-
Θεωρώ ότι η αναφορά που εξέδωσε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Εθνικών Οδών των ΗΠΑ σχετικά με τον κίνδυνο πρόκλησης θανάτου σε ατύχημα ανάλογα με τον τύπο και τη μάρκα του αυτοκινήτου που οδηγείς, είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσα και γι' αυτό την παραθέτω.
Τη σχετική αναφορά μπορείτε να τη βρείτε εδώ 'The Risk of Dying in One Vehicle Versus Another'.Αφορά αυτοκίνητα της Αμερικάνικης αγοράς (μπορεί κάποια να μην υπάρχουν στην Ευρώπη, αλλά οι τάσεις είναι ξεκάθαρες) παραγωγής από 1999 έως 2002 και οι μετρήσεις έγιναν την περίοδο από το 2000 έως το 2003.
Τα βασικά συμπεράσματα είναι τα εξής:[list:2dc37ynk][:2dc37ynk]Πολύ χαμηλό κίνδυνο θανάτου παρουσιάζουν τα μεγάλα αυτοκίνητα και τα minivans.[/
2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Το μεγαλύτερο κίνδυνο το διατρέχεις με μικρά αυτοκίνητα και με μικρά ή μεσαία SUVs.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Σχεδόν πάντα, τα αυτοκίνητα παρουσιάζουν μικρότερο κίνδυνο θανάτων σε σχέση με τα pickups και τα SUVs.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]το μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτων παρουσιάζουν τα μικρά 2θυρα αυτοκίνητα (διπλάσιο ή και παραπάνω από τον μέσο όρο των αυτοκινήτων.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Τα μεσαία σπορ αυτοκίνητα παρουσιάζουν μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτων απ' ότι τα μικρά (!) και τα μεγάλα σπορ αυτοκίνητα.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Το μικρότερο κίνδυνο παρουσιάζουν τα αυτοκίνητα πολυτελείας. [/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Τον αμέσως μικρότερο κίνδυνο παρουσιάζουν τα μεγάλα minivans και τα station wagons.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Ανάμεσα σε ίδιο τύπο οχημάτων μεγάλο ρόλο παίζει η μάρκα του αυτοκινήτου.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Οι περισσότεροι θάνατοι σε 4θεσια αυτοκίνητα και minivans εμφανίστηκαν όταν ενεπλάκησαν σε ατύχημα με άλλα αυτοκίνητα (multiple-vehicle crash).[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Οι περισσότεροι θάνατοι σε pickups και SUVs εμφανίστηκαν όταν δεν ενεπλάκησαν στο ατύχημα άλλα αυτοκίνητα (single-vehicle crash).[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Στα μεγάλα 4κίνητα SUVs ο κίνδυνος θανάτου σε ατυχήματα που δεν ενεπλάκησαν άλλα αυτοκίνητα (single-vehicle crash) ήταν 3πλάσιος (!) απ ότι όταν ενεπλάκησαν σε ατύχημα με άλλα αυτοκίνητα (multiple-vehicle crash).[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Τα μεγαλύτερα ποσοστά θανάτων σε τουμπαρίσματα εμφανίζουν τα pickups και τα SUVs (υπάρχουν λαμπρές εξαιρέσεις). Οι εξαιρέσεις είχαν ESC.[/2dc37ynk][/list:u:2dc37ynk]
Δεν μπαίνω σε συγκρίσεις μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών (αν και υπάρχουν εμφανείς διαφορές από μάρκα σε μάρκα). Τις αφήνω στη δική σας κρίση.ΥΓ: τα death rates είναι ανά εκατομμύρια αυτοκινητοχρόνια (?!). Δεν ξέρω αν τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά αν η μέτρηση γινόταν ανά εκατομμύρια διανυθέντα χιλιόμετρα (μάλλον ανέφικτο)
-
Θεωρώ ότι η αναφορά που εξέδωσε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Εθνικών Οδών των ΗΠΑ σχετικά με τον κίνδυνο πρόκλησης θανάτου σε ατύχημα ανάλογα με τον τύπο και τη μάρκα του αυτοκινήτου που οδηγείς, είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσα και γι' αυτό την παραθέτω.
Τη σχετική αναφορά μπορείτε να τη βρείτε εδώ 'The Risk of Dying in One Vehicle Versus Another'.Αφορά αυτοκίνητα της Αμερικάνικης αγοράς (μπορεί κάποια να μην υπάρχουν στην Ευρώπη, αλλά οι τάσεις είναι ξεκάθαρες) παραγωγής από 1999 έως 2002 και οι μετρήσεις έγιναν την περίοδο από το 2000 έως το 2003.
Τα βασικά συμπεράσματα είναι τα εξής:[list:2dc37ynk][:2dc37ynk]Πολύ χαμηλό κίνδυνο θανάτου παρουσιάζουν τα μεγάλα αυτοκίνητα και τα minivans.[/
2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Το μεγαλύτερο κίνδυνο το διατρέχεις με μικρά αυτοκίνητα και με μικρά ή μεσαία SUVs.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Σχεδόν πάντα, τα αυτοκίνητα παρουσιάζουν μικρότερο κίνδυνο θανάτων σε σχέση με τα pickups και τα SUVs.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]το μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτων παρουσιάζουν τα μικρά 2θυρα αυτοκίνητα (διπλάσιο ή και παραπάνω από τον μέσο όρο των αυτοκινήτων.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Τα μεσαία σπορ αυτοκίνητα παρουσιάζουν μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτων απ' ότι τα μικρά (!) και τα μεγάλα σπορ αυτοκίνητα.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Το μικρότερο κίνδυνο παρουσιάζουν τα αυτοκίνητα πολυτελείας. [/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Τον αμέσως μικρότερο κίνδυνο παρουσιάζουν τα μεγάλα minivans και τα station wagons.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Ανάμεσα σε ίδιο τύπο οχημάτων μεγάλο ρόλο παίζει η μάρκα του αυτοκινήτου.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Οι περισσότεροι θάνατοι σε 4θεσια αυτοκίνητα και minivans εμφανίστηκαν όταν ενεπλάκησαν σε ατύχημα με άλλα αυτοκίνητα (multiple-vehicle crash).[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Οι περισσότεροι θάνατοι σε pickups και SUVs εμφανίστηκαν όταν δεν ενεπλάκησαν στο ατύχημα άλλα αυτοκίνητα (single-vehicle crash).[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Στα μεγάλα 4κίνητα SUVs ο κίνδυνος θανάτου σε ατυχήματα που δεν ενεπλάκησαν άλλα αυτοκίνητα (single-vehicle crash) ήταν 3πλάσιος (!) απ ότι όταν ενεπλάκησαν σε ατύχημα με άλλα αυτοκίνητα (multiple-vehicle crash).[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Τα μεγαλύτερα ποσοστά θανάτων σε τουμπαρίσματα εμφανίζουν τα pickups και τα SUVs (υπάρχουν λαμπρές εξαιρέσεις). Οι εξαιρέσεις είχαν ESC.[/2dc37ynk][/list:u:2dc37ynk]
Δεν μπαίνω σε συγκρίσεις μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών (αν και υπάρχουν εμφανείς διαφορές από μάρκα σε μάρκα). Τις αφήνω στη δική σας κρίση.ΥΓ: τα death rates είναι ανά εκατομμύρια αυτοκινητοχρόνια (?!). Δεν ξέρω αν τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά αν η μέτρηση γινόταν ανά εκατομμύρια διανυθέντα χιλιόμετρα (μάλλον ανέφικτο)
-
Θεωρώ ότι η αναφορά που εξέδωσε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Εθνικών Οδών των ΗΠΑ σχετικά με τον κίνδυνο πρόκλησης θανάτου σε ατύχημα ανάλογα με τον τύπο και τη μάρκα του αυτοκινήτου που οδηγείς, είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσα και γι' αυτό την παραθέτω.
Τη σχετική αναφορά μπορείτε να τη βρείτε εδώ 'The Risk of Dying in One Vehicle Versus Another'.Αφορά αυτοκίνητα της Αμερικάνικης αγοράς (μπορεί κάποια να μην υπάρχουν στην Ευρώπη, αλλά οι τάσεις είναι ξεκάθαρες) παραγωγής από 1999 έως 2002 και οι μετρήσεις έγιναν την περίοδο από το 2000 έως το 2003.
Τα βασικά συμπεράσματα είναι τα εξής:[list:2dc37ynk][:2dc37ynk]Πολύ χαμηλό κίνδυνο θανάτου παρουσιάζουν τα μεγάλα αυτοκίνητα και τα minivans.[/
2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Το μεγαλύτερο κίνδυνο το διατρέχεις με μικρά αυτοκίνητα και με μικρά ή μεσαία SUVs.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Σχεδόν πάντα, τα αυτοκίνητα παρουσιάζουν μικρότερο κίνδυνο θανάτων σε σχέση με τα pickups και τα SUVs.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]το μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτων παρουσιάζουν τα μικρά 2θυρα αυτοκίνητα (διπλάσιο ή και παραπάνω από τον μέσο όρο των αυτοκινήτων.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Τα μεσαία σπορ αυτοκίνητα παρουσιάζουν μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτων απ' ότι τα μικρά (!) και τα μεγάλα σπορ αυτοκίνητα.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Το μικρότερο κίνδυνο παρουσιάζουν τα αυτοκίνητα πολυτελείας. [/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Τον αμέσως μικρότερο κίνδυνο παρουσιάζουν τα μεγάλα minivans και τα station wagons.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Ανάμεσα σε ίδιο τύπο οχημάτων μεγάλο ρόλο παίζει η μάρκα του αυτοκινήτου.[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Οι περισσότεροι θάνατοι σε 4θεσια αυτοκίνητα και minivans εμφανίστηκαν όταν ενεπλάκησαν σε ατύχημα με άλλα αυτοκίνητα (multiple-vehicle crash).[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Οι περισσότεροι θάνατοι σε pickups και SUVs εμφανίστηκαν όταν δεν ενεπλάκησαν στο ατύχημα άλλα αυτοκίνητα (single-vehicle crash).[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Στα μεγάλα 4κίνητα SUVs ο κίνδυνος θανάτου σε ατυχήματα που δεν ενεπλάκησαν άλλα αυτοκίνητα (single-vehicle crash) ήταν 3πλάσιος (!) απ ότι όταν ενεπλάκησαν σε ατύχημα με άλλα αυτοκίνητα (multiple-vehicle crash).[/2dc37ynk]
[:2dc37ynk]Τα μεγαλύτερα ποσοστά θανάτων σε τουμπαρίσματα εμφανίζουν τα pickups και τα SUVs (υπάρχουν λαμπρές εξαιρέσεις). Οι εξαιρέσεις είχαν ESC.[/2dc37ynk][/list:u:2dc37ynk]
Δεν μπαίνω σε συγκρίσεις μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών (αν και υπάρχουν εμφανείς διαφορές από μάρκα σε μάρκα). Τις αφήνω στη δική σας κρίση.ΥΓ: τα death rates είναι ανά εκατομμύρια αυτοκινητοχρόνια (?!). Δεν ξέρω αν τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά αν η μέτρηση γινόταν ανά εκατομμύρια διανυθέντα χιλιόμετρα (μάλλον ανέφικτο)
Κίνδυνος θανάτου σε ατύχημα ανά τύπο και μάρκα αυτοκινήτου