-
Τους τελευταιους μηνες, για λογους προσβασης στο αστικο λεωφορειο, χρησιμοποιω καθημερινα το αυτοκινητο (307 1.6) για μια μικρη διαδρομη στην πολη (1,5 χλμ και διαρκεια 5-6 λεπτα) πρωι-απογευμα.
Εχει η χρηση αυτη καποια αρνητικη επιπτωση στη λειτουργια του αυτοκινητου (κινητηρας, καταλυτης κλπ), οπως καποιοι μου λενε ή οχι, οπως εγω πιστευα; -
Τους τελευταιους μηνες, για λογους προσβασης στο αστικο λεωφορειο, χρησιμοποιω καθημερινα το αυτοκινητο (307 1.6) για μια μικρη διαδρομη στην πολη (1,5 χλμ και διαρκεια 5-6 λεπτα) πρωι-απογευμα.
Εχει η χρηση αυτη καποια αρνητικη επιπτωση στη λειτουργια του αυτοκινητου (κινητηρας, καταλυτης κλπ), οπως καποιοι μου λενε ή οχι, οπως εγω πιστευα; -
Τους τελευταιους μηνες, για λογους προσβασης στο αστικο λεωφορειο, χρησιμοποιω καθημερινα το αυτοκινητο (307 1.6) για μια μικρη διαδρομη στην πολη (1,5 χλμ και διαρκεια 5-6 λεπτα) πρωι-απογευμα.
Εχει η χρηση αυτη καποια αρνητικη επιπτωση στη λειτουργια του αυτοκινητου (κινητηρας, καταλυτης κλπ), οπως καποιοι μου λενε ή οχι, οπως εγω πιστευα; -
Αν δεν μαρσάρεις με κρύα μηχανή, όχι. Σίγουρα είναι καλύτερα να πηγαίνει στην Εθνική το αμάξι, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας. Το έχουμε για να κάνουμε τη δουλειά μας, όχι για να μένει παρκαρισμένο.
-
Στο μάνουαλ του Φιέστα μου το προτείνει κιόλας. Εννοώ, ότι λέει 'μην περιμένετε να ζεσταθεί ο κινητήρας για να φύγετε, σπαταλάτε άσκοπα βενζίνη'. Δε λέει κάτι στραβό με την αντιμετώπιση αυτή. Άρα φεύγεις κατευθείαν...
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Στο μάνουαλ του Φιέστα μου το προτείνει κιόλας. Εννοώ, ότι λέει 'μην περιμένετε να ζεσταθεί ο κινητήρας για να φύγετε, σπαταλάτε άσκοπα βενζίνη'. Δε λέει κάτι στραβό με την αντιμετώπιση αυτή. Άρα φεύγεις κατευθείαν...Ετσι ειναι...απλα προσπαθεις να μην ανεβαζεις στροφες για λιγα λεπτα μεχρι να ζεσταθεί.
Δηλαδή, ξεκινας αλλα....χαλαρααααααααα.....
-
Αν δεν αρχιζεις τους κοφτες κατευθειαν τοτε δεν εχεις κανενα προβλημα....
Φευγεις,και οταν ζεσταθει δωστου να καταλαβει.Μην το πιεζεις ομως κρυο γιατι μονο καλο δεν του κανεις.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Τους τελευταιους μηνες, για λογους προσβασης στο αστικο λεωφορειο, χρησιμοποιω καθημερινα το αυτοκινητο (307 1.6) για μια μικρη διαδρομη στην πολη (1,5 χλμ και διαρκεια 5-6 λεπτα) πρωι-απογευμα.
Εχει η χρηση αυτη καποια αρνητικη επιπτωση στη λειτουργια του αυτοκινητου (κινητηρας, καταλυτης κλπ), οπως καποιοι μου λενε ή οχι, οπως εγω πιστευα;Ναι έχει!
Το πρόβλημα είναι ότι δεν προλαβαίνει να εξατμιστεί η υγρασία που συμπυκνώνεται μέσα στα λάδια.
Πρέπει απαραίτητα να αλλάζεις συχνά λάδια! -
Ε διαδρομή στη πόλη είπε, όχι ξέρω γω 2 κρύους γύρους στο Ring
-
Σύμφωνα με τις εταιρείες, αυτός είναι ο ορισμός της σκληρής χρήσης ενός αυτοκινήτου. Μικρές διαδρομές!
Όταν ένας ζεστός κινητήρας αρχίζει να κρυώνει, 'ρουφάει' στο κάρτερ αέρα, ο οποίος περιέχει υδρατμούς. Όταν ο κινητήρας αρχίζει να κρυώνει οι υδρατμοί συμπυκνώνονται σε υγρασία που ανακατεύεται και μολύνει το λάδι.
Αν το λάδι δεν ζεσταθεί καλά ώστε να μπορέσει να αποβάλλει με εξάτμιση το διαλυμένο νερό όταν θα ξαναδουλέψει, θα αρχίσει να συσσωρεύει όλο και περισσότερη υγρασία με αποτέλεσμα να χάνει ένα μέρος των λιπαντικών του ιδιοτήτων. Γι αυτό πρέπει να αλλάζουμε πιο συχνά λάδι όταν κάνουμε μικρές διαδρομές, όπου ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί πλήρως. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Τους τελευταιους μηνες, για λογους προσβασης στο αστικο λεωφορειο, χρησιμοποιω καθημερινα το αυτοκινητο (307 1.6) για μια μικρη διαδρομη στην πολη (1,5 χλμ και διαρκεια 5-6 λεπτα) πρωι-απογευμα.
Εχει η χρηση αυτη καποια αρνητικη επιπτωση στη λειτουργια του αυτοκινητου (κινητηρας, καταλυτης κλπ), οπως καποιοι μου λενε ή οχι, οπως εγω πιστευα;Νομίζω ότι έχεις δώσει λάθος τίτλο στο θέμα.Απ' ότι φαίνεται δεν σε απασχολεί η λειτουργία του αυτοκινήτου με κρύο μοτέρ, γιατί αυτό έτσι και αλλιώς γίνεται, αλλά αν φτάνει ο χρόνος λειτουργίας του.
Είναι γεγονός και το ξέρω από την δουλειά μου ότι όσο περισσότερο δουλεύει ένα αυτοκίνητο και μάλιστα σε συνθήκες ανοιχτού δρόμου τόσο λιγότερα παθαίνει.Μπορεί να ακούγεται παράξενο αλλά όταν όλα τα μέρη του δουλεύουν παραπάνω δεν προλαβαίνει να σχηματιστεί σκουριά π.χ σε ρουλεμάν και έχει πολλά τέτοια ένα αυτοκίνητο.
Φυσικά γερνάει και έχει τις φθορές τις χρήσεις αλλά δείχνει περισσότερο 'γυμνασμένο' αν μπορώ να το πω έτσι.
Δεν θα πιστέψετε τι προβλήματα έχω δει σε αυτοκίνητα που δεν δουλεύον πολύ ή δουλεύουν σχεδόν ασθενικά.
Χαλασμένες τρόμπες νερού, σάπιες εξατμίσεις, βραχυκυκλωμένα μπουζί, πεταλούδες γκαζιού με πουρί χαλασμένα αλτενέϊτορ και πολλά άλλα.
Ειδικά όλα αυτά συμβαίνουν στις γυναίκες οδηγούς
Για τα λάδια που είπε κάποιος φίλος έχει δίκιο, για αυτό και οι κατασκευαστές δίνουν χιλιομετρικά διαστήματα αλλαγής αλλά και χρονικά σε κάποιον που δεν κάνει χιλιόμετρα.
Γενικά καλό είναι κάπου- κάπου το αυτοκίνητο να κάνει και την 'γυμναστική' του γιατί αλλιώς αρωσταίνει -
Επιπλέον, με τη σύντομη λειτουργία του κινητήρα και ειδικότερα όταν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος είναι χαμηλή, δεν προλαβαίνει να εξατμιστεί και η υγρασία που έχει εισέλθει στον καταλύτη με συνέπεια αυτός να παθαίνει βλάβες. Το λέει κατηγορηματικά στο manual του C3 της γυναίκας μου, όπου συστήνει σαφώς να αποφεύγονται τακτικές σύντομες διαδρομές!
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Σύμφωνα με τις εταιρείες, αυτός είναι ο ορισμός της σκληρής χρήσης ενός αυτοκινήτου. Μικρές διαδρομές!
Όταν ένας ζεστός κινητήρας αρχίζει να κρυώνει, 'ρουφάει' στο κάρτερ αέρα, ο οποίος περιέχει υδρατμούς. Όταν ο κινητήρας αρχίζει να κρυώνει οι υδρατμοί συμπυκνώνονται σε υγρασία που ανακατεύεται και μολύνει το λάδι.
Αν το λάδι δεν ζεσταθεί καλά ώστε να μπορέσει να αποβάλλει με εξάτμιση το διαλυμένο νερό όταν θα ξαναδουλέψει, θα αρχίσει να συσσωρεύει όλο και περισσότερη υγρασία με αποτέλεσμα να χάνει ένα μέρος των λιπαντικών του ιδιοτήτων. Γι αυτό πρέπει να αλλάζουμε πιο συχνά λάδι όταν κάνουμε μικρές διαδρομές, όπου ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί πλήρως.Για αυτό τον χειμώνα όταν ανοίγουμε πολλές φορές την τάπα του λαδιού για να ρίξουμε λάδι, βλέπουμε στο κάτω μέρος της, να έχει δημιουργηθεί αυτό το άσπρο μείγμα νερού-λαδιού.
Και μας πιάνει και μια τρομάρα μήπως έχει καεί φλάτζα κεφαλής, γιατί αυτό το σύμπτωμα το συναντάς και όταν έχουμε πάθει αυτή την βλάβη. -
Νομίζω είναι υπερβολικές οι ανυσηχίες αλλα αν παρ'όλα αυτά θέλει κάποιος να είναι σίγουρος να προτείνω την λύση συναγερμού με turbo timer!
Ετσι θα το ρυθμίζει να δουλευει αλλο ενα 10λεπτο οπότε μαζί με τα 5 λεπτά της διαδρομής θα είναι οκ
Σωστός??????
-
Το καλύτερο απ'όλα θα είναι να πηγαίνεις με τα πόδια όταν έχει καλό καιρό.
20 λεπτά περπάτημα τη μέρα θα κάνει καλό και στην υγίεια σου.. -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Το καλύτερο απ'όλα θα είναι να πηγαίνεις με τα πόδια όταν έχει καλό καιρό.
20 λεπτά περπάτημα τη μέρα θα κάνει καλό και στην υγίεια σου..Aυτή είναι η καλύτερη λύση αν και όχι τοσο hi-tech όσο η δικιά μου
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Το καλύτερο απ'όλα θα είναι να πηγαίνεις με τα πόδια όταν έχει καλό καιρό.
20 λεπτά περπάτημα τη μέρα θα κάνει καλό και στην υγίεια σου..Εξαιρετική λύση. Για το αμάξι αυτά που γράφτηκαν παραπάνω με καλύπτουν πλήρως.
-
Όντως, το λιπαντικό μπορεί να παρουσιάζει εκτεταμένες αλλοιώσεις στις ιδιότητές του, όταν δουλεύει συνεχώς κρύο.
Οι αναθυμιάσεις που παράγει ο κινητήρας, λόγω ελλιπούς στεγάνωσης των ελατηρίων λαδιού, άρα επαφή καυσαερίων με το λιπαντικό, ή λόγω διαρροών καυσαερίων μέσα από τους οδηγούς βαλβίδων, άρα πάλι επαφή καυσαερίων με το λιπαντικό (λιγότερο, κυρίως σε παλιούς κινητήρες), έχουν και υγρασία (λόγω καύσης υδρογονανθράκων), που περιέχει όξινους παράγοντες με βάση το θείο.
Όταν ο κινητήρας είναι ζεστός, το λιπαντικό μπορεί να αποβάλλει αυτή την υγρασία, μέσω του συστηματος αναθυμιάσεων του στροφαλοθαλάμου.
Όταν όμως ο κινητήρας είναι κρύος, το λιπαντικό δεν μπορεί να την αποβάλλει κι' έτσι η συγκέντρωσή της συνεχώς αυξάνει μέσα στο λιπαντικό. Αυτό προκαλεί μόλυνση του λιπαντικού, ενώ αν η συγκέντρωση αυτή ξεπεράσει κάποιο όριο, τότε έχουμε δημιουγία λάσπης στο κάρτερ (ή αλλιώς sludge, ή αλλιώς μούργας) η οποία μπορεί να προσβάλλει χημικά τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα! Είναι πολύ επικίνδυνη και πρέπει να αντικαθίσταται το λιπαντικό αμέσως. Βέβαια τα λιπαντικά διαθέτουν πρόσθετα που δεν αφήνουν τις αναθυμιάσεις που αυτό 'φιλοξενεί' να μετατραπούν σε λάσπη. Αλλά η ικανότητα αυτή είναι πεπερασμένη, όχι απεριόριστη... -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Το καλύτερο απ'όλα θα είναι να πηγαίνεις με τα πόδια όταν έχει καλό καιρό.
20 λεπτά περπάτημα τη μέρα θα κάνει καλό και στην υγίεια σου..Αυτή όντως είναι η καλύτερη λύση.
Σωστά είναι όσα αναφέρθηκαν πιο πριν για τα λάδια και τη φθορά του κινητήρα.
Γενικά το 80% της φθοράς ενός κινητήρα γίνεται στη φάση του ζεστάματος. Εκεί που οι ανοχές των μετάλλων είναι σφιχτές και τα λάδια κρύα. ( οι επαγγελματίες οδηγοί φορτηγών-ταχι- δεν σβήνουν τον κινητήρα κάθε λιγο και λιγάκι , το ίδιο ισχύει και στα πλοία)
Εκτός της εσωτερικής φθοράς , συχνότερες βλάβες είναι :
μπαταρία ... δεν προλαβαίνει να φορτίσει
θερμοστάτης ... πάλι δεν ανοίγει , πιθανόν κάποια στιγμή να κολλήσει
εξάτμιση ... δεν στεγνώνει από τις υγρασίες
καταλύτης ... είναι συνέχεια σε 'δουλειά'
εισαγωγή .... κατάλοιπα σε πεταλούδες , σένσορες , βαλβίδες κλπ -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Το καλύτερο απ'όλα θα είναι να πηγαίνεις με τα πόδια όταν έχει καλό καιρό.
20 λεπτά περπάτημα τη μέρα θα κάνει καλό και στην υγίεια σου..Το σκεφτηκα κι εγω αυτο, αλλα το απερριψα με συνοπτικες διαδικασιες. Μπορω να επιλεξω ταξι;;;
Λειτουργια με κρυο κινητηρα