Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread:GP Bahrain 2005
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread:GP Bahrain 2005
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Formula 1
    35
    116
    200
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fanis-f1 last edited by

      Φτασαμε στον 3ο γυρο του πρωταθληματος και στην τελευταια εκτος Ευρωπης σταση προς το παρον.Οι ομαδες θα βρεθουν στο Μπαχρειν και συγκεκριμενα στην νεοκτιστη πιστα του Sakhir η οποια βρισκεται νοτια της πρωτευουσας Manama και απεχει περιπου 30χλμ απο εκει.
      Η πιστα του Sakhir δημιουργηθηκε απο τον Hermann Tilke και εκει διοργανωθηκε και το πρωτο GP την περασμενη χρονια.Ετσι λοιπον περυσι οι ομαδες καλουνταν να βρουν μια ακρη με την ''ενοχλητικη'' αμμο που τους ταλαιπωρουσε καθ'ολο το τριημερο και βεβαια να βρουν το καταλληλο στησιμο σε μια πιστα οπου δεν ειχαν κανενα δεδομενο,παρα μονο η Williams η οποια ειχε κανει μερικους γυρους λιγους μηνες πριν με τον Gene.
      Στον αγωνα ειδαμε την παντοδυναμια της Ferrari οι οποιες εκαναν ανετα το 1-2 σε δοκιμες και αγωνα με τους Schumacher και Barrichello αντιστοιχα,ενω απο'κει και περα ειχαμε μια τυχερη 3η θεση για τον Button,ο οποιος εκμεταλλευτηκε τα προβληματα του Montoya με την πιεση στο υδραυλικο κυκλωμα,με αποτελεσμα να χανει σιγα σιγα ολες τις σχεσεις στο κιβωτιο...Ειχαμε επισης μια θεαματικη μονομαχια μεταξυ R.Schumacher-Sato,ενω και ο Alonso εδωσε πολυ θεαμα προσπαθωντας να αναρριχηθει στην καταταξη.Αναμφιβολα η μεγαλη απογοητευση δεν ηταν αλλη απο την ομαδα της McLaren η οποια προλαβε και μετρησε μεσα σε 3 μερες,4 σπασμενα μοτερ...

      Απο τεχνικης αποψεως αν μη τι αλλο,η πιστα του Sakhir εκρυβε δυσσαρεστες εκπληξεις για τους μηχανικους,αφου λιγο πριν απο τις δοκιμες κανεις δεν ειχε προβλεψει την μεγαλη καταπονηση που θα υπηρχαν στα φρενα,πολλοι βεβαια την χαρακτηρισαν τοσο σκληρη με το συστημα πεδησης και δε διστασαν να την συγκρινουν ακομα και με το Μοντρεαλ!Στις πτερυγες απαιτουνται συνηθως μεσες προς υψηλες τιμες καθετης δυναμης,ωστε το μονοθεσιο να εχει καλο κρατημα στις αργες στροφες,αλλα και αρκετα υψηλη ταχυτητα στην ευθεια εκκινησης τερματισμου.Τελος μεγαλη βαση δινεται και στο συστημα της ψυξης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • F
        fanis-f1 last edited by

        Φτασαμε στον 3ο γυρο του πρωταθληματος και στην τελευταια εκτος Ευρωπης σταση προς το παρον.Οι ομαδες θα βρεθουν στο Μπαχρειν και συγκεκριμενα στην νεοκτιστη πιστα του Sakhir η οποια βρισκεται νοτια της πρωτευουσας Manama και απεχει περιπου 30χλμ απο εκει.
        Η πιστα του Sakhir δημιουργηθηκε απο τον Hermann Tilke και εκει διοργανωθηκε και το πρωτο GP την περασμενη χρονια.Ετσι λοιπον περυσι οι ομαδες καλουνταν να βρουν μια ακρη με την ''ενοχλητικη'' αμμο που τους ταλαιπωρουσε καθ'ολο το τριημερο και βεβαια να βρουν το καταλληλο στησιμο σε μια πιστα οπου δεν ειχαν κανενα δεδομενο,παρα μονο η Williams η οποια ειχε κανει μερικους γυρους λιγους μηνες πριν με τον Gene.
        Στον αγωνα ειδαμε την παντοδυναμια της Ferrari οι οποιες εκαναν ανετα το 1-2 σε δοκιμες και αγωνα με τους Schumacher και Barrichello αντιστοιχα,ενω απο'κει και περα ειχαμε μια τυχερη 3η θεση για τον Button,ο οποιος εκμεταλλευτηκε τα προβληματα του Montoya με την πιεση στο υδραυλικο κυκλωμα,με αποτελεσμα να χανει σιγα σιγα ολες τις σχεσεις στο κιβωτιο...Ειχαμε επισης μια θεαματικη μονομαχια μεταξυ R.Schumacher-Sato,ενω και ο Alonso εδωσε πολυ θεαμα προσπαθωντας να αναρριχηθει στην καταταξη.Αναμφιβολα η μεγαλη απογοητευση δεν ηταν αλλη απο την ομαδα της McLaren η οποια προλαβε και μετρησε μεσα σε 3 μερες,4 σπασμενα μοτερ...

        Απο τεχνικης αποψεως αν μη τι αλλο,η πιστα του Sakhir εκρυβε δυσσαρεστες εκπληξεις για τους μηχανικους,αφου λιγο πριν απο τις δοκιμες κανεις δεν ειχε προβλεψει την μεγαλη καταπονηση που θα υπηρχαν στα φρενα,πολλοι βεβαια την χαρακτηρισαν τοσο σκληρη με το συστημα πεδησης και δε διστασαν να την συγκρινουν ακομα και με το Μοντρεαλ!Στις πτερυγες απαιτουνται συνηθως μεσες προς υψηλες τιμες καθετης δυναμης,ωστε το μονοθεσιο να εχει καλο κρατημα στις αργες στροφες,αλλα και αρκετα υψηλη ταχυτητα στην ευθεια εκκινησης τερματισμου.Τελος μεγαλη βαση δινεται και στο συστημα της ψυξης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fanis-f1 last edited by

          Φτασαμε στον 3ο γυρο του πρωταθληματος και στην τελευταια εκτος Ευρωπης σταση προς το παρον.Οι ομαδες θα βρεθουν στο Μπαχρειν και συγκεκριμενα στην νεοκτιστη πιστα του Sakhir η οποια βρισκεται νοτια της πρωτευουσας Manama και απεχει περιπου 30χλμ απο εκει.
          Η πιστα του Sakhir δημιουργηθηκε απο τον Hermann Tilke και εκει διοργανωθηκε και το πρωτο GP την περασμενη χρονια.Ετσι λοιπον περυσι οι ομαδες καλουνταν να βρουν μια ακρη με την ''ενοχλητικη'' αμμο που τους ταλαιπωρουσε καθ'ολο το τριημερο και βεβαια να βρουν το καταλληλο στησιμο σε μια πιστα οπου δεν ειχαν κανενα δεδομενο,παρα μονο η Williams η οποια ειχε κανει μερικους γυρους λιγους μηνες πριν με τον Gene.
          Στον αγωνα ειδαμε την παντοδυναμια της Ferrari οι οποιες εκαναν ανετα το 1-2 σε δοκιμες και αγωνα με τους Schumacher και Barrichello αντιστοιχα,ενω απο'κει και περα ειχαμε μια τυχερη 3η θεση για τον Button,ο οποιος εκμεταλλευτηκε τα προβληματα του Montoya με την πιεση στο υδραυλικο κυκλωμα,με αποτελεσμα να χανει σιγα σιγα ολες τις σχεσεις στο κιβωτιο...Ειχαμε επισης μια θεαματικη μονομαχια μεταξυ R.Schumacher-Sato,ενω και ο Alonso εδωσε πολυ θεαμα προσπαθωντας να αναρριχηθει στην καταταξη.Αναμφιβολα η μεγαλη απογοητευση δεν ηταν αλλη απο την ομαδα της McLaren η οποια προλαβε και μετρησε μεσα σε 3 μερες,4 σπασμενα μοτερ...

          Απο τεχνικης αποψεως αν μη τι αλλο,η πιστα του Sakhir εκρυβε δυσσαρεστες εκπληξεις για τους μηχανικους,αφου λιγο πριν απο τις δοκιμες κανεις δεν ειχε προβλεψει την μεγαλη καταπονηση που θα υπηρχαν στα φρενα,πολλοι βεβαια την χαρακτηρισαν τοσο σκληρη με το συστημα πεδησης και δε διστασαν να την συγκρινουν ακομα και με το Μοντρεαλ!Στις πτερυγες απαιτουνται συνηθως μεσες προς υψηλες τιμες καθετης δυναμης,ωστε το μονοθεσιο να εχει καλο κρατημα στις αργες στροφες,αλλα και αρκετα υψηλη ταχυτητα στην ευθεια εκκινησης τερματισμου.Τελος μεγαλη βαση δινεται και στο συστημα της ψυξης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • R
            raikkonen last edited by

            Και να τονίσουμε ότι σε αυτόν τον αγώνα θα έχουμε μια σαφέστερη ένδειξη για την δυναμικότητα όλων των ομάδων αφού όλες πια έχουν τα καινούργια τους μονοθέσια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              montoya2 last edited by

              Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
              Και να τονίσουμε ότι σε αυτόν τον αγώνα θα έχουμε μια σαφέστερη ένδειξη για την δυναμικότητα όλων των ομάδων αφού όλες πια έχουν τα καινούργια τους μονοθέσια.

              ΝΑΙ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η MCLAREN ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΟΔΗΓΟ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ MONTOYA. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο DE LA ROSA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                raikkonen last edited by

                Ο χρήστης montoya2 έγραψε:

                Και να τονίσουμε ότι σε αυτόν τον αγώνα θα έχουμε μια σαφέστερη ένδειξη για την δυναμικότητα όλων των ομάδων αφού όλες πια έχουν τα καινούργια τους μονοθέσια.

                ΝΑΙ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η MCLAREN ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΟΔΗΓΟ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ MONTOYA. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο DE LA ROSA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

                Καλά δε χρειάζεται να φωνάζεις (κεφαλαία γράμματα)? Εντάξει δεν ξέρω τι θα κάνει ο De La Rosa αλλά ελπίζω να κάνει ένα κανονικό αγώνα αυτή τη φορά ο Raikkonen για να δούμε τη δυναμικότητα της και στα χέρια του!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  montoya2 last edited by

                  Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:

                  Και να τονίσουμε ότι σε αυτόν τον αγώνα θα έχουμε μια σαφέστερη ένδειξη για την δυναμικότητα όλων των ομάδων αφού όλες πια έχουν τα καινούργια τους μονοθέσια.

                  ΝΑΙ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η MCLAREN ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΟΔΗΓΟ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ MONTOYA. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο DE LA ROSA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

                  Καλά δε χρειάζεται να φωνάζεις (κεφαλαία γράμματα)? Εντάξει δεν ξέρω τι θα κάνει ο De La Rosa αλλά ελπίζω να κάνει ένα κανονικό αγώνα αυτή τη φορά ο Raikkonen για να δούμε τη δυναμικότητα της και στα χέρια του!

                  ΜΑ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ ΑΠΛΟΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
                  ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΑΝ Ο DE LA ROSA ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ Ο MONTOYA;;ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Ο MONTOYA ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙ 10 ΘΕΣΕΙΣ;;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    raikkonen last edited by

                    Ο χρήστης montoya2 έγραψε:

                    ΜΑ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ ΑΠΛΟΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
                    ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΑΝ Ο DE LA ROSA ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ Ο MONTOYA;;ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Ο MONTOYA ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙ 10 ΘΕΣΕΙΣ;;;;

                    Καλό ερώτημα! Υποθέτω ότι δε θα μπορεί εφόσον αναφερόμαστε στο 2ο μονοθέσιο της ομάδας. Άρα λογικά άμα αλλάξει κινητήρα θα πάει 10 θέσεις πίσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kid last edited by

                      Τους βαθμούς ποιος θα τους πάρει για το πρωτάθλημα οδηγών?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        a-viper7 last edited by

                        Ξεχωριστά ο καθένας...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          sakiss last edited by

                          Results Bahrain GP - Free Practice 1
                          Time Diff lap

                          1 R. Zonta Toyota 1:31.449
                          2 V. Liuzzi Red Bull 1:32.509 +0:01.060
                          3 M. Schumacher Ferrari 1:32.120 +0:00.671
                          4 A. Wurz McLaren 1:33.106 +0:01.657
                          5 K. Räikkönen McLaren 1:33.836 +0:02.387
                          6 J. Button BAR 1:34.002 +0:02.553
                          7 P. De La Rosa McLaren 1:34.133 +0:02.684
                          8 M. Webber Williams 1:34.407 +0:02.958
                          9 N. Heidfeld Williams 1:34.722 +0:03.273
                          10 D. Coulthard Red Bull 1:34.984 +0:03.535
                          11 R. Barrichello Ferrari 1:35.142 +0:03.693
                          12 R. Doornbos Jordan 1:35.432 +0:03.983
                          13 T. Monteiro Jordan 1:36.534 +0:05.085
                          14 C. Albers Minardi 1:39.049 +0:07.600
                          15 P. Friesacher Minardi 1:39.495 +0:08.046

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thymios last edited by

                            Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                            Results Bahrain GP - Free Practice 1
                            Time Diff lap

                            1 R. Zonta Toyota 1:31.449
                            2 V. Liuzzi Red Bull 1:32.509 +0:01.060
                            3 M. Schumacher Ferrari 1:32.120 +0:00.671
                            4 A. Wurz McLaren 1:33.106 +0:01.657
                            5 K. Räikkönen McLaren 1:33.836 +0:02.387
                            6 J. Button BAR 1:34.002 +0:02.553
                            7 P. De La Rosa McLaren 1:34.133 +0:02.684
                            8 M. Webber Williams 1:34.407 +0:02.958
                            9 N. Heidfeld Williams 1:34.722 +0:03.273
                            10 D. Coulthard Red Bull 1:34.984 +0:03.535
                            11 R. Barrichello Ferrari 1:35.142 +0:03.693
                            12 R. Doornbos Jordan 1:35.432 +0:03.983
                            13 T. Monteiro Jordan 1:36.534 +0:05.085
                            14 C. Albers Minardi 1:39.049 +0:07.600
                            15 P. Friesacher Minardi 1:39.495 +0:08.046

                            Εδώ υπάρχουν διαφορές
                            http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=fast-news

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tifozif1 last edited by

                              O Rubens γιατί δεν έτρεξε στο 2ο Practise ? Eιχε προβλημά ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                fanis-f1 last edited by

                                Χρονοι απο την 2η περιοδο.
                                http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/734/10.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  hellenic-tifosi last edited by

                                  Ο RB είχε πρόβλημα με το κιβώτιο, και τα πράγματα είναι δύσκολα αν σκεφτεί κανείς ότι δεν έχουν αρκετά ανταλλακτικά και θα πρέπει να επισκευάσουν το υπάρχον.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mousatos last edited by

                                    Χε,χε είχαν μεγάλο ενδιαφέρον τα σημερινά αποτελέσματα για την pole position. Η νέα φερράρι είναι μισό δευτερόλεπτο αργότερη στο γύρο από τη ρενώ ενώ είναι αργότερη και από την τογιότα , αχχχ έχει καιρός γυρίσματα.
                                    Οι κανονισμοί φαντάζομαι οτι άλλαξαν για να ωφεληθεί και η τογιότα αλλά φαίνεται οτι έχει φέρει τα πάνω-κάτω...
                                    Ο μιχαλάκης τη δουλειά του την έκανε τέλεια αλλά το τουτού φαίνεται οτι δεν έχει τα κατάλληλα λάστιχα (και όχι μόνο). Υποθέτω οτι αν δεν τους έδινε ο μπέρνι τα 100εκ θα τα είχαν πράγματι βροντήσει χάμω
                                    αφού φωνάζει από μακριά οτι η ομάδα δούλευε στο ρελαντί λόγω έλλειψης χρημάτων.
                                    Η mercedes ακόμα να συνέλθει ..το βυρίλλιο τους λείπει ακόμη και αν δεν είχε καταργηθεί , η ferrari θα έπαιρνε πολύ λιγότερες νίκες. Αλλά τι να κάνουμε το παιχνίδι είναι ψιλοστημένο, κάτι σαν NBA δηλαδή.Η μόδα από φέτος επιβάλλει TOYOTA ,άλλωστε η αξιοπιστία και οι δυο αγώνες με μια μηχανή εκείνην ευνοούν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      gvala last edited by

                                      Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                      ...άλλωστε η αξιοπιστία και οι δυο αγώνες με μια μηχανή εκείνην ευνοούν.

                                      Μήπως δίνει και 6 χρόνια εγγύηση; Μάλλον κάπου τα μπέρδεψες! Άλλο πράγμα η F1 και άλλο η Corolla!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • S
                                        syele last edited by

                                        Ο χρήστης gvala έγραψε:

                                        ...άλλωστε η αξιοπιστία και οι δυο αγώνες με μια μηχανή εκείνην ευνοούν.

                                        Μήπως δίνει και 6 χρόνια εγγύηση; Μάλλον κάπου τα μπέρδεψες! Άλλο πράγμα η F1 και άλλο η Corolla!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          mousatos last edited by

                                          Ο χρήστης gvala έγραψε:

                                          ...άλλωστε η αξιοπιστία και οι δυο αγώνες με μια μηχανή εκείνην ευνοούν.

                                          Μήπως δίνει και 6 χρόνια εγγύηση; Μάλλον κάπου τα μπέρδεψες! Άλλο πράγμα η F1 και άλλο η Corolla!

                                          Πιθανόν και να τα μπέρδεψα αλλά από την άλλη όλοι γνωρίζουμε τη φιλοσοφία της συγκεκριμένης εταιρίας συν το ότι έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει ό,τι της χρειάζεται και της λείπει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • R
                                            raikkonen last edited by

                                            Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                                            ...άλλωστε η αξιοπιστία και οι δυο αγώνες με μια μηχανή εκείνην ευνοούν.

                                            Μήπως δίνει και 6 χρόνια εγγύηση; Μάλλον κάπου τα μπέρδεψες! Άλλο πράγμα η F1 και άλλο η Corolla!

                                            Πιθανόν και να τα μπέρδεψα αλλά από την άλλη όλοι γνωρίζουμε τη φιλοσοφία της συγκεκριμένης εταιρίας συν το ότι έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει ό,τι της χρειάζεται και της λείπει.

                                            Μάλλον εδώ τα μπέρδεψες φίλτατε! Με αυτό το σκεπτικό ευννοείται η Φερράρι μιας και αυτή είναι που έχει την εξωφρενική αξιοπιστία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr