Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ABS OFF-Road
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. ABS OFF-Road
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Εκτός Δρόμου
    14
    29
    198
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gto last edited by

      Αξίζει τον κόπο η δημιουργεί πρόβλημα ; Αν υπάρχει και κάνενας κάτοχος G.V 3d 1.6 να μας πει την γνώμη του ακόμα καλύτερα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gto last edited by

        Αξίζει τον κόπο η δημιουργεί πρόβλημα ; Αν υπάρχει και κάνενας κάτοχος G.V 3d 1.6 να μας πει την γνώμη του ακόμα καλύτερα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gto last edited by

          Αξίζει τον κόπο η δημιουργεί πρόβλημα ; Αν υπάρχει και κάνενας κάτοχος G.V 3d 1.6 να μας πει την γνώμη του ακόμα καλύτερα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasdaris last edited by

            Εμένα μέχρι στιγμής δεν μου έχει δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα. Βέβαια στο Cherokee το ABS είναι ειδικά ρυθμισμένο ώστε σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης (χώμα κτλ) και σε χαμηλές ταχύτητες να μην ενεργοποιείται εύκολα.

            Γενικά πάντως νομίζω ότι τα ABS είναι απαραίτητο σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο το οποίο όπως και να το κάνουμε περνά το μεγαλύτερο μέρος της 'ζωής' του σε κανονικούς ασφάλτινους δρόμους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              meco last edited by

              Το ABS είναι απαραίτητο ειδικά σε τέτοια αυτοκίνητα που το στήσιμό τους δεν τους επιτρέπει να έχουν υψηλές επιδόσεις στο φρενάρισμα. Από εκεί και πέρα για εκτός δρόμου καταστάσεις μπορείς με επίσκεψη σε ένα ηλεκτρολόγο να σου εγκαταστήσει ένα διακόπτη από τον οποίο να απενεργοποιείς το ABS. Ακόμα καλύτερα θα είναι αν μπορεί να σου φτιάξει ένα συστηματάκι το οποίο με την εμπλοκή των κοντών σχέσεων να το απενεργοποιεί αυτόματα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kning last edited by

                Καλημέρα, αν δεν θες να κάνεις ανάποδα...καλό είναι να υπάρχει!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cliff last edited by

                  Αν είναι να κυκλοφορείς άσφαλτο καλό είναι να το έχεις. Για το χώμα ένα διακοπτάκι είναι χρήσιμο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexastrag last edited by

                    Ο χρήστης cliff έγραψε:
                    Αν είναι να κυκλοφορείς άσφαλτο καλό είναι να το έχεις. Για το χώμα ένα διακοπτάκι είναι χρήσιμο.

                    οπως και στο χιονι!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Σε χιονισμένο χωματόδρομο στο βουνό (πολύ χιόνι), απότομο λοφάκι με στροφή στο τέρμα της κατηφόρας. Όλα τα SUV χωρίς ABS πέρασαν χωρίς κανένα πρόβλημα ενώ αυτά που είχαν βγήγαν και ακούμπησαν το δέντρο στη κορυφή της στροφής.

                      To ABS στα χιόνια (και αλλού) είναι μια επικίνδυνη βλακεία. Ο διακόπτης στο ταμπλό είναι απαραίτητος. Σε μερικά αυτοκίνητα αν κάνεις ένα κλικ στο χειρόφρενο ώστε να ανάψει το λαμπάκι και να μην πιάνουν τα φρένα, απενεργοποιείται το γελοίο αυτό σύστημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        ouzo-power last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                        Σε χιονισμένο χωματόδρομο στο βουνό (πολύ χιόνι), απότομο λοφάκι με στροφή στο τέρμα της κατηφόρας. Όλα τα SUV χωρίς ABS πέρασαν χωρίς κανένα πρόβλημα ενώ αυτά που είχαν βγήγαν και ακούμπησαν το δέντρο στη κορυφή της στροφής.

                        To ABS στα χιόνια (και αλλού) είναι μια επικίνδυνη βλακεία. Ο διακόπτης στο ταμπλό είναι απαραίτητος. Σε μερικά αυτοκίνητα αν κάνεις ένα κλικ στο χειρόφρενο ώστε να ανάψει το λαμπάκι και να μην πιάνουν τα φρένα, απενεργοποιείται το γελοίο αυτό σύστημα.

                        Exeis link me auto to test?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Δεν είναι τεστ, είναι περιγραφή πραγματικού συμβάντος.

                          Το ABS δεν έχει πρωταρχικό στόχο τη μέγιστη δύναμη ακινητοποίησης αλλά τη προστασία του ηλίθιου οδηγού. Στα SUV που έχουν τη δυνατότητα τοποθέτησης τεραστίων ελαστικών, δηλαδή γεωμετρία ανάρτησης με positive offset (positive scrub radius) το φρενάρισμα σε επιφάνειες με διαφορετικό συντελεστή τριβής δεξιά-αριστερά προκαλεί έντονες αντιδράσεις στο τιμόνι. Για να 'προστατευθεί' ο Η.Ο. από αυτή τη 'μη κοινωνική' συμπεριφορά, το ABS μειώνει τη δύναμη φρεναρίσματος στον τροχό που έχει πρόσφυση, δηλαδή το αυτοκίνητο δεν φρενάρει. Τεστ έγιναν από το SAE (Society of Automotive Engineers) http://www.sae.org, keywords: positive scrub radius, ABS.

                          Το ABS δυστυχώς δεν είναι το 'εργαλείο' που νομίζουμε αλλά ο προγραμματισμός του έχει άλλες προτεραιότητες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimisgr last edited by

                            Συγνωμη αλλα θα διαφωνησω

                            Εχω το παλιο LC 90 (μοντ 96) και μετα απο προταση φιλου με το ιδιο τζιπ το δοκιμασα. Παροντος και του ιδιου σε χιονισμενη & παγωμενη ελαφρα κατηφορα με αριστερη στροφη πατησα τερμα το φρενο, επιασε το ABS και το αμαξι σταματησε ευθιγραμισμενο, ουτε δεξια εκανε ουτε αριστερα να πεταξει μουρη ή κολο, αλλα και η αποσταση φρεναρισματος ηταν πολυ καλη!

                            Φυσικα μιλαμε για πολυ μικρες ταχυτητες....Δεν ειχα εμπλεξει κοντες σχεσεις (HL/LL), κανονικα στο Η αλλα L (=1) στο σασμαν μιας και αυτοματο

                            Πιστευω αμα δεν το ειχα θα πηγενα για κλαδεμα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Διευκρίνιση. Το ABS αυξάνει την απόσταση φρεναρίσματος στο χιόνι και στο χώμα/λάσπη.
                              Αν μιλάμε για πάγο δεν τίθεται θέμα. Με το ABS φρενάρουμε καλύτερα...
                              Το γιατί είναι προφανές. Στην πρώτη περίπτωση το χώμα/λάσπη/χιόνι που συσωρεύεται μπροστά από τους τροχούς που είναι πλοκαρισμένοι επιβραδύνει το όχημα. Στην περίπτωση του πάγου δεν υπάρχει τέτοιο φαινόμενο οπότε και δεν σταματάμε απλά κάνουμε πατινάζ. Το ABS σε αυτή την περίπτωση πιθανόν να βρει την πρόσφυση που απαιτείται και να φρενάρει το όχημα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                johnkok last edited by

                                Και επίσης ο βασικός λόγος ύπαρξης του ABS είναι η διατήρηση του ελέγχου του αυτ/του κατα την διάρκεια του φρεναρίσματος.

                                Τα μόνα εδάφη που δεν συνίσταται το ABS είναι το χώμα, και το χιόνι.

                                Οσο για το ότι είναι ηλίθιο σύστημα, μάλλον υπερβολική δήλωση την βρίσκω.

                                Επίσης θα ήθελα να δω τι αποτέλεσμα θα είχε το φρενάρισμα σε οδόστρωμα με διαφορετικούς συντελεστές πρόσφυσης χωρίς το ABS.Π.χ. οι αριστεροί τροχοί σε στεγνό και οι δεξιοί σε βρεγμένο.Μάλλον σε τετ α κε θα οδηγούσε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
                                  Επίσης θα ήθελα να δω τι αποτέλεσμα θα είχε το φρενάρισμα σε οδόστρωμα με διαφορετικούς συντελεστές πρόσφυσης χωρίς το ABS.Π.χ. οι αριστεροί τροχοί σε στεγνό και οι δεξιοί σε βρεγμένο.Μάλλον σε τετ α κε θα οδηγούσε.

                                  Χωρίς ABS: Έντονη αντίδραση (τράβηγμα στο τιμόνι). Επίσης απαιτείται οδηγική προσπάθεια για να κρατηθεί το όχημα στην ευθεία. ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ. Η λύση του ABS είναι απλή, μειώνει το φρενάρισμα στον τροχό που έχει πρόσφυση και το αυτοκίνητο είναι στην ευθεία του ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ. Στο βρεγμένο δεν είναι εμφανές αυτό αλλά στο χιόνι εμφανίζεται έντονα. Προτιμώ ο κατασκευαστής να μου δίνει αυτήν την επιλογή.

                                  Τα παραπάνω ισχύουν για SUV με γεωμετρία ανάρτησης positive scrub radius (positive offset). Στα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα με γεωμετρία zero (ή negative) offset το ABS συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης DimisGR έγραψε:
                                    Φυσικα μιλαμε για πολυ μικρες ταχυτητες....Δεν ειχα εμπλεξει κοντες σχεσεις (HL/LL), κανονικα στο Η αλλα L (=1) στο σασμαν μιας και αυτοματο

                                    Δεν πρέπει να γλιστρούσε πολύ, αλλιώς με το αυτόματο δεν σταματάς στο χιόνι ή πάγο - πρέπει να βάλεις Ν. Οι πίσω ρόδες συνεχίζουν να σπρώχνουν το αυτοκίνητο με τις μπροστινές μπλοκαρισμένες.

                                    Μου αρέσουν πολύ τα αυτόματα αυτοκίνητα, ιδίως σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimisgr last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                      Δεν πρέπει να γλιστρούσε πολύ, αλλιώς με το αυτόματο δεν σταματάς στο χιόνι ή πάγο - πρέπει να βάλεις Ν. Οι πίσω ρόδες συνεχίζουν να σπρώχνουν το αυτοκίνητο με τις μπροστινές μπλοκαρισμένες.

                                      Μου αρέσουν πολύ τα αυτόματα αυτοκίνητα, ιδίως σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

                                      Κοιτα δεν γλυστρησε πολυ, αλλα δεν ετρεχα και πολυ !

                                      Οσο αφορα το Ν καλυτερα ειναι να αποφευγετε σε τετοιες περιπτωσεις. Παντα να υπαρχει ταχυτητα μεσα ακομα και στο αυτοματο. Ισως φανει παραξενο αλλα η L με φρεναρει παρα πολυ και κατεβενω χιονι/παγο με απλο τσιμπιμα του φρενου και παλι αν χρειαστει και αυτο !!

                                      Τωρα αν κατεβενω κατηφορα καλυτερα να εχω L απο οτι Ν για να εχω επιπλεον επιβραδυνση μεσω της μηχανης που βοηθαει στον καλυτερο ελεγχο του αυτοκινητου αλλα και να διατηρηθουν τα φρενα κρυα. Το ιδιο αφορα και την οπισθεν, ειναι προτιμοτερο να βαζω R απο το να βαλω Ν

                                      Πιστευω οτι αυτο συμβαινει (δεν ειμαι 100% σιγουρος) γιατι σαν μονιμο τετρακινητο οταν εχω καποια ταχυτητα L,2,D,R εκτος του Ν περνουν ολες οι ροδες κινηση. Ενω οταν ειναι στο Ν γυρνουν ελευθερα. (Αν κανω λαθος διορθωστε με)

                                      Ειχα και στο μυαλο μου την αρχη που λεει οτι πρεπει να φρεναρεις το αμαξι με ταχυτητα μεσα και οχι στο νεκρο. Το αποτελεσμα ειναι πιο αμεσο και εχεις καλυτερο ελεγχο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tlg last edited by

                                        Ο χρήστης DimisGR έγραψε:

                                        Πιστευω οτι αυτο συμβαινει (δεν ειμαι 100% σιγουρος) γιατι σαν μονιμο τετρακινητο οταν εχω καποια ταχυτητα L,2,D,R εκτος του Ν περνουν ολες οι ροδες κινηση. Ενω οταν ειναι στο Ν γυρνουν ελευθερα. (Αν κανω λαθος διορθωστε με)

                                        Ειχα και στο μυαλο μου την αρχη που λεει οτι πρεπει να φρεναρεις το αμαξι με ταχυτητα μεσα και οχι στο νεκρο. Το αποτελεσμα ειναι πιο αμεσο και εχεις καλυτερο ελεγχο.

                                        Mia xara ta les ......symfvnv apolyta ......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Προφανώς έχετε ελάχιστη εμπειρία με οδήγηση σε χιόνι.

                                          Το αυτόματο πισωκίνητο αυτοκίνητο ή SUV φρενάρει με ταχύτητα μέχρι να πέσουν οι στροφές του κινητήρα στο ρελαντί. Μετά σπρώχνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όταν γλυστράει πολύ (πάγος πάνω από το μηδέν, λιώνει) τότε το ξαναλέω για αυτούς που δεν το έχουν παρατηρήσει: οι μπροστινές ρόδες είναι μπλοκαρισμένες και οι πίσω ρόδες σπρώχνουν το αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ακινητοποιηθεί εντελώς μέχρι να βάλεις το Ν.

                                          Μάθετε να οδηγείτε τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tasos953 last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Δεν είναι τεστ, είναι περιγραφή πραγματικού συμβάντος.

                                            Το ABS δεν έχει πρωταρχικό στόχο τη μέγιστη δύναμη ακινητοποίησης αλλά τη προστασία του ηλίθιου οδηγού. Στα SUV που έχουν τη δυνατότητα τοποθέτησης τεραστίων ελαστικών, δηλαδή γεωμετρία ανάρτησης με positive offset (positive scrub radius) το φρενάρισμα σε επιφάνειες με διαφορετικό συντελεστή τριβής δεξιά-αριστερά προκαλεί έντονες αντιδράσεις στο τιμόνι. Για να 'προστατευθεί' ο Η.Ο. από αυτή τη 'μη κοινωνική' συμπεριφορά, το ABS μειώνει τη δύναμη φρεναρίσματος στον τροχό που έχει πρόσφυση, δηλαδή το αυτοκίνητο δεν φρενάρει. Τεστ έγιναν από το SAE (Society of Automotive Engineers) http://www.sae.org, keywords: positive scrub radius, ABS.

                                            Το ABS δυστυχώς δεν είναι το 'εργαλείο' που νομίζουμε αλλά ο προγραμματισμός του έχει άλλες προτεραιότητες.

                                            Επειδή μάλλον ανήκω στην κατηγορία των Η.Ο και έχω μάλλον μικρή εμπειρία, (οδηγώ μόνο από το έτος 1969 - από το 1972 με δίπλωμα- ) και επειδή έχω κάνει μόνο λίγες εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα σε χιόνια και πάγους και ως εκ τούτου εύκολα υποπίπτω σε λάθη όπως φρεναρίσματα πανικού κλπ και επειδή οι ψυχιατρικές μου γνώσεις δεν επαρκούν ώστε να κατανοώ σε επαρκή βαθμό την κοινωνική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μου εξ αιτίας του positive scrub radius, αποσυνδέω και καταργώ τους διακόπτες στο ταπλώ που απενεργοποιούν το ABS μήπως και κατά λάθος απενεργοποιηθεί και εμπιστεύομαι το 'άγιο' αυτό σύστημα αφήνοντας στον Sebastian Loeb και τους ομοίους του να φρενάρουν όπως αυτοί ξέρουν.
                                            Επι πλέον παρακαλώ τους κοινούς θνητούς και άρα μέτριους οδηγούς (σαν κι εμένα) να μή απενεργοποιούν (άν έχει το αυτοκίνητό τους τέτοια δυνατότητα) το ABS ποτέ, παρακαλώντας επι πλέον αυτούς που μπορούν να φρενάρουν στο χιόνι καλύτερα χωρίς αυτό να μου κάνουν ένα (επ αμοιβή φυσικά) σεμινάριο αμμέσως μόλις πέσουν τα πρώτα χιόνια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr