Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αμορτισέρ για Accent
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αμορτισέρ για Accent
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    9
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilis27 last edited by

      Γεια χαρά,

      Είμαι νέος στο forum και κάτοχος ενός Hyundai Accent (μοντέλο 2002) με το οποίο έχω κάνει μέχρι τώρα 46.000 χλμ. Λάστιχα ακόμη δεν έχω αλλάξει, αλλά επειδή σκοπεύω σύντομα να αλλάξω, σκεφτόμουν να άλλαζα και τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου, ώστε να βελτιωθεί η συμπεριφορά του. Αυτό που με ενοχλεί μερικές φορές είναι οι κλίσεις στις στροφές με κάποιες (σπάνιες) μετακινήσεις του πίσω μέρους και ότι αργεί λίγο να ανταποκριθεί στο τιμόνι, είναι σε γενικές γραμμές 'βάρκα' δηλαδή. Σκεφτόμουν να έβαζα κάτι σε KYB (φίλος έβαλε σε Corolla και είδε αρκετή διαφορά προς το καλύτερο), αλλά θα ήθελα να ρωτήσω εδώ (πιθανόν και άλλους κατόχους Accent), τι αμορτισέρ θα προτείνανε να βάζω. Το αυτοκίνητο δε θέλω να γίνει κούτσουρο και να χτυπάει σε λακούβες, κτλ., απλά να βελτιωθεί η συμπεριφορά του, να φρενάει καλύτερα, να μη γέρνει πολύ στις στροφές και γενικά να πατάει καλύτερα στο δρόμο. Γενικά τι προτείνετε όσον αφορά στα αμορτισέρ;
      

      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vasilis27 last edited by

        Γεια χαρά,

        Είμαι νέος στο forum και κάτοχος ενός Hyundai Accent (μοντέλο 2002) με το οποίο έχω κάνει μέχρι τώρα 46.000 χλμ. Λάστιχα ακόμη δεν έχω αλλάξει, αλλά επειδή σκοπεύω σύντομα να αλλάξω, σκεφτόμουν να άλλαζα και τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου, ώστε να βελτιωθεί η συμπεριφορά του. Αυτό που με ενοχλεί μερικές φορές είναι οι κλίσεις στις στροφές με κάποιες (σπάνιες) μετακινήσεις του πίσω μέρους και ότι αργεί λίγο να ανταποκριθεί στο τιμόνι, είναι σε γενικές γραμμές 'βάρκα' δηλαδή. Σκεφτόμουν να έβαζα κάτι σε KYB (φίλος έβαλε σε Corolla και είδε αρκετή διαφορά προς το καλύτερο), αλλά θα ήθελα να ρωτήσω εδώ (πιθανόν και άλλους κατόχους Accent), τι αμορτισέρ θα προτείνανε να βάζω. Το αυτοκίνητο δε θέλω να γίνει κούτσουρο και να χτυπάει σε λακούβες, κτλ., απλά να βελτιωθεί η συμπεριφορά του, να φρενάει καλύτερα, να μη γέρνει πολύ στις στροφές και γενικά να πατάει καλύτερα στο δρόμο. Γενικά τι προτείνετε όσον αφορά στα αμορτισέρ;
        

        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilis27 last edited by

          Γεια χαρά,

          Είμαι νέος στο forum και κάτοχος ενός Hyundai Accent (μοντέλο 2002) με το οποίο έχω κάνει μέχρι τώρα 46.000 χλμ. Λάστιχα ακόμη δεν έχω αλλάξει, αλλά επειδή σκοπεύω σύντομα να αλλάξω, σκεφτόμουν να άλλαζα και τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου, ώστε να βελτιωθεί η συμπεριφορά του. Αυτό που με ενοχλεί μερικές φορές είναι οι κλίσεις στις στροφές με κάποιες (σπάνιες) μετακινήσεις του πίσω μέρους και ότι αργεί λίγο να ανταποκριθεί στο τιμόνι, είναι σε γενικές γραμμές 'βάρκα' δηλαδή. Σκεφτόμουν να έβαζα κάτι σε KYB (φίλος έβαλε σε Corolla και είδε αρκετή διαφορά προς το καλύτερο), αλλά θα ήθελα να ρωτήσω εδώ (πιθανόν και άλλους κατόχους Accent), τι αμορτισέρ θα προτείνανε να βάζω. Το αυτοκίνητο δε θέλω να γίνει κούτσουρο και να χτυπάει σε λακούβες, κτλ., απλά να βελτιωθεί η συμπεριφορά του, να φρενάει καλύτερα, να μη γέρνει πολύ στις στροφές και γενικά να πατάει καλύτερα στο δρόμο. Γενικά τι προτείνετε όσον αφορά στα αμορτισέρ;
          

          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            manosk last edited by

            Σε Accent 2001 έχω βάλει ΚΥΒ (δεν θυμάμαι μοντέλο, οι φθηνές μαύρες ήταν πάντως). Σαφώς βελτιώνεται το αυτοκίνητο, αλλά όχι πολύ. Εξακολουθεί να γέρνει (λιγότερο), από άνεση παραμένει εντάξει. Νομίζω ότι θα μπορούσες να δοκιμάσεις κάτι πιο σκληρό. Λάστιχα και πολύ τα άργησες. Εγώ τα Kumho τα είχα αλλάξει σε λιγότερο από 2 χρόνια με Michelin Energy. Αρκετά οικονομικά και μια χαρά για καθημερινή μετακίνηση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nascar1 last edited by

              Και εγώ σε accent του 96 τα kyb τα μαύρα έβαλα. Πραγματι βελτιώθηκε αλλά κατά την άποψή μου λίγο. Για να μειώσεις τις ομολογουμένως μεγάλες κλίσεις στις στροφές πρέπει να καταφύγεις σε πιο εκτεταμένες επεμβάσεις (βλέπε αλλαγή ελατηρίων). Τιμή με τοποθέτηση χωρίς ευθυγράμμιση 250...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasilis27 last edited by

                Δηλαδή πρέπει να πάω σε άλλη λύση; Αμορτισέρ και ελατήρια μαζί; Υπάρχει κανείς που προτείνετε εδώ στη Θεσσαλονίκη για τέτοιες λύσεις να τον ρωτήσω να μου πει την άποψή του;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nkaragou last edited by

                  Αλλαξε ελατηρια με τα H&R που το χαμηλωνουν λιγο (20 χιλιοστα) και βαλε και τα KYB τα μαυρα απο αμορτισερ...
                  Η συμπεριφορα του θα βελτιωθει πολυ (λιγοτερες κλισεις-ανασηκωμα στην επιταχυνση-βυθισμα στην επιβραδυνση) ενω δε θα χασεις και πολυ στην ανεση...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    antreas25 last edited by

                    Εγω είμαι ο φίλος με το Corolla που λεει ο Βασίλης...

                    Προσωπικά πιστεύω ότι αρκεί να αλλάξει τα αμορτισέρ στο accent και όχι και ελατήρια διότι ο Βασίλης δεν ψάχνει τα απόλυτα κρατήματα. Απλά πράγματα. Τα ΚΥΒ σε σχέση με τα μαμά αμορτισέρ του accent είναι μέρα με νύχτα, αυτό το συμπέρασμα δεν είναι αυθάιρετο:

                    Η δική μου Corolla G6 (που είναι αρκετά σκληρότερη απο το νορμάλ αccent) είχε ημίσκληρες αναρτήσεις (τόσο αμορτισέρ όσο και ελατήρια λίγο σκληρότερα από τα συνιθισμένα), βάζοντας τα Εxcel-G το G6 έγινε αρκετά σκληρότερο σε σημείο που να γίνεται ελαφρως ενοχλητικό σε κακους δρόμους . Eπίσης, πολλοι που έβαλαν μάυρα ΚΥΒ στο τεχνικό forum αναφέρουν ότι το αμάξι έγινε σκέτο κούτσουρο.

                    Οι πιο πολλοί αμορτισεράδες και οι ραλίστες προτείνουν για ασιατικά αμάξια τα ΚΥΒ. Προσωπικά έχω 2 γνωστούς 'ραλίστες' φίλους που μου έλεγαν να μην βάλω τα μάυρα ΚΥΒ γιατί θα κοπανάει.

                    Τελικά τι να τα κάνεις τα ελατήρια αν το αμάξι δεν έχει σκληρές αντιστρεπτικές ή ακόμα χειρότερα δεν έχει καθόλου..Δεν έχω δει αμάξι που να έχει χαμηλωθεί (αλλαγή ελατηρίων) και να μην κοπανάει..

                    Ενα σετ ΚΥΒ σε συνδυασμό με λίγο πιο φαρδιά λαστιχάκια ας πουμε 185/60/14 αντί των 175 70/13 που φοράει τώρα και θα έχει ενα καλό συνολο..Ας μην ξεχνάμε οτι πρόκειται για ένα ελαφρύ αμάξι γύρω στο τόνο..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Civic 95, με τα KYB το αυτοκίνητο έγινε σχεδόν όσο σκληρό ήταν καινούριο. Μπροστά πορτοκαλί, πίσω μαύρα - τα παλιά ήταν πορτοκαλί τώρα νομίζω είναι όλα μαύρα. Καλή και οικονομική επιλογή, επαναφέρει το αυτοκίνητο στο εργοστασιακό κράτημα.

                      Χρησιμοποιώ τα energy 185/60/14 για καλοκαιρινά λάστιχα αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος, γλιστράνε. Είναι πολύ καλά στο ταξίδι, δεν είναι σπορτίβ και με κανονική πίεση αέρα το αυτοκίνητο κινείται μαλακά και ευχάριστα, μόνο να μη γλιστρούσαν τόσο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        antreas25 last edited by

                        Τα Μιchelin Energy (mxv3 νομίζω) που είχε η corolla ηταν τρισάθλια.. απαράδεκτα: πολύ μαλακά, ανάβαν και αφηναν γόμα μετά το πρώτο - δευτερο σπινιάρισμα. Δεν φρενάρε καλά ήδη μετά τα πρώτα χιλιάδες χιλίομετρα (χωρίς καν να είναι παλιά παρτίδα ελαστικών).. Τα άλλαξα με κάτι ανώνυμα Νankang NS-1 (αντιγραφή των Pirelli P7000) και είμαι πάρα πολυ ευχαριστημένος (μετά από 35.000 χλμ μέσα στην πόλη)..ειδικά στο στεγνό η πρόσσφυση είναι πολύ καλή. Προφανώς τα ns-1 είναι σκληρά ελαστιχά αλλά δεν έχουν πρόβλημα να ζεσταθούν....

                        Βέβαια κατί ταιβανέζικα nankang δεν συγκρίνονται με λάστιχα κατηγορίας energy διότι τα energy έχουν πιο λίγα λινά και δεν είναι Sport ελαστικά..Ο δείκτης ταχύτητας και των 2 προαναφερόμενων είναι Η..Τελικά είναι και θέμα τύχης.. υπάρχουν και ανώνυμα καλά....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr