-
εχω μια αποροία αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει: όταν αλλάζουμε τα μαμα ελατήρια με άλλα χαμηλώματος πρέπει μετά να κάνουμε ευθυγράμμiση;
-
εχω μια αποροία αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει: όταν αλλάζουμε τα μαμα ελατήρια με άλλα χαμηλώματος πρέπει μετά να κάνουμε ευθυγράμμiση;
-
εχω μια αποροία αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει: όταν αλλάζουμε τα μαμα ελατήρια με άλλα χαμηλώματος πρέπει μετά να κάνουμε ευθυγράμμiση;
-
Νομίζω ότι μετά από οποιαδήποτε επέμβαση στην (γενικά) ανάρτηση του αυτοκινήτου πρέπει να γίνεται ευθυγράμμιση.
-
Ναι, και θέλει και μεγαλύτερη υπομονή από τον μάστορα γιατί και το παραμικρό χιλιοστό διαφοράς 'φαίνεται' σε σχέση με τη 'κανονική' ανάρτηση.
Μόνο μη το πας αμέσως για ευθυγράμμιση άφησε να κάνει λίγα χιλιόμετρα (100 / 150) και μετά πήγαινε.
-
Ακόμη και τα ελατήρια να είναι κανονικά, πάλι απαιτείται ευθυγράμμιση. Τώρα, αυτό το να γίνουν πρώτα κάποια χλμ, άγνωστο!
-
Η ευθυγράμμιση είναι επιβεβλημένη.
Μετά απο αλλαγή αμορτισέρ,σε παλιότερο αυτοκίνητό μου,δεν μου έκαναν απολύτως τίποτε μετά,με αποτέλεσμα να 'φαγωθούν μονόπατα' (γλώσσα των συνεργείων) τα Μichelin MXV2 που φορούσα τότε.Πόσο μάλλον με τα ελατήρια χαμηλώματος όπου μπορεί να αλλάζουν δραματικά οι γωνίες σύγκλισης,κάμπερ κλπΟσο για το πότε πρέπει να γίνει,δεν νομίζω οτι να χρειάζονται δα και πολλά χιλιόμετρα.
Με 10-20 χιλιόμετρα πρέπει να είναι ΟΚ! -
Μετά από κάθε επέμβαση στην ανάρτηση πρέπει να γίνεται ευθυγράμμιση. Καλό είναι να κάνει 50 με 100 χλμ πριν την κάνεις για να κάτσουν τα αμορτισέρ.
-
Όταν χαμηλώνεις το αυτοκίνητο αλλάζει η γεωμετρία της ανάρτησης, κυρίως το κάμπερ. Σε πολλά αυτοκίνητα το κάμπερ δεν ρυθμίζεται, μόνο η σύγκλιση (toe in/out). Αν το έχεις χαμηλώσει σημαντικά χρειάζεται υποχρεωτικά 'κάμπερ κιτ' αλλιώς τα λάστιχα σου θα φαγώνονται εσωτερικά.
-
Λέτε όλοι να πατήσουν τα αμορτισέρ εγώ πάντως βλέπω και από φίλους και συγγενείς ότι την ευθυγράμμιση την κάνουν επιτόπου μετά την αλλαγή.
Τις περισσότερες φορές είναι δωρεάν εάν πάρεις τα πράγματα από αυτούς και δύσκολο να τους το πας μετά... -
Camber kit για να πάρεις μια ιδέα (μη βάλεις ροδέλες, εκτός και αν ξέρεις ακριβώς τι κάνεις)
ΠΙΣΩ http://tinyurl.com/5kod9
ΜΠΡΟΣ http://tinyurl.com/3pds2 -
Το αμάξι δεν στηρίζεται στα αμορτισέρ ούτε αυτά καθορίζουν το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος για να κάνουμε ότι πρέπει αφού «κάτσουν». Αυτά τα καθορίζουν τα ελατήρια οπότε ευθυγράμμιση άμεσα και είναι οκ. Μόνο στην αλλαγή ελαστικών απαιτείται μια περίοδος προσαρμογής του ελαστικού.
-
παιδια καλησπερα κατα πασα πιθανοτητα θα κανω αλλαγη αμορτισερκαι ελατηριων(Καθως το σωστο χαμηλομα γινεται ετσι και οχι μονο με ελατηρια)!εχω μια 147 και το χαμηλομα θα ειναι της ταξης των 3cm!κανεις καμια συμβουλη??
-
Να την αφήσεις έτσι όπως είναι!!!
Αν θέλεις να βελτιώσεις κάτι υπάρχουν, φρένα, μόνο αμορτισέρ, ελαστικά , φώτα κλπ.
Τι περιμένεις να πάρεις από το χαμήλωμα που δεν σου προσφέρει τώρα το αμάξι σου; -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Να την αφήσεις έτσι όπως είναι!!!
Αν θέλεις να βελτιώσεις κάτι υπάρχουν, φρένα, μόνο αμορτισέρ, ελαστικά , φώτα κλπ.
Τι περιμένεις να πάρεις από το χαμήλωμα που δεν σου προσφέρει τώρα το αμάξι σου;εγώ είμαι αντίθετος συνήθως με το χαμήλωμα, ΑΛΛΑ μόλις πήρα την 147 με 16αρια το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν οτι έπρεπε να την χαμηλώσω.Δεν το έκανα σε καμία περίπτωση για να βελτιώσω το κράτημα αλλά γιατί δεν μου άρεσε που έμοιαζε με isuzu .
Ολα βέβαια είναι θέμα απόψεων,στην δικιά μου με 3,5 πόντους χαμήλωμα με H&R ελατήρια το αμάξι περνάει τις ανωμαλίες (του δρόμου εννοώ ) με λιγότερες αναπηδήσεις και δεν έχει χάσει καθόλου απο άνεση IMHO.
tonionio @ Αυτό που ακούω πάντως απο όλους είναι οτι ο καλύτερος συνδιασμός είναι H&R ελατήρια με bilstein αμορτισέρ,εγώ άλλαξα αρχικά μόνο τα ελατήρια και μόλις χαλάσουν θα αλλάξω και τα αμορτισέρ, μέχρι στιγμής έκανα 300 χλμ σε δρόμο με στροφές (απο θεσσαλονίκη χαλκιδική) και έιμαι πολύ ευχαριστημένος -
Ο χρήστης akis akis έγραψε:
Να την αφήσεις έτσι όπως είναι!!!
Αν θέλεις να βελτιώσεις κάτι υπάρχουν, φρένα, μόνο αμορτισέρ, ελαστικά , φώτα κλπ.
Τι περιμένεις να πάρεις από το χαμήλωμα που δεν σου προσφέρει τώρα το αμάξι σου;εγώ είμαι αντίθετος συνήθως με το χαμήλωμα, ΑΛΛΑ μόλις πήρα την 147 με 16αρια το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν οτι έπρεπε να την χαμηλώσω.Δεν το έκανα σε καμία περίπτωση για να βελτιώσω το κράτημα αλλά γιατί δεν μου άρεσε που έμοιαζε με isuzu .
Ολα βέβαια είναι θέμα απόψεων,στην δικιά μου με 3,5 πόντους χαμήλωμα με H&R ελατήρια το αμάξι περνάει τις ανωμαλίες (του δρόμου εννοώ ) με λιγότερες αναπηδήσεις και δεν έχει χάσει καθόλου απο άνεση IMHO.
tonionio @ Αυτό που ακούω πάντως απο όλους είναι οτι ο καλύτερος συνδιασμός είναι H&R ελατήρια με bilstein αμορτισέρ,εγώ άλλαξα αρχικά μόνο τα ελατήρια και μόλις χαλάσουν θα αλλάξω και τα αμορτισέρ, μέχρι στιγμής έκανα 300 χλμ σε δρόμο με στροφές (απο θεσσαλονίκη χαλκιδική) και έιμαι πολύ ευχαριστημένοςΔεν είναι μόνο η άνεση, ταλαιπωρείς πλαίσιο, ψαλίδια, ακρόμπαρα, μέση, σφραγίσματα κτλ κτλ κτλ
Στο χρόνο φαίνονται....πρώην κάτοχος χαμηλωμένου Saxo VTS. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Το αμάξι δεν στηρίζεται στα αμορτισέρ ούτε αυτά καθορίζουν το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος για να κάνουμε ότι πρέπει αφού «κάτσουν». Αυτά τα καθορίζουν τα ελατήρια...Μανώλη, κι εγώ υποστήριζα το ίδιο μέχρι πρόσφατα αλλά τελικά υπάρχουν αμορτισέρ που επηρεάζουν το ύψος. Το πόσο θα 'κάτσουν' δηλαδή τα ελατήρια.
Περισσότερα από κοντά... -
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Το αμάξι δεν στηρίζεται στα αμορτισέρ ούτε αυτά καθορίζουν το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος για να κάνουμε ότι πρέπει αφού «κάτσουν». Αυτά τα καθορίζουν τα ελατήρια...
Μανώλη, κι εγώ υποστήριζα το ίδιο μέχρι πρόσφατα αλλά τελικά υπάρχουν αμορτισέρ που επηρεάζουν το ύψος. Το πόσο θα 'κάτσουν' δηλαδή τα ελατήρια.
Περισσότερα από κοντά...Μείνε συντονισμένος στις Εκδηλώσεις στο θέμα μας μια και την Πέμπτη θα έχουμε κάτι.
ευθυγράμμiση μετα απο χαμήλωμα με αλλαγή ελατηρίων