-
Το θέμα προέκυψε από δημοσιεύσεις από αυτό:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... c&start=45
επειδή η 911 αξίζει το δικό της θέμα.
Ο χρήστης meco έγραψε:
Η boxster είναι καλύτερο αυτοκίνητο παντού.
Γιατί είναι καλύτερη παντού Μιχάλη;
350Ζ για εμένα δαγκωτό! Με Volk Racing TE37 σε bronze χρώμα.Πιο σωστά ' Η boxster λογικά θα είναι καλύτερο αυτοκίνητο παντού.
Το γιατί είναι προφανές. Είναι σαφέστατα βελτιωμένη σε σχέση με τον προκάτοχό της (σύμφωνα με το fifth gear) και υπάρχει και** το δεδομένο ότι οι porsche είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα που υπάρχουν.**
Το γιατί για αυτό το τελευταίο μπορώ να το πω.
1.Κορυφαία ποιότητα κατασκευής και υλικών.
2. Κορυφαία αξιοπιστία.
3. **Κορυφαία και σπορ οδική συμπεριφορά.**Το κακό είναι ότι είναι λιιιιιιιίγο ακριβές... Τα καλύτερα;Είσαι σίγουρος;Μη βλέπεις το όνομα μου-δεν εννοώ μόνο τις Ferrari...
Κορυφαία συμπεριφορά από πότε;Εδώ και δύο μόλις γενιές κατάφεραν να δώσουν ισορροπημένη συμπεριφορά στην 911, αφού οι προηγούμενες...άστο καλύτερα!Και λογικό-κινητήρας (άρα συγκέντρωση μαζών) κρεμασμένος στον πίσω προφυλακτήρα!!!Τώρα μπορεί να κατασκευάζουν πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά εξακολουθώ να χω ενστάσεις σχετικά με
-την ατολμία στη σχεδίαση!Ήμαρτον!Μόνο τα πίσω φλας αλλάζουν κάθε φορά!Ας τολμήσουν λίγο!Κλασσικό σχέδιο δε λέω αλλά πρέπει να αλλάξει βρε παιδιά.Το Golf των υπεραυτοκινήτων!
-την πληθώρα εκδόσεων και παραεκδόσεων!Ούτε η Κορόλλα τοσες εκδόσεις!Τα υπεραυτοκίνητα πρέπει να ναι μοναδικά-ακριβώς όπως η Carrera GT!!!
-την μετουσίωση της Μπόξτερ σε μια ακόμη 'έκδοση' 911 !!!Πάνω που έβαλαν ένα διαφορετικό μοντέλο, έσπευσαν στη δεύτερη γενιά να το κάνουν όμοιο με την 911.Το εμπρός μέρος ειδικά...
-Σίγουρα με την Καγιέν...Κάλή η Πόρσε και κορυφαία τα αυτοκίνητά της αλλά σε μερικά πράγματα δε συμφωνώ.Προσωπικές απόψεις πάντα...
-
Το θέμα προέκυψε από δημοσιεύσεις από αυτό:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... c&start=45
επειδή η 911 αξίζει το δικό της θέμα.
Ο χρήστης meco έγραψε:
Η boxster είναι καλύτερο αυτοκίνητο παντού.
Γιατί είναι καλύτερη παντού Μιχάλη;
350Ζ για εμένα δαγκωτό! Με Volk Racing TE37 σε bronze χρώμα.Πιο σωστά ' Η boxster λογικά θα είναι καλύτερο αυτοκίνητο παντού.
Το γιατί είναι προφανές. Είναι σαφέστατα βελτιωμένη σε σχέση με τον προκάτοχό της (σύμφωνα με το fifth gear) και υπάρχει και** το δεδομένο ότι οι porsche είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα που υπάρχουν.**
Το γιατί για αυτό το τελευταίο μπορώ να το πω.
1.Κορυφαία ποιότητα κατασκευής και υλικών.
2. Κορυφαία αξιοπιστία.
3. **Κορυφαία και σπορ οδική συμπεριφορά.**Το κακό είναι ότι είναι λιιιιιιιίγο ακριβές... Τα καλύτερα;Είσαι σίγουρος;Μη βλέπεις το όνομα μου-δεν εννοώ μόνο τις Ferrari...
Κορυφαία συμπεριφορά από πότε;Εδώ και δύο μόλις γενιές κατάφεραν να δώσουν ισορροπημένη συμπεριφορά στην 911, αφού οι προηγούμενες...άστο καλύτερα!Και λογικό-κινητήρας (άρα συγκέντρωση μαζών) κρεμασμένος στον πίσω προφυλακτήρα!!!Τώρα μπορεί να κατασκευάζουν πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά εξακολουθώ να χω ενστάσεις σχετικά με
-την ατολμία στη σχεδίαση!Ήμαρτον!Μόνο τα πίσω φλας αλλάζουν κάθε φορά!Ας τολμήσουν λίγο!Κλασσικό σχέδιο δε λέω αλλά πρέπει να αλλάξει βρε παιδιά.Το Golf των υπεραυτοκινήτων!
-την πληθώρα εκδόσεων και παραεκδόσεων!Ούτε η Κορόλλα τοσες εκδόσεις!Τα υπεραυτοκίνητα πρέπει να ναι μοναδικά-ακριβώς όπως η Carrera GT!!!
-την μετουσίωση της Μπόξτερ σε μια ακόμη 'έκδοση' 911 !!!Πάνω που έβαλαν ένα διαφορετικό μοντέλο, έσπευσαν στη δεύτερη γενιά να το κάνουν όμοιο με την 911.Το εμπρός μέρος ειδικά...
-Σίγουρα με την Καγιέν...Κάλή η Πόρσε και κορυφαία τα αυτοκίνητά της αλλά σε μερικά πράγματα δε συμφωνώ.Προσωπικές απόψεις πάντα...
-
Το θέμα προέκυψε από δημοσιεύσεις από αυτό:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... c&start=45
επειδή η 911 αξίζει το δικό της θέμα.
Ο χρήστης meco έγραψε:
Η boxster είναι καλύτερο αυτοκίνητο παντού.
Γιατί είναι καλύτερη παντού Μιχάλη;
350Ζ για εμένα δαγκωτό! Με Volk Racing TE37 σε bronze χρώμα.Πιο σωστά ' Η boxster λογικά θα είναι καλύτερο αυτοκίνητο παντού.
Το γιατί είναι προφανές. Είναι σαφέστατα βελτιωμένη σε σχέση με τον προκάτοχό της (σύμφωνα με το fifth gear) και υπάρχει και** το δεδομένο ότι οι porsche είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα που υπάρχουν.**
Το γιατί για αυτό το τελευταίο μπορώ να το πω.
1.Κορυφαία ποιότητα κατασκευής και υλικών.
2. Κορυφαία αξιοπιστία.
3. **Κορυφαία και σπορ οδική συμπεριφορά.**Το κακό είναι ότι είναι λιιιιιιιίγο ακριβές...Τα καλύτερα;Είσαι σίγουρος;Μη βλέπεις το όνομα μου-δεν εννοώ μόνο τις Ferrari...
Κορυφαία συμπεριφορά από πότε;Εδώ και δύο μόλις γενιές κατάφεραν να δώσουν ισορροπημένη συμπεριφορά στην 911, αφού οι προηγούμενες...άστο καλύτερα!Και λογικό-κινητήρας (άρα συγκέντρωση μαζών) κρεμασμένος στον πίσω προφυλακτήρα!!!Τώρα μπορεί να κατασκευάζουν πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά εξακολουθώ να χω ενστάσεις σχετικά με
-την ατολμία στη σχεδίαση!Ήμαρτον!Μόνο τα πίσω φλας αλλάζουν κάθε φορά!Ας τολμήσουν λίγο!Κλασσικό σχέδιο δε λέω αλλά πρέπει να αλλάξει βρε παιδιά.Το Golf των υπεραυτοκινήτων!
-την πληθώρα εκδόσεων και παραεκδόσεων!Ούτε η Κορόλλα τοσες εκδόσεις!Τα υπεραυτοκίνητα πρέπει να ναι μοναδικά-ακριβώς όπως η Carrera GT!!!
-την μετουσίωση της Μπόξτερ σε μια ακόμη 'έκδοση' 911 !!!Πάνω που έβαλαν ένα διαφορετικό μοντέλο, έσπευσαν στη δεύτερη γενιά να το κάνουν όμοιο με την 911.Το εμπρός μέρος ειδικά...
-Σίγουρα με την Καγιέν...Κάλή η Πόρσε και κορυφαία τα αυτοκίνητά της αλλά σε μερικά πράγματα δε συμφωνώ.Προσωπικές απόψεις πάντα...
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
[Τα καλύτερα;Είσαι σίγουρος;Μη βλέπεις το όνομα μου-δεν εννοώ μόνο τις Ferrari.......
Κάλή η Πόρσε και κορυφαία τα αυτοκίνητά της αλλά σε μερικά πράγματα δε συμφωνώ.Προσωπικές απόψεις πάντα...Τα παραπάνω που γράφεις είναι εν μέρη σωστά εκτός ίσως από αυτό με την οδική συμπεριφορά. Δεν αλλάζει κάτι όμως.
Επειδή δηλαδή δεν επιμένουν στο κλασσικό σχέδιο της 911? Μα αφού είναι κλασσικό γιατί να το αλλάξουν?
Οι πολλές εκδόσεις καλύπτουν πολλά γούστα και πολλά πορτοφόλια.
Η 911 δεν είναι ανταγωνιστής της εκάστοτε ferrari. Είναι μία κατηγορία κάτω (μπορεί και δύο) αλλά χαρίζει εξίσου χαμόγελα και μάλιστα με το μισό κόστος και με καλύτερη ποιότητα και αξιοπιστία (τουλάχιστον παλαιότερα). -
Η 911 σαν αρχιτεκτονική είναι λάθος αν το κοινό δεν ήταν τόσο κομπλεξικό ωστε να συνχέει την παράδοση με τα κολλήματα (στο μυαλό όχι στον κινητήρα) και τα βίτσια δεν θα υπήρχε σήμερα αυτό το μοντέλο.
Ο κινητήρας πίσω απο τον πίσω άξονα μόνο μειονεκτήματα έχει στην δυναμική του αυτοκινήτου, το μόνο του πλεονέκτημα είναι η καλύτερη χωροταξία (σε σχέση με εναν κινητήρα στο κέντρο) πράγμα πιθανώς χρήσιμο το 1940 σε ένα σκαραβαίο αλλα εντελώς λάθος για οποιοδήποτε σπορ αυτοκίνητο.
Η Boxster είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο απο την 911 αν και φυσικά υστερεί σε κινητήρες και στις λεπτομέρειες.
Η Porsche θα έπρεπε να κάνει το μεγάλο βήμα και να βάλει τον κινητήρα της 911 στο κέντρο κόβωντας της ρίζες απο τον -φημισμένο για την οδική του συμπεριφορά- σκαραβαίο εδω και δεκαετίες.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η Porsche θα έπρεπε να κάνει το μεγάλο βήμα και να βάλει τον κινητήρα της 911 στο κέντρο κόβωντας της ρίζες απο τον -φημισμένο για την οδική του συμπεριφορά- σκαραβαίο εδω και δεκαετίες.
Εδώ θα διαφωνήσω... Αν θέλει η Porsche να κάνει κάτι τέτοιο ας το κάνει σε ένα άλλο καινούριο μοντέλο. Η 911 πρέπει να μείνει ως έχει και να στρίβει σηκώνοντας τον μπροστινό εσωτερικο τροχό...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
-φημισμένο για την οδική του συμπεριφορά- σκαραβαίοΑυτό τώρα να το μεταφέρω στα 'πιο αστεία post' ή στα 'Ανέκδοτα';
Πάντως μάλλον έπρεπε να χρησιμοποιήσεις τη λέξη 'διαβόητο' αντί της 'φημισμένο'. Η διαφορά είναι λεπτή αλλά σαφής.
-
Είναι καθαρά θέμα νοοτροπίας. Να εμμένεις στην αρχική ιδέα και να προσπαθείς να την βελτιώσεις, χωρίς εννοείται να την αλλάξεις ριζικά. Νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει και αυτή η νοοτροπία στην ιστορία της αυτοκίνησης. Όχι ότι αν κάποτε ο κινητήρας φύγει από πίσω, εγώ που είμαι φόλας Πορσικός (Porsche, everything else is just a car) θα τους βρίζω για παράδειγμα.
Επίσης, στην ιστορία έχουνε μείνει αυτοκίνητα της Πόρσε με τρισάθλιο κράτημα, όπως η πρώτη τούρμπο των 3 λίτρων και 260 ίππων που της βάζανε 4άρι κιβώτιο να σώσουνε τον οδηγό από να βλέπει το πίσω μέρος πιο πολύ από το μπροστά στις στροφές. Η επιμονή, όμως, και η βελτίωση μαζί με την εξέλιξη έχουν κάνει την τούρμπο για παράδειγμα, από τα πιο πολιτισμένα υπεραυτοκίνητα. Εσύ με την τούρμπο θα πήγαινες στη πόλη για ψώνια ή με την 360/430/Gallardo? Κράμπα στο αριστερό πόδι..
Όσο για τις εκδόσεις, παραεκδόσεις, αυτό είναι σαφώς προσανατολισμένο στα γούστα του κάθε αγοραστή, άλλος την θέλει ανοιχτή, άλλος 4κίνητη, άλλος με συνδυασμούς. Μη ξεχνάς ότι και η αξεπέραστη 959 ήταν κατά μεγάλο μέρος μια 911 κάτω από τα φτερά με πάμπολλα πρωτοποριακά τεχνικά χαρακτηριστικά.
Και τέλος, είναι και ήταν από τις βασικές αρχές της Πόρσε να είναι το σπορ αυτοκίνητο που συνδυάζει επιδόσεις και καθημερινή ευχρηστία. Κάτι που δεν έχεις π.χ. με Lamborghini η Ferrari.
Επιπρόσθετα να πώ ότι για αυτό και κουβαλάει πάντα το όνομα 911 και όχι 921, 931, 931i, 931 TR, 931 BB κτλ. Είναι 911 και διατηρεί το αυθεντικό design/layout.. Εσύ τώρα τι θές????
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Εσύ με την τούρμπο θα πήγαινες στη πόλη για ψώνια ή με την 360/430/Gallardo? Κράμπα στο αριστερό πόδι..Με τις Φεράρι με το κιβώτιο F1/CambioCorsa δε νομίζω!
-
Για την οδική συμπεριφορά του σκαραβαίου το φημισμένη το είπα ειρωνικά!
meco εσύ προφανώς προτιμάς μια χειρότερη ΠΑΝΤΟΥ 911 με τον κινητήρα πίσω παρά μια καλύτερη ΠΑΝΤΟΥ '911' με κινητήρα στο κέντρο.
Προφανώς δεν είσαι ο μόνος αλλιώς η porsche δεν θα διατηρούσε αυτό το βίτσιο ακόμα. Την οποία ύπαρξη του βίτσιου αποδίδω ακριβώς στην δύστροπη οδική συμπεριφορά που έδωσε στην 911 την φήμη του αυτοκινήτου για
'χεράδες' ενω ήταν απλώς επικύνδηνο.JimClark η σύγκριση για τα ψώνια είναι ατυχής μιας και στο πάρκινγκ του supermarket η δυναμική ενός οχήματος είναι ελλάσωνος σημασίας και στο κάτω κάτω αν η 911 είναι πιο εύχρηστη απο μια 360 αυτό δεν έχει να κάνει με τη θέση του κινητήρα!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για την οδική συμπεριφορά του σκαραβαίου το φημισμένη το είπα ειρωνικά!Το κατάλαβα! Εξ'ού και η σύσταση για το 'διαβόητη'.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
meco εσύ προφανώς προτιμάς μια χειρότερη ΠΑΝΤΟΥ 911 με τον κινητήρα πίσω παρά μια καλύτερη ΠΑΝΤΟΥ '911' με κινητήρα στο κέντρο.Προφανώς δεν είσαι ο μόνος αλλιώς η porsche δεν θα διατηρούσε αυτό το βίτσιο ακόμα. Την οποία ύπαρξη του βίτσιου αποδίδω ακριβώς στην δύστροπη οδική συμπεριφορά που έδωσε στην 911 την φήμη του αυτοκινήτου για
'χεράδες' ενω ήταν απλώς επικύνδηνο.Καταρχήν προσωπικά εμένα δεν μου πέφτει λόγος γιατί 911 δεν σκέφτομαι να αποκτήσω ούτε τώρα ούτε ποτέ. Άρα μπορεί με άνεση να αγνοήσει την άποψή μου η Porche...
Δύστροπη η 911? Μα όλα τα supercars (αν μπορεί να θεωρηθεί η 911 supercar) είναι δύστροπα. Από την countach μέχρι την diablo. Ακόμα καί ένα 106 rallye δύστροπο είναι. -
Εγώ νομίζω ότι και η Porsche με την Boxster προσπαθεί ακριβώς να βγάλει κάτι νέο και καλύτερο και σιγά σιγά αυτό να υποσκελίσει την 911.
Tο ότι σύντομα θα δούμε Boxster coupe εκτός από την ανοιχτή νομίζω είναι ένα δείγμα αυτού, δημιουργώντας εσωτερικό ανταγωνισμό. Απλά είναι δύσκολο να καταργήσεις σε μια μέρα ένα τόσο 'μεγάλο' αυτοκίνητο και σύμβολο όσο η 911.
Σταδιακά όσο η Boxster γίνεται καλύτερη και δυνατότερη τόσο η 911 θα συρρικνώνεται εμπορικά. Το δύσκολο είναι να μην εξευτελιστεί από το νέο μοντέλο γιατί τότε θίγεται το όνομα και η ιστορία της μάρκας....
Υποπτεύομαι ότι οι πελάτες της 911 θα μοιραστούν μεταξύ Boxster και άλλου μοντέλου μεγαλύτερου και 4θέσιου.
Προσωπικά μεγάλωσα ονειρευόμενος την 911 (ήμουν και σκαθαράκιας άλλωστε!) αλλά πλέον ακόμα κι αν μπορούσα να την πάρω θα έπαιρνα Boxster που θεωρώ πιο ολοκληρωμένο και πιο σωστό όχημα. -
Κακά τα ψέμματα παίδες, το γεγονός ότι οι Γερμανοί κατόρθωσαν ένα δύστροπο (στα χαρτιά, βάσει προδιαγραφών) supercar να το κάνουν user friendly, χωρίς να χάσει τον χαρακτήρα του (τουλάχιστον έτσι παραδέχονται οι συντάκτες αυτοκινήτου), αυτό και μόνο αρκεί για πολλά συγχαρητήρια στους μηχανικούς-εξελικτές, αλλά επίσης είναι και ένας λόγος για να περαμείνει αυτό το αυτοκίνητο στην παραγωγή μέχρι το 2105...
Δεν μας περισσεύουν τα διαφορετικά αυτοκίνητα, με χαρακτήρα, για να έχουμε την ευχέρεια να 'διώξουμε' ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά από αυτά...
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Είναι καθαρά θέμα νοοτροπίας. Να εμμένεις στην αρχική ιδέα και να προσπαθείς να την βελτιώσεις, χωρίς εννοείται να την αλλάξεις ριζικά. Νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει και αυτή η νοοτροπία στην ιστορία της αυτοκίνησης. Όχι ότι αν κάποτε ο κινητήρας φύγει από πίσω, εγώ που είμαι φόλας Πορσικός (Porsche, everything else is just a car) θα τους βρίζω για παράδειγμα.Επίσης, στην ιστορία έχουνε μείνει αυτοκίνητα της Πόρσε με τρισάθλιο κράτημα, όπως η πρώτη τούρμπο των 3 λίτρων και 260 ίππων που της βάζανε 4άρι κιβώτιο να σώσουνε τον οδηγό από να βλέπει το πίσω μέρος πιο πολύ από το μπροστά στις στροφές. Η επιμονή, όμως, και η βελτίωση μαζί με την εξέλιξη έχουν κάνει την τούρμπο για παράδειγμα, από τα πιο πολιτισμένα υπεραυτοκίνητα. Εσύ με την τούρμπο θα πήγαινες στη πόλη για ψώνια ή με την 360/430/Gallardo? Κράμπα στο αριστερό πόδι..
Όσο για τις εκδόσεις, παραεκδόσεις, αυτό είναι σαφώς προσανατολισμένο στα γούστα του κάθε αγοραστή, άλλος την θέλει ανοιχτή, άλλος 4κίνητη, άλλος με συνδυασμούς. Μη ξεχνάς ότι και η αξεπέραστη 959 ήταν κατά μεγάλο μέρος μια 911 κάτω από τα φτερά με πάμπολλα πρωτοποριακά τεχνικά χαρακτηριστικά.
Και τέλος, είναι και ήταν από τις βασικές αρχές της Πόρσε να είναι το σπορ αυτοκίνητο που συνδυάζει επιδόσεις και καθημερινή ευχρηστία. Κάτι που δεν έχεις π.χ. με Lamborghini η Ferrari.
Επιπρόσθετα να πώ ότι για αυτό και κουβαλάει πάντα το όνομα 911 και όχι 921, 931, 931i, 931 TR, 931 BB κτλ. Είναι 911 και διατηρεί το αυθεντικό design/layout.. Εσύ τώρα τι θές????
Ποιός δε θα προτιμούσε αντί για το άσχημο (κατ εμέ) αμάξωμα μιας βιασμένης 911, να δει την τότε 959 να είναι διαφορετική;Βέβαια εκεί δικαιολογούνται, καθώς για το Γκρουπ Β πήγαιναν...Αλλά και πάλι ο άμεσως αντίπαλος ήταν η F40 που και πιο όμορφη ήταν και γρηγορότερη.Και δε τη θεωρώ αξεπέραστη-απλα αναντικατάστατη στη γκάμα της Πόρσε.
Οι πολλές εκδόσεις πιστεύω υποβαθμίζουν την αξία ενός αυτοκινήτου-πόσο μάλλον υπεραυτοκινήτου.Ειλικρινά βαριέμαι να μετρήση κινητήρες, μετάδοση και αμαξώματα.Τέτοια γκάμα ορισμένα μικρομεσαία δεν την έχουν!Σου λέει ο άλλος μ αρέσει η 911 και τον ρωτάς ποιά απ όλες!Δύο κινητήρες Χ 2 αμαξώματα (ελπίζω η τρισάθλια Τάργκα να μην εξακολουθεί να βγαίνει) Χ 2 τρόποι μετάδοσης (Καρρέρα 2-4) Χ δύο κιβώτια συν οι αναμενόμενες τούρμπο, GT2, GT3 και ό,τι άλλο προκύψει!!!Σε MPV με CVT θα βγεί;
το κόλλημα που έχει η Πόρσε με την παράδοση δε το καταλαβαίνω.Εδώ είπε αμάν να κάνει τους κινητήρες υδρόψυκτους (εκκεντροφόρος μονός και κοκκοράκια!!!)!Και αν μου λες οτι το σχήμα της είναι κλασσικό (συμφωνώ) και γι αυτό δε το αλλάζει, τι να πούμε για το εσωτερικό που ήταν ίδιο για 50 γενιές;Πρόσφατα (σχετικά με την ιστορία της 911...) άλλαξε και αυτό θα βλέπουν πιθανόν και τα παιδιά μου...
Η πρακτικότητα που λες αποτελεί μια στάση σεβαστή αλλά τελικά μιλάμε για σπορ αυτοκίνητα...Και για την πρώτη τούρμπο με τις 'φυσούνες' στους προφυλακτήρες, δε μπορώ να δεχτώ αυτό που λες.είναι δυνατόν να επέλεξε να βάλει 4άρι γιανα μπορεί να οδηγείται αξιοπρεπώς (λέμε τώρα) και να το επικροτούμε κιόλας;Όπως κι εσύ είπες ήταν τρισάθλια!!!
Δε με ενδιαφέρει να πάρω την 430 να πάω για ψώνια, αν και οι σύγχρονες Φερράρι μπορούν να το κάνουν και αυτό (και σχεδόν όλα τα σύγχρονα υπεραυτοκίνητα).Θα πάρω το Γιάρις μου, το σκούτερ, ταξί οτιδήποτε.Μια 911 δεν έχει αυτόν τον προορισμό.
Θεωρώ πολύ ικανή φίρμα την Πόρσε και αυτό φαίνεται και στους αγώνες αλλά και στη δυναμική των αυτοκινήτων της.Πριν από 10 χρόνια όλοι λέγαμε οτι κινδυνεύει να κλείσει και ήμασταν ελαστικοί.Τώρα που δεν υπάρχει αυτός ο κίνδυνος, απαιτώ από την Πόρσε να αποκτήσει τόλμη.
Δεν την φέρνω σε απευθείας αντιπαράθεση με τη Φερράρι, γιατί δεν είναι στην ίδια κατηγορία, όπως έγραψε και ο meco.Αν δούμε την ιστορία της φίρμας, μάλλον την Λότους πρέπει να θεωρήσουμε αντίπαλο, αφού συνήθιζε να κατασκευάζει μικρά,ελαφρια και ευέλικτα σπορ αυτοκίνητα.
Αυτό που γίνεται όμως τώρα, να βλέπω τα ίδια και τα ίδια δεν μου αρέσει-προσωπικά και καθόλου απόλυτα.
Τελειώνοντας ξαναλέω πως μέσα σε όλα αυτά κάνει την Μπόξτερ μια παραλλαγμένη 911 (για να έχουν κοινά εξαρτήματα και να πέσει το κόστος) ενώ η προκάτοχός της και διαφορετική (περισσότερο απ τη σημερινή τουλάχιστον) και είχε το κοινό της.Για μένα απαράδεκτο!Το κεφάλαιο Cayenne δε το αγγίζω, μια και την θεωρώ ένα Τουαρέγκ με άλλη μάσκα και δε θα έπρεπε επ ουδενί να υπάρχει
Όλα αυτά ειναι προσωπικές απόψεις και σε φιλικό τόνο, έτσι;Μην παρεξηγηθούμε-φιλική κουβέντα κάνουμε -
Ότι κι αν λέτε για 'σωστή' συμπεριφορά, η 911 δεν θα πάψει να είναι η Ναυαρχίδα της Porsche με τη Boxster να βρίσκεται πάντα κάτω απ' τη σκιά της μεγάλης αδερφής.
Δεν ξέρω πόσο λάθος είναι η τοποθέτηση του κινητήρα εκεί πίσω, αλλά ξέρω ότι την οδική συμπεριφορά της GT3 την έχόυν ελάχιστα κεντρομήχανα.
Επίσης ξέρω ότι όσοι οδήγησαν τις 996 και 997 μιλάνε για φοβερό τιμόνι και εξίσου φοβερή συμπεριφορά στο δρόμο, δυο πράγματα δηλαδή που θεωρητικά πάντα είναι αντίθετα του αναμενόμενου.
Τέλος ξέρω ότι αντικειμενικά η 911 είναι το καλύτερο all around αυτοκίνητο καθώς συνδιάζει επιδόσεις, κρατήματα, ασφάλεια και αξιοπιστία, και τα καταφέρνει απίστευτα καλά σε πολλούς τομείς.
Ίσως θεωρητικά η Boxster να είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν παύει όμως να είναι ένα υποκατάστατο της 911 με λιγότερα λεφτά. Δε νομίζω να υπάρχει άτομο που να θέλει να πάρει Porsche, και ενώ του φτάνουν τα φράγκα για μια 911, να προτιμήσει την Boxster ως πιο καλό αυτοκίνητο.Όσο για τον μπροστά εσωτερικό τροχό, δεν πρόκειται για χαρακτηριστικό των πισωμήχανων. Όσοι έχετε δει σε φωτογραφίες Alfa Romeo GTA σε αγώνες πριν από 30 και βάλε χρόνια καταλαβαίνετε απόλυτα
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
προφανώς προτιμάς μια χειρότερη ΠΑΝΤΟΥ 911 με τον κινητήρα πίσω παρά μια καλύτερη ΠΑΝΤΟΥ '911' με κινητήρα στο κέντρο.Μα αν αλλάξει στην 911 θέση ο κινητήρας τότε δε θα είναι 911.
Μπορεί, ή μάλον πιο σωστά, θέλει η Porsche να σχεδιάσει ένα πιο 'σωστό' αυτοκίνητο; (Το έκανε με τη GT αλλά την έβαλε σε μεγαλύτερη κατηγορία) Αν το κάνει ίσως βάλει τρικλοποδιά στον ίδιο της τον εαυτό. -
H 911 πρέπει να μείνει ως έχει, με αυτή τη διάταξη.
Η 911 αποτελεί ζωντανό παράδειγμα
της εξέλιξης του ίδιου design εδώ και 40 χρόνια,
της εξέλιξης αυτού του δύστροπου στα χαρτιά είδους,
όντας πιο φιλική σε κάθε νέα γενιά...
-
προφανώς προτιμάς μια χειρότερη ΠΑΝΤΟΥ 911 με τον κινητήρα πίσω παρά μια καλύτερη ΠΑΝΤΟΥ '911' με κινητήρα στο κέντρο.
Μα αν αλλάξει στην 911 θέση ο κινητήρας τότε δε θα είναι 911.
Μπορεί, ή μάλον πιο σωστά, θέλει η Porsche να σχεδιάσει ένα πιο 'σωστό' αυτοκίνητο; (Το έκανε με τη GT αλλά την έβαλε σε μεγαλύτερη κατηγορία) Αν το κάνει ίσως βάλει τρικλοποδιά στον ίδιο της τον εαυτό.Sωστό !!!
-
Cavallino γιατί θεωρείς ότι υπάρχουν πολλές 911? Μία είναι, απλά yπάρχουν παραλλαγές. Μία είναι η 911, όπως ένα είναι το φιέστα. Εδώ το φιέστα βγαίνει σε 1,25 1,4 1,6 1,6S, ST van και diesel!
Εντάξει μη το παραχέσουμε το θέμα δε συγκρίνεται, αλλά η 911 δεν είναι το καθαυτό supercar, αν και έρχεται πολύ κοντά στο τομέα των επιδόσεων.
Επίσης, το να κρίνεις ότι η 959 ήταν άσχημη ή όμορφη είναι καθαρά θέμα υποκειμενικό. Εγώ πιστεύω π.χ. η F40 ήταν άσχημη με το φτερό απλώστρα πίσω. Ακόμα, η πόρσε ποτέ δεν έβγαλε την 959 για να έχει αντίπαλο την F40 (που βγήκε 3+ χρόνια μετά), αλλά την 288GTO (και αν...). Απλά συγκρινόταν από κει και έπειτα λόγω επιδόσεων (και θυμίσου ότι υπάρχουν και αυτοί που υποστηρίζουν ότι η 959 είχε καλύτερη 0-100 + τετρακίνηση άρα και κράτημα.).
Όσο για το 4άρι της πρώτης Τούρμπο είναι στάνταρ αυτός ο λόγος, όσο αστείος και αν φαίνεται (η 911, ακόμα και η 912 Ε των 2 λίτρων, 90 ίππων στην Αμερική είχανε 5άρια κιβώτια). Δεν μπορούσαν να κάνουν ζάφτι την ροπή (35 κιλά ήταν αξιοπρόσεκτα ιδίως με το τούρμπο να μπαίνει όσο βίαια γίνεται) για αυτό προτίμησαν 4άρι παρά 5άρι..
Όσο για τα δύσκολα χρόνια και την 'σχετικά αργή εξέλιξη', η Porsche δεν είχε καμία μαμά Fiat από πίσω της να την υποστηρίζει οικονομικά, ούτε ήθελε να βγάζει ένα υπεραυτοκίνητο ανά 10 χρόνια όπως η Lambo.
Σε γενικές γραμμές δε ξέρω γιατί πρέπει να αλλάξει κάτι. Είναι ανάγκη όλοι οι αντιπρόσωποι της σπορ αυτοκίνησης να είναι τέλειοι και ιδανικοί? (αν θεωρήσουμε ότι η Porsche έχει άλλη νοοτροπία?)
ΥΓ. Όπως αρέσουν να συγκρίνουν την Έντζο και την Καρέρα GT μου θυμίζει πάλι F40 με 959. Και πάλι σε ένα τέστ του AMS η GT έβγαινε γρηγορότερη σε κλειστή πίστα. Not bad, not bad..
και..
Μη ξεχνάνε μερικοί ότι έχει και η Πόρσε ιστορία αγωνιστική. 15 νίκες στο Λε μαν δε πρέπει να περνάνε απαρατήρητες. Και εκεί κατα (μεγάλους)καιρούς είχε η Πόρσε τεχνολογικά 'κολλήματα', π.χ. με τους αερόψυκτους, αλλά όταν ο Rodriguez έπλεκε στο βρεγμένο Brands Hatch το '70 με την 917Κ οι Ferrari 512M εγκαταλείπανε από ηλεκτρικά (κολλημένους υαλοκαθαριστήρες κλπ κλπ..)
(Εννοείται δε μαλώνουμε ή διαφωνούμε. Ούτε εγώ τρώω ψωμί από τη Πόρσε, ούτε εσύ κάτι παρόμοιο. Πόσο μάλλον αν θα μάλωνα με κάποιον που έχει παίξει ονλάιν GPL μαζί μου. Και εκεί 312 είχες πάρει, κουφάλα )
Porsche 911