-
Σε πέντε χρόνια θα έρθει στους δρόμους της Αθήνας η «ημέρα μηδέν». Τι σημαίνει αυτό; Ότι, σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, σε πέντε χρόνια θα ακινητοποιηθούν όλα τα οχήματα στους δρόμους του λεκανοπεδίου, μη μπορώντας να κάνουν τίποτα άλλο.
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_news.asp?CATEGORY_id=27&NEWS_DATA_ID=32788
-
Σε πέντε χρόνια θα έρθει στους δρόμους της Αθήνας η «ημέρα μηδέν». Τι σημαίνει αυτό; Ότι, σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, σε πέντε χρόνια θα ακινητοποιηθούν όλα τα οχήματα στους δρόμους του λεκανοπεδίου, μη μπορώντας να κάνουν τίποτα άλλο.
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_news.asp?CATEGORY_id=27&NEWS_DATA_ID=32788
-
Σε πέντε χρόνια θα έρθει στους δρόμους της Αθήνας η «ημέρα μηδέν». Τι σημαίνει αυτό; Ότι, σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, σε πέντε χρόνια θα ακινητοποιηθούν όλα τα οχήματα στους δρόμους του λεκανοπεδίου, μη μπορώντας να κάνουν τίποτα άλλο.
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_news.asp?CATEGORY_id=27&NEWS_DATA_ID=32788
-
Πάμε στοίχημα ότι θα έρθει αυτή η μέρα και ότι δε θα ιδρώσει το αυτί κανενός πολιτικάντη?
-
ΠΩΣ??? Και τι θα απογίνουν οι Β.Π. κυράτσες που θα αγοράσουν τα καινούρια τους SUV για να κάνουν shopping στο Κολωνάκι??? Θα κυκλοφορούν με παπί? Α, δεν γίνεται, είναι τρε μπανάλ....
-
Ο χρήστης slivi έγραψε:
Σε πέντε χρόνια θα έρθει στους δρόμους της Αθήνας η «ημέρα μηδέν». Τι σημαίνει αυτό; Ότι, σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, σε πέντε χρόνια θα ακινητοποιηθούν όλα τα οχήματα στους δρόμους του λεκανοπεδίου, μη μπορώντας να κάνουν τίποτα άλλο.http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_news.asp?CATEGORY_id=27&NEWS_DATA_ID=32788
παπαριές .... θα πουν και αλλα τετοια, για να παρουν καμια μελετη για να λυσουν το προβλημα.
-
Υπερβολές...
Σιγά μην γίνει τέτοιο πράγμα -
Υπάρχει κάποιο υπόβαθρο.
Έχουν δίκιο από την άποψη ότι: παίρνουμε το πόσα αμάξια κυκλοφορούν, τους ρυθμούς πώλησης ιχ, τους ρυθμούς απόσυρσης, τη χρησιμοποίηση των ΜΜΜ, την κατάσταση της οδοποιίας, τους ρυθμούς κατοίκησης της πόλης και των γύρω περιοχών, και να το πόρισμα.
Δεν είναι εξωπραγματικό, και το αν θέλουν να κάνουν μελέτη για κονόμα, αυτό είναι άλλο.
Μη μου πει όμως κανείς ότι δε χρειαζόμαστε μελέτες
Εδώ φτιάξαμε δρόμους, και τους φτιάξαμε λάθος...τουλάχιστον να διορθώσουμε αυτούς, να επεκτείνουμε το μετρό κτλ κτλ κτλ -
Και τί έγινε; Θα αγορασεις ενα τετοιο και θα περνας απο πανω ,εχει και φτερουγα (διακριτικη βεβαια ).
-
Κάπου διάβασα ότι στη Μάλτα έχουν 300.000 αυτοκίνητα.
Το παράξενο είναι ότι η Μάλτα έχει 400.000 κατοίκους.Αυτοί λοιπόν θα ξέρουν να μας πούν τη λύση για το 'μεγάλο μποτιλιάρισμα'.
-
για να ειμαι ειλικρινης θα ηθελα να το δω να συμβαινει
-
Αν θυμάμαι καλά, κατι παρόμοιο είχε γίνει πριν χρόνια σε ευρωπαική πρωτεύσουσα (νομίζω Ρώμη).
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά, κατι παρόμοιο είχε γίνει πριν χρόνια σε ευρωπαική πρωτεύσουσα (νομίζω Ρώμη).Και μετά πώς διόρθωσαν το πρόβλημα;
-
εγω περιμενω ποτε θα ερθει η ωρα μηδεν για την θεσσαλονικη.......
και φυσικα αναφερομαι στο θεμα : παρκινγκ
σε λιγο θα το παιρνω παραμασκελα και θα το βγαζω στο μπαλκονι..........ειναι και 5 μετρα κοντα το ατοιμο..... -
Πολυ φοβαμαι οτι μαλλον εχουν δικιο!! Τα αυτοκινητα στην Αθηνα το 1970, ή τελος παντων εκει γυρω, ηταν καποιες χιλιαδες, 200-300χιλ.
Σημερα 2.000.000 μαζι με φορτηγα. Συνεπως μαλλον παμε για ασφυξια.
Αυτοκινητα πια παντου, πανω σε πεζοδρομια, πανω σε διαβασεις, σε λιγο θα ειναι πανω στα μπαλκονια.Ζήτω το ΜΕΤΡΟ αλλα λιγο και αργά ήρθε. Η απολαυση του αυτοκινητου εχει παει περιπατο εδω και καιρο. Για οσους ανακαλυψαν το αυτοκινητο προσφατως, ισως να μην ειναι ακομα ορατο αυτο, αλλα για οσους οδηγουν πανω απο 6-7 χρονια, μαλλον θα συμφωνησουν μαζι μου.
Η πολις ειναι κοντα στο εμφραγμα, και επειδη αγαπαω το αυτοκινητο οπως ολοι εδω, δεν νομιζω οτι μπορω να το ευχαριστηθω ετσι. Ενα milisecond να παρεις τα ματια σου απο το τιμονι, καπου θα πεσεις, ή καποιος θα πεσει πανω σου. Οσο για κακοτεχνιες...μαλλον θελουμε βραβειο!
Αλλα εδω που τα λεμε, ισως να ειμαι μονος σε αυτα που γραφω, καθως απο οτι φαινεται σε καθε 3μερο, οι Αθηναιοι καταφερνουν να συμφωνουν για τις ωρες φυγης και επιστροφης και ετσι ταλαιπωρουνται μεσα στα σιδερενια κουτια για απιστευτες ωρες, καταναλωνοντας την ακριβη βενζινη πια, μολυνοντας και χανοντας την οποια ξεκουραση κερδισαν στο πολυποθητο 3μερο μακρια απο το καποτε πανεμορφο λεκανοπεδιο.
Ελπιδα? Παντα, αλλα να δω ποιος 8α δειξει τον δρομο.
-
Αντιλήψεις του τύπου υπερβολές είναι να τις ξεχάσετε! Γιατί με τέτοιες αντιλήψεις δε πάμε μπροστά. Εγώ παρατηρώ όλο και περισσότερους συμφοιτητές μου να αγοράζουν αυτοκίνητο (είναι δ'υσκολο να παρκάρεις στο πανεπιστήμιο). Εγώ ακόμα δεν έχω. Αλλά έχετε σκεφτεί ότι τείνουμε στο 1 αυτοκίνητο (ΙΧ) ανά κάτοικο!?
Όταν γίνονται καταστροφές και πλυμμήρες από κακό καιρό φωνάζουμε κ εξοργιζόμαστε με την ολιγορία της κάθε κυβέρνησης
ειδικά όταν πληροφορούμαστε ότι η ΕΜΥ έχει προειδοποιήσει καιρό πριν! Αλλά όταν θα ακούν τους μετεωρολόγους θα λένε 'υπερβολές...'.Στον προγραμματισμό μας λένε συνέχεια καλύτερα πρόβλεπε παρά θεράπευε (και πιστέψτε με η θεραπεία είναι πολύ επώδυνη...). Το ίδιο ισχύει και στην κοινωνία. Αν δεν κάνουμε κάποιο σχεδιασμό με βάση αυτές τις εικασίες βάσεις στοιχείων που έχουν οι συγκοινωνιολόγοι τότε το debbuging θα είναι ανέφικτο.
Στον προγραμματισμό αν φτάναμε σε τέτοιο σημείο θα το σβήναμε τον κώδικα και θα κάναμε εκ νέου σχεδιασμό. Εδώ γίνεται???
-
Χαχαχαχ, το τοπικ ειναι γαματο, σκεφτειτε σε λιγο καιρο με το που θα κανετε 1 μετρο απο το γκαραζ (οσοι εχουν) να πεφτετε σε μποτιλιαρισμα!!! Και να μην προχωραει και τιποτα. Πςςςςς ειναι πολυ μπροστα η ιδεα!!!
-
Μια φορά που είχε κάτι απεργίες, πορείες κλπ ο πατέρας μου ξεκίνησε για το γραφείο του από το Μαρούσι. Μετά 4 ώρες σχεδό έφτασε στον Φάρο του Ψυχικού!!
Εκεί έκανε αναστροφή και γύρισε σπίτι... Δεν είχε νόημα πλέον...
Σκέψου τώρα αυτό να γίνεται σε Κ.Σ....Θα βάλουμε ίντερνετ κλπ κλπ κλπ στο α΄μάξι, και θα δουλεύουμε από.... το μποτιλιάρισμα!!
-
Νομίζω πως το πρόβλημα της Αθήνας, χωρίς να έχω μείνει πάνω από μια εβδομάδα και αυτό για δουλειά, είναι βαθύτερο και δεν αφορά μόνο στην κίνηση και στο κυκλοφοριακό.
Η άποψή μου είναι ότι δεν έχει την υποδομή για να εξυπηρετήσει 4-5 εκατομμύρια κατοίκους (γενικά στο λεκανοπέδιο). Το πρόβλημα ήταν εμφανές και με τις πλημμύρες. Μπαζομένα ρέματα κτλ.
Και το ερώτημα είναι γιατί να είναι τόσος πολύς κόσμος μαζεμένος εκεί κάτω?
Και η απάντηση που σκέφτεστε όλοι είναι γιατί εκεί έχει περισσότερες πιθανότητες να βρει δουλειά.Άρα τι κάνεις? Δεν κάνεις έναν σχεδιασμό για να μπορέσει να αντέξει άλλα τόσα αυτοκίνητα (τουλάχιστον όχι μόνο).
Ασχολείσαι και με το πως θα ενθαρρύνεις τον κόσμο να μείνει στον τόπο του. Η διαβόητη αποκέντρωση.
Για να μην παρεξηγηθώ το ίδιο ισχύει και για την Θεσσαλονίκη. Έχω μεγαλώσει στις Σέρρες και ξέρω τι γίνεται.
Αυτά και συγγνώμη για το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ.
-
Ο χρήστης George Mavridis έγραψε:
Νομίζω πως το πρόβλημα της Αθήνας, χωρίς να έχω μείνει πάνω από μια εβδομάδα και αυτό για δουλειά, είναι βαθύτερο και δεν αφορά μόνο στην κίνηση και στο κυκλοφοριακό.Η άποψή μου είναι ότι δεν έχει την υποδομή για να εξυπηρετήσει 4-5 εκατομμύρια κατοίκους (γενικά στο λεκανοπέδιο). Το πρόβλημα ήταν εμφανές και με τις πλημμύρες. Μπαζομένα ρέματα κτλ.
Και το ερώτημα είναι γιατί να είναι τόσος πολύς κόσμος μαζεμένος εκεί κάτω?
Και η απάντηση που σκέφτεστε όλοι είναι γιατί εκεί έχει περισσότερες πιθανότητες να βρει δουλειά.Άρα τι κάνεις? Δεν κάνεις έναν σχεδιασμό για να μπορέσει να αντέξει άλλα τόσα αυτοκίνητα (τουλάχιστον όχι μόνο).
Ασχολείσαι και με το πως θα ενθαρρύνεις τον κόσμο να μείνει στον τόπο του. Η διαβόητη αποκέντρωση.
Για να μην παρεξηγηθώ το ίδιο ισχύει και για την Θεσσαλονίκη. Έχω μεγαλώσει στις Σέρρες και ξέρω τι γίνεται.
Αυτά και συγγνώμη για το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ.
Η θεσσαλονίκη έχει την θάλασσα !!! Οι ψαγμένοι πάρκαρουν πάνω στο πεζοδρόμιο της παραλιακής και τους παίρνει το σκαφός.
Λες αυτό να εννοούσε ο δήμαρχος σε προσφατή συνεντευξή του οτι θέλει να δει σκάφη στον λευκό πύργο ;
Έρχεται η «ημέρα μηδέν»