Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΛΑΣΤΙΧΑ - ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ για PUNTO Μκ2
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΛΑΣΤΙΧΑ - ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ για PUNTO Μκ2
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    31
    64
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsair last edited by

      Dear συμφορουμιτες,

      πλεον το Puntogralle (2000 edition) μου εχει φτασει τα 100.000κμ και περναει απο τα μεγαλα σερβις του... μεσα σε αυτα αλλαζω λαστιχα και αμορτισερ. Τι εχετε να μου προτεινετε?

      Προτου αρχισετε να μου λετε βαλε Bιlstein κιτρινα κλπ κλπ... να σας πω πως αγαπω πολυ την μεση μου και κατ επεκταση την ακεραιοτητα του ταμπλο και λοιπων μερων του αυτοκινητου

      Θελω καποιο αμορτισερ που ναι μεν να μην αλλοιωσει ιδιαιτερα την μαμα-συμπεριφορα, αλλα να μην κοπαναει κιολας. Καποιο αμορτισερ που κατα προτιμηση να στρογγυλευει τα κοπανηματα χωρις να επιτρεπει μεγαλες κλισεις στο αμαξωμα. Να βαλω μαμα αμορτισερ? Aftermarket? Ποια?

      Σε οτι αφορα τα λαστιχα, φοραω τα RE 720 (185χ60χ14)... πολυ σκληρα λαστιχα, τα οποια εστειλαν την οποιαδηποτε ανεση περιπατο, μιας και καταλαβαινω αν το ευρω στο οποιο περνω απο πανω ειναι κορονα η γραμματα. Για προτεινετε κανα λαστιχο το οποιο θα ειναι λιγο ποιο μαλακο... αλλα παντα με ασφαλτινο προσανατολισμο (οχι βροχολαστιχα κλπ κλπ)

      Ελπιζω να μην σας κουρασα ιδιαιτερα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        corsair last edited by

        Dear συμφορουμιτες,

        πλεον το Puntogralle (2000 edition) μου εχει φτασει τα 100.000κμ και περναει απο τα μεγαλα σερβις του... μεσα σε αυτα αλλαζω λαστιχα και αμορτισερ. Τι εχετε να μου προτεινετε?

        Προτου αρχισετε να μου λετε βαλε Bιlstein κιτρινα κλπ κλπ... να σας πω πως αγαπω πολυ την μεση μου και κατ επεκταση την ακεραιοτητα του ταμπλο και λοιπων μερων του αυτοκινητου

        Θελω καποιο αμορτισερ που ναι μεν να μην αλλοιωσει ιδιαιτερα την μαμα-συμπεριφορα, αλλα να μην κοπαναει κιολας. Καποιο αμορτισερ που κατα προτιμηση να στρογγυλευει τα κοπανηματα χωρις να επιτρεπει μεγαλες κλισεις στο αμαξωμα. Να βαλω μαμα αμορτισερ? Aftermarket? Ποια?

        Σε οτι αφορα τα λαστιχα, φοραω τα RE 720 (185χ60χ14)... πολυ σκληρα λαστιχα, τα οποια εστειλαν την οποιαδηποτε ανεση περιπατο, μιας και καταλαβαινω αν το ευρω στο οποιο περνω απο πανω ειναι κορονα η γραμματα. Για προτεινετε κανα λαστιχο το οποιο θα ειναι λιγο ποιο μαλακο... αλλα παντα με ασφαλτινο προσανατολισμο (οχι βροχολαστιχα κλπ κλπ)

        Ελπιζω να μην σας κουρασα ιδιαιτερα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsair last edited by

          Dear συμφορουμιτες,

          πλεον το Puntogralle (2000 edition) μου εχει φτασει τα 100.000κμ και περναει απο τα μεγαλα σερβις του... μεσα σε αυτα αλλαζω λαστιχα και αμορτισερ. Τι εχετε να μου προτεινετε?

          Προτου αρχισετε να μου λετε βαλε Bιlstein κιτρινα κλπ κλπ... να σας πω πως αγαπω πολυ την μεση μου και κατ επεκταση την ακεραιοτητα του ταμπλο και λοιπων μερων του αυτοκινητου

          Θελω καποιο αμορτισερ που ναι μεν να μην αλλοιωσει ιδιαιτερα την μαμα-συμπεριφορα, αλλα να μην κοπαναει κιολας. Καποιο αμορτισερ που κατα προτιμηση να στρογγυλευει τα κοπανηματα χωρις να επιτρεπει μεγαλες κλισεις στο αμαξωμα. Να βαλω μαμα αμορτισερ? Aftermarket? Ποια?

          Σε οτι αφορα τα λαστιχα, φοραω τα RE 720 (185χ60χ14)... πολυ σκληρα λαστιχα, τα οποια εστειλαν την οποιαδηποτε ανεση περιπατο, μιας και καταλαβαινω αν το ευρω στο οποιο περνω απο πανω ειναι κορονα η γραμματα. Για προτεινετε κανα λαστιχο το οποιο θα ειναι λιγο ποιο μαλακο... αλλα παντα με ασφαλτινο προσανατολισμο (οχι βροχολαστιχα κλπ κλπ)

          Ελπιζω να μην σας κουρασα ιδιαιτερα

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            DeCarbon Performance
            Σφιχτά χωρίς να κοπανάνε (πιο άνετα από Bilstein sport) ... και οικονομικά

            Ρώτα στο http://www.amorteam.gr

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tm last edited by

              ... τωρα γιατι ηξερα την απαντηση ??

              Ειναι ανοιχτα ΚΑΙ το σαββατο!

              (ρωτησα )

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                corsair last edited by

                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                DeCarbon Performance
                Σφιχτά χωρίς να κοπανάνε (πιο άνετα από Bilstein sport) ... και οικονομικά

                Ρώτα στο http://www.amorteam.gr

                Και εγω αυτα ειχα υποψην μου... διαβαζοντας απο το thread για το 206! Δηλαδη Performance... να μην κοιταξω καν τα comfort.... χμμμ οκ.

                Απο λαστιχακι... να του βαλω τιποτα Energy 185... η να δω τιποτα ποιο καλο (γιατι μπαινουμε και σε στριφτερους δρομους καθημερινα )?

                ps: ειμαι θεσσαλονικη, οποτε η amorteam μου καθετε λιγο μακρια... αμα ξερετε κανα αμορτισερα με de carbon για Θεσσαλονικη... just tell me!

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • T
                  tony-pap last edited by

                  Ο χρήστης corsair έγραψε:
                  Dear συμφορουμιτες,

                  πλεον το Puntogralle (2000 edition) μου εχει φτασει τα 100.000κμ και περναει απο τα μεγαλα σερβις του... μεσα σε αυτα αλλαζω λαστιχα και αμορτισερ. Τι εχετε να μου προτεινετε?

                  Προτου αρχισετε να μου λετε βαλε Bιlstein κιτρινα κλπ κλπ... να σας πω πως αγαπω πολυ την μεση μου και κατ επεκταση την ακεραιοτητα του ταμπλο και λοιπων μερων του αυτοκινητου

                  Αφού πρώτος στόχος είναι η μέση σου κλπ κλπ θα σου πρότεινα να βάλεις καινούργια μαμά αμορτισέρ και θα είσαι μιά χαρά.
                  Το ίδιο έκανα και εγώ στο 206 μου και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
                  Φορούσα τα sachs performance που είναι αντίστοιχα των de carbon performance είτε με μαμά ελατήρια είτε με H&R ελατήρια και εκτός απο τους τριγμούς που κληρονόμησα και τις ενοχλήσεις στην μέση μου έχω και
                  προβλήματα με την κρεμαγιέρα.
                  Τώρα με καινούργια μαμά κινούμαι γρήγορα (όχι οριακά ή υπερβολικά) ακόμα και σε δρόμους που πριν έκανα ζικ ζακ για να αποφεύγω φρεάτια, λακκούβες, σαμαράκια ακόμα και τις γραμμές του τράμ περνάω κάθε μέρα με ταχύτητες 70-120 ! χωρίς πια να σταματάει το cd player ...

                  Τα energy E3A τα είχα δοκιμάσει και εγώ και ήμουν ευχαριστημένος αλλά τελικά φοράω YOKOHAMA A539 (που είναι πολύ καλά αλλά δεν εχουν μεγάλη διάρκεια ζωής).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    tm last edited by

                    οταν λεμε δεν εχουν μεγαλη διαρκεια ζωης, τι εννοουμε ??
                    (ασχετο... αν βρεις κανενα ελαστικο με 'μεγαλη διαρκεια ζωης' σφυριξε το κατα 'δω)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      corsair last edited by

                      Tony Pap, το θεμα ειναι πως και τα μαμα αμορτισερ ειναι καπως... σκληρα γι αυτο και δεν με ενοχλει ιδιαιτερα να κοιταξω και αλλες μαρκες. Βεβαια δεν ξερω τι εχουν κανει στο Punto facelift... οπου εχω την εντυπωση πως του μαλακωσαν λιγο τα αμορτισερ. Δεν ξερω αν υπαρχει κανεις με εμπειρια στο θεμα να το επιβεβαιωσει... οποτε να εξετασω την περιπτωση να βαλω μαμα μετα το facelift.

                      *Πειτε και για κανα λαστιχο γιατι χανομαστε... σλικ τα εκανα τα Potenza.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        citastak last edited by

                        Πλεον υπαρχουν και τα energy E3B, τα οποια και φοραω εδω και 7.500κμ... Δεν εχω μετανοιωσει που τα εχω βαλει...

                        (Καθημερινη οδηγηση και ταξιδια...)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tony-pap last edited by

                          Ο χρήστης tm έγραψε:
                          οταν λεμε δεν εχουν μεγαλη διαρκεια ζωης, τι εννοουμε ??
                          (ασχετο... αν βρεις κανενα ελαστικο με 'μεγαλη διαρκεια ζωης' σφυριξε το κατα 'δω)

                          Για τα yoko A539 (σε 106,206 σαξο) που γνωρίζω η απόδοση τους πέφτει σημαντικά πιό γρήγορα απο Michelin έτσι μετά τα 20.000χλμ περίπου αρχίζεις να σκέφτεσαι για καινούργια λάστιχα...

                          Φίλε corsair αν τα μαμά σου φαίνονται σκληρά μην βάλεις τίποτα monroe ή bilstain μαύρα ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tm last edited by

                            σε 106 εχω τα re720 και αρχισαν να με 'προβληματιζουν' απο τα 15000 με συντηριτικη οδηγηση.. βεβαια ειμαι με τερματισμενες αναρτησεις...
                            Μετα τον αχαιο θα παω για αλλαγη αμορτισερ, οποτε θα εχω μια καλυτερη εικονα ...
                            (πληροφοριακα, θα βαλω κι εγω DeCarbon Performance) ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης tm έγραψε:
                              σε 106 εχω τα re720 και αρχισαν να με 'προβληματιζουν' απο τα 15000 με συντηριτικη οδηγηση.. βεβαια ειμαι με τερματισμενες αναρτησεις...
                              Μετα τον αχαιο θα παω για αλλαγη αμορτισερ, οποτε θα εχω μια καλυτερη εικονα ...
                              (πληροφοριακα, θα βαλω κι εγω DeCarbon Performance) ....

                              ποσο εχουν τα DeCarbon Performance???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • T
                                tm last edited by

                                για το 106, 280

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • M
                                  markvag last edited by

                                  Για το 206 μου πάλι (με τοποθέτηση σε συγγενή) 260 ευρώ...

                                  Οι εντυπώσεις μου παραμένουν θετικές και η άνεση δεν έχει χειροτερέψει αισθητά, απλά καταλαβαίνεις ότι το αμάξι είναι πλέον πιο σφιχτό... Θα έλεγα ότι είναι πολύ καλός συμβιβασμός και (για το 206 μιλάω) πιστεύω καλύτερα από τα εργοστασιακά του...

                                  Τώρα, σαφώς και δεν μπορώ να κρίνω τι θα είναι μετά από 20.000χλμ, πάντως με ικανοποιούν και στην πόλη και στην εθνική. Δεν μπορώ να ξέρω για κλασσικό Ελληνικό στροφιλίκι, γιατί δεν έχω πάει ακόμα σε τέτοιο...

                                  Για λάστιχα έβαλα πρόσφατα (πάνω κάτω ίδιες μέρες με τα αμορτισέρ) τα Uniroyal 550 rallye σε 195-55-15 και είναι πιστεύω ελαφρώς καλύτερα από τα Continental PremiumContact (στην ίδια διάσταση) που φορούσε ο Πέζουλας πιο πριν. Πολύ καλά στο βρεγμένο (ε, τι βροχολάστιχο είναι!) καλύτερη (πάντα σε σχέση με τα Continental) ελκτική πρόσφυση, αλλά όχι και βεντούζες (βροχολάστιχο είπαμε...) και πολύ άνετα!!! Μαλακά πλαϊνά + εντελώς αθόρυβα στην κύλιση. Ακόμα και με τα τελειωμένα παλιά αμορτισέρ είδα πολύ σημαντική διαφορά στις λακούβες... (μετά μπήκαν και τα DeCarbon... ). Βέβαια τα μαλακά πλαϊνά σημαίνουν σχετικά μειωμένα περιθώρια στις στροφές, αλλά κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με τα Continental, με πιο προοδευτική συμπεριφορά. Ο ξάδερφός μου που μου τα έβαλε λέει ότι αντέχουν άνετα για 40-50.000χλμ. Εγώ βέβαια ακόμα δεν έχω κάνει 2.000χλμ με αυτά, οπότε θα περιμένω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Θα σου πρότεινα τα εργοστασιακά αμορτισέρ εφόσον δεν επιζητάς κάτι παραπάνω και τα Michelin Energy για ελαστικό.
                                    Τα Μichelin εάν θυμάσαι στην διαφήμιση λένε «οι καλύτερες επιδόσεις είναι αυτές που αντέχουν στον χρόνο».

                                    Καλή επιλογή

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • C
                                      corsair last edited by

                                      Οκ... ο markvag μαλλον με επεισε σχετικα με τα λαστιχα... μου περιεγραψε τις 'αξιες' που ζητω σε ενα λαστιχο για το Punto (και μονο)... και ειδικα εκεινο το κομματακι που λεει περι καλης ελκτικης προσφυσης (απο την οποια και πασχω) και μαλακων πλαινων (εδω εμπαινα σε στροφες με τα μαμα energy 165x65... νο προμπλεμ τα μαλακα πλαινα λοιπον).

                                      Για τα Decarbon Comfort? Να το εξετασω ως ενδεχομενο, μπας και το γλιτωσω το αμαξι απο τις εγκαρσιες ανωμαλιες και τις λακες??? Ποσο ποια θα μπορουσε να μου χαλασει το στησιμο... η να το κανει επικυνδινο στην συμπεριφορα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        DeCarbon Performance οχι Comfort.
                                        Για λάστιχα τώρα έβαλα και εγώ τα 550. Εντυπώσεις?
                                        Καλη ελκτική πρόσφυση, εξαιρετικά στο βρεγμένο ( ακόμα και στην γλίτσα μετά από ψιλόβροχο ),μαλακά πλαινά, βελτιωμένη άνεση ( και από αποψη απόσβεσης ανωμαλιών και από άποψη θορύβου ) χειρότερο τιμόνι ( γενικά μια αίσθηση στο περίπου για το τί κάνουν μέσα στην στροφή ) αλλά γενικά δείχνουν προοδευτικά στο όριο το οποίο ακόμα δεν το έχω φτάσει. Έχω κάνει 800 χλμ από τότε που τα έβαλα το στρώσιμο τέλειωσε αλλά ακόμα δεν βρήκα χρόνο να τα δοκιμάσω σε οριακές συνθήκες.
                                        Πριν είχα τα Exalto I και ομολογώ οτι ήταν ανώτερα σε όλους τους τομείς ( εκτός από τον θόρυβο ειδικά στο τέλος ήταν απίστευτη η φασαρία που έκαναν σε κακό οδόστρωμα ) και ισοδύναμα στο βρεγμένο. Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, ίσως τα 550 να είναι και λίγο καλύτερα στο βρεγμένο. Γενικά δεν μιλάμε για τρομερές διαφορές παρά μόνο στην αίσθηση του τιμονιού και την αίσθηση χαμηλότετου ορίου στις στροφές λόγω των μαλακών πλαινών. Συμπέρασμα: είμαι αρκετά εώς πολύ ευχαριστημένος με τα 550 αλλά μου λείπουν τα Exalto οχι όμως και ο θόρυβος τους και η γρήγορη φθορά τους. Αν τα Exalto ΙΙ έβγαιναν στην διάσταση μου αυτά θα έβαζα αλλά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Θανάση σε τι διάσταση και τι τιμή;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            185/65/14H και τιμή 300 ευρώ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr