-
Η ελληνικά ρεπρίζ
Δεν πρέπει να υπάρχει αντίστοιχο θέμα και αν θεωρείται τεχνικό ας μεταφερθεί εκεί.
Πόσο αντιπροσωπευτικές είναι;
Εμένα μου φέρνουν κάτι αντίστοιχο προς τα όρια ταχύτητας.
Οι τυποποιημένες μετρήσεις είναι 30-50 με 3η 50-80 με 3η κλπ. Ίδιες για όλα τα αυτοκίνητα. Το κιβώτιο δεν παίζει ρόλο; ο κόφτης;
αν πχ ένα αυτοκίνητο με 2α φτάνει τα 110 με ποια σχέση θα προσπεράσει πιο γρήγορα;
Με τις επιταχύνσεις της 2ας τι γίνεται; θα προσπεράσετε ποτέ νταλίκα που κινείται με 50-60χλμ./ώρα σε επαρχιακό δρόμο (συνηθισμένο φαινόμενο) με... 3η;
Τι ενδιαφέρει περισσότερο από θέμα ασφάλειας και ταχύτητας πάντα, το 80-110 με 3η ή 4η;
Σίγουρα είναι ενδεικτικές της ελαστικότητας των κινητήρων και της ευκολίας κίνησης, (ειδικά κάτι 40-60 με 4η) αλλά όταν τίθεται θέμα ασφάλειας δεν νομίζω να έχεις 40 και 4η και να προσπαθείς να επιταχύνεις στο αντίθετο ρεύμα, χωρίς να κατεβάσεις
Και βέβαια μιλάμε πάντα για βενζινοκίνητα, ατμοσφαιρικά ή turbo, αν υπήρχαν και diesel στις δοκιμές...
-
Η ελληνικά ρεπρίζ
Δεν πρέπει να υπάρχει αντίστοιχο θέμα και αν θεωρείται τεχνικό ας μεταφερθεί εκεί.
Πόσο αντιπροσωπευτικές είναι;
Εμένα μου φέρνουν κάτι αντίστοιχο προς τα όρια ταχύτητας.
Οι τυποποιημένες μετρήσεις είναι 30-50 με 3η 50-80 με 3η κλπ. Ίδιες για όλα τα αυτοκίνητα. Το κιβώτιο δεν παίζει ρόλο; ο κόφτης;
αν πχ ένα αυτοκίνητο με 2α φτάνει τα 110 με ποια σχέση θα προσπεράσει πιο γρήγορα;
Με τις επιταχύνσεις της 2ας τι γίνεται; θα προσπεράσετε ποτέ νταλίκα που κινείται με 50-60χλμ./ώρα σε επαρχιακό δρόμο (συνηθισμένο φαινόμενο) με... 3η;
Τι ενδιαφέρει περισσότερο από θέμα ασφάλειας και ταχύτητας πάντα, το 80-110 με 3η ή 4η;
Σίγουρα είναι ενδεικτικές της ελαστικότητας των κινητήρων και της ευκολίας κίνησης, (ειδικά κάτι 40-60 με 4η) αλλά όταν τίθεται θέμα ασφάλειας δεν νομίζω να έχεις 40 και 4η και να προσπαθείς να επιταχύνεις στο αντίθετο ρεύμα, χωρίς να κατεβάσεις
Και βέβαια μιλάμε πάντα για βενζινοκίνητα, ατμοσφαιρικά ή turbo, αν υπήρχαν και diesel στις δοκιμές...
Επιταχύνσεις εν κινήσει