-
Λεγομαι Περικλής και ειμαι νεος αγωνιζόμενος απο τις Σερρες.Πρωτος μου αγωνας το Ραλι Σπριντ Σερρων με Saxo vts grN.Με προβληματιζει σαν νεο αγωνιζομενο το θεμα των άναγνωρισεων.Ειναι δυνατον σε ενα ραλι οπως του Θερμαικου με 4 περασματα και τηρωντας τον ΚΟΚ κατα γραμμα ,αφου ετσι λεει ο ΑΟΘ, να μπορεσω να οδηγησω γρηγορα και να συναγωνιστω αλλους πιο εμπειρους συνδυασμούς.επισης υπαρχει μεγαλη πιθανότητα να γινουνε λαθη στις σημειωσεις λογω απειριας.για τους νεους οδηγους πρεπει να υπαρχει η δυνατοτητα περισσότερων περασματων.Επισης τα δυο αυτα σαβ/κα που θα γινουν οι αναγνωρισεις θα γινει το ελα να δεις.Ας δωσουν περισσοτερες μερες χωρις κριτες
-
Λεγομαι Περικλής και ειμαι νεος αγωνιζόμενος απο τις Σερρες.Πρωτος μου αγωνας το Ραλι Σπριντ Σερρων με Saxo vts grN.Με προβληματιζει σαν νεο αγωνιζομενο το θεμα των άναγνωρισεων.Ειναι δυνατον σε ενα ραλι οπως του Θερμαικου με 4 περασματα και τηρωντας τον ΚΟΚ κατα γραμμα ,αφου ετσι λεει ο ΑΟΘ, να μπορεσω να οδηγησω γρηγορα και να συναγωνιστω αλλους πιο εμπειρους συνδυασμούς.επισης υπαρχει μεγαλη πιθανότητα να γινουνε λαθη στις σημειωσεις λογω απειριας.για τους νεους οδηγους πρεπει να υπαρχει η δυνατοτητα περισσότερων περασματων.Επισης τα δυο αυτα σαβ/κα που θα γινουν οι αναγνωρισεις θα γινει το ελα να δεις.Ας δωσουν περισσοτερες μερες χωρις κριτες
-
Λεγομαι Περικλής και ειμαι νεος αγωνιζόμενος απο τις Σερρες.Πρωτος μου αγωνας το Ραλι Σπριντ Σερρων με Saxo vts grN.Με προβληματιζει σαν νεο αγωνιζομενο το θεμα των άναγνωρισεων.Ειναι δυνατον σε ενα ραλι οπως του Θερμαικου με 4 περασματα και τηρωντας τον ΚΟΚ κατα γραμμα ,αφου ετσι λεει ο ΑΟΘ, να μπορεσω να οδηγησω γρηγορα και να συναγωνιστω αλλους πιο εμπειρους συνδυασμούς.επισης υπαρχει μεγαλη πιθανότητα να γινουνε λαθη στις σημειωσεις λογω απειριας.για τους νεους οδηγους πρεπει να υπαρχει η δυνατοτητα περισσότερων περασματων.Επισης τα δυο αυτα σαβ/κα που θα γινουν οι αναγνωρισεις θα γινει το ελα να δεις.Ας δωσουν περισσοτερες μερες χωρις κριτες
-
Ο χρήστης ΠΕΡΙ έγραψε:
Λεγομαι Περικλής και ειμαι νεος αγωνιζόμενος απο τις Σερρες.Πρωτος μου αγωνας το Ραλι Σπριντ Σερρων με Saxo vts grN.Με προβληματιζει σαν νεο αγωνιζομενο το θεμα των άναγνωρισεων.Ειναι δυνατον σε ενα ραλι οπως του Θερμαικου με 4 περασματα και τηρωντας τον ΚΟΚ κατα γραμμα ,αφου ετσι λεει ο ΑΟΘ, να μπορεσω να οδηγησω γρηγορα και να συναγωνιστω αλλους πιο εμπειρους συνδυασμούς.επισης υπαρχει μεγαλη πιθανότητα να γινουνε λαθη στις σημειωσεις λογω απειριας.για τους νεους οδηγους πρεπει να υπαρχει η δυνατοτητα περισσότερων περασματων.Επισης τα δυο αυτα σαβ/κα που θα γινουν οι αναγνωρισεις θα γινει το ελα να δεις.Ας δωσουν περισσοτερες μερες χωρις κριτεςAΓΑΠΗΤΕ 'ΠΕΡΙ',
ΕΤΣΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ.
ΟΛΟΙ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑ ΤΟΣΟ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ,ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
ΟΣΟ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ,ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Εγώ το βλέπω και από την αντίθετη άποψη Περικλή. θες δε θες θα μάθεις να γράφεις ΣΩΣΤΑ, ΓΡΗΓΟΡΑ και θα μάθεις να συνεργάζεσαι με το συνοδηγό σου.
Στο σπριντ εμείς κάναμε 3 περάσματα όλα κι όλα και μάλιστα σε 2-3 εσάκια .. κατεβάσαμε 'ρυθμούς' για να κάνουμε σίγουρα και ασφαλή περάσματα.Με τον καιρό θα μάθεις να εκτιμάς σωστά κάθε σημείο της διαδρομής και να βλέπεις στο 'γρήγορο' πέρασμα οτι ήσουν σωστός.
εμείς έχουμε φτάσει σε σημείο να είμαστε 90% σωστοί από το πρώτο, το αργό γράψιμο !!! στο σπριντάκι κάναμε αλλαγές σε 5-6 σημεία όλα κι όλα στο δεύτερο πέρασμα.. (και είμασταν και κουρασμένοι από το trackday στην πίστα ε? χεχεχεχε)
τελειώνοντας θα σου πω οτι πολύ σπάνια είχα χρειαστεί πάνω από 5 περάσματα για οποιαδήποτε ειδική, ακόμα και στις αρχές. απλά μην περιμένεις να έχεις τις τέλειες σημειώσεις από την πρώτη φορά που θα τρέξεις μια ειδική. πάντα θα βρίσκεις σημεία που 'έπρεπε να είχες πάει πιο γρήγορα' και αυτά θα βελτιώσεις την... επόμενη χρονιά που θα το τρέξεις.
-
Περικλή, κάθε αρχή και δύσκολη! Το hobby που διάλεξες απαιτεί θυσίες. Εχει λύπες, έχει όμως και χαρές!! Εγώ από την πλευρά μου να σου ευχηθώ καλή δύναμη και καλούς τερματισμούς.
Τώρα σε ότι αφορά τις αναγνωρίσεις (παλιά τις έλεγαν δοκιμές ), τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα. Θυμάμαι πριν από καιρό, με πρωτοβουλία του Χρήστου Πλατή, είχε καταρτισθεί κατά την ταπεινή μου άποψη, μια ρεαλιστική ολοκληρωμένη πρόταση για τις αναγνωρίσεις. Τελικά, δεν έγινε δεκτή, και φυσικά δεν μπορώ να σχολιάσω την απόφαση της ΕΘΕΑ γιατί έγινε αυτό. Διακρίνω όμως πως το «βελτιωμένο» σύστημα δοκιμών που τέθηκε σε ισχύ, χρειάζεται σημαντικό χρόνο εφαρμογής και βελτίωσης αρκετών παραμέτρων για να γίνει λειτουργικό και αποτελεσματικό.
Προτάσεις έχουν γίνει και θα συνεχίσουν να γίνονται. Χρειάζεται ώριμη σκέψη, αποφασιστικότητα και συνενόηση για να καταλήξουμε κάπου. Έως τότε.......αναμένουμε
Κώστας ΒλασταράςΥ.Γ. Λίγα περάσματα, αυτοσυγκέντρωση, και συνεργασία με τον συνοδηγό σου.
-
Ο χρήστης ΠΕΡΙ έγραψε:
Λεγομαι Περικλής και ειμαι νεος αγωνιζόμενος απο τις Σερρες.Πρωτος μου αγωνας το Ραλι Σπριντ Σερρων με Saxo vts grN.Με προβληματιζει σαν νεο αγωνιζομενο το θεμα των άναγνωρισεων.Ειναι δυνατον σε ενα ραλι οπως του Θερμαικου με 4 περασματα και τηρωντας τον ΚΟΚ κατα γραμμα ,αφου ετσι λεει ο ΑΟΘ, να μπορεσω να οδΚαι αν τύχη και παίζεις στα δευτερόλεπτα με κανέναν ……..ο θεός να σε φιλάει ηγησω γρηγορα και να συναγωνιστω αλλους πιο εμπειρους συνδυασμούς.επισης υπαρχει μεγαλη πιθανότητα να γινουνε λαθη στις σημειωσεις λογω απειριας.για τους νεους οδηγους πρεπει να υπαρχει η δυνατοτητα περισσότερων περασματων.Επισης τα δυο αυτα σαβ/κα που θα γινουν οι αναγνωρισεις θα γινει το ελα να δεις.Ας δωσουν περισσοτερες μερες χωρις κριτεςΤηρώντας το Κ.Ο.Κ ( δια ροπαλου ) ΝΑΙ .......,
με τέσσερα περάσματα ΟΧΙ.........!Και αν τύχη και παίζεις στα δευτερόλεπτα με κανέναν και ζοριστείς ……..ο θεός να σε φιλάει
Και άσε τον κυρ. ελ.εμ να λέει. τόσα χρόνια έκανε 500 και του άρεσε !!!! **
καλή τύχη σου ευχομαι Πέρι . -
Ο χρήστης orfanos έγραψε:
Λεγομαι Περικλής και ειμαι νεος αγωνιζόμενος απο τις Σερρες.Πρωτος μου αγωνας το Ραλι Σπριντ Σερρων με Saxo vts grN.Με προβληματιζει σαν νεο αγωνιζομενο το θεμα των άναγνωρισεων.Ειναι δυνατον σε ενα ραλι οπως του Θερμαικου με 4 περασματα και τηρωντας τον ΚΟΚ κατα γραμμα ,αφου ετσι λεει ο ΑΟΘ, να μπορεσω να οδΚαι αν τύχη και παίζεις στα δευτερόλεπτα με κανέναν ……..ο θεός να σε φιλάει ηγησω γρηγορα και να συναγωνιστω αλλους πιο εμπειρους συνδυασμούς.επισης υπαρχει μεγαλη πιθανότητα να γινουνε λαθη στις σημειωσεις λογω απειριας.για τους νεους οδηγους πρεπει να υπαρχει η δυνατοτητα περισσότερων περασματων.Επισης τα δυο αυτα σαβ/κα που θα γινουν οι αναγνωρισεις θα γινει το ελα να δεις.Ας δωσουν περισσοτερες μερες χωρις κριτες
Τηρώντας το Κ.Ο.Κ ( δια ροπαλου ) ΝΑΙ .......,
με τέσσερα περάσματα ΟΧΙ.........!Και αν τύχη και παίζεις στα δευτερόλεπτα με κανέναν και ζοριστείς ……..ο θεός να σε φιλάει
Και άσε τον κυρ. ελ.εμ να λέει. τόσα χρόνια έκανε 500 και του άρεσε !!!! **
καλή τύχη σου ευχομαι Πέρι .ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΤΡΑΤΟ,
ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΑΝΑ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΑΦ'ΕΝΟΣ ΞΟΔΕΥΩ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΑΦ'ΕΤΑΙΡΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΙΑΝΟΥ ΤΟ ΜΑΤΙ KAI ΤΟ ΜΥΑΛΟ 'ΚΟΒΟΥΝ'.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Το προβλημα μου ειναι οτι ο κ. Ελ-Εμ συνηθως ξερει τι λεει
Κατα τα αλλα συμφωνω απολυτα με τον κ. Ορφανο. Και θα ημουν ευτυχεστερος αν οι φιλοι κι 'αντιπαλοι' οδηγοι περιοριζονταν στα 4 περασματα, ωστε να τρεχουμε επι ισοις οροις.
Να. Μεθαυριο θα παμε να τρεξουμε (ελπιζω) στη Λαμια, και θα συγκριθουμε με ανθρωπους που θα εχουν περασει τις διαδρομες 10 και 20 φορες, ακομη και με τ αγωνιστικα τους. Ε, αυτο ειναι που ενοχλει, μια και με το νεοτευκτο συστημα, ρεαλιστικος ελεγχος δεν ειναι δυνατος.
Κατα τα αλλα, με την πειρα φιλε Περι θα κλεισει η ψαλιδα. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Κατα τα αλλα, με την πειρα φιλε Περι θα κλεισει η ψαλιδα.Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΕΚΛΕΙΝΕ Η ΨΑΛΙΔΑ ΓΙΑΤΡΟΥΛΗ , ΘΑ ΗΤΑΝ , ΑΝ ΕΣΤΩ ΣΧΕΔΙΑΖΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ - ΕΞΥΠΝΟ ΑΓΩΝΑ , ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ! ΑΛΛΑ ΠΟΥ ?
ΓΙΑΥΤΟ ΦΙΛΕ ΠΕΡΙ , ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΟ ,ΜΗΠΩΣ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΑΓΩΝΩΝ ,ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΤΑ ΠΡΙΜΑ-ΒΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΘΑΜΝΟΥΣ?
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Λεγομαι Περικλής και ειμαι νεος αγωνιζόμενος απο τις Σερρες.Πρωτος μου αγωνας το Ραλι Σπριντ Σερρων με Saxo vts grN.Με προβληματιζει σαν νεο αγωνιζομενο το θεμα των άναγνωρισεων.Ειναι δυνατον σε ενα ραλι οπως του Θερμαικου με 4 περασματα και τηρωντας τον ΚΟΚ κατα γραμμα ,αφου ετσι λεει ο ΑΟΘ, να μπορεσω να οδΚαι αν τύχη και παίζεις στα δευτερόλεπτα με κανέναν ……..ο θεός να σε φιλάει ηγησω γρηγορα και να συναγωνιστω αλλους πιο εμπειρους συνδυασμούς.επισης υπαρχει μεγαλη πιθανότητα να γινουνε λαθη στις σημειωσεις λογω απειριας.για τους νεους οδηγους πρεπει να υπαρχει η δυνατοτητα περισσότερων περασματων.Επισης τα δυο αυτα σαβ/κα που θα γινουν οι αναγνωρισεις θα γινει το ελα να δεις.Ας δωσουν περισσοτερες μερες χωρις κριτες
Τηρώντας το Κ.Ο.Κ ( δια ροπαλου ) ΝΑΙ .......,
με τέσσερα περάσματα ΟΧΙ.........!Και αν τύχη και παίζεις στα δευτερόλεπτα με κανέναν και ζοριστείς ……..ο θεός να σε φιλάει
Και άσε τον κυρ. ελ.εμ να λέει. τόσα χρόνια έκανε 500 και του άρεσε !!!! **
καλή τύχη σου ευχομαι Πέρι .ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΤΡΑΤΟ,
ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΑΝΑ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΑΦ'ΕΝΟΣ ΞΟΔΕΥΩ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΑΦ'ΕΤΑΙΡΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΙΑΝΟΥ ΤΟ ΜΑΤΙ KAI ΤΟ ΜΥΑΛΟ 'ΚΟΒΟΥΝ'.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ρε Λώρη μη λέμε τα ίδια και τα ίδια …..
Θέλω να μου πεις σε παρακαλώ πόσα από τα 92 πληρώματα του Αχαιός έχουν κάνει τέσσερα περάσματα ?
Ποια είναι η τύχη το νέων που τρέχουνε πρώτη φορά και κάνανε τέσσερα μόνο περάσματα γιατί δεν είχανε γνωριμίες να μάθουνε τις ειδικές για να πάνε πιο νωρίς ?
Και όχι για να γίνουνε πρωταθλητές , απλά για να κινηθούνε λίγο αξιοπρεπώς !
Μήπως θες να μου πεις ότι αστυνομεύονται ?
Μη λέμε ασυναρτησίες !
Για να μην αναφέρω αυτό που λες εσύ ‘οικονομικότερο αγώνα ’ τα 300 χιλ. απλή επί 4 , γύρο γύρο όλοι !
Και όσο για το ‘αλλιώς να πάνε σπίτι τους’ να είσαι σίγουρος ότι αν βρεθεί τρόπος να αστυνομευτούν και δεν μπορούν να κλέψουνε θα πάει το 90% στο σπίτι του η θα ξυπνήσουνε και θα κάνουνε καμιά σωστή ***ΠΡΑΞΗ ***, προς το παρών νομίζει ο ένας ότι πιάνει μαλα…. τον άλλον και βολεύονται !Όχι φιλικά , σαλταρισμένα
Ορφανός Στράτος -
Φίλε ΠΕΡΙ, καταρχήν καλώς να έρθεις στους αγώνες.
Κατά δεύτερον, κάνε ΟΣΑ περάσματα θες, ώστε να νιώσεις ασφαλής στη διαδρομή!!
Άσε τους όλους να λένε, γιατί αν από απειρία γράψεις κάτι λάθος το δικό σου κεφάλι θα φας, όχι το δικό μου!!
Καλό είναι να μάθεις σε λίγα περάσματα, μειώνουν και το κόστος σου, αλλά δεν γίνεται να φτάσεις σε μια μέρα το επίπεδο των άλλων!!Άλλωστε οι περισότεροι είτε που έχουν κάνει τον αγώνα 200 φορές, και όταν πρωτοξεκίνησαν όχι μόνο άπειρα περάσματα εδικαιούντο, αλλά και με το αγωνιστικό μάλιστα, είτε που κάνουν τα περάσματα αρκετό καιρό πριν μάθεις εσυ κατά που πέφτει ο αγώνας...
Απλά φρόντισε να πηγαίνεις τηρώντας τον Κ.Ο.Κ. γιατί ήδη έχουν τους αγωνιζόμενους στην μπούκα (δικαίως...), οπότε μην το ξηλώσουμε... Ας δίνουμε το καλό παράδειγμα σε πείσμα των ανεγκεφάλων.
Όμως όσον αφορά τον αριθμό των περασμάτων κοίτα να είσαι σίγουρος τι γράφεις, κάντε τις απαιτούμενες πρόβες μην χαθεί (ως νέος και άπειρος) ο συνοδηγός και πάτε αδιάβαστοι, και κράτα και πισινή σε σχέση με το τι έχεις γράψει, καλύτερα να καθυστερήσεις 1 χρόνο παραπάνω να κάνεις ανταγωνιστικούς χρόνους, παρά να πετάξεις ΒΛΑΚΩΔΩΣ τα χρήματα κάποιων αγώνων-εμπειρίας-διασκέδασης στο συνεργείο λόγω μιας εξόδου λόγω απειρίας...
Αν σε πιάσουν θα φας ποινή, αλλά μπροστά στην επιπλέον ασφάλεια να πάνε να κουρευτούνε!
Το έχω πάγια θέση, να κάνει κανείς ΟΣΑ περάσματα θέλει, αρκεί να τηρεί τον ΚΟΚ. Λες και θα έχει διαφορά αν περάσει ένα Σάξο 4, 14 ή 1004 φορές την διαδρομή, ή ένα φορτωμένο Ντάτσουν, δεδομένου πως και οι δύο κινούνται ΝΟΜΙΜΑ σύμφωνα με τον ΚΟΚ.
-
Οι ΝΕΟΙ καί οι ΕΛΛΗΝΕΣ
Λώρη τι να του μάθουμε του ¨ΠΕΡΙ¨ ;;;
Ο χρήστης el-em έγραψε:
AΓΑΠΗΤΕ 'ΠΕΡΙ',ΕΤΣΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ.
ΟΛΟΙ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑ ΤΟΣΟ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ,ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
ΟΣΟ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ,ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ,ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ,Η OΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΑΝΕ 'ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ' ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΛΩΣ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΗΝ ΨΑΛΙΔΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΗΜΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ.
ΦΕΤΟΣ, ΜΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ, Η Ε.Λ.Π.Α. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ 'ΜΑΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ' ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΔΕΝ ΕΦΤΑΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΛΛΑ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ.
ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΠΕΙΡΑΖΕ,ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ Ε.Λ.Π.Α. ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΣΜΙΟ ΤΡΟΠΟ ΔΥΟ-ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΚΑΘΕ Ε.Δ. ? ΘΑ ΧΑΛΑΓΑΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΡΟΧΕΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ ?
ΕΧΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ?
ΔΩΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΥ ΟΙ 'ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ' ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΡΑΛΛΥ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ,ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΥΣ ΘΝΗΤΟΥΣ ΣΕ ΥΨΗΛΟΤΑΤΟ ΚΙΝΔΥΝΟ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΥΝΟΥΧΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΕΙΤΕ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΙΤΕ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΚΡΟΥΠ 'Ν'.
ΤΟ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΝΕΝΔΟΤΟΙ,ΠΟΥ (ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ) ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ!!! ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ Ε.Δ. ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ ΤΟΥ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΚΟΥΣΤΟ !
ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΝΟ ΛΑΤΡΗ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ WARBOLD ?
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ? ΕΣΕΙΣ ?ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ,ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΡΕΧΕΙΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ 40% ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ(ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ) ΑΝΟΙΚΟΥΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΙΑ ΠΙΟ ΦΙΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ.ΣΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΜΗΝ ΑΠΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Το ότι οι κανονισμοί περί αναγνωρίσεων έμπαζαν, το γνωρίζαμε. Στη χθεσινή εκπομπή του TVC έγινε καταγγελία (για το Αχαιός), βγήκαν μίλησαν διάφοροι εμπλεκόμενοι κλπ. Πολύ ενδιαφέρον ζήτημα και μένει να δούμε τι θα γίνει.
Υ.Γ : απ' ότι αποδεικνύεται για πολλοστή φορά, δεν είναι μόνο οι πιτσιρικάδες που πάνε κομμάτια και κάνουν άπειρα περάσματα το πρόβλημα. Εξίσου μεγάλο πρόβλημα είναι και η εμμονή διάφορων παλαιών αγωνιζόμενων να τρέχουν όπως έτρεχαν πριν 10 χρόνια, να μην ενημερώνονται για οποιαδήποτε αλλαγή και μετά να τους φταίνε τα πάντα.
-
ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑ! ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΙΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ.
ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΟΥΛΙΑ!
ΜΗ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΕΘΕΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ!
-
Αυτό που με βοήθησε περισσότερο πέρυσι που αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με τον Πέρι, ήταν οι συμβουλές από εμπειρότερα πληρώματα.
Μου εξήγησαν τι γράφανε, πως το γράφανε κλπ.
Και επειδή υπάρχουν περισσότεροι του ενός, τρόποι γραψίματος, διαλέγεις ποιο σου ταιριάζει. Ειδικά στην αρχή τις γράφεις πιο αργές απ ότι είναι γιατί η απειρία και οι μαλακίες κοστίζουν. -
Φίλε ΠΕΡΙ, καταρχήν καλώς να έρθεις στους αγώνες.
Κατά δεύτερον, κάνε ΟΣΑ περάσματα θες, ώστε να νιώσεις ασφαλής στη διαδρομή!!
Άσε τους όλους να λένε, γιατί αν από απειρία γράψεις κάτι λάθος το δικό σου κεφάλι θα φας, όχι το δικό μου!!
Καλό είναι να μάθεις σε λίγα περάσματα, μειώνουν και το κόστος σου, αλλά δεν γίνεται να φτάσεις σε μια μέρα το επίπεδο των άλλων!!Άλλωστε οι περισότεροι είτε που έχουν κάνει τον αγώνα 200 φορές, και όταν πρωτοξεκίνησαν όχι μόνο άπειρα περάσματα εδικαιούντο, αλλά και με το αγωνιστικό μάλιστα, είτε που κάνουν τα περάσματα αρκετό καιρό πριν μάθεις εσυ κατά που πέφτει ο αγώνας...
***Απλά φρόντισε να πηγαίνεις τηρώντας τον Κ.Ο.Κ. γιατί ήδη έχουν τους αγωνιζόμενους στην μπούκα (δικαίως...), οπότε μην το ξηλώσουμε... Ας δίνουμε το καλό παράδειγμα σε πείσμα των ανεγκεφάλων. ***
***Αυτά σου έγραψε ο George Tabs και εγώ συμφωνώ , ισως και ορισμενοι αλλοι ............
η απόφαση δικιά σου …καλός όρισες στη ζούγκλα μας και καλούς αγώνες .
-
Συγνωμη που αργησα να απαντησω.Ειμαι εκπαιδευτικος του δημοσιου και ελειπα σε τετραημερη εκδρομη στην Κερκυρα.Ολες οι αποψεις εχουν καποιο δικιο.με το καιρο θα ερθει η εμπειρια στο γραψιμο.Εγραψα φυλαγμενα και παντοτε ειχα το νου μου.Οσο για τον ΚΟΚ οπου υπηρχε ορατοτητα χρησιμοποιουσα ολο το πλατος του δρομου.μου σηκωθηκε η τριχα παντως οταν συναδελφος πηρε ρισκο στις αναγνωρισεις και χρησιμοποιησε παντου αγωνιστικες γραμμες ακομα και στις τυφλες στροφες.Οσο για τους αγωνες πιστας APR(με επηρεασες με τηνσυνεντευξη σου) ειναι καλο σχολειο.το μαιο εχει πανελληνιο στις Σερρες αλλα προβληματιζομαι αν θα συμμετασχω.σκεφτομαι μηπως μπαινω αμεσως στα βαθια συμμετεχοντας σε αγωνα παννεληνιου.φοβαμαι και τα ακουμπηματα.δεν ειμαστε τωρα για τετοια
-
Ο χρήστης ΠΕΡΙ έγραψε:
Ειμαι εκπαιδευτικος του δημοσιου και ελειπα σε τετραημερη εκδρομη στην Κερκυρα.Ασε τους αγώνες και ασχολήσου ενεργά με τις εκδρομές!
Η απόλαυση εκεί δεν συγκρίνεται....!!! -
Στο Θερμαϊκού έπρεπε να έρθεις πάντως, τώρα που είσαι ζεστός
έχει και Χολομώντα, τι καλύτερο..
Αναγνωρίσεις