-
Έχω ένα Toyota Corolla του 2002 και θέλω να το αλλάξω. Θέλω κάτι αξιόπιστο, με ποιότητα κατασκευής και άριστα υλικά μέσα - έξω. Να έχει μια αξιπρεπή ιπποδύναμη και επιδόσεις. Το προηγούμενο S3 μ' άρεσε πάρα πολύ και ήμουν στο παρά 5 να το αγοράσω, αλλά έμαθα ότι όπου να 'ναι έρχεται το καινούριο. Έχετε καθόλου ιδέα πότε βγαίνει; Όσοι γνωρίζουν, αξίζουν τα audi τα λεφτά που κοστίζουν; Ευχαριστώ πολύ!
-
Έχω ένα Toyota Corolla του 2002 και θέλω να το αλλάξω. Θέλω κάτι αξιόπιστο, με ποιότητα κατασκευής και άριστα υλικά μέσα - έξω. Να έχει μια αξιπρεπή ιπποδύναμη και επιδόσεις. Το προηγούμενο S3 μ' άρεσε πάρα πολύ και ήμουν στο παρά 5 να το αγοράσω, αλλά έμαθα ότι όπου να 'ναι έρχεται το καινούριο. Έχετε καθόλου ιδέα πότε βγαίνει; Όσοι γνωρίζουν, αξίζουν τα audi τα λεφτά που κοστίζουν; Ευχαριστώ πολύ!
-
Έχω ένα Toyota Corolla του 2002 και θέλω να το αλλάξω. Θέλω κάτι αξιόπιστο, με ποιότητα κατασκευής και άριστα υλικά μέσα - έξω. Να έχει μια αξιπρεπή ιπποδύναμη και επιδόσεις. Το προηγούμενο S3 μ' άρεσε πάρα πολύ και ήμουν στο παρά 5 να το αγοράσω, αλλά έμαθα ότι όπου να 'ναι έρχεται το καινούριο. Έχετε καθόλου ιδέα πότε βγαίνει; Όσοι γνωρίζουν, αξίζουν τα audi τα λεφτά που κοστίζουν; Ευχαριστώ πολύ!
-
Καλό, αλλά ακριβό. Το αν αξίζει τα λεφτά του είναι υποκειμενικό θέμα, κατ' εμέ όχι, κατ' άλλους ναι.
Τι διαφορά έχει στην τιμή από Golf GTI [καλυμμένη απάντηση ]; -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Καλό, αλλά ακριβό. Το αν αξίζει τα λεφτά του είναι υποκειμενικό θέμα, κατ' εμέ όχι, κατ' άλλους ναι.
Τι διαφορά έχει στην τιμή από Golf GTI [καλυμμένη απάντηση ];Τι σχέση έχει με το Golf GTI, εκτός του ότι και τα δύο είναι 2.0 TFSI;
-
Το S3 νομίζω ότι δεν είναι FSI...
-
Το s3 που κυκλοφορουσε ειχε τον 1.8τ.
Το καινουριο s3 δεν εχει βγει ακομη.. -
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Καλό, αλλά ακριβό. Το αν αξίζει τα λεφτά του είναι υποκειμενικό θέμα, κατ' εμέ όχι, κατ' άλλους ναι.
Τι διαφορά έχει στην τιμή από Golf GTI [καλυμμένη απάντηση ];Τι σχέση έχει με το Golf GTI, εκτός του ότι και τα δύο είναι 2.0 TFSI;
Μεταχειρισμένο S3 (1.8T, 225 PS) σε καλή κατάσταση έχει περίπου όσο καινούριο Golf GTi (2.0TFSi, 200 PS).
Το αυτοκίνητο που θα πάρει τη θέση της ναυαρχίδας στη σειρά '3' της Audi (RS3) λέγεται ότι θα βγει μέσα στο 2006 και θα είναι αρκετά δυνατότερο από το παλιό καλό S3, ενώ θα χρησιμοποιεί τουρμπίσιο μοτέρ μεγαλύτερου κυβισμού (V6-3.2TFSi). Θα βγει πάντως απ' ότι ακούγεται και 'απλό' S3 - αλλά μια και ήδη βγαίνει το Α3 με τον 3.2 μάλλον θα φοράει και το S3 τον ίδιο κινητήρα (3.2) με άλλο πρόγραμμα. Το βέβαιο είναι ότι θα κοστίζει...
http://www.wheels24.co.za/Wheels24/News ... 44,00.html
-
Συγνώμη, λάθος μου... Αναφερόμουνα στο νέο S3 που ακούγεται πως θα βγει με τον 2.0 TFSI γύρω στα 240+ άλογα. Για το νέο S3 πάντως μη στοιχηματίζετε πως θα έχει τον 3.2, αν βγει βέβαια. Και η Seat πχ βγάζει (έβγαζε) 2.8 εξακίλυνδρα μοντέλα με ιπποδύναμη παραπλήσια των 20VT.
Αλλά και για το προηγούμενο S3, τι σχέση έχει με το νέο Golf GTI; Εκτός της παραπλήσιας τιμής μεταχειρισμένου S3 και καινούργιου GTI, είναι τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα και με την πλάστιγγα γυρμένη πολύ, κατά την ταπεινή μου γνώμη, υπέρ του S3. Τουλάχιστον ένας Haldex κάνει τη διαφορά, χωρίς να μιλήσουμε για στήσιμο, ψαλίδια, πλαίσιο, εσωτερικό, κλπ κλπ κλπ.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Συγνώμη, λάθος μου... Αναφερόμουνα στο νέο S3 που ακούγεται πως θα βγει με τον 2.0 TFSI γύρω στα 240+ άλογα. Για το νέο S3 πάντως μη στοιχηματίζετε πως θα έχει τον 3.2, αν βγει βέβαια. Και η Seat πχ βγάζει (έβγαζε) 2.8 εξακίλυνδρα μοντέλα με ιπποδύναμη παραπλήσια των 20VT.Αλλά και για το προηγούμενο S3, τι σχέση έχει με το νέο Golf GTI; Εκτός της παραπλήσιας τιμής μεταχειρισμένου S3 και καινούργιου GTI, είναι τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα και με την πλάστιγγα γυρμένη πολύ, κατά την ταπεινή μου γνώμη, υπέρ του S3. Τουλάχιστον ένας Haldex κάνει τη διαφορά, χωρίς να μιλήσουμε για στήσιμο, ψαλίδια, πλαίσιο, εσωτερικό, κλπ κλπ κλπ.
Το πλαίσιο Golf IV είναι καλύτερο από το V; Κι είναι κατά πολύ καλύτερο το S3 από το GTI;
-
Yeap. IMHO...
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Yeap. IMHO...αφού τα έχεις οδηγήσει και τα δύο να υποθέσω...
-
Το νέο S3 απ' ότι μου έχουν πει στην audi θα κυκλοφορήσει αρχές 2006, θα είναι 2λιτρο turbo και θα είναι πάνω από 260 άλογα. Το RS3 θα είναι 3,2 και παίζει να χει 330-350 άλογα. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν τα μοντέλα της audi αξίζουν τα λεφτά που κοστίζουν ή είναι όπως λένε μερικοί ίδια σε ποιότητα με τα υπόλοιπα του group και απλά πληρώνεις τη φίρμα.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Yeap. IMHO...Όχι Νάσο κάνεις λάθος. Μία τετρακίνηση με εισαγωγικά δεν μπορεί να κάνει καλύτερο ένα αυτοκίνητο από ένα άλλο τη στιγμή που είναι πίσω σε πλαίσιο, αναρτήσεις και 5 χρόνια εξέλιξης.
Ύστερα είναι και το άλλο, το GTI το οδηγάς εσύ δεν σε πάει μόνο του όπως το S3... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Yeap. IMHO...
αφού τα έχεις οδηγήσει και τα δύο να υποθέσω...
Λάθος υποθέτεις. Γι'αυτό είπα IMHO και δεν έσκιζα τα ρούχα μου.
Όχι Νάσο κάνεις λάθος. Μία τετρακίνηση με εισαγωγικά δεν μπορεί να κάνει καλύτερο ένα αυτοκίνητο από ένα άλλο τη στιγμή που είναι πίσω σε πλαίσιο, αναρτήσεις και 5 χρόνια εξέλιξης.
Αναλόγως τη χρήση που κάνει ο καθένας, που θεωρώ πως δεν παίρνες S3/GTI για να πηγαίνεις στη λαϊκή ή ν'ανοίγεις απλά στη Βούτα, η τετρακίνηση είτε με εισαγωγικά είτε χωρίς, είναι πολύ καλύτερη από την καθόλου τετρακίνηση. Ειδικά το S3, όπως και το Leon Cupra R, έχουνε πολλά διαφορετικά πράγματα (ψαλίδια, σασί, αντιστρεπτικες, και άλλα λιγότερο ή περισσότερο σημαντικά), από τα υπόλοιπα μοντέλα. Ακόμα και το δικό μου, δεν έχει αυτά τα καλά πράγματα πάνω...
Ύστερα είναι και το άλλο, το GTI το οδηγάς εσύ δεν σε πάει μόνο του όπως το S3...
Μπορείς να γίνεις πιο συγεκριμένος;
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Ύστερα είναι και το άλλο, το GTI το οδηγάς εσύ δεν σε πάει μόνο του όπως το S3...
Μπορείς να γίνεις πιο συγεκριμένος;
Αν πω ότι το S3 είναι GT ενώ το Golf ΕΙΝΑΙ GTi??
Mε αλλά λόγια έχουν την διαφορά που έχει και το TypeR σε σχέση με το Golf.
Είναι πιο οδηγοκεντρικό το Golf. To S3 είναι μόνο για να καλύπτει αποστάσεις διαολεμένα γρήγορα. Μπορεί και πιο γρήγορα από το Golf αλλά σίγουρα και πιο βαρετά... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ύστερα είναι και το άλλο, το GTI το οδηγάς εσύ δεν σε πάει μόνο του όπως το S3...
Μπορείς να γίνεις πιο συγεκριμένος;
Αν πω ότι το S3 είναι GT ενώ το Golf ΕΙΝΑΙ GTi??
Mε αλλά λόγια έχουν την διαφορά που έχει και το TypeR σε σχέση με το Golf.
Είναι πιο οδηγοκεντρικό το Golf. To S3 είναι μόνο για να καλύπτει αποστάσεις διαολεμένα γρήγορα. Μπορεί και πιο γρήγορα από το Golf αλλά σίγουρα και πιο βαρετά.......και βέβαια, οδηγοκεντρικά μιλώντας, ένα πολύ καλό πλαίσιο είναι σαφώς προτιμότερο από μια 'de mec' τετρακίνηση. Σωστός
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αν πω ότι το S3 είναι GT ενώ το Golf ΕΙΝΑΙ GTi??Χμμμ, μπορείς να το πεις κι έτσι. Πάνω-κάτω κάτι τέτοιο έχω κι εγώ στο μυαλό μου, και γι'αυτό ξεκίνησα λέγοντας πως δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους και όχι για το ποιό είναι καλύτερο.
Mε αλλά λόγια έχουν την διαφορά που έχει και το TypeR σε σχέση με το Golf. Είναι πιο οδηγοκεντρικό το Golf.
Εδώ μου τα μπερδεύεις λίγο. Αν το S3 είναι GT, το GTI είναι GTi, το Type-R έχει διαφορά με το GTi και GT δεν είναι, τότε τι είναι; Το Golf το θεωρείς πιο οδηγοκεντρικό από το Type-R;
To S3 είναι μόνο για να καλύπτει αποστάσεις διαολεμένα γρήγορα. Μπορεί και πιο γρήγορα από το Golf αλλά σίγουρα και πιο βαρετά...
Αν σε πάω μια βόλτα, όχι με S3 αλλά με το Leon που έχω, είμαι σίγουρος πως δεν θα βαρεθείς καθόλου.
....και βέβαια, οδηγοκεντρικά μιλώντας, ένα πολύ καλό πλαίσιο είναι σαφώς προτιμότερο από μια 'de mec' τετρακίνηση. Σωστός
Κι εγώ έτσι έλεγα πριν πάρω το Leon.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
....και βέβαια, οδηγοκεντρικά μιλώντας, ένα πολύ καλό πλαίσιο είναι σαφώς προτιμότερο από μια 'de mec' τετρακίνηση. Σωστός
Κι εγώ έτσι έλεγα πριν πάρω το Leon.
Καμία αμφιβολία ότι είναι ενδιαφέρον το αυτοκίνητό σου. Είσαι σίγουρος ωστόσο ότι: αν ΣΗΜΕΡΑ κιόλας το άλλαζες με ένα καλοστημένο δικίνητο, ανάλογης ισχύος και με πολύ καλό πλαίσιο (πχ. Golf GTi, TypeR), θα ήσουν λιγότερο ικανοποιημένος?
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Εδώ μου τα μπερδεύεις λίγο. Αν το S3 είναι GT, το GTI είναι GTi, το Type-R έχει διαφορά με το GTi και GT δεν είναι, τότε τι είναι; Το Golf το θεωρείς πιο οδηγοκεντρικό από το Type-R;
To S3 είναι μόνο για να καλύπτει αποστάσεις διαολεμένα γρήγορα. Μπορεί και πιο γρήγορα από το Golf αλλά σίγουρα και πιο βαρετά...
Αν σε πάω μια βόλτα, όχι με S3 αλλά με το Leon που έχω, είμαι σίγουρος πως δεν θα βαρεθείς καθόλου.
Γενικά συμφωνούμε σε όλα. Πιο συγκεκριμένα:
Το Τype R είναι race...Ακόμα περισσότερο οδηγοκεντρικό από το golf δηλαδή.
Το πιστεύω αυτό. Προσωπικά ακόμα και με το golf μου δεν βαριέμαι.
Σχετικά με Audi S3