Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί ηλιοροφής, καλοκαιριού,ζέστης και ασφάλειας....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί ηλιοροφής, καλοκαιριού,ζέστης και ασφάλειας....
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    11
    18
    93
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpolal last edited by

      Γειά χαρά...
      Το νέο τουτου θα έχει και ηλιοροφή και σκέφτηκα να ρωτήσω όσους από εσάς έχουν τί γίνετε τώρα το καλοκαίρι...

      Στο δικό μου π.χ. μπορεί να ανοίγει σε σκάλες αλλά και να σηκώνεται προς τα πίσω...
      Αν θέλω να το αφήσω παρκαρισμένο και το κτυπάει ο ήλιος όλη μέρα θα κάνει δουλειά η λίγο (το τονίζω) ανοικτή ηλιοροφή;;;;

      Θα υπάρχει αυξημένως κίνδυνος κλοπής έτσι;;;;

      Γνώμες;;;
      Ευχαριστώ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dpolal last edited by

        Γειά χαρά...
        Το νέο τουτου θα έχει και ηλιοροφή και σκέφτηκα να ρωτήσω όσους από εσάς έχουν τί γίνετε τώρα το καλοκαίρι...

        Στο δικό μου π.χ. μπορεί να ανοίγει σε σκάλες αλλά και να σηκώνεται προς τα πίσω...
        Αν θέλω να το αφήσω παρκαρισμένο και το κτυπάει ο ήλιος όλη μέρα θα κάνει δουλειά η λίγο (το τονίζω) ανοικτή ηλιοροφή;;;;

        Θα υπάρχει αυξημένως κίνδυνος κλοπής έτσι;;;;

        Γνώμες;;;
        Ευχαριστώ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dpolal last edited by

          Γειά χαρά...
          Το νέο τουτου θα έχει και ηλιοροφή και σκέφτηκα να ρωτήσω όσους από εσάς έχουν τί γίνετε τώρα το καλοκαίρι...

          Στο δικό μου π.χ. μπορεί να ανοίγει σε σκάλες αλλά και να σηκώνεται προς τα πίσω...
          Αν θέλω να το αφήσω παρκαρισμένο και το κτυπάει ο ήλιος όλη μέρα θα κάνει δουλειά η λίγο (το τονίζω) ανοικτή ηλιοροφή;;;;

          Θα υπάρχει αυξημένως κίνδυνος κλοπής έτσι;;;;

          Γνώμες;;;
          Ευχαριστώ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tazz last edited by

            Δεν υπάρχει λόγος να αφήσεις μισάνοικτη την ηλιοροφή. Έτσι κι αλλιώς, οι περισσότερες ηλιοροφές σήμερα είναι από φιμέ τζάμι, αρκετά σκούρο, και δεν αφήνουν τις ακτίνες του ήλιου να τσουρουφλίζουν το εσωτερικό. Επιπλέον, λογικά θα υπάρχει και σίτα κάτω από την ηλιοροφή, την οποία μπορείς να έχεις κλειστή για να μην αφήνεις να περνάει καθόλου ο ήλιος στο εσωτερικό.

            Μισάνοικτη την ηλιοροφή δε νομίζω ότι θα την άφηνα, πάντως...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dpolal last edited by

              Ο χρήστης tazz έγραψε:
              Δεν υπάρχει λόγος να αφήσεις μισάνοικτη την ηλιοροφή. Έτσι κι αλλιώς, οι περισσότερες ηλιοροφές σήμερα είναι από φιμέ τζάμι, αρκετά σκούρο, και δεν αφήνουν τις ακτίνες του ήλιου να τσουρουφλίζουν το εσωτερικό. Επιπλέον, λογικά θα υπάρχει και σίτα κάτω από την ηλιοροφή, την οποία μπορείς να έχεις κλειστή για να μην αφήνεις να περνάει καθόλου ο ήλιος στο εσωτερικό.

              Μισάνοικτη την ηλιοροφή δε νομίζω ότι θα την άφηνα, πάντως...

              Ευχαριστώ αλλά μάλλον ΔΕΝ έγινα κατανοητός...
              Εκείνο που θέλω να μάθω είναι αν θα αποβάλλεται, έστω και λίγο, η λαύρα από το εσωτερικό του αυτοκινήτου...
              Αν δηλαδή θα μειώνεται η θερμοκρασία έστω και λίγο έτσι, δεδομένου ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα πλέον είναι σχεδόν κατάμαυρα στο εσωτερικό τους και αυτό επιδινώνει την κατάσταση.

              Περισσότερο με ενδιαφέρει γιατί στην δουλειά μου θα το έχω σε ανοικτό πάρκινγκ όλη μέρα και δεν είναι και ότι καλύτερο για την ζέστη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cpp last edited by

                Ο χρήστης dpolal έγραψε:

                Δεν υπάρχει λόγος να αφήσεις μισάνοικτη την ηλιοροφή. Έτσι κι αλλιώς, οι περισσότερες ηλιοροφές σήμερα είναι από φιμέ τζάμι, αρκετά σκούρο, και δεν αφήνουν τις ακτίνες του ήλιου να τσουρουφλίζουν το εσωτερικό. Επιπλέον, λογικά θα υπάρχει και σίτα κάτω από την ηλιοροφή, την οποία μπορείς να έχεις κλειστή για να μην αφήνεις να περνάει καθόλου ο ήλιος στο εσωτερικό.

                Μισάνοικτη την ηλιοροφή δε νομίζω ότι θα την άφηνα, πάντως...

                Ευχαριστώ αλλά μάλλον ΔΕΝ έγινα κατανοητός...
                Εκείνο που θέλω να μάθω είναι αν θα αποβάλλεται, έστω και λίγο, η λαύρα από το εσωτερικό του αυτοκινήτου...
                Αν δηλαδή θα μειώνεται η θερμοκρασία έστω και λίγο έτσι, δεδομένου ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα πλέον είναι σχεδόν κατάμαυρα στο εσωτερικό τους.

                Δεν σε πιάνουμε...........
                Θα αποβάλλεται όσο και με ένα παράθυρο ανοικτό 2 πόντους......
                όπως λένε και οι πάλιουρες στο σπίτι πρέπει να ανοίγεις δυο πόρτες για να αεριστεί καλά να γίνει ρεύμα.....
                έτσι και στο τουτού......

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dpolal last edited by

                  Δεν σε πιάνουμε...........
                  Θα αποβάλλεται όσο και με ένα παράθυρο ανοικτό 2 πόντους......
                  όπως λένε και οι πάλιουρες στο σπίτι πρέπει να ανοίγεις δυο πόρτες για να αεριστεί καλά να γίνει ρεύμα.....
                  έτσι και στο τουτού......

                  Χμμμ, δίκιο έχεις απλά σκέφτηκα ότι αφού είναι στην οροφή και αφού η ζέστη έχει την τάση να ανεβαίνει τότε μπορεί να έκανε κάποια μικρή διαφορά...
                  Ευχαριστώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Aν αφήσεις την οροφή ανοιχτή, ο ήλιος θα ρημάξει τα πλαστικά και το δέρμα (αν υπάρχει). Επίσης κάποιος κομπλεξικός αλήτης ίσως θεωρήσει σωστό να πετάξει το μισοτελειωμένο κουτάκι αναψυκτικού στα καθίσματα. Λιγάκι ανοιχτά τα τζάμια, κουρτινάκι με βεντούζες στο παρμπρίζ κι είσαι ΟΚ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vasgti last edited by

                      Με την ηλιοροφή μπορείς να την αφήσεις λίγο ανοιχτή όπως ανασηκώνεται προς τα πάνω. Το κενό είναι πολύ μικρό και λίγοι το παρατηρούν. Ακριβώς όπως αναφέρθηκε από πάνω, κάτι τέτοιο συντελεί στην αποβολή του ζεστού αέρα από το εσωτερικό. Από κινδύνους εγώ προσωπικά δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ. Αντίθετα, το απογευματάκι με βράδυ που θα έχει πέσει ο ήλιος, η ανοιχτή ηλιοροφή είναι απόλαυση!

                      Όσο για το κουρτινάκι με βεντούζες στο παρμπρίζ που έγραψε ο φίλτατος manosk θα διαφωνήσω. Η καλύτερη επιλογή είναι ηλιοπροστασία παρμπρίζ που τοποθετείται στο εξωτερικό μέρος. Ο λόγος είναι πως οι φθηνές ηλιοπροστασίες που τοποθετούνται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, δεν κάνουν στην ουσία τίποτα, αφού ο ήλιος έχει διαπεράσει το παρμπρίζ του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να έχουμε το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Αντίθετα αν υπάρχει μια καλής ποιότητας ηλιοπροστασία που να καλύπτει εξωτερικά ολόκληρο το παρμπρίζ, τότε οι ακτίνες δεν περνούν στο εσωτερικό και προστατεύονται καλύτερα τα πλαστικά του εσωτερικού και αναπτύσσεται και μικρότερη θερμοκρασία μέσα σε αυτό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        manosk last edited by

                        Το εξωτερικό κάλυμμα βρωμίζει και σε λερώνει όταν πας να το βάλεις-βγάλεις (έχω 2 και δεν τα χρησιμοποιώ). Από την άλλη το κουρτινάκι (αυτό το γυαλιστερό σαν από αλουμινόχαρτο) αποτρέπει το πύρωμα τιμονιού και καθισμάτων και την καταστροφή των πλαστικών του ταμπλό από τις ηλιακές ακτίνες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimitrios last edited by

                          βάλε μεμβράνες φίλε.και αν αφήνεις λίγο ανοιχτή την ηλιοροφή ούτε που φαίνεται.έτσι την είχα πάθει εγώ με ένα rav4 που μας είχαν δώσει και ξεχνούσα κάθε μέρα την υλιοροφή λίγο σηκωμένη.το αυτοκίνητο είχε πάντα φρέσκο αέρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dpolal last edited by

                            Οι μεμβράνες έχουν ήδη δρομολογηθεί στα πλάνα μου και απλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα για την μάρκα 3M, llumar άλλη;;;;;

                            Σας ευχαριστώ για τις οδηγίες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimitrios last edited by

                              Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                              Οι μεμβράνες έχουν ήδη δρομολογηθεί στα πλάνα μου και απλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα για την μάρκα 3M, llumar άλλη;;;;;

                              Σας ευχαριστώ για τις οδηγίες...

                              καλές είναι όλες.Το συνεργείο να προσέξεις να σου κάνει σωστή δουλειά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                skye last edited by

                                Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                                Οι μεμβράνες έχουν ήδη δρομολογηθεί στα πλάνα μου και απλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα για την μάρκα 3M, llumar άλλη;;;;;

                                Σας ευχαριστώ για τις οδηγίες...

                                Noμίζω πως η llumar χρησιμοποιεί μεμβράνες 3Μ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • P
                                  pakos-m last edited by

                                  λίγο ανοιχτή η οροφή
                                  λίγο κλειστή η σίτα από μέσα
                                  μια χαρα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Λοιπόν, με την σειρά!

                                    1. ΗΛΙΟΡΟΦΗ

                                    Το τζαμι είνα μεν ΠΟΛΥ σκούρο, αλλά και πάλι περνάει ήλιος μέσα, αρκετός.

                                    Α)
                                    ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΛΕΙΝΕΙΣ το κουρτινάκι, αλλιώς έχεις Α' τάξεως θερμοκήπιο, χώρια που θα στο καταστρέψει ο ήλιος (το σαλονι του αμαξιού) πιο εύκολα.
                                    Στην 156 που έχει ηλιοροφή έτσι και ξεχάσω το κουρτινάκι (σκληρό πλαστικό, όχι σαν το Μεγκάν Σε Σε που έχει... σίτα) γίνεται κόλαση...

                                    Β)
                                    Αν αφήσεις λίγο ανοιχτή την ηλιοροφή (μέχρι 1 πόντο, αλλιώς παίζει να βρείς... ΤΣΙΧΛΑ μόλις κάτσεις... ) και ανοιχτό το κουρτινάκι, όπως είπα παραπάνω σαφώς χάνεις, παρά κερδίζεις. Αν τραβήξεις και το κουρτινάκι αερίζεται (συνήθως έχουν γρίλιες τα κουρτινάκια), αλλά λιγότερο καλά από οτι αν έχεις ομοίως λίγο ανοιχτό το παράθυρο του οδηγού, μάλλον επειδή εμποδίζει το κουρτινάκι τον εξαερισμό...
                                    Καλύτερο αποτέλεσμα αν αφήσεις ελάχιστα ΚΑΙ τα 4 (ή 2 αν έχεις 2θυρο) παράθυρα, και κλειστή την ηλιοροφή, αφού αν βρέξει ξαφνικά για κάποιον παλαβό λόγο (ή αν το αφήσεις βράδυ και πιάσει υγρασία) η ηλιοροφή είναι πιο πιθανό να μπάσει νερά.

                                    Παρατήρηση: Αν έχεις ογκομετρικό συναγερμό, με ανοιχτό παράθυρο αν φυσήξει αέρας αρχίζει να σκούζει!!! Με ανοιχτή ηλιοροφή και κλειστό κουρτινάκι δεν ξέρω, μιας και δεν έχω συναγερμό στην 156, παρά μόνο στο Ίμπιζα... Πιθανώς όχι...

                                    2. ΗΛΙΟΠΡΟΣΤΑΣΙΕΣ
                                    Είτε μέσα είτε έξω από το τζάμι προστατεύουν το ταμπλώ να μην σκάσει από τον ήλιο. Οι από έξω κρατάνε τη ζέστη πιο καλά, μιας και οι εσωτερικές όπως ειπώθηκε σωστά παραπάνω κάνουν σαν θερμοκήπιο (και πάλι όμως καλύτερα από το να μην είχες καθόλου, πρώτο και κύριο γιατι δεν καίνε τιμόνι-λεβιές-κάθισμα ).
                                    Παρόλα αυτά, αν βρέξει οι απέξω μουσκεύουν (όσο παχύτερες τόσο περισσότερο) και μπάζουν το νερό μέσα... Παθών στο Ίμπιζα, βράδυ κατακαλόκαιρο με απίστευτα καλό καιρό μέχρι να πέσω για ύπνο...

                                    3. ΜΕΜΒΡΑΝΕΣ
                                    Έχω βάλει και στα δύο αμάξια, και ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ!! ΔΕΝ είναι υπερβολή να πω πως κάνουν καλύτερη δουλειά από το να αφήσεις τα παράθυρα 1 πόντο ανοιχτά!!!
                                    Το καλύτερο είναι πως με τα απορροφητικά φίλτρα ΚΑΙ προστατεύουν το σαλόνι του αυτοκινήτου σου, ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ στο ταξίδι! Πιάνεικαλύτερα ο κλιματισμός, και με λίγο ανοιχτή την ηλιοροφή δροσιά και φρέσκος αέρας!!!
                                    Προσωπικά έχω μεμβράνες της Λουμάρ (η οποία τοποθετεί δικες της μεμβράνες) και έχω 6 χρόνια εγγύηση (πρώτα θα πουλήσω το αμάξι... )
                                    Δεν ξέρω τι μάρκα, τι τύπος, ή από ποια χώρα θα είναι το επόμενο αμάξι μου, μια φορά ΣΤΑΝΤΑΡ θα βάλω μεμβράνες πάλι!!! Παντού εκτός από το παρμπριζ!!! Όσο μου άρεσε αρχικά, τόσο το έχω μετανιώσει πλέον στο Ίμπιζα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dpolal last edited by

                                      Φίλε GeorgeTabs χίλια ευχαριστώ για την μακροσκελή και κατατοπιστικότατη απάντηση σου...

                                      Καταλήγω στο συμπέρασμα λοιπόν ότι καλύτερα μεμβράνες (εκτός από μπροστά για τους γνωστούς λόγους) και προστατευτικό....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tm last edited by

                                        στο 106 η ηλιοροφη εχει σκουρα μεμβρανη η οποια ειναι πολυ αποτελεσματικη στο να απορροφα τις βλαβερες ακτινες του ηλιου.. συνεπως οταν κανεις ταξιδι νταλα μεσημερι, καλυτερα ειναι να εχεις σηκωμενη την οροφη λιγο, παρα να την εχεις τερμα ανοιχτη...

                                        εχω αφησει πολλες φορες την ηλιοροφη ανοιχτη ισα για να αποβαλλεται ο ζεστος αερας οταν ειναι παρκαρισμενο το αυτοκινητο.. αν εξαιρεσεις οτι χρειαζεται πιο συχνα καθαρισμο το εσωτερικο του, επειδη σκονιζεται, δεν ειχα αλλα προβληματα... μεμβρανες της λουμαρ ειναι must! αν δε σε ενοχλει και αισθητικα, προτιμησε να μη βαλεις τις τελειως ανοιχτες, αλλα το ενα κλικ πιο σκουρο..

                                        κουρτινακι δεν παιζει.. ενα 'συρταρι' εχει που καλυπτει συνεχως το τζαμι.. απο τοτε που πηρα το αυτοκινητο, εχω κλεισει το συρταρακι αυτο 2 φορες οταν ειχε χιονισει και η διαφορα θερμοκρασιας ηταν μεγαλη και ενοχλητικη!

                                        Λογικα η ηλιοροφη σου θα εχει ειδικη επικαλυψη στο τζαμι της που θα σταματα τις ακτινες του ηλιου! διαφορετικα, εκει που θα βαλεις μεμβρανες, βαλε ενα πιο σκουρο για την ηλιοροφη σου!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          badclio last edited by

                                          Έχω ηλιοροφή και σε συνδυασμό με μεμβράνες (αρκετά ανοιχτόχρομες), αν το καλοκαίρι την αφήνεις ανοιχτή με τη λειτουργία ανύψωσης, που δεν προκαλεί σχεδόν καθόλου, τότε το περιβάλλον στο εσωτερικό είναι κάπως πιο δροσερό. Αν δε αφήσεις και 1-2 πόντους ανοιχτό κάποιο παράθυρο τότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα και το αμάξι εσωτερικά δεν χτυπάει 70-80 c.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr