Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιταχύνσεις εν κινήσει
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Επιταχύνσεις εν κινήσει
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    7
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Η ελληνικά ρεπρίζ

      Δεν πρέπει να υπάρχει αντίστοιχο θέμα και αν θεωρείται τεχνικό ας μεταφερθεί εκεί.

      Πόσο αντιπροσωπευτικές είναι;

      Εμένα μου φέρνουν κάτι αντίστοιχο προς τα όρια ταχύτητας.

      Οι τυποποιημένες μετρήσεις είναι 30-50 με 3η 50-80 με 3η κλπ. Ίδιες για όλα τα αυτοκίνητα. Το κιβώτιο δεν παίζει ρόλο; ο κόφτης;

      αν πχ ένα αυτοκίνητο με 2α φτάνει τα 110 με ποια σχέση θα προσπεράσει πιο γρήγορα;

      Με τις επιταχύνσεις της 2ας τι γίνεται; θα προσπεράσετε ποτέ νταλίκα που κινείται με 50-60χλμ./ώρα σε επαρχιακό δρόμο (συνηθισμένο φαινόμενο) με... 3η;

      Τι ενδιαφέρει περισσότερο από θέμα ασφάλειας και ταχύτητας πάντα, το 80-110 με 3η ή 4η;

      Σίγουρα είναι ενδεικτικές της ελαστικότητας των κινητήρων και της ευκολίας κίνησης, (ειδικά κάτι 40-60 με 4η) αλλά όταν τίθεται θέμα ασφάλειας δεν νομίζω να έχεις 40 και 4η και να προσπαθείς να επιταχύνεις στο αντίθετο ρεύμα, χωρίς να κατεβάσεις

      Και βέβαια μιλάμε πάντα για βενζινοκίνητα, ατμοσφαιρικά ή turbo, αν υπήρχαν και diesel στις δοκιμές...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Η ελληνικά ρεπρίζ

        Δεν πρέπει να υπάρχει αντίστοιχο θέμα και αν θεωρείται τεχνικό ας μεταφερθεί εκεί.

        Πόσο αντιπροσωπευτικές είναι;

        Εμένα μου φέρνουν κάτι αντίστοιχο προς τα όρια ταχύτητας.

        Οι τυποποιημένες μετρήσεις είναι 30-50 με 3η 50-80 με 3η κλπ. Ίδιες για όλα τα αυτοκίνητα. Το κιβώτιο δεν παίζει ρόλο; ο κόφτης;

        αν πχ ένα αυτοκίνητο με 2α φτάνει τα 110 με ποια σχέση θα προσπεράσει πιο γρήγορα;

        Με τις επιταχύνσεις της 2ας τι γίνεται; θα προσπεράσετε ποτέ νταλίκα που κινείται με 50-60χλμ./ώρα σε επαρχιακό δρόμο (συνηθισμένο φαινόμενο) με... 3η;

        Τι ενδιαφέρει περισσότερο από θέμα ασφάλειας και ταχύτητας πάντα, το 80-110 με 3η ή 4η;

        Σίγουρα είναι ενδεικτικές της ελαστικότητας των κινητήρων και της ευκολίας κίνησης, (ειδικά κάτι 40-60 με 4η) αλλά όταν τίθεται θέμα ασφάλειας δεν νομίζω να έχεις 40 και 4η και να προσπαθείς να επιταχύνεις στο αντίθετο ρεύμα, χωρίς να κατεβάσεις

        Και βέβαια μιλάμε πάντα για βενζινοκίνητα, ατμοσφαιρικά ή turbo, αν υπήρχαν και diesel στις δοκιμές...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr