Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒMW 540 - Πρόβλημα κατα την εκκίνηση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΒMW 540 - Πρόβλημα κατα την εκκίνηση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    12
    174
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitrios2004 last edited by

      Το πρόβλημα αυτό υφίσταται εδώ και ένα μήνα στο BMW 540 μοντέλο 2002 ενός φίλου.

      Αφότου ξεκινάει το αυτοκίνητο μετα απο 5-10 sec σβήνει. (Δηλαδή για 5-10 σεc λειτουργεί κανονικά) Χρειάζεται 2-4 φορές να επαναλάβει τη διαδικασία για να ξαναξεκινήσει. Αυτό του συμβαίνει συνολικά 1-2 φορές την εβδομάδα.

      Χρειάστηκε επίσης να χρησιμοποιήσει jumper cables 2 φορες συνολικά για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.

      Δοκίμασε να αποσυνδέσει το cd changer γιατι αρχικά φοβόταν μήπως είναι λανθασμένα συνδεμενο και αδειάζει την μπαταρία.

      Αλλάχτηκε η μπαταρία με καινούργια που λειτουργεί στα 12.74 V. O μηχανικός έλεγξε επίσης και το alternator. Όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει η μπαταρία είναι στα 14 V.

      Γνωρίζει κανείς πιθανά σενάρια στα οποία οφείλεται το πρόβλημα;

      Με ειλικρινή εκτιμηση,
      Δημήτρης

      ΥΓ. Επειδή κάποιους τεχνικους όρους ίσως να μην τους γνωρίζω στα Ελληνικά, άν τυχόν γράψετε και τον Αγγλικο αντίστοιχο θα βοηθούσε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitrios2004 last edited by

        Το πρόβλημα αυτό υφίσταται εδώ και ένα μήνα στο BMW 540 μοντέλο 2002 ενός φίλου.

        Αφότου ξεκινάει το αυτοκίνητο μετα απο 5-10 sec σβήνει. (Δηλαδή για 5-10 σεc λειτουργεί κανονικά) Χρειάζεται 2-4 φορές να επαναλάβει τη διαδικασία για να ξαναξεκινήσει. Αυτό του συμβαίνει συνολικά 1-2 φορές την εβδομάδα.

        Χρειάστηκε επίσης να χρησιμοποιήσει jumper cables 2 φορες συνολικά για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.

        Δοκίμασε να αποσυνδέσει το cd changer γιατι αρχικά φοβόταν μήπως είναι λανθασμένα συνδεμενο και αδειάζει την μπαταρία.

        Αλλάχτηκε η μπαταρία με καινούργια που λειτουργεί στα 12.74 V. O μηχανικός έλεγξε επίσης και το alternator. Όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει η μπαταρία είναι στα 14 V.

        Γνωρίζει κανείς πιθανά σενάρια στα οποία οφείλεται το πρόβλημα;

        Με ειλικρινή εκτιμηση,
        Δημήτρης

        ΥΓ. Επειδή κάποιους τεχνικους όρους ίσως να μην τους γνωρίζω στα Ελληνικά, άν τυχόν γράψετε και τον Αγγλικο αντίστοιχο θα βοηθούσε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitrios2004 last edited by

          Το πρόβλημα αυτό υφίσταται εδώ και ένα μήνα στο BMW 540 μοντέλο 2002 ενός φίλου.

          Αφότου ξεκινάει το αυτοκίνητο μετα απο 5-10 sec σβήνει. (Δηλαδή για 5-10 σεc λειτουργεί κανονικά) Χρειάζεται 2-4 φορές να επαναλάβει τη διαδικασία για να ξαναξεκινήσει. Αυτό του συμβαίνει συνολικά 1-2 φορές την εβδομάδα.

          Χρειάστηκε επίσης να χρησιμοποιήσει jumper cables 2 φορες συνολικά για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.

          Δοκίμασε να αποσυνδέσει το cd changer γιατι αρχικά φοβόταν μήπως είναι λανθασμένα συνδεμενο και αδειάζει την μπαταρία.

          Αλλάχτηκε η μπαταρία με καινούργια που λειτουργεί στα 12.74 V. O μηχανικός έλεγξε επίσης και το alternator. Όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει η μπαταρία είναι στα 14 V.

          Γνωρίζει κανείς πιθανά σενάρια στα οποία οφείλεται το πρόβλημα;

          Με ειλικρινή εκτιμηση,
          Δημήτρης

          ΥΓ. Επειδή κάποιους τεχνικους όρους ίσως να μην τους γνωρίζω στα Ελληνικά, άν τυχόν γράψετε και τον Αγγλικο αντίστοιχο θα βοηθούσε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Μήπως συμβαίνει το πρωί με τα κρύα;

            alternator: εναλλάκτης-δυναμό

            cd changer σε άπταιστα ελληνικά είναι cd changer

            Jumper cables απλώς καλώδια

            εμένα εγκέφαλος μου μυρίζει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Είμαι σίγουρος οτι κάποιος εδώ ίσως και να έχει άποψη επι του θέματος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Ομολογώ ότι διάγνωση σε κάτι τέτοιο από απόσταση δεν μπορώ να κάνω με σιγουριά. Ρεύμα δεν είναι αφού ξεκινάει κανονικά και σβήνει μετά από λίγη ώρα. Αν ήταν ηλεκτρικό πρόβλημα λόγο διαρροής δεν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά.

                Αν θέλεις σίγουρη απάντηση ρώτα τον Κούκο!!!!!
                Βασίλη μην μιλήσεις να δούμε έμαθε καλά το μάθημα του;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g60 last edited by

                  Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
                  Το πρόβλημα αυτό υφίσταται εδώ και ένα μήνα στο BMW 540 μοντέλο 2002 ενός φίλου.

                  Αφότου ξεκινάει το αυτοκίνητο μετα απο 5-10 sec σβήνει. (Δηλαδή για 5-10 σεc λειτουργεί κανονικά) Χρειάζεται 2-4 φορές να επαναλάβει τη διαδικασία για να ξαναξεκινήσει. Αυτό του συμβαίνει συνολικά 1-2 φορές την εβδομάδα.

                  Χρειάστηκε επίσης να χρησιμοποιήσει jumper cables 2 φορες συνολικά για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.

                  Δοκίμασε να αποσυνδέσει το cd changer γιατι αρχικά φοβόταν μήπως είναι λανθασμένα συνδεμενο και αδειάζει την μπαταρία.

                  Αλλάχτηκε η μπαταρία με καινούργια που λειτουργεί στα 12.74 V. O μηχανικός έλεγξε επίσης και το alternator. Όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει η μπαταρία είναι στα 14 V.

                  Γνωρίζει κανείς πιθανά σενάρια στα οποία οφείλεται το πρόβλημα;

                  Με ειλικρινή εκτιμηση,
                  Δημήτρης

                  ΥΓ. Επειδή κάποιους τεχνικους όρους ίσως να μην τους γνωρίζω στα Ελληνικά, άν τυχόν γράψετε και τον Αγγλικο αντίστοιχο θα βοηθούσε

                  [list:9era3v7a]Απο τις δυσκολες περιπτωσεις βλαβων!!Αυτο που θα πρεπει να κοιταχτει σε πρωτη φαση ειναι το ιμομπιλαιζερ.Δοκιμαστε αν κανει παλι το προβλημα χρησιμοποιωντας το 2ο κλειδι του αυτοκινητου.[/list:u:9era3v7a]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnk last edited by

                    Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
                    Το πρόβλημα αυτό υφίσταται εδώ και ένα μήνα στο BMW 540 μοντέλο 2002 ενός φίλου.

                    Αφότου ξεκινάει το αυτοκίνητο μετα απο 5-10 sec σβήνει. (Δηλαδή για 5-10 σεc λειτουργεί κανονικά) Χρειάζεται 2-4 φορές να επαναλάβει τη διαδικασία για να ξαναξεκινήσει. Αυτό του συμβαίνει συνολικά 1-2 φορές την εβδομάδα.

                    Χρειάστηκε επίσης να χρησιμοποιήσει jumper cables 2 φορες συνολικά για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.

                    Δοκίμασε να αποσυνδέσει το cd changer γιατι αρχικά φοβόταν μήπως είναι λανθασμένα συνδεμενο και αδειάζει την μπαταρία.

                    Αλλάχτηκε η μπαταρία με καινούργια που λειτουργεί στα 12.74 V. O μηχανικός έλεγξε επίσης και το alternator. Όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει η μπαταρία είναι στα 14 V.

                    Γνωρίζει κανείς πιθανά σενάρια στα οποία οφείλεται το πρόβλημα;

                    Με ειλικρινή εκτιμηση,
                    Δημήτρης

                    ΥΓ. Επειδή κάποιους τεχνικους όρους ίσως να μην τους γνωρίζω στα Ελληνικά, άν τυχόν γράψετε και τον Αγγλικο αντίστοιχο θα βοηθούσε

                    Το ίδιο πρόβλημα παρουσίαζε μια BMW 1300 GS (μηχανή, άσχετο αλλά μπορεί κάτι να πει) ενός συναδέλφου, αν θυμάμια καλά ήταν εγκέφαλος αλλά αυτός μόλις της είχε πάρει!!!! Μήπως ο φίλος σου σύνδεσε τίποτα καινούριο ηλεκτρ-ικο/ονικο και από λάθος συνδεσμολογία ή από κανένα 'τσαφ' (ωραίος τεχνικός όρος αυτός, μου άρεσε ) σε τίποτα καλώδια εκείνη τη στιγμή του έκανε καμμιά ζημιά; Καλά ξεμπερδέματα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Δεν ξέρω γι αυτό το αυτοκίνητο, μήπως έχει ρελέ διπλό με χρονικό για την αντλία βενζίνης, δηλαδή δουλεύει η αντλία για τα προκαθορισμένα 2-3 δευτ. μόλις γυρνάει το κλειδί, μετά επειδή έχει το σύστημα τροφοδοσίας πίεση παίρνει μπρος αλλά η αντλία βενζίνης δεν συνεχίζει να δουλεύει με το κινητήρα σε λειτουργία οπότε σβήνει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gvala last edited by

                        Μετά δουλεύει καλά;
                        Κανα φίλτρο αέρα μήπως θέλει καθάρισμα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Παρών!!!

                          Αυτό που περιγράφεις είναι σαν να καίει όση βενζίνη έρχεται μέσα στο κύκλωμα και μετά να μένει στεγνό!!!!

                          Ισως να μην λειτουργεί η βαλβίδα εξαέρωσης του ντεπόζιτου βενζίνης και να μην έχει αέρα ώστε να στείλει βενζίνη!!

                          Μπορείς να δεις την λειτουργία της βαλβίδας (ON-OFF) από το διαγνωστικό!

                          Α.
                          Τελικά παίρνει μπροστά ή όχι!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Μίλησε η πείρα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimitrios2004 last edited by

                              Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

                              Nai to αυτοκίνητο παίρνει κανονικά μπροστά κατα τα άλλα. Τα προβλήματα που ανέφερα στο ποστ μου εμφανίζονται μία δύο φορές την εβδομάδα. Οχι πιο συχνά.

                              Θα μεταφέρω όλες τις συμβουλές σας

                              Με εκτίμηση,
                              Δημητρης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr