-
Έχω ακούσει οτι εάν σπάσει ο κινητήρας μπορεί οι κινητήριοι τροχοί να μπλοκάρουν.Είναι αλήθεια αυτό;
Κατι τέτοιο θα ήταν πολύ επικίνδυνο ειδικά εάν κινούμαστε με μεγάλη ταχύτητα. -
Έχω ακούσει οτι εάν σπάσει ο κινητήρας μπορεί οι κινητήριοι τροχοί να μπλοκάρουν.Είναι αλήθεια αυτό;
Κατι τέτοιο θα ήταν πολύ επικίνδυνο ειδικά εάν κινούμαστε με μεγάλη ταχύτητα. -
Έχω ακούσει οτι εάν σπάσει ο κινητήρας μπορεί οι κινητήριοι τροχοί να μπλοκάρουν.Είναι αλήθεια αυτό;
Κατι τέτοιο θα ήταν πολύ επικίνδυνο ειδικά εάν κινούμαστε με μεγάλη ταχύτητα. -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Έχω ακούσει οτι εάν σπάσει ο κινητήρας μπορεί οι κινητήριοι τροχοί να μπλοκάρουν.Είναι αλήθεια αυτό;
Κατι τέτοιο θα ήταν πολύ επικίνδυνο ειδικά εάν κινούμαστε με μεγάλη ταχύτητα.Αυτό θα μπορούσε να συμβεί αν 'γονάτιζε' κάποιος κύλινδρος, δηλαδή κολλούσε είτε το έμβολο στον κύλινδρο, είτε το κουζινέτο.
Βέβαια αυτό δεν γίνεται από την μια στιγμή στην άλλη, ο κινητήρας θα έκοβε, θα μούγκριζε, θα μύριζε, θα κάπνιζε, θα υπερθερμαίνονταν κ.τ.λ.Οπότε θα πατούσες τον συμπλέκτη από νωρίς, ώστε να απεπλέξεις τον κινητήρα και να γλυτώσεις.
Τώρα, από αστοχία υλικού (π.χ. κάποια θραύση) δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει. Όλα είναι σχετικά!
Σε καθέ περίπτωση πάντως, πάτημα του συμπλέκτη... -
Μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνο , ειδικά με μεγάλη ταχύτητα ή πάνω σε στροφή.
Σε γνωστό μου κόλλησε το μοτέρ με 200 χλμ. στην κατηφόρα της Α.Ο. πριν το Μαρκόπουλο. Αυτοκίνητο : Fiat barkoula .... λόγος: δεν του είχαν βάλει λάδια στο service
Εκανε 5-6 σβούρες στη μέση του δρόμου , έσκασε το ένα μπροστινό λάστιχο και έλιωσε η ζάντα τουλάχιστον 10cm .... αυτάαα. Ηταν τυχερός που δεν υπήρχαν άλλα αυτοκίνητα και που δεν τούμπαρε. -
Κυριοι, αν δεν σας εχει σπασει διαφορικο (πισωκινητου) πηγαινωντας με 140, πανω σε στροφη καπου στην Αιγειρα, οπου μπλοκαραν τα παντα...δεν εχετε δει τιποτα...δεν ειναι τιποτα, σαν να σου τραβαει ξαφνικα καποιος το χειροφρενο στα 140 πανω σε στροφη...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Κυριοι, αν δεν σας εχει σπασει διαφορικο (πισωκινητου) πηγαινωντας με 140, πανω σε στροφη καπου στην Αιγειρα, οπου μπλοκαραν τα παντα...δεν εχετε δει τιποτα...δεν ειναι τιποτα, σαν να σου τραβαει ξαφνικα καποιος το χειροφρενο στα 140 πανω σε στροφη...Το καλοκάρι στην κατηφόρα των Μεγάρων έσπασε το διαφορικό της Ε30 με 190+ και ευτυχώς που ήταν ευθεία!!
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Κυριοι, αν δεν σας εχει σπασει διαφορικο (πισωκινητου) πηγαινωντας με 140, πανω σε στροφη καπου στην Αιγειρα, οπου μπλοκαραν τα παντα...δεν εχετε δει τιποτα...δεν ειναι τιποτα, σαν να σου τραβαει ξαφνικα καποιος το χειροφρενο στα 140 πανω σε στροφη...σε μπροστοκούνιτο μπορεί να γίνει κάτι τετοιο?
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Κυριοι, αν δεν σας εχει σπασει διαφορικο (πισωκινητου) πηγαινωντας με 140, πανω σε στροφη καπου στην Αιγειρα, οπου μπλοκαραν τα παντα...δεν εχετε δει τιποτα...δεν ειναι τιποτα, σαν να σου τραβαει ξαφνικα καποιος το χειροφρενο στα 140 πανω σε στροφη...
σε μπροστοκούνιτο μπορεί να γίνει κάτι τετοιο?
Μου εχει συμβει με την 33 (εσπασε ενας πλανητης ή κατι τετοιο) αλλα ηταν την ωρα που ξεκιναγα.Το αυτοκινητο δεν κουνιοταν ρουπι.Ευτηχως παντως που μου εσπασε εκει και οχι 100 μετρα νωριτερα,κατεβαινα κολοσουρτη μαλλια κουβαρια (ως συνηθως δηλαδη).
-
Αρα αμεσως αμεσως, μαζεψαμε 2-3 BMW, Που τους εσπασε το διαφορικο...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Κυριοι, αν δεν σας εχει σπασει διαφορικο (πισωκινητου) πηγαινωντας με 140, πανω σε στροφη καπου στην Αιγειρα, οπου μπλοκαραν τα παντα...δεν εχετε δει τιποτα...δεν ειναι τιποτα, σαν να σου τραβαει ξαφνικα καποιος το χειροφρενο στα 140 πανω σε στροφη...
σε μπροστοκούνιτο μπορεί να γίνει κάτι τετοιο?
Μου εχει συμβει με την 33 (εσπασε ενας πλανητης ή κατι τετοιο) αλλα ηταν την ωρα που ξεκιναγα.Το αυτοκινητο δεν κουνιοταν ρουπι.Ευτηχως παντως που μου εσπασε εκει και οχι 100 μετρα νωριτερα,κατεβαινα κολοσουρτη μαλλια κουβαρια (ως συνηθως δηλαδη).
Όταν λες κολοσούρτη εννοείς τον Αχλαδόκαμπο? Γιατι μιλάμε για γαμω τις αναβάσεις -καταβάσεις!!!
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Όταν λες κολοσούρτη εννοείς τον Αχλαδόκαμπο? Γιατι μιλάμε για γαμω τις αναβάσεις -καταβάσεις!!!
-
σε αυτοκινητο δεν μου εχει τυχει ομως πριν 6 μηνες μεσα σε τουνελ στην περιφερειακη Υμηττου με 120 χιλ μου κολλησε η μηχανη απο το ΚLR και τα ειδα ολα.
ημουν στην μεσαια λωριδα και μεχρι να πατησω συμπλεκτη μαζευα τον κ**ο μου με αναποδα καθως με προσπερνουσαν απο δεξια και αριστερα σφαιρα τα ιχ...... ενω περιμενα ποτε θα με ''παρει'' μαζι του αυτος που δεν θα με βλεπει μεσα στην μαυριλα του τουνελ μεχρι να παω δεξια και να σταματησω.
το παθημα ομως μου εγινε μαθημα και απο τοτε εχω μειωσει την ταχυτητα μου γενικοτερα με την μοτο.
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Αρα αμεσως αμεσως, μαζεψαμε 2-3 BMW, Που τους εσπασε το διαφορικο...Που τις ειδες τις 2-3, μια του Antonis36 ηταν.
Οσο για το μπροστοκινητο ναι φυσικα, οποιοδηποτε διαφορικο μπορει να σπασει με συνηθες αποτελεσμα το μπλοκαρισμα των κινητηριων τροχων.
-
Οχι, μια αυτη που λες, μια η δικη σου (νομιζα οτι μιλαγες για μπεμπα) 2 μεχρι τωρα, και μια της οποιας τον κατοχο γνωριζω αλλα δεν ειναι στο φορουμ. Εξ'ου και οι 2-3... Τελικα ειναι 2 ...
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Αρα αμεσως αμεσως, μαζεψαμε 2-3 BMW, Που τους εσπασε το διαφορικο...Kαι τι πάει να πει αυτό?
Ας είχες και εσύ ένα πισωκίνητο 20ετίας με 170+ άλογα και με το κοντύτερο δυνατό διαφορικό, πίνοντάς του το αίμα καθημερινά και οδηγώντας το μονίμως με το πλάι και θα βλέπαμε αν θα άντεχε κάποια στιγμη!!! -
Ο χρήστης AntonisE36 έγραψε:
Αρα αμεσως αμεσως, μαζεψαμε 2-3 BMW, Που τους εσπασε το διαφορικο...
Kαι τι πάει να πει αυτό?
Ας είχες και εσύ ένα πισωκίνητο 20ετίας με 170+ άλογα και με το κοντύτερο δυνατό διαφορικό, πίνοντάς του το αίμα καθημερινά και οδηγώντας το μονίμως με το πλάι και θα βλέπαμε αν θα άντεχε κάποια στιγμη!!!Παει να πει, οτι η απιστευτη αξιοπιστια τον BMW ειναι μυθος. Γιατι οπως φαινεται, εχουνε τα προβληματακια τους...
Αν ηταν μια αλφα για παραδειγμα τωρα που μιλαμε, θα ειχαμε γεμισει γελακια, και τυπακους, με ιστοριες απο την αλφα που ειχε ο γνωστος του θειου σε ενα πανυγηρι που ειχε γνωρισει ενα ζογκλερ που ειχε μια αλφα... -
Πάρτε και ένα ΤΟΥΟΤΑ (Corolla 2002) με σπασμένο και διαφορικό και μοτέρ (το μοτέρ δε κόλλησε, απλά διαλύθηκαν τα πάντα στον 1ο κύλινδρο και το διαφορικό από κάτι γρανάζια έλειπαν κάτι δόντια...) 18.000 και 50.000 αντίστοιχα...
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Παει να πει, οτι η απιστευτη αξιοπιστια τον BMW ειναι μυθος. Γιατι οπως φαινεται, εχουνε τα προβληματακια τους...
Αν ηταν μια αλφα για παραδειγμα τωρα που μιλαμε, θα ειχαμε γεμισει γελακια, και τυπακους, με ιστοριες απο την αλφα που ειχε ο γνωστος του θειου σε ενα πανυγηρι που ειχε γνωρισει ενα ζογκλερ που ειχε μια αλφα...Καταρίπτεται η αξιοπιστία μιας μάρκας όταν σπάσει ένα διαφορικό σε ένα αυτοκίνητο που απο ταπεινό 316 έγινε 323 και μάλιστα 'τουμπανο', με 500.000km στο καντραν, και με έναν οδηγό που το λιώνει καθημερινά?
Και βέβαια το διαφορικό ήταν ένα θεόκοντο 4,1 το οποίο λογικό είναι να μην αντέξει κάποια στιγμη την δύναμη!
Παρακαλώ να είμαστε σοβαροί όταν κάνουμε τέτοιου είδους κρίσεις!! -
Ο χρήστης billlllll έγραψε:
Πάρτε και ένα ΤΟΥΟΤΑ (Corolla 2002) με σπασμένο και διαφορικό και μοτέρ (το μοτέρ δε κόλλησε, απλά διαλύθηκαν τα πάντα στον 1ο κύλινδρο και το διαφορικό από κάτι γρανάζια έλειπαν κάτι δόντια...) 18.000 και 50.000 αντίστοιχα...Είσαι σίγουρος ότι είναι ΤΟΥΟΤΑ;Αν σπάνε και τα μοτέρ των TOYOTA την βάψαμε
Σπάσιμο κινητήρα και επικινδυνότητα