Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ευθυγράμμiση μετα απο χαμήλωμα με αλλαγή ελατηρίων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ευθυγράμμiση μετα απο χαμήλωμα με αλλαγή ελατηρίων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    17
    282
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      akis-akis last edited by

      εχω μια αποροία αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει: όταν αλλάζουμε τα μαμα ελατήρια με άλλα χαμηλώματος πρέπει μετά να κάνουμε ευθυγράμμiση;

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • A
        akis-akis last edited by

        εχω μια αποροία αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει: όταν αλλάζουμε τα μαμα ελατήρια με άλλα χαμηλώματος πρέπει μετά να κάνουμε ευθυγράμμiση;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          akis-akis last edited by

          εχω μια αποροία αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει: όταν αλλάζουμε τα μαμα ελατήρια με άλλα χαμηλώματος πρέπει μετά να κάνουμε ευθυγράμμiση;

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • elteo
            elteo last edited by

            Νομίζω ότι μετά από οποιαδήποτε επέμβαση στην (γενικά) ανάρτηση του αυτοκινήτου πρέπει να γίνεται ευθυγράμμιση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              tazio last edited by

              Ναι, και θέλει και μεγαλύτερη υπομονή από τον μάστορα γιατί και το παραμικρό χιλιοστό διαφοράς 'φαίνεται' σε σχέση με τη 'κανονική' ανάρτηση.

              Μόνο μη το πας αμέσως για ευθυγράμμιση άφησε να κάνει λίγα χιλιόμετρα (100 / 150) και μετά πήγαινε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                apav last edited by

                Ακόμη και τα ελατήρια να είναι κανονικά, πάλι απαιτείται ευθυγράμμιση. Τώρα, αυτό το να γίνουν πρώτα κάποια χλμ, άγνωστο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • G
                  gtz last edited by

                  Η ευθυγράμμιση είναι επιβεβλημένη.
                  Μετά απο αλλαγή αμορτισέρ,σε παλιότερο αυτοκίνητό μου,δεν μου έκαναν απολύτως τίποτε μετά,με αποτέλεσμα να 'φαγωθούν μονόπατα' (γλώσσα των συνεργείων) τα Μichelin MXV2 που φορούσα τότε.Πόσο μάλλον με τα ελατήρια χαμηλώματος όπου μπορεί να αλλάζουν δραματικά οι γωνίες σύγκλισης,κάμπερ κλπ

                  Οσο για το πότε πρέπει να γίνει,δεν νομίζω οτι να χρειάζονται δα και πολλά χιλιόμετρα.
                  Με 10-20 χιλιόμετρα πρέπει να είναι ΟΚ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mirage last edited by

                    Μετά από κάθε επέμβαση στην ανάρτηση πρέπει να γίνεται ευθυγράμμιση. Καλό είναι να κάνει 50 με 100 χλμ πριν την κάνεις για να κάτσουν τα αμορτισέρ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • L
                      leonp last edited by

                      Όταν χαμηλώνεις το αυτοκίνητο αλλάζει η γεωμετρία της ανάρτησης, κυρίως το κάμπερ. Σε πολλά αυτοκίνητα το κάμπερ δεν ρυθμίζεται, μόνο η σύγκλιση (toe in/out). Αν το έχεις χαμηλώσει σημαντικά χρειάζεται υποχρεωτικά 'κάμπερ κιτ' αλλιώς τα λάστιχα σου θα φαγώνονται εσωτερικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Λέτε όλοι να πατήσουν τα αμορτισέρ εγώ πάντως βλέπω και από φίλους και συγγενείς ότι την ευθυγράμμιση την κάνουν επιτόπου μετά την αλλαγή.
                        Τις περισσότερες φορές είναι δωρεάν εάν πάρεις τα πράγματα από αυτούς και δύσκολο να τους το πας μετά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          leonp last edited by

                          Camber kit για να πάρεις μια ιδέα (μη βάλεις ροδέλες, εκτός και αν ξέρεις ακριβώς τι κάνεις)
                          ΠΙΣΩ http://tinyurl.com/5kod9
                          ΜΠΡΟΣ http://tinyurl.com/3pds2

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Το αμάξι δεν στηρίζεται στα αμορτισέρ ούτε αυτά καθορίζουν το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος για να κάνουμε ότι πρέπει αφού «κάτσουν». Αυτά τα καθορίζουν τα ελατήρια οπότε ευθυγράμμιση άμεσα και είναι οκ. Μόνο στην αλλαγή ελαστικών απαιτείται μια περίοδος προσαρμογής του ελαστικού.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • T
                              tonionio last edited by

                              παιδια καλησπερα κατα πασα πιθανοτητα θα κανω αλλαγη αμορτισερκαι ελατηριων(Καθως το σωστο χαμηλομα γινεται ετσι και οχι μονο με ελατηρια)!εχω μια 147 και το χαμηλομα θα ειναι της ταξης των 3cm!κανεις καμια συμβουλη??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Να την αφήσεις έτσι όπως είναι!!!
                                Αν θέλεις να βελτιώσεις κάτι υπάρχουν, φρένα, μόνο αμορτισέρ, ελαστικά , φώτα κλπ.
                                Τι περιμένεις να πάρεις από το χαμήλωμα που δεν σου προσφέρει τώρα το αμάξι σου;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • A
                                  akis-akis last edited by

                                  Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                  Να την αφήσεις έτσι όπως είναι!!!
                                  Αν θέλεις να βελτιώσεις κάτι υπάρχουν, φρένα, μόνο αμορτισέρ, ελαστικά , φώτα κλπ.
                                  Τι περιμένεις να πάρεις από το χαμήλωμα που δεν σου προσφέρει τώρα το αμάξι σου;

                                  εγώ είμαι αντίθετος συνήθως με το χαμήλωμα, ΑΛΛΑ μόλις πήρα την 147 με 16αρια το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν οτι έπρεπε να την χαμηλώσω.Δεν το έκανα σε καμία περίπτωση για να βελτιώσω το κράτημα αλλά γιατί δεν μου άρεσε που έμοιαζε με isuzu .
                                  Ολα βέβαια είναι θέμα απόψεων,στην δικιά μου με 3,5 πόντους χαμήλωμα με H&R ελατήρια το αμάξι περνάει τις ανωμαλίες (του δρόμου εννοώ ) με λιγότερες αναπηδήσεις και δεν έχει χάσει καθόλου απο άνεση IMHO.
                                  tonionio @ Αυτό που ακούω πάντως απο όλους είναι οτι ο καλύτερος συνδιασμός είναι H&R ελατήρια με bilstein αμορτισέρ,εγώ άλλαξα αρχικά μόνο τα ελατήρια και μόλις χαλάσουν θα αλλάξω και τα αμορτισέρ, μέχρι στιγμής έκανα 300 χλμ σε δρόμο με στροφές (απο θεσσαλονίκη χαλκιδική) και έιμαι πολύ ευχαριστημένος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης akis akis έγραψε:

                                    Να την αφήσεις έτσι όπως είναι!!!
                                    Αν θέλεις να βελτιώσεις κάτι υπάρχουν, φρένα, μόνο αμορτισέρ, ελαστικά , φώτα κλπ.
                                    Τι περιμένεις να πάρεις από το χαμήλωμα που δεν σου προσφέρει τώρα το αμάξι σου;

                                    εγώ είμαι αντίθετος συνήθως με το χαμήλωμα, ΑΛΛΑ μόλις πήρα την 147 με 16αρια το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν οτι έπρεπε να την χαμηλώσω.Δεν το έκανα σε καμία περίπτωση για να βελτιώσω το κράτημα αλλά γιατί δεν μου άρεσε που έμοιαζε με isuzu .
                                    Ολα βέβαια είναι θέμα απόψεων,στην δικιά μου με 3,5 πόντους χαμήλωμα με H&R ελατήρια το αμάξι περνάει τις ανωμαλίες (του δρόμου εννοώ ) με λιγότερες αναπηδήσεις και δεν έχει χάσει καθόλου απο άνεση IMHO.
                                    tonionio @ Αυτό που ακούω πάντως απο όλους είναι οτι ο καλύτερος συνδιασμός είναι H&R ελατήρια με bilstein αμορτισέρ,εγώ άλλαξα αρχικά μόνο τα ελατήρια και μόλις χαλάσουν θα αλλάξω και τα αμορτισέρ, μέχρι στιγμής έκανα 300 χλμ σε δρόμο με στροφές (απο θεσσαλονίκη χαλκιδική) και έιμαι πολύ ευχαριστημένος

                                    Δεν είναι μόνο η άνεση, ταλαιπωρείς πλαίσιο, ψαλίδια, ακρόμπαρα, μέση, σφραγίσματα κτλ κτλ κτλ
                                    Στο χρόνο φαίνονται....πρώην κάτοχος χαμηλωμένου Saxo VTS.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • A
                                      agalanop last edited by

                                      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                      Το αμάξι δεν στηρίζεται στα αμορτισέρ ούτε αυτά καθορίζουν το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος για να κάνουμε ότι πρέπει αφού «κάτσουν». Αυτά τα καθορίζουν τα ελατήρια...

                                      Μανώλη, κι εγώ υποστήριζα το ίδιο μέχρι πρόσφατα αλλά τελικά υπάρχουν αμορτισέρ που επηρεάζουν το ύψος. Το πόσο θα 'κάτσουν' δηλαδή τα ελατήρια.
                                      Περισσότερα από κοντά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:

                                        Το αμάξι δεν στηρίζεται στα αμορτισέρ ούτε αυτά καθορίζουν το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος για να κάνουμε ότι πρέπει αφού «κάτσουν». Αυτά τα καθορίζουν τα ελατήρια...

                                        Μανώλη, κι εγώ υποστήριζα το ίδιο μέχρι πρόσφατα αλλά τελικά υπάρχουν αμορτισέρ που επηρεάζουν το ύψος. Το πόσο θα 'κάτσουν' δηλαδή τα ελατήρια.
                                        Περισσότερα από κοντά...

                                        Μείνε συντονισμένος στις Εκδηλώσεις στο θέμα μας μια και την Πέμπτη θα έχουμε κάτι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr