Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση κινητήρα - Καρμπυρατέρ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση κινητήρα - Καρμπυρατέρ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    11
    212
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dracumel last edited by

      Καλησπέρα,
      έχω ενα Νissan Sunny 1.4 SLX καρμπυρατέρ.
      Το αυτοκίνητο είναι τελείως 'μαμά' και θέλω να το βελτιώσω λιγάκι.

      Εγώ θα σας παρουσιάσω κάποιες λύσεις που μου πρότειναν (σχετικοί ή ασχετοι επί του θέματος):
      1)ο κινητήρας που έχω δεν παίρνει βελτίωση, όπότε η καλύτερη λύση είναι αλλαγή του και η τοποθέτηση του 2 λιτρου.
      (άλλα για να επιβεβαιωθείς ότι ο κινητήρας είναι καλός, πρέπει να τον ανοίξεις)
      2)Διπλά καρμπυρατέρ τις Weber. (όμως αυτό είναι γκαζιά και πεντοχίλιαρο ή 15 ευρώ)
      3)Τοποθέτηση μεγαλύτερου καρμπυρατέρ και κάποιου άγραφου εγκεφάλου, ώστε να κάνει σωστά την διαχείριση του όλου συστήματος. (αν βέβαια ισχύουν αυτά)

      Κάπου διάβασα ότι αν βάλεις ένα καρμπυρατέρ π.χ. Weber για χρήση δρόμου (γιατί υπάρχουν για χρήση street racing & dragster), θα υπάρξει κάποια βελτίωση και στην επιτάχυνση και στην τελική ταχύτητα, όπως θα παρουσιαστεί και μια βελτίωση στην κατανάλωση.

      Ξέρετε αν πράγματι ισχύουν όλα αυτά, τι θα μου προτείνατε,ξέρετε κάποια μαγαζιά που ασχολούνται πλέον με καρμπυρατέρ και την βελτίωση τους;

      Το αμάξι δεν τό χρησιμοποιώ ούτε για κόντρες, ούτε για τίποτα παρεμφερής σκοπούς.
      Την βελτίωση θέλω να την κάνω απλώς για να υπάρχει κάποια περισσότερη δύναμη όταν χρειαστεί, βλέπε προσπέραση.

      Ευχαριστώ πολύ εκ των πρωτέρων για το χρόνο που μου διαθέσατε και συγνώμη αν σας κούρασα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dracumel last edited by

        Καλησπέρα,
        έχω ενα Νissan Sunny 1.4 SLX καρμπυρατέρ.
        Το αυτοκίνητο είναι τελείως 'μαμά' και θέλω να το βελτιώσω λιγάκι.

        Εγώ θα σας παρουσιάσω κάποιες λύσεις που μου πρότειναν (σχετικοί ή ασχετοι επί του θέματος):
        1)ο κινητήρας που έχω δεν παίρνει βελτίωση, όπότε η καλύτερη λύση είναι αλλαγή του και η τοποθέτηση του 2 λιτρου.
        (άλλα για να επιβεβαιωθείς ότι ο κινητήρας είναι καλός, πρέπει να τον ανοίξεις)
        2)Διπλά καρμπυρατέρ τις Weber. (όμως αυτό είναι γκαζιά και πεντοχίλιαρο ή 15 ευρώ)
        3)Τοποθέτηση μεγαλύτερου καρμπυρατέρ και κάποιου άγραφου εγκεφάλου, ώστε να κάνει σωστά την διαχείριση του όλου συστήματος. (αν βέβαια ισχύουν αυτά)

        Κάπου διάβασα ότι αν βάλεις ένα καρμπυρατέρ π.χ. Weber για χρήση δρόμου (γιατί υπάρχουν για χρήση street racing & dragster), θα υπάρξει κάποια βελτίωση και στην επιτάχυνση και στην τελική ταχύτητα, όπως θα παρουσιαστεί και μια βελτίωση στην κατανάλωση.

        Ξέρετε αν πράγματι ισχύουν όλα αυτά, τι θα μου προτείνατε,ξέρετε κάποια μαγαζιά που ασχολούνται πλέον με καρμπυρατέρ και την βελτίωση τους;

        Το αμάξι δεν τό χρησιμοποιώ ούτε για κόντρες, ούτε για τίποτα παρεμφερής σκοπούς.
        Την βελτίωση θέλω να την κάνω απλώς για να υπάρχει κάποια περισσότερη δύναμη όταν χρειαστεί, βλέπε προσπέραση.

        Ευχαριστώ πολύ εκ των πρωτέρων για το χρόνο που μου διαθέσατε και συγνώμη αν σας κούρασα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dracumel last edited by

          Καλησπέρα,
          έχω ενα Νissan Sunny 1.4 SLX καρμπυρατέρ.
          Το αυτοκίνητο είναι τελείως 'μαμά' και θέλω να το βελτιώσω λιγάκι.

          Εγώ θα σας παρουσιάσω κάποιες λύσεις που μου πρότειναν (σχετικοί ή ασχετοι επί του θέματος):
          1)ο κινητήρας που έχω δεν παίρνει βελτίωση, όπότε η καλύτερη λύση είναι αλλαγή του και η τοποθέτηση του 2 λιτρου.
          (άλλα για να επιβεβαιωθείς ότι ο κινητήρας είναι καλός, πρέπει να τον ανοίξεις)
          2)Διπλά καρμπυρατέρ τις Weber. (όμως αυτό είναι γκαζιά και πεντοχίλιαρο ή 15 ευρώ)
          3)Τοποθέτηση μεγαλύτερου καρμπυρατέρ και κάποιου άγραφου εγκεφάλου, ώστε να κάνει σωστά την διαχείριση του όλου συστήματος. (αν βέβαια ισχύουν αυτά)

          Κάπου διάβασα ότι αν βάλεις ένα καρμπυρατέρ π.χ. Weber για χρήση δρόμου (γιατί υπάρχουν για χρήση street racing & dragster), θα υπάρξει κάποια βελτίωση και στην επιτάχυνση και στην τελική ταχύτητα, όπως θα παρουσιαστεί και μια βελτίωση στην κατανάλωση.

          Ξέρετε αν πράγματι ισχύουν όλα αυτά, τι θα μου προτείνατε,ξέρετε κάποια μαγαζιά που ασχολούνται πλέον με καρμπυρατέρ και την βελτίωση τους;

          Το αμάξι δεν τό χρησιμοποιώ ούτε για κόντρες, ούτε για τίποτα παρεμφερής σκοπούς.
          Την βελτίωση θέλω να την κάνω απλώς για να υπάρχει κάποια περισσότερη δύναμη όταν χρειαστεί, βλέπε προσπέραση.

          Ευχαριστώ πολύ εκ των πρωτέρων για το χρόνο που μου διαθέσατε και συγνώμη αν σας κούρασα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • B
            bit last edited by

            Αυτό για την κατανάλωση μη το σκέφτεσαι καν. Με τπτ διπλά weber η οικονομία πάει περίπατο και αν το πατάς και λιγάκι άστα-βράστα.

            Καρμπυρατέρ και εγκέφαλος; Μάλλον τα μπέρδεψες λίγο.

            Το βασικό για να αρχίσεις να ψάχνεις για βελτίωση είναι: 1) πόσα έχεις σκοπό να ξοδέψεις και 2) με πόσα άλογα πιστεύεις θα είσαι ικανοποιημένος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kospapad last edited by

              Επειδή έχω το ίδιο αυτοκίνητο, μία είναι η λύση. Κατευθείαν μετατροπή σε 1600 με κόστος περίπου 1200 ευρώ (μαζί με περαστικά κλπ) και έχεις άλλο αυτοκίνητο.
              Καλού κακού βάλε και μεγαλύτερο ψυγείο, αυτό που έχουν τα αυτόματα και εχεις αμάξι για άλλα 10 χρόνια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dracumel last edited by

                Το πρόβλημα είναι ότι με τις νέες μηχανές, δεν ξέρεις την χρήση που του έχει κάνει ο άλλος, αλλά και ούτε τα πραγματικά του χιλιόμετρα.

                Για αυτό προσπαθώ να εξαντλήσω το θέμα της βελτίωσης της συγκεκριμένης μηχανής που έχω,γιατί ξέρω πως έχει χρησιμοποιηθεί και πως έχει συντηρηθεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dmitspan last edited by

                  εδώ θα ενδιαφερθώ κι εγώ, αφού είμαι κάτοχος ενός καρμπυρατερίσιου 12V Civic και θέλω να μειώσω την κατανάλωση επειδή είναι τρελλή!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dracumel last edited by

                    Μήπως ξέρουμε κανένα συνεργείο που ασχολείτε με την βελτίωση Nissan ή γιαπωνέζικων γενικότερα;

                    Θα αρχίσω να κοιτάω για μηχανές, γιατί με τα καρμπυρατέρ με κάτι ξένα άρθρα που διάβασα δεν ενθουσιάστικα από την άποψη ότι χρειάζονται συνεχώς ρύθμιση για την αναλογία αέρα-καυσίμου ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.

                    Η πρόταση αυτή που μου πρότεινες kospapad έχεις ρωτήσει κάπου ή εμπειρικά το λές;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kpsig moderator last edited by

                      Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
                      Μήπως ξέρουμε κανένα συνεργείο που ασχολείτε με την βελτίωση Nissan ή γιαπωνέζικων γενικότερα;

                      Θα αρχίσω να κοιτάω για μηχανές, γιατί με τα καρμπυρατέρ με κάτι ξένα άρθρα που διάβασα δεν ενθουσιάστικα από την άποψη ότι χρειάζονται συνεχώς ρύθμιση για την αναλογία αέρα-καυσίμου ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.

                      Η πρόταση αυτή που μου πρότεινες kospapad έχεις ρωτήσει κάπου ή εμπειρικά το λές;

                      Ξέχνα τα όλα, πούλησε το και πάρε ένα δίλιτρο που είναι τσάμπα.
                      εκτός και αν κάνεις αυτό δίλιτρο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dracumel last edited by

                        Και εγώ προς εκεί τείνω στο 2.0L που απ'ότι ξέρω και κουμπώνει η μηχανή κατ' ευθείαν πάνω και δεν θα χρειασθεί και τίποτα άλλο, εκτός σίγουρα από κάποια βελτίωση στα φρένα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kospapad last edited by

                          Την λύση που σου πρότεινα την έχω ήδη κάνει στο δικό μου αμάξι, έχουμε το ίδιο.. Η αλλαγή έγινε γιατί η 1400 με 150.000 χλμ εσπασε από θερμοκρασία, ελαττωμα χύτευσης φημολογείται, και έβαλα 1600 που αγόρασε μηχανικός εμπιστοσύνης από τροπέτο που αποσυναρμολόγησε ο ίδιος. Το τροπέτο ήταν εισαγώμενο από Ιαπωνία με 46.000 ?? και εκτός από το μπλοκ, όλα τα άλλα πετάχτηκαν (καρπυρατερ, εξατμιση κα)
                          Η επιτυχία ήταν απόλυτη και κυρίως πάλι μαμα!!!
                          Για φρένα αναρτήσεις κλπ δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί είναι ίδια και στο 1600
                          Το ψυγείο στο πρότεινα γιατί εγώ καηκα και φυσάω το γιαούρτι.
                          Με μετατροπές και κάθε μαστρομήτσο, θα τρέχεις χωρίς εξασφαλισμένα αποτελέσματα και μπορεί να ταλαιπωρήσεις τον κινητήρα σου χειρότερα με φτωχά μείγματα, λύσιμο δέσιμο κλπ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            g60 last edited by

                            Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
                            Καλησπέρα,
                            έχω ενα Νissan Sunny 1.4 SLX καρμπυρατέρ.
                            Το αυτοκίνητο είναι τελείως 'μαμά' και θέλω να το βελτιώσω λιγάκι.

                            Εγώ θα σας παρουσιάσω κάποιες λύσεις που μου πρότειναν (σχετικοί ή ασχετοι επί του θέματος):
                            1)ο κινητήρας που έχω δεν παίρνει βελτίωση, όπότε η καλύτερη λύση είναι αλλαγή του και η τοποθέτηση του 2 λιτρου.
                            (άλλα για να επιβεβαιωθείς ότι ο κινητήρας είναι καλός, πρέπει να τον ανοίξεις)
                            2)Διπλά καρμπυρατέρ τις Weber. (όμως αυτό είναι γκαζιά και πεντοχίλιαρο ή 15 ευρώ)
                            3)Τοποθέτηση μεγαλύτερου καρμπυρατέρ και κάποιου άγραφου εγκεφάλου, ώστε να κάνει σωστά την διαχείριση του όλου συστήματος. (αν βέβαια ισχύουν αυτά)

                            Κάπου διάβασα ότι αν βάλεις ένα καρμπυρατέρ π.χ. Weber για χρήση δρόμου (γιατί υπάρχουν για χρήση street racing & dragster), θα υπάρξει κάποια βελτίωση και στην επιτάχυνση και στην τελική ταχύτητα, όπως θα παρουσιαστεί και μια βελτίωση στην κατανάλωση.

                            Ξέρετε αν πράγματι ισχύουν όλα αυτά, τι θα μου προτείνατε,ξέρετε κάποια μαγαζιά που ασχολούνται πλέον με καρμπυρατέρ και την βελτίωση τους;

                            Το αμάξι δεν τό χρησιμοποιώ ούτε για κόντρες, ούτε για τίποτα παρεμφερής σκοπούς.
                            Την βελτίωση θέλω να την κάνω απλώς για να υπάρχει κάποια περισσότερη δύναμη όταν χρειαστεί, βλέπε προσπέραση.

                            Ευχαριστώ πολύ εκ των πρωτέρων για το χρόνο που μου διαθέσατε και συγνώμη αν σας κούρασα...

                            [list:n7k4bhpw]Bαλε τ 16αρα με το κοκινο καπακι (120ps) .Aν θες λεπτομερειες στειλε μου pm[/list:u:n7k4bhpw]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr