-
Πριν λίγο άκουσα στις ειδήσεις εδώ στην Κύπρο ότι η κυβέρνηση προτίθεται να καταθέσει νομοσχέδιο στις επόμενες 2 βδομάδες (με δηλώσεις του ίδιου του υπουργού Δημόσιας Τάξης ) για κατασκευή πιστών (πληθυντικός ) ταχύτητας στην Κύπρο ( με πρωτοβουλία του δημοσίου προφανώς ) με διεθνείς προδιαγραφές (δεν ξέρω ακριβώς πώς το εννοούν αυτό ) με στόχο τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Σημειωτέον ότι οι δρόμοι στην Κύπρο είναι σκάλες ανώτεροι από ότι στην Ελλάδα (συμπεριλαμβανομένου και του οδοστρώματος ) αλλά οι οδηγοί υστερούν τραγικά κατά τη γνώμη μου όπως έχω διαπιστώσει μετά από ένα μήνα συνεχούς παρουσίας εδώ. Εφόσον γίνει αυτό που αναφέρω πιο πάνω, νομίζω τα σχόλια (θετικά εννοείται ) είναι περιττά. Νομίζω καλό παράδειγμα για την Ελληνική κυβέρνηση, αν και δε νομίζω να το ακολουθήσει...
-
Πριν λίγο άκουσα στις ειδήσεις εδώ στην Κύπρο ότι η κυβέρνηση προτίθεται να καταθέσει νομοσχέδιο στις επόμενες 2 βδομάδες (με δηλώσεις του ίδιου του υπουργού Δημόσιας Τάξης ) για κατασκευή πιστών (πληθυντικός ) ταχύτητας στην Κύπρο ( με πρωτοβουλία του δημοσίου προφανώς ) με διεθνείς προδιαγραφές (δεν ξέρω ακριβώς πώς το εννοούν αυτό ) με στόχο τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Σημειωτέον ότι οι δρόμοι στην Κύπρο είναι σκάλες ανώτεροι από ότι στην Ελλάδα (συμπεριλαμβανομένου και του οδοστρώματος ) αλλά οι οδηγοί υστερούν τραγικά κατά τη γνώμη μου όπως έχω διαπιστώσει μετά από ένα μήνα συνεχούς παρουσίας εδώ. Εφόσον γίνει αυτό που αναφέρω πιο πάνω, νομίζω τα σχόλια (θετικά εννοείται ) είναι περιττά. Νομίζω καλό παράδειγμα για την Ελληνική κυβέρνηση, αν και δε νομίζω να το ακολουθήσει...
-
Πριν λίγο άκουσα στις ειδήσεις εδώ στην Κύπρο ότι η κυβέρνηση προτίθεται να καταθέσει νομοσχέδιο στις επόμενες 2 βδομάδες (με δηλώσεις του ίδιου του υπουργού Δημόσιας Τάξης ) για κατασκευή πιστών (πληθυντικός ) ταχύτητας στην Κύπρο ( με πρωτοβουλία του δημοσίου προφανώς ) με διεθνείς προδιαγραφές (δεν ξέρω ακριβώς πώς το εννοούν αυτό ) με στόχο τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Σημειωτέον ότι οι δρόμοι στην Κύπρο είναι σκάλες ανώτεροι από ότι στην Ελλάδα (συμπεριλαμβανομένου και του οδοστρώματος ) αλλά οι οδηγοί υστερούν τραγικά κατά τη γνώμη μου όπως έχω διαπιστώσει μετά από ένα μήνα συνεχούς παρουσίας εδώ. Εφόσον γίνει αυτό που αναφέρω πιο πάνω, νομίζω τα σχόλια (θετικά εννοείται ) είναι περιττά. Νομίζω καλό παράδειγμα για την Ελληνική κυβέρνηση, αν και δε νομίζω να το ακολουθήσει...
-
Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
Πριν λίγο άκουσα στις ειδήσεις εδώ στην Κύπρο ότι η κυβέρνηση προτίθεται να καταθέσει νομοσχέδιο στις επόμενες 2 βδομάδες (με δηλώσεις του ίδιου του υπουργού Δημόσιας Τάξης ) για κατασκευή πιστών (πληθυντικός ) ταχύτητας στην Κύπρο ( με πρωτοβουλία του δημοσίου προφανώς ) με διεθνείς προδιαγραφές (δεν ξέρω ακριβώς πώς το εννοούν αυτό ) με στόχο τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Σημειωτέον ότι οι δρόμοι στην Κύπρο είναι σκάλες ανώτεροι από ότι στην Ελλάδα (συμπεριλαμβανομένου και του οδοστρώματος ) αλλά οι οδηγοί υστερούν τραγικά κατά τη γνώμη μου όπως έχω διαπιστώσει μετά από ένα μήνα συνεχούς παρουσίας εδώ. Εφόσον γίνει αυτό που αναφέρω πιο πάνω, νομίζω τα σχόλια (θετικά εννοείται ) είναι περιττά. Νομίζω καλό παράδειγμα για την Ελληνική κυβέρνηση, αν και δε νομίζω να το ακολουθήσει...Ναι αλλά ήρθατε Δεύτεροι
Ο Πανμέγιστος ήδη έκανε κουβέντα εδώ και 1-2μήνες. Εσείς μας αντιγράψατε
Βέβαια, φαίνεστε γρηγορότεροι. Άκου σε 2 βδομάδες νομοσχέδιο
Γιατί χαλάτε την πιάτσα; -
Οι Κυπριοι εχουν λεφτα,σχετικά ευελικτη νομοθεσία,και ανοιχτη γραμμη με τους τουριστικους πρακτορες.Εμεις δεν εχουμε τιποτε απο αυτα.
-
ναι αλλα έχουμε περισσότερες εξαγγελίες
-
Καμια εξαγγελία δεν έχουμε,ειναι ολα αποκυήματα φαντασίας.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Οι Κυπριοι εχουν λεφτα,σχετικά ευελικτη νομοθεσία,και ανοιχτη γραμμη με τους τουριστικους πρακτορες.Εμεις δεν εχουμε τιποτε απο αυτα.Θα διαφωνήσω για την νομοθεσία τους. Προσωπικά τους βρίσκω χείροτερους από εμάς. Έχουνε ακόμα πιο άθλια φορολογία που όχι απλά τιμώρει τα κυβικά αλλά αν γίνεται μαστιγώνει και τον ιδιοκτήτη που 'τολμάει' να πάρει κυβικά.
Αυτό που έχουνε σίγουρα είναι φοβερούς (αλλά μικρούς) δρόμους από στρώσιμο, φοβερή-τέλεια σήμανση αλλά πιστεύω ότι ειναι υπερβολική (πινακίδες του στύλ κατεβάστε ταχύτητα - μείωστε ταχύτητα πριν απο στροφή). **Και 24 ώρες το 24ώρο φύλαξη του αυτοκινητόδομου με φορητό radar σε άλλο σημείο κάθε φορά. **
Τέλος δεν γνωρίζω για την εκπαίδευση τους αλλά εγώ διέκρινα 'σεβασμο' σε πεζούς (500 λίρες το πρόστιμο για διάβαση πεζών. πανω απο 700 ευρώ), προσοχή όταν βρέχει να μην κάνουμε χάλια κάποιον, σεβασμό σε οχήματα με πινακίδες ενοικιάσεων. -
Γιατι ρε παιδια θελετε και αλλες πιστες???
Μια χαρα ειναι τα Μεγαρα κ οι Σερρες.
Θελετε να μας βαλουν κ αλλους φορους μετα???
Εγω θα προτεινα να καταστραφει η μια απο τις 2 για λογους οικονομιας.
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Έχουνε ακόμα πιο άθλια φορολογία που όχι απλά τιμώρει τα κυβικά αλλά αν γίνεται μαστιγώνει και τον ιδιοκτήτη που 'τολμάει' να πάρει κυβικά.Σωστά. Παλαιά έβλεπες αυτοκίνητα που στην Ελλάδα ήταν όνειρο (Range Rover, κτλ). Τώρα, φτώχεια.
...τέλεια σήμανση αλλά πιστεύω ότι ειναι υπερβολική (πινακίδες του στύλ κατεβάστε ταχύτητα - μείωστε ταχύτητα πριν απο στροφή).
Ακολουθούν το αγγλικό σύστημα. Που βεβαίως αποτελεί καλό παράδειγμα. Στην Αγγλία, η αγαπημένη μου πινακίδα ήταν η 'You had been warned' , προφανώς για αυτούς που δεν ελλάτωσαν την ταχύτητά τους στις τρελλές κατηφόρες του Lake District!
...kαι 24 ώρες το 24ώρο φύλαξη του αυτοκινητόδομου με φορητό radar σε άλλο σημείο κάθε φορά.
Τέλος δεν γνωρίζω για την εκπαίδευση τους αλλά εγώ διέκρινα 'σεβασμο' σε πεζούς (500 λίρες το πρόστιμο για διάβαση πεζών. πανω απο 700 ευρώ), προσοχή όταν βρέχει να μην κάνουμε χάλια κάποιον, σεβασμό σε οχήματα με πινακίδες ενοικιάσεων.Υποφέρουν απο μεγάλο αριθμό ατυχημάτων, γι¨αυτό και η αστυνόμευση. Καλά κάνουν. Να διευκρινήσω (πριν με φάνε οι 'φλωρο-φαγοι' ) οτι δεν έχουν την ηλίθια συνήθεια να κοτσάρουν πινακίδες '50' σε Εθνική. Οπότε πηγαίνεις άνετα με 130χαω συνέχεια.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Έχουνε ακόμα πιο άθλια φορολογία που όχι απλά τιμώρει τα κυβικά αλλά αν γίνεται μαστιγώνει και τον ιδιοκτήτη που 'τολμάει' να πάρει κυβικά.
Σωστά. Παλαιά έβλεπες αυτοκίνητα που στην Ελλάδα ήταν όνειρο (Range Rover, κτλ). Τώρα, φτώχεια.
...τέλεια σήμανση αλλά πιστεύω ότι ειναι υπερβολική (πινακίδες του στύλ κατεβάστε ταχύτητα - μείωστε ταχύτητα πριν απο στροφή).
Ακολουθούν το αγγλικό σύστημα. Που βεβαίως αποτελεί καλό παράδειγμα. Στην Αγγλία, η αγαπημένη μου πινακίδα ήταν η 'You had been warned' , προφανώς για αυτούς που δεν ελλάτωσαν την ταχύτητά τους στις τρελλές κατηφόρες του Lake District!
...kαι 24 ώρες το 24ώρο φύλαξη του αυτοκινητόδομου με φορητό radar σε άλλο σημείο κάθε φορά.
Τέλος δεν γνωρίζω για την εκπαίδευση τους αλλά εγώ διέκρινα 'σεβασμο' σε πεζούς (500 λίρες το πρόστιμο για διάβαση πεζών. πανω απο 700 ευρώ), προσοχή όταν βρέχει να μην κάνουμε χάλια κάποιον, σεβασμό σε οχήματα με πινακίδες ενοικιάσεων.Υποφέρουν απο μεγάλο αριθμό ατυχημάτων, γι¨αυτό και η αστυνόμευση. Καλά κάνουν. Να διευκρινήσω (πριν με φάνε οι 'φλωρο-φαγοι' ) οτι δεν έχουν την ηλίθια συνήθεια να κοτσάρουν πινακίδες '50' σε Εθνική. Οπότε πηγαίνεις άνετα με 130χαω συνέχεια.
Μαχimum 120
Minimum 65Kai to radar σημαδεύει πάντα την γρήγορη λωρίδα. Την δεξία αν θυμάμαι καλά για τους αριστεροτίμονους.
Και θα το ξαναπώ όμως γιατί με εντυπωσίασε ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.
Φυσικά ελληνικό καφριλίκι άπειρο και εκεί. το 1999 κόντεψα να σκοτώθω όταν έπεσαν απο προπορεύομενο όχημα τελάρα με πατάτες !!!!!
Α ξέχασα !! Δεν πατάνε ποτέ άσκοπα την κόρνα και όσοι έχουνε μπάρμπα (όλοι δηλαδή) παρκάρουνε όπου να ναι -
Γενικώς στην Κύπρο από δρόμους πάμε καλά (η Κύπρος διαθέτει τα περισσότερα χιλιόμετρα κλειστού αυτοκινητόδομου ανά κάτοικο σε όλη την Ευρώπη) με καλή σήμανση και μπαριέρες σε όλα τα επικίνδυνα σημεία.
Από εκεί και πέρα όμως, πράγματι βλέπεις πολύ καφρίλα στους δρόμους. Από μαμάδες οι οποίες έχουν τα παιδάκια τους όρθια να ακουμπούν στα ταμπλώ (μάλιστα μια φορά είδα κάποια η οποία είχε το παιδάκι να κοιμάται πάνω στην πίσω εταζέρα ενώ πήγαινε με 130 στον αυτοκινητόδρομο!!!), οδηγούς οι οποίοι πετάνε τα άχρηστα τους από το παράθυρο, 'οδηγάρες' οι οποίοι πάνε με 100 μέσα στην πόλη για να κάνουν σόου και πολλά άλλα.
Στο θέμα της ζώνης νομίζω είμαστε σε καλό επίπεδο, αν και στα τελευταία θανατηφόρα οι πλείστοι δεν φόραγαν. Επίσης οι περισσότερες γυναίκες (νεαρές κυρίως) οδηγούν και μιλούν στο κινητό (δεν νομίζω να είναι όλες τόσο πολυάσχολες που μόλις μπουν στο αμάξι να πρέπει να μιλήσουν στο κινητό).
Γενικώς, μας λείπει σε μεγάλο βαθμό, η οδηγική παιδεία. -
TheoRallye, μια ερώτηση: με δεδομένο πως στην Κύπρο όταν λέτε 'αγώνες ταχύτητας' εννοείτε 'dragster' (ή κάνω λάθος), μήπως οι 2 'πίστες' που αναφέρονται είναι στην πραγματικότητα 'drag strips' ?
(θυμάμαι και το πρόσφατο δυστύχημα κατά τη διάρκεια κόντρας και ίσως η απόφαση της κυβέρνησης σχετίζεται με αυτό)
Πάντως, οι αυτοκινητόδροι στην Κύπρο είναι ΑΨΟΓΟΙ. Και έχετε και ωραία roundabouts (έλεος στην Ελλάδα με τα roundabouts με προτεραιότητα του εισερχόμενου )
-
nass, για να σου πω την αλήθεια δεν το σκέφτηκα αυτό που λες και έχει κάποια βάση. Ελπίζω να μην είναι drag strips που θα φτιάξουν, αν και όσο το σκέφτομαι προς τα εκεί πάει ο νους μου
Αυτό στο οποίο είδα μεγάλη διαφορά στην Κύπρο είναι ότι πολύ μεγάλο ποσοστό των οδηγών δεν σκέφτεται τον άλλο οδηγό και δεν έχει τις αισθήσεις του σε ετοιμότητα στο δρόμο. Από το πολύ κλασικό 'βγαίνω για να προσπεράσω με 110 και αφού είμαι πάνω από το όριο δεν κοιτάω ούτε ανάβω φλας (μα ποιος μπορεί να έρχεται από πίσω με περισσότερα; ) μέχρι γενικά τη μη χρήση φλας, το να βγαίνουν από στενό χωρίς όχι να σταματήσουν αλλά ούτε καν να κοιτάξουν και άλλα αυτού του τύπου.
Πραγματικά νιώθω ότι χρειάζομαι κάποια προσπάθεια για να προσαρμοστώ. -
Ο χρήστης pafos13 έγραψε:
Από μαμάδες οι οποίες έχουν τα παιδάκια τους όρθια να ακουμπούν στα ταμπλώ ....Επίσης οι περισσότερες γυναίκες (νεαρές κυρίως) οδηγούν και μιλούν στο κινητό...Σε αυτά τα δύο έχεις απόλυτο δίκαιο - ιδίως για το τηλέφωνο...νομίζω οτι σύντομα οι νεαρές θα ζητάνε εμφύτευση GMS στον εγκέφαλο...
Πίστες στην Κύπρο με πρωτοβουλία της κυβέρνησης