-
xerei kaneis an to MG ZR 1800cc me 160PS vgenei kai se 5thyro?
i timi tou 3thyrou einai peripou 21.000 EURO, an ontws yparxei 5thyro xerete timi? -
xerei kaneis an to MG ZR 1800cc me 160PS vgenei kai se 5thyro?
i timi tou 3thyrou einai peripou 21.000 EURO, an ontws yparxei 5thyro xerete timi? -
xerei kaneis an to MG ZR 1800cc me 160PS vgenei kai se 5thyro?
i timi tou 3thyrou einai peripou 21.000 EURO, an ontws yparxei 5thyro xerete timi? -
Το θέμα κατά τη γνώμη μου είναι,
όχι αν υπάρχει 5θυρο,
αλλά αν θα υπάρχει MG στο μέλλον
-
...και όχι δεν βγαίνει σε πεντάθυρο!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
αν θα υπάρχει MG στο μέλλον -
giati to les ayto technic?
-
Ο χρήστης agelos242005 έγραψε:
giati to les ayto technic?Tα οικονομικά της εταιρείας δεν πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.
Από την άλλη, υπάρχει μια στασιμότητα στα μοντέλα της.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
giati to les ayto technic?
Tα οικονομικά της εταιρείας δεν πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.
Από την άλλη, υπάρχει μια στασιμότητα στα μοντέλα της.
Σωστά.Η εταιρεία δεν έχει καθόλου σίγουρο μέλλον.Ειδικά η Ρόβερ, μια και την MG που χει θρυλικό όνομα, κάποιος θα βρεθεί να την βάλει στο χέρι.Η στασιμότητα οφείλεται στην έλλειψη πόρων για εξέλιξη νέων μοντέλων.Ειδικά το 200 είναι πίσω από τον ανταγωνισμό και μόνο ως MG μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστικό
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
giati to les ayto technic?
Tα οικονομικά της εταιρείας δεν πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.
Από την άλλη, υπάρχει μια στασιμότητα στα μοντέλα της.
Δεν θα το έθετα ακριβώς έτσι...
Τα οικονομικά της εταιρείας είναι σε τραγική κατάσταση (κανείς πλέον δεν θυμάται από πότε έχει να βγάλει κέρδος... ), ενώ τα μοντέλα της είναι από τον καιρό του Νώε (με την εξαίρεση του 75), αλλά συμφωνούμε...
Α, ναι... έβγαλε και το CityRover, που είναι το Ινδικό ΤΑΤΑ Indica με άλλα σήματα και έχει τόσο μοντέρνο σχεδιασμό που δεν μπορεί να πάρει ABS...
Πάντως το ZR 160 μου μιλάει κι εμένα...
-
να παρεις αμαξι με πλαισιο δεκαετιας???
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
giati to les ayto technic?
Tα οικονομικά της εταιρείας δεν πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.
Από την άλλη, υπάρχει μια στασιμότητα στα μοντέλα της.
Δεν θα το έθετα ακριβώς έτσι...
Τα οικονομικά της εταιρείας είναι σε τραγική κατάσταση (κανείς πλέον δεν θυμάται από πότε έχει να βγάλει κέρδος... ), ενώ τα μοντέλα της είναι από τον καιρό του Νώε (με την εξαίρεση του 75), αλλά συμφωνούμε...
Α, ναι... έβγαλε και το CityRover, που είναι το Ινδικό ΤΑΤΑ Indica με άλλα σήματα και έχει τόσο μοντέρνο σχεδιασμό που δεν μπορεί να πάρει ABS...
Πάντως το ZR 160 μου μιλάει κι εμένα...
Το είπα σε 'ελεύθερη' μετάφραση
-
Θα θελα να εβλεπα ποσα αστερια θα επερνε αυτο το πλαισιο στο EuroNcap. Δε νομιζω πανω απο 4 ( και πολλα λεω). Συμφωνω με τον popol@ro. Δεν μπορεις σε ενα γερικο σκυλι να του μαθεις νεα κολπα. Αν δεν κανω λαθος το τοτε 214 παραγεται απο 1992;
-
Η αλήθεια είναι ότι η MG-Rover έχει πατώσει οικονομικά. Αλλά από την άλλοι οι 'επενδυτές' που την πήραν πρακτικά τζάμπα από την BMW (έδωσαν 1 λίρα και ανέλαβαν να πληρώσουν τα χρέη), μετέφεραν όλες τις κερδοφόρες (ή έστω αυτές που δεν τους έβαζαν μέσα) δραστηριότητες στην εταιρία PowerTrain, και απλά προσπαθούν με τη σειρά τους να βρουν κάποιον να του φορτώσουν τα εργοστάσια και τους εργάτες με το 'δόλωμα' του ονόματος.
Το 'καλό' κομάτι της εταιρίας ήταν η Land Rover και αυτή την πλήρωσε γερά η Ford (στην BMW)! Η οποία κράτησε για τον εαυτό της το MINI (ως μάρκα), αλλά όχι το νέο εργοστάσιο που τώρα ανήκει στην PowerTrain.
Πάντως το συγκεκριμένο MG είναι όμορφο... Αλλά το πραγματικά εντυπωσιακό είναι το στέισιον-πύραυλος που βασίζεται στο Rover 75.
MG ZR 1.8 160 PS