοις μετρητοίς με μεταλλικό χρώμα (δερμάτινο σαλόνι δωρεάν). Στα πλήν ότι μου την έσπασαν στην αντιπροσωπεία--λες και πουλούσαν καμιά RR--και δεν προσφέρουν test drive, επειδή, λέει, δεν έχουν αυτοκίνητα, και αν θέλω να πάρω μόλις που προλαβαίνω, και άλλα τέτοια γύφτικα. Τι γίνεται αν το πάρω και μετά έχω να τους βλέπω συχνά?

        To Όπελ Βέκτρα έρχεται φτηνότερα από τα τρία--20,600 Ευρώ το αντίστοιχο--αλλά είναι το φτωχότερο σε εξοπλισμό (αν ανέβουμε, πιάνουμε τα 21,800). Δεν με πιάνει η ανταλλαγή με το παλιό αυτοκίνητο, επειδή αφορά παλιά έως 10 ετών--το δικό μου είναι 12. Επίσης μου αρέσει λογότερο στην όψη από τα τρία.

        Τέλος σαν αουτσάϊντερ παίζει και το Citroen C5 (είναι σε παραγωγή αρκετό καιρό--που για Citroen είναι απαραίτητο), αλλά ήδη έχω ZX και σκέφτομαι κάποια αλλαγή, κυρίως απειδή το ΖΧ έχει αποδειχθεί ακριβό στη συντήρησή του.

        Όποιος αγαπητός φίλος έχει διάθεση, ας πει τη γνώμη του. Πιστεύω ότι οι απόψεις που γράφονται εδώ είναι αρκετά ψαγμένες και προκαταβολικά ευχαριστώ όσους θέλουν να βοηθήσουν με τη γνώμη τους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kam last edited by

          Διατυπώνω το ερώτημα αυτό, επειδή εκτιμώ ιδιαίτερα τις γνώμες που δημοσιεύονται εδώ.

          Αλλάζω αυτοκίνητο τις μέρες αυτές και λόγω οικογένειας κλπ ανεβαίνω στα 1800 κυβικά. Θέλω κάτι αξιόπιστο--κυρίως με ενδιαφέρει να μη ξοδεύω χρόνο σε συνεργεία--με ασφαλή οδική συμπεριφορά (στην εθνική τρέχω). Από παλιά προτιμώ αυτοκίνητα που να είναι σε παραγωγή αρκετά χρόνια, ώστε να έχει βρει το εργοστάσιο τις ατέλειες και να έχει ρεγουλάρει τη γραμμή παραγωγής.

          Διαβάζοντας τεστ, αλλά κυρίως απόψεις στα διάφορα fora (!), μου φαίνεται ότι η προσοχή μου πρέπει να επικεντρωθεί σε τρία μοντέλα: στο Ford Mondeo, στο Opel Vectra, και στο Skoda Octavia. Και τα τρία είναι σε φάση μετεξέλιξης και έτσι υπάρχουν καλές προσφορές. Οι τιμές παίζουν σε ένα εύρος 3,000-4,000 Ευρώ, που δεν με πειράζει, αρκεί να μείνω κάτω από τα 24,000.

          Η προκατάληψή μου τείνει προς την Οκτάβια, λόγω καλών κριτικών του 20βάλβιδου 1800Τ καθώς και της τετρακίνησης, της οποίας θα κάνω χρήση σε διαδρομές εκτός ασφάλτου (δυο-τρεις φορές το χρόνο όμως). Επίσης μου αρέσει στην όψη περισσότερο από τα άλλα δυο. Από πλευράς εξοπλισμού υπερέχει των άλλων, αλλά είναι και το ακριβότερο. Τα παράπονα των κατόχων εντοπίζονται κυρίως σε τριξίματα και ποιότητα πλαστικών.

          Το Μοντέο έχει πολύ καλές κριτικές στην αξιοπιστία και την οδηγική συμπεριφορά. Τα παράπονα των κατόχων Φορντ αφορούν κυρίως το Φιέστα και το καινούργιο Φόκους (και πρέπει να πω ότι είναι πολύ σοβαρότερα των ιδιοκτητών Skoda). Στα συν ότι κάνει (με την προσφορά) 3000 Ευρώ λιγότερο από το αντίστοιχο Οκτάβια--20,800 τοις μετρητοίς με μεταλλικό χρώμα (δερμάτινο σαλόνι δωρεάν). Στα πλήν ότι μου την έσπασαν στην αντιπροσωπεία--λες και πουλούσαν καμιά RR--και δεν προσφέρουν test drive, επειδή, λέει, δεν έχουν αυτοκίνητα, και αν θέλω να πάρω μόλις που προλαβαίνω, και άλλα τέτοια γύφτικα. Τι γίνεται αν το πάρω και μετά έχω να τους βλέπω συχνά?

          To Όπελ Βέκτρα έρχεται φτηνότερα από τα τρία--20,600 Ευρώ το αντίστοιχο--αλλά είναι το φτωχότερο σε εξοπλισμό (αν ανέβουμε, πιάνουμε τα 21,800). Δεν με πιάνει η ανταλλαγή με το παλιό αυτοκίνητο, επειδή αφορά παλιά έως 10 ετών--το δικό μου είναι 12. Επίσης μου αρέσει λογότερο στην όψη από τα τρία.

          Τέλος σαν αουτσάϊντερ παίζει και το Citroen C5 (είναι σε παραγωγή αρκετό καιρό--που για Citroen είναι απαραίτητο), αλλά ήδη έχω ZX και σκέφτομαι κάποια αλλαγή, κυρίως απειδή το ΖΧ έχει αποδειχθεί ακριβό στη συντήρησή του.

          Όποιος αγαπητός φίλος έχει διάθεση, ας πει τη γνώμη του. Πιστεύω ότι οι απόψεις που γράφονται εδώ είναι αρκετά ψαγμένες και προκαταβολικά ευχαριστώ όσους θέλουν να βοηθήσουν με τη γνώμη τους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            citastak last edited by

            Εχοντας xantia με πολλα χιλιομετρα (200.000) και εχοντας δωσει αρκετα λεφτα για τη συντηρηση της αναρτησης κτλ, θα σου ελεγα να αποφυγεις το C5. Παρόλα αυτα καπου ακουσα για εγγυηση 200.000κμ για την αναρτηση... αν ισχυει αυτο ξανασκεψου το...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              prometheas last edited by

              Στην κατηγορια των 1800 κυβικών που ψάχνεις oντως το Octavia φαινεται πολυ καλη επιλογή.

              Το Mondeo ειναι αρκετά καλή επιλογη εαν μπορεις να χωνέψεις την πολυ συντηρητική εμφάνιση του (

              Προσωπικά θα σου προτεινα να δεις και το Avensis 1.8
              Ειναι πολύ καλο αυτοκινητο με κορυφαια ποιοτητα κατασκευής (για την κατηγορια) αριστη αξιοπιστια - δεν σπαει δεν χαλάει δεν τρίζει - και το πολυ καλο After Sales της Toyota. Αρκει βεβαια να σου αρέσει .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Αν μιλάμε για το Octavia 5, ο FSI ζητάει σούπερ αμόλυβδη. Κατά τα λοιπά καλό. Mondeo η πιο σίγουρη λύση (και οικονομική). Avensis κάπως ακριβό, αλλά πολύ καλό. Honda Accord ακόμα καλύτερο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                  Αν μιλάμε για το Octavia 5, ο FSI ζητάει σούπερ αμόλυβδη. Κατά τα λοιπά καλό. Mondeo η πιο σίγουρη λύση (και οικονομική). Avensis κάπως ακριβό, αλλά πολύ καλό. Honda Accord ακόμα καλύτερο.

                  Octavia 5 δεν υπάρχει σε 1.800 (1.8Τ)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    prometheas last edited by

                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                    Αν μιλάμε για το Octavia 5, ο FSI ζητάει σούπερ αμόλυβδη. Κατά τα λοιπά καλό. Mondeo η πιο σίγουρη λύση (και οικονομική). Avensis κάπως ακριβό, αλλά πολύ καλό. **Honda Accord **ακόμα καλύτερο.

                    αλλα με απαράδεκτο έως ανύπαρκτο After Sales εαν σπασει ο διαβολος το ποδάρι του και το χρειαστείς

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      skullone last edited by

                      Εγώ δε νομίζω ότι οι υδροπνευματικές είναι τόσο δαπανηρές στη συντήρησή τους. Είχαμε ΒΧ και τώρα έχουμε την ξανθούλα στα 1800 (μοντέλο 1999) και η συντήρηση/αντικατάσταση στις μπουκάλες δεν μας έχει βγει να στοιχίζει παραπάνω απ'ό,τι τα συνηθισμένα αμορτισέρ. Όσο έδωσα εγώ για ν'αλλάξω αμορτισέρ στο Clio έδινε κι ο πατέρας μου κάθε φορά για ν'αλλάζει μπουκάλες, οπότε είσαι ίσα βάρκα ίσα νερά με ένα συμβατικό, άσε που έχεις το πλεονέκτημα του κρατήματος και της άνεσης. Με τα top mounts των παλαιότερων Xantia δεν ξέρω τι γίνεται, σ'εμάς δεν χρειάστηκε αντικατάσταση, παρά τα 130.000 χλμ που έχει το αυτοκίνητο. Θα έλεγα λοιπόν ότι και η C5 αξίζει να παίξει σοβαρά ως επιλογή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                        Στην κατηγορια των 1800 κυβικών που ψάχνεις oντως το Octavia φαινεται πολυ καλη επιλογή.

                        Octavia 5 δεν υπάρχει σε 1.800 (1.8Τ)

                        Έτσι είναι κάπως καλύτερα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          sado last edited by

                          VOLVO S40 1.8 Είναι μονόδρομος!....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            manosk last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                            Octavia 5 δεν υπάρχει σε 1.800 (1.8Τ)

                            Δηλαδή μόνο στο 1,6 τοποθετείται FSI κινητήρας; Και το 1,8 είναι αποκλειστικά με τον 1.8Τ; Καλό αυτό (αν και το turbo προβληματίζει λίγο από πλευράς αξιοπιστίας).

                            αλλα με απαράδεκτο έως ανύπαρκτο After Sales εαν σπασει ο διαβολος το ποδάρι του και το χρειαστείς

                            Μα πόσο χάλια είναι πια η υποστήριξη της Honda; 7 χρόνια εγγύηση προσφέρει, που υπάρχει το πρόβλημα; Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και αργούν να τα φέρουν, δεν κάνουν σωστή επισκευή, τι συμβαίνει;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης manosk έγραψε:

                              Octavia 5 δεν υπάρχει σε 1.800 (1.8Τ)

                              Δηλαδή μόνο στο 1,6 τοποθετείται FSI κινητήρας; Και το 1,8 είναι αποκλειστικά με τον 1.8Τ; Καλό αυτό (αν και το turbo προβληματίζει λίγο από πλευράς αξιοπιστίας).

                              Στο Octavia 5 δεν υπάρχει έκδοση με κινητήρα 1800cc. Πιθανόν αργότερα να τοποθετηθεί ο 2.0TFSI.
                              Μόνο το προηγούμενο octavia, που πωλείται ακόμα αν δεν κάνω λάθος, έχει τον κινητήρα 1.8Τ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                michelle last edited by

                                Ο χρήστης sado έγραψε:
                                VOLVO S40 1.8 Είναι μονόδρομος!....

                                Ποιοτικα, ισως.
                                Χμμ... δε μας λενε ομως και τι επιταχυνση υποτιθεται οτι εχει το 1.8 στους πινακες των 4Τ...

                                Το μεγαλυτερο (2.4) με 22.4 kgm ροπης αντι 16.8 (του 1.8 ) εχει 9.9 sec, οποτε το 'μικρο' το κοβω για 11+

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • P
                                  prometheas last edited by

                                  Ο χρήστης sado έγραψε:
                                  VOLVO S40 1.8 Είναι μονόδρομος!....

                                  Δεν πουλάει ομως, ενώ δεν ειναι πια τοσο ακριβό ούτε φαινεται να εχει καποιο σημαντικό μειον εκτος ισως τους σχετικα περιορισμένους χώρους

                                  Γιατι άραγε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    prometheas last edited by

                                    Ο χρήστης prometheas έγραψε:
                                    αλλα με απαράδεκτο έως ανύπαρκτο After Sales εαν σπασει ο διαβολος το ποδάρι του και το χρειαστείς

                                    Μα πόσο χάλια είναι πια η υποστήριξη της Honda; 7 χρόνια εγγύηση προσφέρει, που υπάρχει το πρόβλημα; Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και αργούν να τα φέρουν, δεν κάνουν σωστή επισκευή, τι συμβαίνει;[/quote]

                                    Ειναι οσο χρειάζεται για να μην πουλάει το αυτοκίνητο.
                                    Εαν η Honda ειχε αλλον αντιπρόσωπο μαλλον τα πραγματα θα ηταν διαφορετικά

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sado last edited by

                                      Ο χρήστης prometheas έγραψε:

                                      VOLVO S40 1.8 Είναι μονόδρομος!....

                                      Δεν πουλάει ομως, ενώ δεν ειναι πια τοσο ακριβό ούτε φαινεται να εχει καποιο σημαντικό μειον εκτος ισως τους σχετικα περιορισμένους χώρους

                                      Γιατι άραγε

                                      Που το είδες οτι δεν πουλάει;;;;

                                      Το 1,6 είναι αργό το 1,8 οχι για τον μέσο οδηγό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        giatros last edited by

                                        πιο πολυ οκταβια,κοιτα και το s40.
                                        γιατι δεν περιμενεις και το νεο πασσατ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kam last edited by

                                          Κατ' αρχήν ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.

                                          Όπως έγραψα, δεν θέλω αμάξι που η γραμμή παραγωγής του να μην είναι δοκιμασμένη (την έχω πατήσει στο παρελθόν). Δηλαδή, τα παλιά μοντέλα που δίνονται σε προσφορά επειδή θα βγουν νεότερες εκδοχές τους, για μένα είναι ό,τι πρέπει. Δεύτερον, όπως έγραψα, δεν θέλω να δώσω περισσότερα από 8 εκατομύρια (24,000 Ευρώ).

                                          Το Οκτάβια 5 δεν παίζει (νέο μοντέλο)--φυσικά όταν γράφω για Οκτάβια εννοώ την παλιά με τον 1800Τ κινητήρα. Ο FSI δεν είναι (για μένα) αρκετά δοκιμασμένος. Το Avensis παίζει οριακά (λόγω τιμής) και to Volvo επίσης είναι ακριβό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • P
                                            prometheas last edited by

                                            Το Mazda 6 το εχεις δεί ?? Με τα χρήματα που μπορείς να δώσεις παίρνεις και το δίλιτρο (το οποιο ειναι πραγματικά παρα πολύ καλο - ομιλώ εκ πείρας )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr