Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κίνδυνος θανάτου σε ατύχημα ανά τύπο και μάρκα αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κίνδυνος θανάτου σε ατύχημα ανά τύπο και μάρκα αυτοκινήτου
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    2
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      syele last edited by

      Θεωρώ ότι η αναφορά που εξέδωσε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Εθνικών Οδών των ΗΠΑ σχετικά με τον κίνδυνο πρόκλησης θανάτου σε ατύχημα ανάλογα με τον τύπο και τη μάρκα του αυτοκινήτου που οδηγείς, είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσα και γι' αυτό την παραθέτω.
      Τη σχετική αναφορά μπορείτε να τη βρείτε εδώ 'The Risk of Dying in One Vehicle Versus Another'.

      Αφορά αυτοκίνητα της Αμερικάνικης αγοράς (μπορεί κάποια να μην υπάρχουν στην Ευρώπη, αλλά οι τάσεις είναι ξεκάθαρες) παραγωγής από 1999 έως 2002 και οι μετρήσεις έγιναν την περίοδο από το 2000 έως το 2003.
      Τα βασικά συμπεράσματα είναι τα εξής:

      [list:2dc37ynk][:2dc37ynk]Πολύ χαμηλό κίνδυνο θανάτου παρουσιάζουν τα μεγάλα αυτοκίνητα και τα minivans.[/Ⓜ2dc37ynk]
      [:2dc37ynk]Το μεγαλύτερο κίνδυνο το διατρέχεις με μικρά αυτοκίνητα και με μικρά ή μεσαία SUVs.[/Ⓜ2dc37ynk]
      [:2dc37ynk]Σχεδόν πάντα, τα αυτοκίνητα παρουσιάζουν μικρότερο κίνδυνο θανάτων σε σχέση με τα pickups και τα SUVs.[/Ⓜ2dc37ynk]
      [:2dc37ynk]το μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτων παρουσιάζουν τα μικρά 2θυρα αυτοκίνητα (διπλάσιο ή και παραπάνω από τον μέσο όρο των αυτοκινήτων.[/Ⓜ2dc37ynk]
      [:2dc37ynk]Τα μεσαία σπορ αυτοκίνητα παρουσιάζουν μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτων απ' ότι τα μικρά (!) και τα μεγάλα σπορ αυτοκίνητα.[/Ⓜ2dc37ynk]
      [:2dc37ynk]Το μικρότερο κίνδυνο παρουσιάζουν τα αυτοκίνητα πολυτελείας. [/Ⓜ2dc37ynk]
      [:2dc37ynk]Τον αμέσως μικρότερο κίνδυνο παρουσιάζουν τα μεγάλα minivans και τα station wagons.[/Ⓜ2dc37ynk]
      [:2dc37ynk]Ανάμεσα σε ίδιο τύπο οχημάτων μεγάλο ρόλο παίζει η μάρκα του αυτοκινήτου.[/Ⓜ2dc37ynk]
      [:2dc37ynk]Οι περισσότεροι θάνατοι σε 4θεσια αυτοκίνητα και minivans εμφανίστηκαν όταν ενεπλάκησαν σε ατύχημα με άλλα αυτοκίνητα (multiple-vehicle crash).[/Ⓜ2dc37ynk]
      [:2dc37ynk]Οι περισσότεροι θάνατοι σε pickups και SUVs εμφανίστηκαν όταν δεν ενεπλάκησαν στο ατύχημα άλλα αυτοκίνητα (single-vehicle crash).[/Ⓜ2dc37ynk]
      [:2dc37ynk]Στα μεγάλα 4κίνητα SUVs ο κίνδυνος θανάτου σε ατυχήματα που δεν ενεπλάκησαν άλλα αυτοκίνητα (single-vehicle crash) ήταν 3πλάσιος (!) απ ότι όταν ενεπλάκησαν σε ατύχημα με άλλα αυτοκίνητα (multiple-vehicle crash).[/Ⓜ2dc37ynk]
      [:2dc37ynk]Τα μεγαλύτερα ποσοστά θανάτων σε τουμπαρίσματα εμφανίζουν τα pickups και τα SUVs (υπάρχουν λαμπρές εξαιρέσεις). Οι εξαιρέσεις είχαν ESC.[/Ⓜ2dc37ynk][/list:u:2dc37ynk]
      Δεν μπαίνω σε συγκρίσεις μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών (αν και υπάρχουν εμφανείς διαφορές από μάρκα σε μάρκα). Τις αφήνω στη δική σας κρίση.

      ΥΓ: τα death rates είναι ανά εκατομμύρια αυτοκινητοχρόνια (?!). Δεν ξέρω αν τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά αν η μέτρηση γινόταν ανά εκατομμύρια διανυθέντα χιλιόμετρα (μάλλον ανέφικτο)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        syele last edited by

        Θεωρώ ότι η αναφορά που εξέδωσε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Εθνικών Οδών των ΗΠΑ σχετικά με τον κίνδυνο πρόκλησης θανάτου σε ατύχημα ανάλογα με τον τύπο και τη μάρκα του αυτοκινήτου που οδηγείς, είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσα και γι' αυτό την παραθέτω.
        Τη σχετική αναφορά μπορείτε να τη βρείτε εδώ 'The Risk of Dying in One Vehicle Versus Another'.

        Αφορά αυτοκίνητα της Αμερικάνικης αγοράς (μπορεί κάποια να μην υπάρχουν στην Ευρώπη, αλλά οι τάσεις είναι ξεκάθαρες) παραγωγής από 1999 έως 2002 και οι μετρήσεις έγιναν την περίοδο από το 2000 έως το 2003.
        Τα βασικά συμπεράσματα είναι τα εξής:

        [list:2dc37ynk][:2dc37ynk]Πολύ χαμηλό κίνδυνο θανάτου παρουσιάζουν τα μεγάλα αυτοκίνητα και τα minivans.[/Ⓜ2dc37ynk]
        [:2dc37ynk]Το μεγαλύτερο κίνδυνο το διατρέχεις με μικρά αυτοκίνητα και με μικρά ή μεσαία SUVs.[/Ⓜ2dc37ynk]
        [:2dc37ynk]Σχεδόν πάντα, τα αυτοκίνητα παρουσιάζουν μικρότερο κίνδυνο θανάτων σε σχέση με τα pickups και τα SUVs.[/Ⓜ2dc37ynk]
        [:2dc37ynk]το μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτων παρουσιάζουν τα μικρά 2θυρα αυτοκίνητα (διπλάσιο ή και παραπάνω από τον μέσο όρο των αυτοκινήτων.[/Ⓜ2dc37ynk]
        [:2dc37ynk]Τα μεσαία σπορ αυτοκίνητα παρουσιάζουν μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτων απ' ότι τα μικρά (!) και τα μεγάλα σπορ αυτοκίνητα.[/Ⓜ2dc37ynk]
        [:2dc37ynk]Το μικρότερο κίνδυνο παρουσιάζουν τα αυτοκίνητα πολυτελείας. [/Ⓜ2dc37ynk]
        [:2dc37ynk]Τον αμέσως μικρότερο κίνδυνο παρουσιάζουν τα μεγάλα minivans και τα station wagons.[/Ⓜ2dc37ynk]
        [:2dc37ynk]Ανάμεσα σε ίδιο τύπο οχημάτων μεγάλο ρόλο παίζει η μάρκα του αυτοκινήτου.[/Ⓜ2dc37ynk]
        [:2dc37ynk]Οι περισσότεροι θάνατοι σε 4θεσια αυτοκίνητα και minivans εμφανίστηκαν όταν ενεπλάκησαν σε ατύχημα με άλλα αυτοκίνητα (multiple-vehicle crash).[/Ⓜ2dc37ynk]
        [:2dc37ynk]Οι περισσότεροι θάνατοι σε pickups και SUVs εμφανίστηκαν όταν δεν ενεπλάκησαν στο ατύχημα άλλα αυτοκίνητα (single-vehicle crash).[/Ⓜ2dc37ynk]
        [:2dc37ynk]Στα μεγάλα 4κίνητα SUVs ο κίνδυνος θανάτου σε ατυχήματα που δεν ενεπλάκησαν άλλα αυτοκίνητα (single-vehicle crash) ήταν 3πλάσιος (!) απ ότι όταν ενεπλάκησαν σε ατύχημα με άλλα αυτοκίνητα (multiple-vehicle crash).[/Ⓜ2dc37ynk]
        [:2dc37ynk]Τα μεγαλύτερα ποσοστά θανάτων σε τουμπαρίσματα εμφανίζουν τα pickups και τα SUVs (υπάρχουν λαμπρές εξαιρέσεις). Οι εξαιρέσεις είχαν ESC.[/Ⓜ2dc37ynk][/list:u:2dc37ynk]
        Δεν μπαίνω σε συγκρίσεις μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών (αν και υπάρχουν εμφανείς διαφορές από μάρκα σε μάρκα). Τις αφήνω στη δική σας κρίση.

        ΥΓ: τα death rates είναι ανά εκατομμύρια αυτοκινητοχρόνια (?!). Δεν ξέρω αν τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά αν η μέτρηση γινόταν ανά εκατομμύρια διανυθέντα χιλιόμετρα (μάλλον ανέφικτο)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          syele last edited by

          Θεωρώ ότι η αναφορά που εξέδωσε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Εθνικών Οδών των ΗΠΑ σχετικά με τον κίνδυνο πρόκλησης θανάτου σε ατύχημα ανάλογα με τον τύπο και τη μάρκα του αυτοκινήτου που οδηγείς, είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσα και γι' αυτό την παραθέτω.
          Τη σχετική αναφορά μπορείτε να τη βρείτε εδώ 'The Risk of Dying in One Vehicle Versus Another'.

          Αφορά αυτοκίνητα της Αμερικάνικης αγοράς (μπορεί κάποια να μην υπάρχουν στην Ευρώπη, αλλά οι τάσεις είναι ξεκάθαρες) παραγωγής από 1999 έως 2002 και οι μετρήσεις έγιναν την περίοδο από το 2000 έως το 2003.
          Τα βασικά συμπεράσματα είναι τα εξής:

          [list:2dc37ynk][:2dc37ynk]Πολύ χαμηλό κίνδυνο θανάτου παρουσιάζουν τα μεγάλα αυτοκίνητα και τα minivans.[/Ⓜ2dc37ynk]
          [:2dc37ynk]Το μεγαλύτερο κίνδυνο το διατρέχεις με μικρά αυτοκίνητα και με μικρά ή μεσαία SUVs.[/Ⓜ2dc37ynk]
          [:2dc37ynk]Σχεδόν πάντα, τα αυτοκίνητα παρουσιάζουν μικρότερο κίνδυνο θανάτων σε σχέση με τα pickups και τα SUVs.[/Ⓜ2dc37ynk]
          [:2dc37ynk]το μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτων παρουσιάζουν τα μικρά 2θυρα αυτοκίνητα (διπλάσιο ή και παραπάνω από τον μέσο όρο των αυτοκινήτων.[/Ⓜ2dc37ynk]
          [:2dc37ynk]Τα μεσαία σπορ αυτοκίνητα παρουσιάζουν μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτων απ' ότι τα μικρά (!) και τα μεγάλα σπορ αυτοκίνητα.[/Ⓜ2dc37ynk]
          [:2dc37ynk]Το μικρότερο κίνδυνο παρουσιάζουν τα αυτοκίνητα πολυτελείας. [/Ⓜ2dc37ynk]
          [:2dc37ynk]Τον αμέσως μικρότερο κίνδυνο παρουσιάζουν τα μεγάλα minivans και τα station wagons.[/Ⓜ2dc37ynk]
          [:2dc37ynk]Ανάμεσα σε ίδιο τύπο οχημάτων μεγάλο ρόλο παίζει η μάρκα του αυτοκινήτου.[/Ⓜ2dc37ynk]
          [:2dc37ynk]Οι περισσότεροι θάνατοι σε 4θεσια αυτοκίνητα και minivans εμφανίστηκαν όταν ενεπλάκησαν σε ατύχημα με άλλα αυτοκίνητα (multiple-vehicle crash).[/Ⓜ2dc37ynk]
          [:2dc37ynk]Οι περισσότεροι θάνατοι σε pickups και SUVs εμφανίστηκαν όταν δεν ενεπλάκησαν στο ατύχημα άλλα αυτοκίνητα (single-vehicle crash).[/Ⓜ2dc37ynk]
          [:2dc37ynk]Στα μεγάλα 4κίνητα SUVs ο κίνδυνος θανάτου σε ατυχήματα που δεν ενεπλάκησαν άλλα αυτοκίνητα (single-vehicle crash) ήταν 3πλάσιος (!) απ ότι όταν ενεπλάκησαν σε ατύχημα με άλλα αυτοκίνητα (multiple-vehicle crash).[/Ⓜ2dc37ynk]
          [:2dc37ynk]Τα μεγαλύτερα ποσοστά θανάτων σε τουμπαρίσματα εμφανίζουν τα pickups και τα SUVs (υπάρχουν λαμπρές εξαιρέσεις). Οι εξαιρέσεις είχαν ESC.[/Ⓜ2dc37ynk][/list:u:2dc37ynk]
          Δεν μπαίνω σε συγκρίσεις μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών (αν και υπάρχουν εμφανείς διαφορές από μάρκα σε μάρκα). Τις αφήνω στη δική σας κρίση.

          ΥΓ: τα death rates είναι ανά εκατομμύρια αυτοκινητοχρόνια (?!). Δεν ξέρω αν τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά αν η μέτρηση γινόταν ανά εκατομμύρια διανυθέντα χιλιόμετρα (μάλλον ανέφικτο)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr