Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG ZR 1.8 160 PS
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. MG ZR 1.8 160 PS
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    9
    13
    47
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      agelos242005 last edited by

      xerei kaneis an to MG ZR 1800cc me 160PS vgenei kai se 5thyro?
      i timi tou 3thyrou einai peripou 21.000 EURO, an ontws yparxei 5thyro xerete timi?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        agelos242005 last edited by

        xerei kaneis an to MG ZR 1800cc me 160PS vgenei kai se 5thyro?
        i timi tou 3thyrou einai peripou 21.000 EURO, an ontws yparxei 5thyro xerete timi?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          agelos242005 last edited by

          xerei kaneis an to MG ZR 1800cc me 160PS vgenei kai se 5thyro?
          i timi tou 3thyrou einai peripou 21.000 EURO, an ontws yparxei 5thyro xerete timi?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Το θέμα κατά τη γνώμη μου είναι,

            όχι αν υπάρχει 5θυρο,

            αλλά αν θα υπάρχει MG στο μέλλον

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tsilis last edited by

              ...και όχι δεν βγαίνει σε πεντάθυρο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panos7 last edited by

                Ο χρήστης technik έγραψε:
                αν θα υπάρχει MG στο μέλλον

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  agelos242005 last edited by

                  giati to les ayto technic?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    technik last edited by

                    Ο χρήστης agelos242005 έγραψε:
                    giati to les ayto technic?

                    Tα οικονομικά της εταιρείας δεν πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.

                    Από την άλλη, υπάρχει μια στασιμότητα στα μοντέλα της.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thymios last edited by

                      Ο χρήστης technik έγραψε:

                      giati to les ayto technic?

                      Tα οικονομικά της εταιρείας δεν πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.

                      Από την άλλη, υπάρχει μια στασιμότητα στα μοντέλα της.

                      Σωστά.Η εταιρεία δεν έχει καθόλου σίγουρο μέλλον.Ειδικά η Ρόβερ, μια και την MG που χει θρυλικό όνομα, κάποιος θα βρεθεί να την βάλει στο χέρι.Η στασιμότητα οφείλεται στην έλλειψη πόρων για εξέλιξη νέων μοντέλων.Ειδικά το 200 είναι πίσω από τον ανταγωνισμό και μόνο ως MG μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστικό

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        markvag last edited by

                        Ο χρήστης technik έγραψε:

                        giati to les ayto technic?

                        Tα οικονομικά της εταιρείας δεν πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.

                        Από την άλλη, υπάρχει μια στασιμότητα στα μοντέλα της.

                        Δεν θα το έθετα ακριβώς έτσι...

                        Τα οικονομικά της εταιρείας είναι σε τραγική κατάσταση (κανείς πλέον δεν θυμάται από πότε έχει να βγάλει κέρδος... ), ενώ τα μοντέλα της είναι από τον καιρό του Νώε (με την εξαίρεση του 75), αλλά συμφωνούμε...

                        Α, ναι... έβγαλε και το CityRover, που είναι το Ινδικό ΤΑΤΑ Indica με άλλα σήματα και έχει τόσο μοντέρνο σχεδιασμό που δεν μπορεί να πάρει ABS...

                        Πάντως το ZR 160 μου μιλάει κι εμένα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          να παρεις αμαξι με πλαισιο δεκαετιας???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης markvag έγραψε:

                            giati to les ayto technic?

                            Tα οικονομικά της εταιρείας δεν πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.

                            Από την άλλη, υπάρχει μια στασιμότητα στα μοντέλα της.

                            Δεν θα το έθετα ακριβώς έτσι...

                            Τα οικονομικά της εταιρείας είναι σε τραγική κατάσταση (κανείς πλέον δεν θυμάται από πότε έχει να βγάλει κέρδος... ), ενώ τα μοντέλα της είναι από τον καιρό του Νώε (με την εξαίρεση του 75), αλλά συμφωνούμε...

                            Α, ναι... έβγαλε και το CityRover, που είναι το Ινδικό ΤΑΤΑ Indica με άλλα σήματα και έχει τόσο μοντέρνο σχεδιασμό που δεν μπορεί να πάρει ABS...

                            Πάντως το ZR 160 μου μιλάει κι εμένα...

                            Το είπα σε 'ελεύθερη' μετάφραση

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tsardas last edited by

                              Θα θελα να εβλεπα ποσα αστερια θα επερνε αυτο το πλαισιο στο EuroNcap. Δε νομιζω πανω απο 4 ( και πολλα λεω). Συμφωνω με τον popol@ro. Δεν μπορεις σε ενα γερικο σκυλι να του μαθεις νεα κολπα. Αν δεν κανω λαθος το τοτε 214 παραγεται απο 1992;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Η αλήθεια είναι ότι η MG-Rover έχει πατώσει οικονομικά. Αλλά από την άλλοι οι 'επενδυτές' που την πήραν πρακτικά τζάμπα από την BMW (έδωσαν 1 λίρα και ανέλαβαν να πληρώσουν τα χρέη), μετέφεραν όλες τις κερδοφόρες (ή έστω αυτές που δεν τους έβαζαν μέσα) δραστηριότητες στην εταιρία PowerTrain, και απλά προσπαθούν με τη σειρά τους να βρουν κάποιον να του φορτώσουν τα εργοστάσια και τους εργάτες με το 'δόλωμα' του ονόματος.

                                Το 'καλό' κομάτι της εταιρίας ήταν η Land Rover και αυτή την πλήρωσε γερά η Ford (στην BMW)! Η οποία κράτησε για τον εαυτό της το MINI (ως μάρκα), αλλά όχι το νέο εργοστάσιο που τώρα ανήκει στην PowerTrain.

                                Πάντως το συγκεκριμένο MG είναι όμορφο... Αλλά το πραγματικά εντυπωσιακό είναι το στέισιον-πύραυλος που βασίζεται στο Rover 75.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr