-
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΠΛΗΡΕΣ)ΚΑΙ ΤΥΧΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
-
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΠΛΗΡΕΣ)ΚΑΙ ΤΥΧΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
-
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΠΛΗΡΕΣ)ΚΑΙ ΤΥΧΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
-
8βαλβιδος κινητηρας, 102 αλογακια, μοτερ πολυ αξιοπιστο καθως εχει χρησιμοποιηθει στα περισσοτερα μοντελα του Group VW τη τελευταια δεκαετια.
Για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι μαλλον μικρος και ανεπαρκης αν το θες για οικογενειακες μετακινησεις.
Αν κανεις τη προβλεπομενη συντηρηση δεν θα εχεις κανενα προβλημα.
Σχετικα με το Α4 ειναι ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα της κατηγοριας, πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, στησιμο και πανω απο ολα ασφαλεια.
-
Ο χρήστης speculator έγραψε:
Σχετικα με το Α4 ειναι ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα της κατηγοριας......
Και από τα πιο ακριβά για αυτά που προσφέρει.
-
Ο χρήστης speculator έγραψε:
8βαλβιδος κινητηρας, 102 αλογακια, μοτερ πολυ αξιοπιστο καθως εχει χρησιμοποιηθει στα περισσοτερα μοντελα του Group VW τη τελευταια δεκαετια.Για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι μαλλον μικρος και ανεπαρκης αν το θες για οικογενειακες μετακινησεις.
Αν κανεις τη προβλεπομενη συντηρηση δεν θα εχεις κανενα προβλημα.
Σχετικα με το Α4 ειναι ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα της κατηγοριας, πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, στησιμο και πανω απο ολα ασφαλεια.
Ειδικά ενεργητική
-
Ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο ΜΟΝΟ εαν μπορείς να το παρεις σε 1800 η 2000 κυβικά. Η έκδοση των 1600 με τον συγκεκριμενο κινητήρα ειναι τουλάχιστον απαράδεκτη (ενεργητική ασφάλεια -->> 0 ) και η τιμή ιδιαίτερα υψηλή.
-
Το εν λόγω αυτοκίνητο δεν μου αρέσει καθόλου (μάλλον το αντιπαθώ) αλλά δεν θεωρώ 'απαράδεκτη' την ενεργητική του ασφάλεια με τον 1600. Κινείται μια χαρά στους δρόμους μας, πιο αργό από το civic μου - αυτό δεν το κάνει 'επικίνδυνο'.
-
Το συγκεκριμενο αυτοκηνιτο μπορει να μην βαζει φοτια στο δρομο...αλλα στριβει αρκετα καλα...αμα δεν φοβασαι τις κλησεις που περνει λογο της γελειας μαμα-αναρτησης καθως επισης ειναι αρκετα βολικο για μικρα ταξιδια...ειναι οικονομικο (σε βενζινη)...και με κλμ (μεχρι 120-150) ειναι οτι πρεπει να ταξιδευεις...σε παραπανο κλμ ειναι βαρκα γιαλο...και αυτο ειναι πολυ επικινδυνο...Τα φρενα του ειναι αψογα και εχει και πολυ καλη μονοση...δεν ακους σχεδον τπτ μεσα. Επισης για καποιον που εχει γκαραζ οπου παει εντος αττικης ειναι οτι πρεπει...(και με 195/65/15 που φοραει λαστιχα...ειναι οτι πρεπει για τους λακουβοδρομους της αθηνας..αλλα και της επαρχιας)
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το εν λόγω αυτοκίνητο δεν μου αρέσει καθόλου (μάλλον το αντιπαθώ) αλλά δεν θεωρώ 'απαράδεκτη' την ενεργητική του ασφάλεια με τον 1600. Κινείται μια χαρά στους δρόμους μας, πιο αργό από το civic μου - αυτό δεν το κάνει 'επικίνδυνο'.Εξαρταται πως το εννοεις. Για μενα ενα οικογενειακο αυτοκινητο (οπως ειναι το Α4) θα πρέπει να μου καλυπτει τις αναγκες τις οικογενειας για ασφαλεις και σχετικά σβέλτες μετακινήσεις οχι μονο μεσα στην πολη αλλα και σε ενα ταξιδι.
Οπερ σημαινει οτι οταν θελω να κανω μια προσπέραση στην ΕΟ και εχω μεσα 4 ατομα και αποσκευές (και ενδεχομενως τον κλιματισμο ανοιχτο εαν εχει πολλή ζέστη) να μην κανω το σταυρό μου (102 ιπποι ειναι αυτοι σε ενα αμαξωμα 1300+ κιλών )
Οσο για τα καλα φρενα, το στήσιμο την μονωση και την ποιοτητα κατασκευής, τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα πλεον τα προσφέρουν. Εκεινο που ευτυχώς δεν προσφέρουν (ακόμα) ειναι τα εξωφρενικά κοστη συντηρησης της VW-Audi
Φιλος που αγορασε το VW Golf 1.6 το ενιωσε προσφατα οταν κληθηκε να πληρώσει για το πρώτο (μικρο) Service, (λάδια + φιλτρο + ελεγχος) 200 Ευρώ Εαν δεν εβλεπα την αποδειξη με τα ματια μου δεν θα το πιστευα
-
Δεν ξέρω πώς ενοείται εσείς τις οικογενειακές μετακινήσεις και λέτε οτι πάει
βαρκα γιαλό πάνω απο 150kh,γιατι μετα τα 150 την ψάχνεις να τη βρείς και ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί η AUDI ειναι εταιρία στο TOP-5 των πωλήσεων -
Βασικα...τα 150 ευρο για σερβις δεν ειναι τπτ...
ξερεις τι ειναι να δινεις 140 ευρο για τακακια....μπροστα μονο ενοειται...ουτε ανθρακονιματινα να ηταν τα αναθεματισμενα...
Το αμαχι αυτο ειναι για συντηρητικόυς οδηγους που δεν την ψαχνουν και πολυ... ειναι οτι ηταν η 316 Ε36 ... ενα πολυτελες αυτοκηνιτο...ψηλοπροσιτο στην αγορα...(για το σερβις και τις εγγυησεις...ουδεν σχολιον...που να χρειαστειτε ανταλακτικα )
αγοραζεις γερμανια...και την πληρονεις...τουλαχιστον δεν χαλαει...κατι ειναι και αυτο...και εχει ασφαλεια...
Οσο για προσπερασεις...οχι με 150...αλλα ουτε με 110 αμα εχεις 3-4 ατομα μεσα... -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Δεν ξέρω πώς ενοείται εσείς τις οικογενειακές μετακινήσεις και λέτε οτι πάει
βαρκα γιαλό πάνω απο 150kh,γιατι μετα τα 150 την ψάχνεις να τη βρείς και ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί η AUDI ειναι εταιρία στο TOP-5 των πωλήσεωνΦίλε Βασίλη το ότι η Audi είναι στο Top 5 πωλήσεων δεν σημαίνει ότι το οφείλει μόνο στο Α4 (ειδικά το 1.6)
Τώρα το συγκεκριμένο ναι είναι ακριβό γ΄αυτά που προσφέρει, αλλά αν το θέλεις πραγματικά τίποτα δεν πρόκειται -και μάλλον δεν θα'πρεπε- να σου αλλάξει γνώμη. Ενεργητική ασφάλεια δεν έχει την καλύτερη -λόγω ιπποδύναμης κυρίως- αλλά εν μέρη -ψιλό-σώζεται από το κιβώτιο. Σε αγχώνει και ζορίζεται αρκετά να προσπεράσει στην εθνική ειδικά φορτωμένο με δύο άτομα + αποσκευές, αλλά έχει καλή ποιότητα κύλισης και καλό κλιματισμό.
Κόστος συντήρησης ακριβούτσικο (service κλπ), αλλά αρκετά οικονομικός κινητήρας, αν και αδύναμος οπότε πιέζεται αρκετά σε απαιτητικές διαδρομές με αρνητικά στην κατανάλωση...Υγ. Αν ψάχνεις και άλλα θα βρεις αρκετές καλύτερες προτάσεις (με τα ίδια χρήματα) στα 1.8 ή 2 λίτρα, αλλά αν το έχεις αποφασίσει καλορίζικο.
-
ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΛΩΝΩ ΣΤΑ 102hp
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ FIAT TEMPRA 1.4
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΩΝΤΑΣ TEST DRIVE ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ. ΣΚOΠΕΥΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΥΤ/ΤΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΝΑ ΜΗ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ 17,000EYRO ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ Α4 ΡΩΤΗΣΑ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ(ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑ) ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ATOS PRIME ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ SERVISE 30.000kh (φιλτρα, μπουζι,λαδια)ΜΟΝΟ........ 185 EYRO ΔΥΣΤΥΧΩΣ
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΑΣ ΓΔΥΝΟΥΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ(ΠΑΤΡΑ)ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ. -
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Οσο για τα καλα φρενα, το στήσιμο την μονωση και την ποιοτητα κατασκευής, τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα πλεον τα προσφέρουν.Νομίζω ότι θα βρεις πολλούς να διαφωνούν σε αυτό!
(κι εγώ σ'αυτούς...) -
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
Οσο για τα καλα φρενα, το στήσιμο την μονωση και την ποιοτητα κατασκευής, τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα πλεον τα προσφέρουν.
Νομίζω ότι θα βρεις πολλούς να διαφωνούν σε αυτό!
(κι εγώ σ'αυτούς...)Τι αυτοκίνητο έχεις;
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΛΩΝΩ ΣΤΑ 102hp
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ FIAT TEMPRA 1.4
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΩΝΤΑΣ TEST DRIVE ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ. ΣΚOΠΕΥΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΥΤ/ΤΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΝΑ ΜΗ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ 17,000EYRO ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ Α4 ΡΩΤΗΣΑ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ(ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑ) ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ATOS PRIME ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ SERVISE 30.000kh (φιλτρα, μπουζι,λαδια)ΜΟΝΟ........ 185 EYRO ΔΥΣΤΥΧΩΣ
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΑΣ ΓΔΥΝΟΥΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ(ΠΑΤΡΑ)ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ.να μην το σκεφτεσαι για τα 102.το αυτ-το οδηγικα ειναι πολυ καλο,ακομη και απο το s40 1.8(εκανα test drive και τα δυο)το οποιο ειναι πολυ ασαφες σαν βαρκα στα 15ο και πανω,πραγμα που δεν ισχυει στο Α4
οταν αναφερονται καποιοι στο Α4 το θελουν φουλ φορτωμενο(4 ατομα) φουλ αποσκευες και κλιματισμο στο φουλ.σιγα ρε παιδια.δεν θελω θα ηθελα τον 1.8 αλλα τα φραγκα ξεφευγουν.
οσο για τα σερβις,στα 15000 πρωτο τεστ,αλλαγη λαδιων 116 ευρω και στα 30000 χλμ 235000.τιμες λιγο πιο ακριβες απο τον μεσο ορο.
εγω παντως ημουν ευχαριστημενος απο το πρωην Α4 και πλεον περιμενω την αλλη εβδομαδα το νεο μου Α4 -
Ναι το καλύτερο είναι το Α4, δεν παίζεται σε συμπεριφορά, επιδόσεις, χώρους και από τα πιο προσιτά βέβαια.
Τι; δεν είναι πρωταπριλιά σήμερα;
τι άλλο θα διαβάσουμε...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ναι το καλύτερο είναι το Α4, δεν παίζεται σε συμπεριφορά, επιδόσεις, χώρους και από τα πιο προσιτά βέβαια.Τι; δεν είναι πρωταπριλιά σήμερα;
τι άλλο θα διαβάσουμε...
δεν ειπαμε το καλυτερο αλλα πολυ καλο.μηπως εχεις καποιο αποθημενο με τα audi φιλε μου?
-
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
Οσο για τα καλα φρενα, το στήσιμο την μονωση και την ποιοτητα κατασκευής, τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα πλεον τα προσφέρουν.
Νομίζω ότι θα βρεις πολλούς να διαφωνούν σε αυτό!
(κι εγώ σ'αυτούς...)Kαι πολλους να συμφωνούν. Προφανώς αναφέρομαι σε αυτοκινητα στην ιδια περιπου κατηγορια με το Α4.
AUDI A4 1.6