Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche 911
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche 911
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 10 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    282
    2625
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d-jet last edited by

      Ο χρήστης IKE έγραψε:

      Για πολλούς το απόλυτο 911 και οπωσδήποτε ό,τι πιο εντυπωσιακό σε Porsche παραγωγής για τη δεκαετία του '80. Η 930S ή 911 turbo Slantnose (ή Flatnose). 500 κομμάτια παρά αυθεντικά και κάμποσα look-a-likes.
      Θαυμάστε την:
      http://www.930s.com/image/pl25platz.jpg

      H συγκεκριμένη όταν είχε βγεί με είχε ξετρελάνει, μου φαινότανε πολύ πιο όμορφη απο την κανονική (δημοτικό πήγαινα τότε), σήμερα όμως μοιάζει γερασμένη, η απλή 930 φαίνεται πολύ πιο σύγχρονη και αρμονική.

      Συμφωνούμε απόλυτα... το Gemballa avalanche το θυμάσαι;
      Αυτό που έκανε την τεσταροσσα να μοιάζει παιχνιδάκι;
      Τα 80ies ήταν άστα και χ@στα από πλευράς αισθητικής!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        opterios last edited by

        Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
        Στο δρόμο είναι πολύ πιο όμορφο

        Τι να πω, Αλεξανδρε...Την είχα δει και δε μου άρεσει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nickolas last edited by

          Για εμένα η 993 είναι η πιο όμορφη Πόρσε!
          Οι πιο παλιές δεν μου άρεσουν, τις βρίσκω κάπως 'χοντροκομμένες'.
          Η 996 επίσης πολύ όμορφη (ειδικά η pro-facelift με την πιο γλυκιά όψη) και η 997 ακόμα ομορφότερη!

          Προσωπικό όνειρο? Μια 996 pro-facelift κάμπριο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lefos last edited by

            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
            Για εμένα η 993 είναι η πιο όμορφη Πόρσε!

            +1!! Η 996 δεν μου αρεσει καθολου.. Η 997 εκανε μια μικρη στροφη στο παρελθον με τα μπροστινα φαναρια και αυτο μου αρεσει πολυ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:

              Η αγάπη μου

              Mία από τα ίδια. Μου αρέσει όμως και η τωρινή (997)..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vatanen last edited by

                Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                SAVE THE WHALES

                http://www.pelicanparts.com/911/911_pho ... gruer1.jpg
                Καληνύχτα και όνειρα γλυκά (και υπερτροφοδοτούμενα).

                Ετσι απλα...ΚΟΥΚΛΑ!!!Αυτο που με τρελαινει ακομα πιο πολυ ειναι ο μινιμαλισμος της κατασκευης συγκριτικα με σημερα.Οχι πως ειναι μαουνες τα σημερινα αλλα ειναι αλλιως η 'συμπυκνωμενη' δυναμη...

                Ποιον κωδικο ειπαμε πως ειχε??Και σε τι εκδοσεις πλην τουρμπο?Και ποιες χρονολογιες??(μονο αυτα... )

                Πολυ ωραιο τοπικ!Ευγε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pai-mei last edited by

                  H αισθητική τελειότητα στο γενεαλογικό δέντρο των 911 εκπροσωπείται από αυτή:

                  Λεπτότητα σχεδιασμού, σαφείς αισθητικές αναφορές στην 993 και στην 959 (εμπρός), ένας υπαινιγμός στην 356 (καπό), το κομψό βασικό περίγραμμα της 996 (και όχι το κοντόχοντρο της 993, από την οποία κρατήθηκε μόνο η σαγηνευτική πρόσοψη).

                  Εδώ, με τον εμπρός δεξιό τροχό στον άερα και τον Walter στο τιμόνι η Carrera 4.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickolas last edited by

                    Τί θα λέγατε αν ο κινητήρας στην 911 πήγαινε λίγο πιο πίσω δημιουργώντας χώρους μέσα για τους πίσω ανάλογους ενός RX8 ώστε να μετεξελιχθεί σε ένα 4θέσιο κουπέ και η Boxster-Cayman να αναλάβει πλήρως (χωρίς να πετσοκόβεται ώστε να μην περάσει την μεγάλη 'αδελφή') το τίτλο του σπορ αυτοκινήτου της Πόρσε?
                    Νομίζω θα ήταν ένας καλός ελιγμός από πλευράς Πόρσε που θα εκμεταλεύεται πλήρως και τον κινητήρα πίσω!

                    ΥΓ. Γιατί άραγε δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα το κλειδί (ή το κουμπί!) αριστερά από το τιμόνι??? Αριστερό χέρι στη μίζα, δεξί αποσυμπλέκει το χειρόφρενό, αριστερό πόδι στο συμπλέκτη δεξί στο γκάζι και έχεις φύγει κάνοντας τα όλα σε ένα χρόνο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                      Τί θα λέγατε αν ο κινητήρας στην 911 πήγαινε λίγο πιο πίσω δημιουργώντας χώρους μέσα για τους πίσω ανάλογους ενός RX8..........................

                      Χμ... πιο πίσω??? Πού? Στο επόμενο αυτοκίνητο που περιμένει στο φανάρι? Σε μπαγκαζιέρα ειδικά κατασκευασμένη γι'αυτό το σκοπό? Σε τρέιλερ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        opterios last edited by

                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                        Τί θα λέγατε αν ο κινητήρας στην 911 πήγαινε λίγο πιο πίσω δημιουργώντας χώρους μέσα για τους πίσω ανάλογους ενός RX8 ώστε να μετεξελιχθεί σε ένα 4θέσιο κουπέ και η Boxster-Cayman να αναλάβει πλήρως (χωρίς να πετσοκόβεται ώστε να μην περάσει την μεγάλη 'αδελφή') το τίτλο του σπορ αυτοκινήτου της Πόρσε?

                        Ας το κάνουν αυτό που λες, αλλά ας αφήσουν την 911 ήσυχη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          pai-mei last edited by

                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                          Τί θα λέγατε αν ο κινητήρας στην 911 πήγαινε λίγο πιο πίσω δημιουργώντας χώρους μέσα για τους πίσω ανάλογους ενός RX8 ώστε να μετεξελιχθεί σε ένα 4θέσιο κουπέ και η Boxster-Cayman να αναλάβει πλήρως (χωρίς να πετσοκόβεται ώστε να μην περάσει την μεγάλη 'αδελφή') το τίτλο του σπορ αυτοκινήτου της Πόρσε?
                          Νομίζω θα ήταν ένας καλός ελιγμός από πλευράς Πόρσε που θα εκμεταλεύεται πλήρως και τον κινητήρα πίσω!

                          4θέσιο αυτοκίνητο εξελίσσεται ήδη από την Porsche, η Panamera.
                          Η 911 είναι ήδη 2+2, αν το μοτέρ μετατοπιζόταν κι άλλο προς τα πίσω, θα μεγάλωνε σε μήκος, χάνοντας το πλεονέκτημα των συμπαγών διαστάσεων.
                          Η σωστότερη τακτική θα ήταν όλα τα αυτοκίνητα της Porsche να εξελίσσονται επί ίσοις όροις και όχι στη σκιά της 911.
                          Κάτι που δεν συμβαίνει απόλυτα.
                          Π.χ. η Cayman.
                          Ενώ είχε αρχικά αποφασιστεί από τους μηχανικούς να εγκατασταθεί μπλοκέ, το τελευταίο 'κόπηκε' από το marketing, προκειμένου να μην ξεπεράσει σε οδική συμπεριφορά και ταχύτητα την 911.
                          Αν και ήδη είναι πιο γρήγορη. Η Cayman.[/quote]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            nickolas εχω ακόμα καλύτερη ιδέα, γιατί να μην μπεί ο κινητήρας σε τραιλερ πίσω απο το αυτοκίνητο ωστε να εκμεταλευτούμε πλήρως τους χώρους

                            Ηδη παραείναι πίσω ο κινητήρας, το λογικό σε μία πλήρως 4θέσια Πόσρε είναι να μπεί ο κινητήρας μποροστά, όπως στις 928, πχ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              opterios last edited by

                              Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                              Ενώ είχε αρχικά αποφασιστεί από τους μηχανικούς να εγκατασταθεί μπλοκέ, το τελευταίο 'κόπηκε' από το marketing, προκειμένου να μην ξεπεράσει σε οδική συμπεριφορά και ταχύτητα την 911.

                              Αυτό με τη μη εγκατάσταση μπλοκέ είναι λίγο μλκ. Δεν ξέρω βέβαια αν θα είχε τελικά τόσο μεγάλο impact στην απόδοση του αυτοκινήτου (θα είχε, αλλά πόσο; ), αλλά κρίμα που δεν έχει. Less fun...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                nickolas εχω ακόμα καλύτερη ιδέα, γιατί να μην μπεί ο κινητήρας σε τραιλερ πίσω απο το αυτοκίνητο ωστε να εκμεταλευτούμε πλήρως τους χώρους

                                Ηδη παραείναι πίσω ο κινητήρας, το λογικό σε μία πλήρως 4θέσια Πόσρε είναι να μπεί ο κινητήρας μποροστά, όπως στις 928, πχ.

                                γίνεται... αλλά θα γίνει ανάποδη σειρά 1

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Α, δεν έχει χώρο πιο πίσω ε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    pai-mei last edited by

                                    Ο χρήστης opterios έγραψε:

                                    Ενώ είχε αρχικά αποφασιστεί από τους μηχανικούς να εγκατασταθεί μπλοκέ, το τελευταίο 'κόπηκε' από το marketing, προκειμένου να μην ξεπεράσει σε οδική συμπεριφορά και ταχύτητα την 911.

                                    Αυτό με τη μη εγκατάσταση μπλοκέ είναι λίγο μλκ. Δεν ξέρω βέβαια αν θα είχε τελικά τόσο μεγάλο impact στην απόδοση του αυτοκινήτου (θα είχε, αλλά πόσο; ), αλλά κρίμα που δεν έχει. Less fun...

                                    Όχι μόνο λιγότερη ψυχαγωγία Θέμη, αλλά και λιγότερη ακρίβεια σε γλιστερό οδόστρωμα.
                                    Στα δυνατά πισωκίνητα το (μηχανικό) μπλοκέ είναι απαραίτητο.
                                    Στην Cayman έχουν βάλει EDL, το οποίο βέβαια είναι αναποτελεσματικό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      opterios last edited by

                                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                                      Όχι μόνο λιγότερη ψυχαγωγία Θέμη, αλλά και λιγότερη ακρίβεια σε γλιστερό οδόστρωμα.

                                      Συμφωνώ, Άγγελε. Όταν είπα less fun, δεν εννοούσα απαραίτητα 'τέρμα τα κωλίδια' 😉

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pai-mei last edited by

                                        Ο χρήστης opterios έγραψε:

                                        Όχι μόνο λιγότερη ψυχαγωγία Θέμη, αλλά και λιγότερη ακρίβεια σε γλιστερό οδόστρωμα.

                                        Συμφωνώ, Άγγελε. Όταν είπα less fun, δεν εννοούσα απαραίτητα 'τέρμα τα κωλίδια' 😉

                                        ΟΚ, απλώς τυχαίνει στο fun να γίνεται πρώτα συνειρμός προς τις πάντες. Είναι ευρύτερη έννοια σίγουρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          d-jet last edited by

                                          Βαρεθήκατε; Να φέρω καινούργιο 'ψωμί' για κουβέντα;
                                          Γιατί οι πρώτες 911 (και 901) είχαν δυο μπαταρίες μπροστά;
                                          Δείτε αυτά και απαντήστε:
                                          'As per Pete Albrecht:
                                          Very early cars also had cast iron (NOT LEAD!) weights in the outer corners of the front bumpers for the same reason.

                                          [Tobias] Aichele's book, ['Porsche 911: Forever Young', Beeman Jorgensen, 1995] recounts the tests run with various configurations (originally lead weights for testing only). In tests supervised by Helmuth Bott, with the weights in the outer corners of the bumpers, the steering had an appreciably higher self-centering moment. Moving the weights to the center of the bumpers worsened the handling characteristics again. 'The inescapable conclusion was that the handling problem was not only caused by the weight distribution, but was also sensitive to the car's polar moment of inertia. Helmuth Bott draws an analogy: 'These laws of physics are even used by ice skaters, when they spread their arms to slow their rotation or pull them in to turn faster.''...

                                          'Bott took a front bumper to the Bodenmueller foundry, located across the street from Porsche, and had sand molds of the bumper tips made. These molds provided iron castings weighing 24 lbs which were cemented into the bumpers with a particularly tough adhesive and also clamped by the bumper's mounts.' ...'Helmuth Bott recalls that 'We didn't want to publicize this solution with its reinforced bumpers, but we were happy to have found a bolt-on remedy.'

                                          The bumper weight idea is an extension of the idea of mounting the batteries as far toward the corners of the car as possible.
                                          Peter Albrecht

                                          On the other hand, Derek Cahill suggests:
                                          [...] There is a LARGE amount of oil in a 911 engine, and in order to get it moving on a cold morning, using the best technology of 1967, two batteries were needed (there was no such thing as a battery with 800 CCA's readily available back then, so two 400-450's did the same job) to provide the necessary power to start the car.
                                          Derek Cahill'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 last edited by

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 10 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr