Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα στο συμπλέκτη;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα στο συμπλέκτη;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    18
    85
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Παίρνοντας σήμερα το αυτοκίνητο από ένα γκαράζ, ένιωσα ένα περίεργο πράγμα στο συμπλέκτη, το οποίο δεν υπήρχε προηγουμένως.
      Συγκεκριμένα όταν πατάω το πετάλι για ν'αλλάξω ταχύτητα και μετά το αφήνω, αισθάνομαι ένα 'σκαλοπατάκι' στο άφημα. Δηλαδή το πετάλι δεν επανέρχεται άμεσα, αλλά κάνει ένα κόμπιασμα κσι μετά συνεχίζει σαν να κολλάει σ' ένα σημείο και μετά ν'απελευθερώνεται.
      Ξέρει κανείς που μπορεί να οφείλεται αυτό; Θα το πάω στην αντιπροσωπεία όταν ευκαιρήσω, αλλά καλό είναι να ξέρω εκ των προτέρων τι μπορεί να έχει πάθει.
      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • M
        manosk last edited by

        Παίρνοντας σήμερα το αυτοκίνητο από ένα γκαράζ, ένιωσα ένα περίεργο πράγμα στο συμπλέκτη, το οποίο δεν υπήρχε προηγουμένως.
        Συγκεκριμένα όταν πατάω το πετάλι για ν'αλλάξω ταχύτητα και μετά το αφήνω, αισθάνομαι ένα 'σκαλοπατάκι' στο άφημα. Δηλαδή το πετάλι δεν επανέρχεται άμεσα, αλλά κάνει ένα κόμπιασμα κσι μετά συνεχίζει σαν να κολλάει σ' ένα σημείο και μετά ν'απελευθερώνεται.
        Ξέρει κανείς που μπορεί να οφείλεται αυτό; Θα το πάω στην αντιπροσωπεία όταν ευκαιρήσω, αλλά καλό είναι να ξέρω εκ των προτέρων τι μπορεί να έχει πάθει.
        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manosk last edited by

          Παίρνοντας σήμερα το αυτοκίνητο από ένα γκαράζ, ένιωσα ένα περίεργο πράγμα στο συμπλέκτη, το οποίο δεν υπήρχε προηγουμένως.
          Συγκεκριμένα όταν πατάω το πετάλι για ν'αλλάξω ταχύτητα και μετά το αφήνω, αισθάνομαι ένα 'σκαλοπατάκι' στο άφημα. Δηλαδή το πετάλι δεν επανέρχεται άμεσα, αλλά κάνει ένα κόμπιασμα κσι μετά συνεχίζει σαν να κολλάει σ' ένα σημείο και μετά ν'απελευθερώνεται.
          Ξέρει κανείς που μπορεί να οφείλεται αυτό; Θα το πάω στην αντιπροσωπεία όταν ευκαιρήσω, αλλά καλό είναι να ξέρω εκ των προτέρων τι μπορεί να έχει πάθει.
          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            apav last edited by

            Ντίζα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              manosk last edited by

              Έχει ηλεκτρονικό γκάζι (Astra H), αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει ντίζα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                apav last edited by

                Ο χρήστης manosk έγραψε:
                Παίρνοντας σήμερα το αυτοκίνητο από ένα γκαράζ, ένιωσα ένα περίεργο πράγμα στο συμπλέκτη, το οποίο δεν υπήρχε προηγουμένως.

                Μα αφού για τον συμπλέκτη συζητάμε, τι σχέση έχει το ηλεκτρονικό γκάζι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  manosk last edited by

                  Γράψε λάθος, τα μπέρδεψα. Ντίζα λοιπόν ως πιθανή αιτία. Αναρρωτιέμαι τι μπορεί να του έκανε ο γκαραζιέρης και να του δημιούργησε πρόβλημα. γμτ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    gvala last edited by

                    Το προηγούμενο Astra είχε υδραυλικό σύστημα στο συμπλέκτη. Φαντάζομαι και το καινούριο!
                    Κάτι άλλο μάλλον

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      citastak last edited by

                      Ο χρήστης gvala έγραψε:
                      Το προηγούμενο Astra είχε υδραυλικό σύστημα στο συμπλέκτη. Φαντάζομαι και το καινούριο!
                      Κάτι άλλο μάλλον

                      εδω το κορσα μαλλον εχει υδραυλικο συμπλεκτη..! μανο πατιναρει καθολου το αυτοκινητο; οι ταχυτητες κουμπωνουν ευκολα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Αν εχει υδραυλικο συμπλεκτη μηπως εχει φαει τα λαστιχακια του εμβολου και χανει πιεση.Ελενξε τα υδραυλικα υγρα αν εχει πεσει η σταθμη.Κοιτα και στο πατακι μηπως σταζουν μεσα .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mdvq last edited by

                          Mανο κοιτα τα πατακια και την ταπετσαρια ,μπας και εχει φυγει τιποτα απο την θεση του και σκαλωνει.
                          Μην γελασεις την ειχα πατησει και γω ετσι!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            tm last edited by

                            Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
                            Mανο κοιτα τα πατακια και την ταπετσαρια ,μπας και εχει φυγει τιποτα απο την θεση του και σκαλωνει.
                            Μην γελασεις την ειχα πατησει και γω ετσι!!!!

                            προσθεστε κι εμενα!! ενιωθα ενα 'κομπιασμα' και τοτε το απεδωσα στα μη 'racing' παπουτσια που φορουσα για την οδηγηση (οχι λεια σολα).... καποια στιγμη που σκουπισα το αυτοκινητο εσωτερικα και κουνησα τα πατακια, μετα πηγα βολτα και το κομπιασμα ειχε εξαφανιστει!
                            (λετε να ηταν ... σκουπιδι ?? )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • M
                              manosk last edited by

                              Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
                              Mανο κοιτα τα πατακια και την ταπετσαρια ,μπας και εχει φυγει τιποτα απο την θεση του και σκαλωνει.
                              Μην γελασεις την ειχα πατησει και γω ετσι!!!!

                              Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ!

                              Το πατάκι είχε προχωρήσει λίγο μπροστά και σκάλωνε. Αιτία το ότι τα πατάκια που μου είχαν βάλει δεν ήταν τα 'επίσημα' της Opel, αλλά 'δώρο' (όπως έμαθα). Κανονικά δηλαδή πατάκια δεν περιλαμβάνονται στην τιμή, αλλά πρέπει να τ'αγοράσεις. Όλοι όμως τα κάνουν δώρο (αυτό έλειπε, να πας να παραλάβεις το αυτοκίνητο και να μην έχει πατάκια), όχι όμως τα γνήσια, αλλά ό,τι λάχει. Αυτό που έλαχε σ'εμένα δημιούργησε το 'πρόβλημα'.
                              Πάλι καλά. Μάλλον θα κόψω με ψαλίδι το σημείο εκείνο να ξεμπερδεύω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                george-mavridis last edited by

                                Τελικά κάποια πράγματα είναι θέμα...βαθιάς επιστήμης. Και εγώ με πατάκι το είχα πάθει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  silencer51 last edited by

                                  Κι εγώ την έχω πατήσει με τα πατάκια. Μάλιστα απ' όσο ξέρω στα Megane (και στα περισσότερα μοντέλα φαντάζομαι) που πωλούνται στο εξωτερικό τα πατάκια έχουν ειδικά πιαστράκια για να μην κυλάνε προς τα μπρός και σκαλώνουν κάτω απο τα πετάλ. Αλλα εδώ είναι Ελλάδα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Τα 'γνήσια' πατάκια της Opel έχουν οπή που προσαρμόζεται σε εξόγκωμα του δαπέδου και έτσι μένουν σταθερά. Αλλά πρέπει να τ'αγοράσεις. Ίσως κάνοντας μια τρύπα στο πατάκι να γίνει δουλειά. Θα το δοκιμάσω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      markvag last edited by

                                      Ή απλά, κάθε φορά που θα αισθάνεσαι το συμπλέκτη να κολλάει να τραβάς το πατάκι προς τα πίσω, όπως κάνω στο 206 που δεν έχει πιαστράκι...

                                      Την πρώτη φορά βέβαια είχα πάθει πλάκα, μέχρι να καταλάβω τι γίνεται...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        spiros19 last edited by

                                        Η ακόμα πιο απλα δεν βαζεις πατακι οπως εκανα εγω (το αφαιρεσα απο την θεση του οδηγου) γιατι ειναι θεμα ασφαλειας το να μπλεχτει σε κανενα πεταλ αν δεν εφαρμοζει καλα...
                                        και εγω τα ειχα παιξει μια φορα μεχρι να καταλαβω τι γινοτανε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          tazio last edited by

                                          Αν είναι εύκολο βάλε (ράψε ή πιάστο με όποιο τρόπο σου επιτρέπει το υλικό) 'βέλκρο' στο πατάκι, το έχω κάνει σε ένα Seat που είχε το ίδιο πρόβλημα. Έτσι δε θα γλυστράει και θα βγαίνει κι εύκολα για καθάρισμα.

                                          Τυχερός είσαι που δε μπλέχτηκε στο φρένο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr