Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Block Exemption Regulation [BER]. Νέα, απορίες κλπ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί Block Exemption Regulation [BER]. Νέα, απορίες κλπ...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    12
    25
    44
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      Απορίες:

      1. Πότε θα ξεκινήσει να ισχύει το Block Exemption Regulation [BER];
      2. Με την έναρξη του BER θα πέσουν οι τιμές είτε στα αυτοκίνητα ή στον εξοπλισμό τους (έμμεσα ή άμεσα);
      3. Με την έναρξη του BER θα γίνει πιο οικονομικό το κόστος συντήρησης (μέσα στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης);
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        Απορίες:

        1. Πότε θα ξεκινήσει να ισχύει το Block Exemption Regulation [BER];
        2. Με την έναρξη του BER θα πέσουν οι τιμές είτε στα αυτοκίνητα ή στον εξοπλισμό τους (έμμεσα ή άμεσα);
        3. Με την έναρξη του BER θα γίνει πιο οικονομικό το κόστος συντήρησης (μέσα στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης);
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • kubiak
          kubiak last edited by

          Απορίες:

          1. Πότε θα ξεκινήσει να ισχύει το Block Exemption Regulation [BER];
          2. Με την έναρξη του BER θα πέσουν οι τιμές είτε στα αυτοκίνητα ή στον εξοπλισμό τους (έμμεσα ή άμεσα);
          3. Με την έναρξη του BER θα γίνει πιο οικονομικό το κόστος συντήρησης (μέσα στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης);
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            1. To BER (Block Exemption Regulation) ισχύει εδώ και 1,5 χρόνο ουσιαστικά. Οποιοσδήποτε θέλει ανοίγει συνεργειο όποιας μάρκας θέλει, -ή multi brand- αρκεί φυσικά να πληροί τις προϋποθέσεις που έχει θέσει η/οι μάρκα/μάρκες σε εξοπλισμό και χώρους και προσωπικό.

            Από τον Οκτώβριο το ίδιο ισχύει και για τις εκθέσεις. Όποιος θέλει ανοίγει έκθεση οποιασδήποτε μάρκας σε όποιο σημείο θέλει στην Ελλάδα/Ευρώπη, αρκεί φυσικά να πληρούνται τα αρχιτεκτονικά πρότυπα της μάρκας, τα εκθεσειακά μοντέλα-test drive κλπ.

            Όποια εταιρεία/αντιπροσωπεία αρνηθεί έχει να κάνει με την ΕΕ -κάτι σαν βασικό μέτοχο -

            1. Αν δεν μειωθούν οι φόροι στην Ελλάδα -18% ΦΠΑ + Τέλη ταξινόμησης - οι τιμές θα αυξηθούν γιατί θα εναρμονιστούν πανευρωπαϊκά οι τιμές πώλησης των αυτοκινήτων από τα εργοστάσια προς τους εισαγωγείς/θυγατρικές

            2. Στις τιμές του σέρβις δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά τίποτα. Αυτό που μπορεί να εκμεταλλευτεί ο κάτοχος με το BER είναι να αγοράζει μόνος του τα ίδια ανταλλακτικά του σέρβις από το after market και να τα πηγαίνει σε όποιο εξουσιοδοτημένο της αρεσκείας του θέλει. Δεν νοείται φυσικά το συνεργείο να αρνηθεί να τα τοποθετήσει.

            Ακόμα είναι ομιχλώδες και το τοπίο με τις εγγυήσεις που τυπικά μόνο τα εξουσιοδοτημένα μπορούν να καλύψουν. 'παρανομίες' φυσικά γίνονται, αφού τα ελεύθερα συνεργεία συνερζάζονται με εξουσιοδοτημένα και καλύπτουν εγγυήσεις μέσω τρίτων ουσιαστικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • kubiak
              kubiak last edited by

              Ευχαριστώ τον lkar για την σωστή απόδοση του όρου!
              Έκανα και τη σχετική διόρθωση στον τίτλο...

              χμμμ, σχετικά με τις τιμές, είχα ακούσει/διαβάσει ότι ναι μεν οι τιμές δε θα πέσουν, αλλά, τα αυτοκίνητα θα έχουν καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού στα ίδια επίπεδα τιμών με τις σημερινές (λόγου χάριν), εξαιτίας του σφοδρού ανταγωνισμού (ακόμα και από τα super market ( ;;; ))...

              Ισχύει;

              Στο Ελλαδιστανήσι έχει παρατηρηθεί κάποια αλλαγή στο χώρο της εμπορίας/συντήρησης/επισκευής αυτοκινήτων;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tiger last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                Ακόμα είναι ομιχλώδες και το τοπίο με τις εγγυήσεις που τυπικά μόνο τα εξουσιοδοτημένα μπορούν να καλύψουν. 'παρανομίες' φυσικά γίνονται, αφού τα ελεύθερα συνεργεία συνερζάζονται με εξουσιοδοτημένα και καλύπτουν εγγυήσεις μέσω τρίτων ουσιαστικά.

                H δικη μου γνωμη ειναι οτι δεν ειναι ομιχλώδες,αντιθετα ειναι σαφες οτι η εγγύηση καλυπτεται σε καθε περιπτωση,εκτος φυσικα αν είναι σαφές ότι εχει προκληθει βλάβη απο τον μάστορα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                  H δικη μου γνωμη ειναι οτι δεν ειναι ομιχλώδες,αντιθετα ειναι σαφες οτι η εγγύηση καλυπτεται σε καθε περιπτωση,εκτος φυσικα αν είναι σαφές ότι εχει προκληθει βλάβη απο τον μάστορα.

                  Άλλαξε εσύ πχ ιμάντα σε ανεξάρτητο συνεργείο και αν για κάποιο λόγο σπάσει απέδειξε μετά ότι ΔΕΝ ήταν σφάλμα του μάστορα.

                  Στο ανεξάρτητο βέβαια θα 'χεις πληρώσει τα μισά

                  χμμμ, σχετικά με τις τιμές, είχα ακούσει/διαβάσει ότι ναι μεν οι τιμές δε θα πέσουν, αλλά, τα αυτοκίνητα θα έχουν καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού στα ίδια επίπεδα τιμών με τις σημερινές (λόγου χάριν), εξαιτίας του σφοδρού ανταγωνισμού (ακόμα και από τα super market ( ;;; ))...

                  Ισχύει;

                  Στο Ελλαδιστανήσι έχει παρατηρηθεί κάποια αλλαγή στο χώρο της εμπορίας/συντήρησης/επισκευής αυτοκινήτων;

                  Ακόμα και ο εξοπλισμός των αυτοκινήτων υπόκειται σε ΦΠΑ και τέλος ταξινόμησης (στο Ελλάντα βέβαια). Τα super market δεν έχουν λειτουργήσει ακόμα, ούτε και οι πωλήσεις μέσω internet, τουλάχιστον όσο θα θέλαν οι ιδιοκτήτες (Branson της Virgin πχ)

                  Αυτό που έχει αλλάξει για την ώρα στο ελλάντα είναι η αύξηση των εξουσιοδοτημένων και η επέκτασή τους σε άλλες μάρκες. πχ Παζαρόπουλος που έχει κάθετες μονάδες Skoda & Ford και ανοίγει συνεργεία όπου βλέπει ότι έχει ψωμί. Ο Γιαννίτσας έχει εξουσιοδοτημένο VW & Audi, αλλά έκθεση... Mercedes

                  Dealers της Opel ή της Renault ανοίγουν συνεργεία VAG ή ανάποδα, dealers VAG έχουν και συνεργεία Renault.

                  Επίσης δεν είναι πλέον απαραίτητη η δημιουργία κάθετων μονάδων που ήταν υποχρεωτική ουσιαστικά προ BER. Όποιος θέλει μπορεί να ανοίξει έκθεση Ford (επειδή έχει καλές προμήθειες πχ), αλλά συνεργείο Mercedes επειδή δεν έχουν αξιοπιστία και θα βγάλει τρελλά λεφτά

                  Και κάτι σχετικό, τα Aygo, C1, 107 & 1007 που θα κάνουν σέρβις;

                  Ποιο θα είναι γαλλικό και ποιο ιαπωνικό; το Aygo θα χει λιγότερες βλάβες;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    Από το χειμώνα θα αρχίσει να φαίνεται πιο καλά το BER.

                    Πάντως, έχω την εντύπωση ότι παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό, στο τέλος θα μείνουν λίγοι παίχτες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Aυτοκίνητα και στα Σουπερ Μαρκετ δηλαδή?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        Ο χρήστης technik έγραψε:
                        Από το χειμώνα θα αρχίσει να φαίνεται πιο καλά το BER.

                        Πάντως, έχω την εντύπωση ότι παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό, στο τέλος θα μείνουν λίγοι παίχτες

                        Θα τα παρει όλα η ford

                        πηρε τη volvo
                        σε λίγο θα παρει και τη mazda

                        και σιγά σιγά θα γίνουν 4 μαγαζιά από όλες

                        Παντως εγω δε νομίζω ότι μπορείς να ανοίξεις ότι μαγαζί θέλεις.... ακόμα και να πληρείς τους κανόνες.... Είναι απλό δε θα σου κάνουν ποτέ έκπτωση άρα θα πουλάς ακριβότερα.... στη λιανική

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ναι αλλά δεν είσαι υποχρεωμένος να αγοράζεις από την αντιπροσωπία. Μπορείς να αγοράζεις και από το εργοστάσιο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης coyote έγραψε:

                            Θα τα παρει όλα η ford

                            πηρε τη volvo
                            σε λίγο θα παρει και τη mazda

                            και σιγά σιγά θα γίνουν 4 μαγαζιά από όλες

                            Παντως εγω δε νομίζω ότι μπορείς να ανοίξεις ότι μαγαζί θέλεις.... ακόμα και να πληρείς τους κανόνες.... Είναι απλό δε θα σου κάνουν ποτέ έκπτωση άρα θα πουλάς ακριβότερα.... στη λιανική

                            Είναι υποχρεωμένοι να σε αντιμετωπίσουν ΙΣΟΤΙΜΑ με τους άλλους εξουσιοδοτημένους εμπόρους. Αν πχ ο ταδόπουλος πληροί τις προϋποθέσεις να ανοίξει έκθεση Ford, θα του τιμολογεί η Ford πιο ακριβά από ότι στην Autolink; Είναι απλώς παράνομο.

                            όλοι οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι παίρνουν τις ίδιες προμήθειες και αγοράζουν ανταλλακτικά στις ίδιες τιμές (από την ίδια αντιπροσωπεία εννοείται). Τα bonus στο τέλος της χρονιάς διοφέρουν, αλλά εξαρτώνται από τους στόχους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • kubiak
                              kubiak last edited by

                              /OFF TOPIC

                              Ο χρήστης lkar στην υπογραφή του έγραψε:
                              Στην ευθεία όλοι γρήγοροι είναι

                              μερικοί, ΟΥΤΕ στην ευθεία δε μπορούν να πάνε (τα μπάζα)... : ))

                              OFF TOPIC/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Aυτοκίνητα και στα Σουπερ Μαρκετ δηλαδή?

                                Πάντως εγώ θυμάμαι 'μικρό παιδί σαν ήμουνα και πήγαινα σχολείο' να έχει στο νέο -τότε- πολυκατάστημα 'Continent' (στη Θεσσαλονίκη) αυτοκίνητα και να τα χαζεύω όσο η μάνα μου έκανε τα ψώνια της.
                                Συγκεκριμένα είχε Honda (ξόδευα τουλάχιστον 1h/επίσκεψη σε CRX targa και -κυρίως- στο Prelude) ενώ θυμάμαι και ένα Volvo 850 και ένα Vectra 1ης γενιάς...
                                Βέβαια εκεί τα πουλούσαν πάλι οι αντιπρόσωποι τους που απλά νοίκιαζαν χώρο στο πολυκατάστημα...Άλλη ιστορία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Σκεφθείτε, πωλήσεις FORD, service RENAULT...

                                  Kάτι τέτοιο θα ήταν ασύμφορο για την ίδια την επιχείρηση!

                                  Δε θα τολμήσουν πολλοί τέττοιες αλλαγές...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                    Ποιο θα είναι γαλλικό και ποιο ιαπωνικό; το Aygo θα χει λιγότερες βλάβες;

                                    Ναι, αλλά δε θα στρίβει και θα κοπανάει στα σαμαράκια περισσότερο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tiger last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                      H δικη μου γνωμη ειναι οτι δεν ειναι ομιχλώδες,αντιθετα ειναι σαφες οτι η εγγύηση καλυπτεται σε καθε περιπτωση,εκτος φυσικα αν είναι σαφές ότι εχει προκληθει βλάβη απο τον μάστορα.

                                      Άλλαξε εσύ πχ ιμάντα σε ανεξάρτητο συνεργείο και αν για κάποιο λόγο σπάσει απέδειξε μετά ότι ΔΕΝ ήταν σφάλμα του μάστορα.

                                      Στο ανεξάρτητο βέβαια θα 'χεις πληρώσει τα μισά

                                      Αν εχω ιμάντα της μαρκας του αυτοκινητου,αυτοι θα πρεπει να αποδειξουν οτι εγινε λαθος,οχι εγω οτι δεν έγινε
                                      Αν εχω ιμαντα imitation τα πράγματα σίγουρα θα ειναι πιο περίπλοκα.
                                      Παντως οι ιμάντες δεν σπανε για πλακα,ειδικα οταν γινεται έγκαιρη συντήρηση και οχι 'οσο αντέξει'.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kacey last edited by

                                        Επειδη χτες παρελαβα το καινουριο Mondeo μας, στο βιβλιαρακι αναφερει ξεκαθαρα οτι η εγγυηση δεν ισχυει αν χρησιμοποιουν ανταλλακτικα που δεν ειναι γνησια Ford ή αντιστοιχης ποιοτητας με αυτα. Αρα εχει προβλεψη για χρηση 'ομοειδων' (?) ανταλλακτικων. Επισης αναφερει οτι μπορω να κανω service σε ασχετα συνεργεια διατηρωντας την εγγυηση, αρκει να γινονται αυτα που πρεπει, οταν πρεπει, με τα ανταλλακτικα που πρεπει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • kubiak
                                          kubiak last edited by

                                          Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                          Αν εχω ιμάντα της μαρκας του αυτοκινητου,αυτοι θα πρεπει να αποδειξουν οτι εγινε λαθος,οχι εγω οτι δεν έγινε
                                          Αν εχω ιμαντα imitation τα πράγματα σίγουρα θα ειναι πιο περίπλοκα.
                                          Παντως οι ιμάντες δεν σπανε για πλακα,ειδικα οταν γινεται έγκαιρη συντήρηση και οχι 'οσο αντέξει'.

                                          Σπάνε για πλάκα όταν το συνεργείο είναι για πλάκα.
                                          Σε τοπικό συνεργείο είδα κάποια στιγμή Audi A6 ΤQ ατρακάριστο και υπεράριστα προσεγμένο (εξωτερικά και εσωτερικά). Σε ερώτησή μου τι βλάβη είχε μου είπαν ότι κόπηκε ο ιμάντας. Το ενδιαφέρον είναι ότι το αυτοκίνητο μόλις είχε βγει από 'ΕΠΙΣΗΜΟ' service όπου είχε αλλαχτεί ( ω τι σύμπτωση! ) ο ιμάντας. Οι μηχανικοί μου είπαν ότι δεν είχε τοποθετηθεί μία βίδα (ή ένα παξιμάδι, δε θυμάμαι καλά πάει και καιρός)...
                                          Κόπηκε ο ιμάντας, 'καρφώθηκαν' οι βαλβίδες κλπ κλπ... : ))

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                                            Αν εχω ιμάντα της μαρκας του αυτοκινητου,αυτοι θα πρεπει να αποδειξουν οτι εγινε λαθος,οχι εγω οτι δεν έγινε
                                            Αν εχω ιμαντα imitation τα πράγματα σίγουρα θα ειναι πιο περίπλοκα.
                                            Παντως οι ιμάντες δεν σπανε για πλακα,ειδικα οταν γινεται έγκαιρη συντήρηση και οχι 'οσο αντέξει'.

                                            Αν δεν προσέξεις οι ιμάντες σπάνε για πλάκα. 'έξυπνος' μηχανικός δίπλωσε (κοινώς τσάκισε) ιμάντα κατά την τοποθέτηση (ανεξάρτητο συνεργείο) και μετά από 1.000χλμ. έσπασε προφανώς. Ακόμα και με γυμνό μάτι φαινόταν το τσάκισμα και το κόψιμο στις 45 μοίρες.

                                            από ποιον θα ζητήσει εγγύηση; θεωρητικά από το ανεξάρτητο συνεργείο. Θα του εγγυηθεί όμως τη σωστή επισκευή του κινητήρα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr