Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ PEUGEOT 106
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ PEUGEOT 106
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis82 last edited by

      EXΩ ΕΝΑ 106ΧΝ 1400 ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΠΑ Η ΤΑ ΠΕΝΤΑΛ ΕΝΩ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΙΣ 2000 ΣΤΡΟΦΕΣ. ΜΟΛΙΣ ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΤΡΙΞΙΜΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΑΦΗΣΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΩ ΜΕΤΑ.ΑΚΟΜΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ Η ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΒΑΣΗ ΜΗΧΑΝΗΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΛΕΓΞΕΙ. ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΕ ΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΤΑΣΩ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΤΑΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΜΕΤΑ. ΑΡΧΙΚΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΙΖΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ? ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΤΕΟ ΤΟΥ ΡΕΝΤΗ ΟΠΟΥ ΤΟ ΞΕΣΚΙΣΑΝΕ ΣΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΡΗΚΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ... ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ 800 ΕΥΡΩ ΠΛΗΝ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΧΑ... ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        giannis82 last edited by

        EXΩ ΕΝΑ 106ΧΝ 1400 ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΠΑ Η ΤΑ ΠΕΝΤΑΛ ΕΝΩ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΙΣ 2000 ΣΤΡΟΦΕΣ. ΜΟΛΙΣ ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΤΡΙΞΙΜΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΑΦΗΣΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΩ ΜΕΤΑ.ΑΚΟΜΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ Η ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΒΑΣΗ ΜΗΧΑΝΗΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΛΕΓΞΕΙ. ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΕ ΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΤΑΣΩ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΤΑΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΜΕΤΑ. ΑΡΧΙΚΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΙΖΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ? ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΤΕΟ ΤΟΥ ΡΕΝΤΗ ΟΠΟΥ ΤΟ ΞΕΣΚΙΣΑΝΕ ΣΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΡΗΚΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ... ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ 800 ΕΥΡΩ ΠΛΗΝ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΧΑ... ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis82 last edited by

          EXΩ ΕΝΑ 106ΧΝ 1400 ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΠΑ Η ΤΑ ΠΕΝΤΑΛ ΕΝΩ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΙΣ 2000 ΣΤΡΟΦΕΣ. ΜΟΛΙΣ ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΤΡΙΞΙΜΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΑΦΗΣΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΩ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΩ ΜΕΤΑ.ΑΚΟΜΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ Η ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΒΑΣΗ ΜΗΧΑΝΗΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΛΕΓΞΕΙ. ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΕ ΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΤΑΣΩ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΤΑΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΜΕΤΑ. ΑΡΧΙΚΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΙΖΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ? ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΤΕΟ ΤΟΥ ΡΕΝΤΗ ΟΠΟΥ ΤΟ ΞΕΣΚΙΣΑΝΕ ΣΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΡΗΚΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ... ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ 800 ΕΥΡΩ ΠΛΗΝ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΧΑ... ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            apollo last edited by

            Αισθανεσαι μηπως κατι σαν γαργαλητο στα ποδια σου απο την πεταλιερα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              giannis82 last edited by

              ΟΧΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΙΞΙΜΟ. ΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΦΑΓΩΘΕΙ Η ΜΟΚΕΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΣΕ ΓΥΜΝΟ ΜΕΤΑΛΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lefteris25 last edited by

                ελενξε εταζερα,βαση σαζμαν(!),πισω αξονα (προσπαθησε να ξεκινησης απαλα με χειροφρενο ωστε να κατσει ο κολος και να ελενξεις αν ακουγεται καποιος ήχος)

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ενα τέτοιο τρίξιμο έκανε κ μένα όταν είχα το Saxo VTS και τελικά ήταν δίσκος πλατό συμπλέκτη.
                  Ημουν κ στα πρόθυρα να αλλάξω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr