Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI A4 1.6
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. AUDI A4 1.6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 1 / 13
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    30
    248
    1258
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilis-fotopoylos last edited by

      ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΠΛΗΡΕΣ)ΚΑΙ ΤΥΧΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • V
        vasilis-fotopoylos last edited by

        ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΠΛΗΡΕΣ)ΚΑΙ ΤΥΧΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilis-fotopoylos last edited by

          ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΠΛΗΡΕΣ)ΚΑΙ ΤΥΧΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            speculator last edited by

            8βαλβιδος κινητηρας, 102 αλογακια, μοτερ πολυ αξιοπιστο καθως εχει χρησιμοποιηθει στα περισσοτερα μοντελα του Group VW τη τελευταια δεκαετια.

            Για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι μαλλον μικρος και ανεπαρκης αν το θες για οικογενειακες μετακινησεις.

            Αν κανεις τη προβλεπομενη συντηρηση δεν θα εχεις κανενα προβλημα.

            Σχετικα με το Α4 ειναι ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα της κατηγοριας, πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, στησιμο και πανω απο ολα ασφαλεια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jd last edited by

              Ο χρήστης speculator έγραψε:

              Σχετικα με το Α4 ειναι ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα της κατηγοριας......

              Και από τα πιο ακριβά για αυτά που προσφέρει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lkar last edited by

                Ο χρήστης speculator έγραψε:
                8βαλβιδος κινητηρας, 102 αλογακια, μοτερ πολυ αξιοπιστο καθως εχει χρησιμοποιηθει στα περισσοτερα μοντελα του Group VW τη τελευταια δεκαετια.

                Για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι μαλλον μικρος και ανεπαρκης αν το θες για οικογενειακες μετακινησεις.

                Αν κανεις τη προβλεπομενη συντηρηση δεν θα εχεις κανενα προβλημα.

                Σχετικα με το Α4 ειναι ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα της κατηγοριας, πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, στησιμο και πανω απο ολα ασφαλεια.

                Ειδικά ενεργητική

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  prometheas last edited by

                  Ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο ΜΟΝΟ εαν μπορείς να το παρεις σε 1800 η 2000 κυβικά. Η έκδοση των 1600 με τον συγκεκριμενο κινητήρα ειναι τουλάχιστον απαράδεκτη (ενεργητική ασφάλεια -->> 0 ) και η τιμή ιδιαίτερα υψηλή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    leonp last edited by

                    Το εν λόγω αυτοκίνητο δεν μου αρέσει καθόλου (μάλλον το αντιπαθώ) αλλά δεν θεωρώ 'απαράδεκτη' την ενεργητική του ασφάλεια με τον 1600. Κινείται μια χαρά στους δρόμους μας, πιο αργό από το civic μου - αυτό δεν το κάνει 'επικίνδυνο'.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dont_panic last edited by

                      Το συγκεκριμενο αυτοκηνιτο μπορει να μην βαζει φοτια στο δρομο...αλλα στριβει αρκετα καλα...αμα δεν φοβασαι τις κλησεις που περνει λογο της γελειας μαμα-αναρτησης καθως επισης ειναι αρκετα βολικο για μικρα ταξιδια...ειναι οικονομικο (σε βενζινη)...και με κλμ (μεχρι 120-150) ειναι οτι πρεπει να ταξιδευεις...σε παραπανο κλμ ειναι βαρκα γιαλο...και αυτο ειναι πολυ επικινδυνο...Τα φρενα του ειναι αψογα και εχει και πολυ καλη μονοση...δεν ακους σχεδον τπτ μεσα. Επισης για καποιον που εχει γκαραζ οπου παει εντος αττικης ειναι οτι πρεπει...(και με 195/65/15 που φοραει λαστιχα...ειναι οτι πρεπει για τους λακουβοδρομους της αθηνας..αλλα και της επαρχιας)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        prometheas last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                        Το εν λόγω αυτοκίνητο δεν μου αρέσει καθόλου (μάλλον το αντιπαθώ) αλλά δεν θεωρώ 'απαράδεκτη' την ενεργητική του ασφάλεια με τον 1600. Κινείται μια χαρά στους δρόμους μας, πιο αργό από το civic μου - αυτό δεν το κάνει 'επικίνδυνο'.

                        Εξαρταται πως το εννοεις. Για μενα ενα οικογενειακο αυτοκινητο (οπως ειναι το Α4) θα πρέπει να μου καλυπτει τις αναγκες τις οικογενειας για ασφαλεις και σχετικά σβέλτες μετακινήσεις οχι μονο μεσα στην πολη αλλα και σε ενα ταξιδι.

                        Οπερ σημαινει οτι οταν θελω να κανω μια προσπέραση στην ΕΟ και εχω μεσα 4 ατομα και αποσκευές (και ενδεχομενως τον κλιματισμο ανοιχτο εαν εχει πολλή ζέστη) να μην κανω το σταυρό μου (102 ιπποι ειναι αυτοι σε ενα αμαξωμα 1300+ κιλών )

                        Οσο για τα καλα φρενα, το στήσιμο την μονωση και την ποιοτητα κατασκευής, τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα πλεον τα προσφέρουν. Εκεινο που ευτυχώς δεν προσφέρουν (ακόμα) ειναι τα εξωφρενικά κοστη συντηρησης της VW-Audi

                        Φιλος που αγορασε το VW Golf 1.6 το ενιωσε προσφατα οταν κληθηκε να πληρώσει για το πρώτο (μικρο) Service, (λάδια + φιλτρο + ελεγχος) 200 Ευρώ Εαν δεν εβλεπα την αποδειξη με τα ματια μου δεν θα το πιστευα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vasilis-fotopoylos last edited by

                          Δεν ξέρω πώς ενοείται εσείς τις οικογενειακές μετακινήσεις και λέτε οτι πάει
                          βαρκα γιαλό πάνω απο 150kh,γιατι μετα τα 150 την ψάχνεις να τη βρείς και ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί η AUDI ειναι εταιρία στο TOP-5 των πωλήσεων

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dont_panic last edited by

                            Βασικα...τα 150 ευρο για σερβις δεν ειναι τπτ...
                            ξερεις τι ειναι να δινεις 140 ευρο για τακακια....μπροστα μονο ενοειται...ουτε ανθρακονιματινα να ηταν τα αναθεματισμενα...
                            Το αμαχι αυτο ειναι για συντηρητικόυς οδηγους που δεν την ψαχνουν και πολυ... ειναι οτι ηταν η 316 Ε36 ... ενα πολυτελες αυτοκηνιτο...ψηλοπροσιτο στην αγορα...(για το σερβις και τις εγγυησεις...ουδεν σχολιον...που να χρειαστειτε ανταλακτικα )
                            αγοραζεις γερμανια...και την πληρονεις...τουλαχιστον δεν χαλαει...κατι ειναι και αυτο...και εχει ασφαλεια...
                            Οσο για προσπερασεις...οχι με 150...αλλα ουτε με 110 αμα εχεις 3-4 ατομα μεσα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              droemmen last edited by

                              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
                              Δεν ξέρω πώς ενοείται εσείς τις οικογενειακές μετακινήσεις και λέτε οτι πάει
                              βαρκα γιαλό πάνω απο 150kh,γιατι μετα τα 150 την ψάχνεις να τη βρείς και ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί η AUDI ειναι εταιρία στο TOP-5 των πωλήσεων

                              Φίλε Βασίλη το ότι η Audi είναι στο Top 5 πωλήσεων δεν σημαίνει ότι το οφείλει μόνο στο Α4 (ειδικά το 1.6)

                              Τώρα το συγκεκριμένο ναι είναι ακριβό γ΄αυτά που προσφέρει, αλλά αν το θέλεις πραγματικά τίποτα δεν πρόκειται -και μάλλον δεν θα'πρεπε- να σου αλλάξει γνώμη. Ενεργητική ασφάλεια δεν έχει την καλύτερη -λόγω ιπποδύναμης κυρίως- αλλά εν μέρη -ψιλό-σώζεται από το κιβώτιο. Σε αγχώνει και ζορίζεται αρκετά να προσπεράσει στην εθνική ειδικά φορτωμένο με δύο άτομα + αποσκευές, αλλά έχει καλή ποιότητα κύλισης και καλό κλιματισμό.
                              Κόστος συντήρησης ακριβούτσικο (service κλπ), αλλά αρκετά οικονομικός κινητήρας, αν και αδύναμος οπότε πιέζεται αρκετά σε απαιτητικές διαδρομές με αρνητικά στην κατανάλωση...

                              Υγ. Αν ψάχνεις και άλλα θα βρεις αρκετές καλύτερες προτάσεις (με τα ίδια χρήματα) στα 1.8 ή 2 λίτρα, αλλά αν το έχεις αποφασίσει καλορίζικο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • V
                                vasilis-fotopoylos last edited by

                                ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΛΩΝΩ ΣΤΑ 102hp
                                ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ FIAT TEMPRA 1.4
                                ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΩΝΤΑΣ TEST DRIVE ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ. ΣΚOΠΕΥΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΥΤ/ΤΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΝΑ ΜΗ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ 17,000EYRO ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ Α4 ΡΩΤΗΣΑ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ(ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑ) ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ATOS PRIME ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ SERVISE 30.000kh (φιλτρα, μπουζι,λαδια)ΜΟΝΟ........ 185 EYRO ΔΥΣΤΥΧΩΣ
                                ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΑΣ ΓΔΥΝΟΥΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ(ΠΑΤΡΑ)ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sotiropul last edited by

                                  Ο χρήστης prometheas έγραψε:
                                  Οσο για τα καλα φρενα, το στήσιμο την μονωση και την ποιοτητα κατασκευής, τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα πλεον τα προσφέρουν.

                                  Νομίζω ότι θα βρεις πολλούς να διαφωνούν σε αυτό!
                                  (κι εγώ σ'αυτούς...)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    apav last edited by

                                    Ο χρήστης sotiropul έγραψε:

                                    Οσο για τα καλα φρενα, το στήσιμο την μονωση και την ποιοτητα κατασκευής, τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα πλεον τα προσφέρουν.

                                    Νομίζω ότι θα βρεις πολλούς να διαφωνούν σε αυτό!
                                    (κι εγώ σ'αυτούς...)

                                    Τι αυτοκίνητο έχεις;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      giatros last edited by

                                      Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
                                      ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΛΩΝΩ ΣΤΑ 102hp
                                      ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ FIAT TEMPRA 1.4
                                      ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΩΝΤΑΣ TEST DRIVE ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ. ΣΚOΠΕΥΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΥΤ/ΤΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΝΑ ΜΗ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ 17,000EYRO ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ Α4 ΡΩΤΗΣΑ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ(ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑ) ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ATOS PRIME ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ SERVISE 30.000kh (φιλτρα, μπουζι,λαδια)ΜΟΝΟ........ 185 EYRO ΔΥΣΤΥΧΩΣ
                                      ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΑΣ ΓΔΥΝΟΥΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ(ΠΑΤΡΑ)ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ.

                                      να μην το σκεφτεσαι για τα 102.το αυτ-το οδηγικα ειναι πολυ καλο,ακομη και απο το s40 1.8(εκανα test drive και τα δυο)το οποιο ειναι πολυ ασαφες σαν βαρκα στα 15ο και πανω,πραγμα που δεν ισχυει στο Α4
                                      οταν αναφερονται καποιοι στο Α4 το θελουν φουλ φορτωμενο(4 ατομα) φουλ αποσκευες και κλιματισμο στο φουλ.σιγα ρε παιδια.δεν θελω θα ηθελα τον 1.8 αλλα τα φραγκα ξεφευγουν.
                                      οσο για τα σερβις,στα 15000 πρωτο τεστ,αλλαγη λαδιων 116 ευρω και στα 30000 χλμ 235000.τιμες λιγο πιο ακριβες απο τον μεσο ορο.
                                      εγω παντως ημουν ευχαριστημενος απο το πρωην Α4 και πλεον περιμενω την αλλη εβδομαδα το νεο μου Α4

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ναι το καλύτερο είναι το Α4, δεν παίζεται σε συμπεριφορά, επιδόσεις, χώρους και από τα πιο προσιτά βέβαια.

                                        Τι; δεν είναι πρωταπριλιά σήμερα;

                                        τι άλλο θα διαβάσουμε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          giatros last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                          Ναι το καλύτερο είναι το Α4, δεν παίζεται σε συμπεριφορά, επιδόσεις, χώρους και από τα πιο προσιτά βέβαια.

                                          Τι; δεν είναι πρωταπριλιά σήμερα;

                                          τι άλλο θα διαβάσουμε...

                                          δεν ειπαμε το καλυτερο αλλα πολυ καλο.μηπως εχεις καποιο αποθημενο με τα audi φιλε μου?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            prometheas last edited by

                                            Ο χρήστης sotiropul έγραψε:

                                            Οσο για τα καλα φρενα, το στήσιμο την μονωση και την ποιοτητα κατασκευής, τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα πλεον τα προσφέρουν.

                                            Νομίζω ότι θα βρεις πολλούς να διαφωνούν σε αυτό!
                                            (κι εγώ σ'αυτούς...)

                                            Kαι πολλους να συμφωνούν. Προφανώς αναφέρομαι σε αυτοκινητα στην ιδια περιπου κατηγορια με το Α4.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 1 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr