Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι ελαστικων
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Περι ελαστικων
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    16
    37
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Παρακαλω αν εχει συζητηθει το θεμα θα νε ενδιεφερε να μου το λεγατε γιατι με ενδιαφερει πολυ, αλλα δυστυχως δεν πολυ μπαινω σε αυτη την ενοτητα.
      Με εκπληξη διαπιστωσα οτι πλεον οι οδηγοι θα πρεπει να βγαζιυν ενα αγωνα με τα ιδια λαστιχα. (Εκτος και αν δεν καταλαβα καλα )
      Τι κανονας ειναι παλι αυτος. Εχει καποιο καλο σκοπο για την καλυτερη αντοχη των ελαστικων, ή εχει να κανει με την οικονομικη κριση που περναει ο χωρος της φορμουλας 1;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Παρακαλω αν εχει συζητηθει το θεμα θα νε ενδιεφερε να μου το λεγατε γιατι με ενδιαφερει πολυ, αλλα δυστυχως δεν πολυ μπαινω σε αυτη την ενοτητα.
        Με εκπληξη διαπιστωσα οτι πλεον οι οδηγοι θα πρεπει να βγαζιυν ενα αγωνα με τα ιδια λαστιχα. (Εκτος και αν δεν καταλαβα καλα )
        Τι κανονας ειναι παλι αυτος. Εχει καποιο καλο σκοπο για την καλυτερη αντοχη των ελαστικων, ή εχει να κανει με την οικονομικη κριση που περναει ο χωρος της φορμουλας 1;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Παρακαλω αν εχει συζητηθει το θεμα θα νε ενδιεφερε να μου το λεγατε γιατι με ενδιαφερει πολυ, αλλα δυστυχως δεν πολυ μπαινω σε αυτη την ενοτητα.
          Με εκπληξη διαπιστωσα οτι πλεον οι οδηγοι θα πρεπει να βγαζιυν ενα αγωνα με τα ιδια λαστιχα. (Εκτος και αν δεν καταλαβα καλα )
          Τι κανονας ειναι παλι αυτος. Εχει καποιο καλο σκοπο για την καλυτερη αντοχη των ελαστικων, ή εχει να κανει με την οικονομικη κριση που περναει ο χωρος της φορμουλας 1;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alonso last edited by

            Καλα καταλαβες.Οι οδηγοι πρεπει να βγαζουν εναν ολοκλιρο αγωνα με ενα μονο σετ ελαστικων.Σε περιπτωση που καποιο ελαστικο σκασει τοτε δεν βαζουν καινουργιο αλλα απο το σετ της Παρασκευης.

            Τωρα γιατι το εκαναν ετσι εμενα μου φαινεται πιο λογικο το οικονομικο μερος.Δεν πιστευς πως ενδιαφερει την FIA αν τα ελαστικα εχουν αντοχη ή οχι.

            Αν ξερει κανεις ολη την ιστορια με τα ελαστικα και ολα τα σχετικα ας μας πει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              raikkonen last edited by

              Θεωρητικά από οικονομική πλευράς έχουν όφελος επειδή παράγονται λιγότερα σετ. Δε ξέρω όμως ποια είναι η αξία αυτού του σετ για να παραχθεί σε σχέση με το παρελθόν.

              Περισσότερο έχει να κάνει και καλά να αλλάξουν οι ισορροπίες με την προθήκη αυτού του κανονισμού και να αυξηθεί το θέαμα (εδώ γελάμε).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dv1976 last edited by

                Απλα προκειται για εναν ακομα κρικο στην αλυσιδα της ηλιθιοτητας που λεγεται 'αλλαγες κανονισμων της ΦΙΑ'...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
                  Απλα προκειται για εναν ακομα κρικο στην αλυσιδα της ηλιθιοτητας που λεγεται 'αλλαγες κανονισμων της ΦΙΑ'...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gagarin last edited by

                    Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
                    Απλα προκειται για εναν ακομα κρικο στην αλυσιδα της ηλιθιοτητας που λεγεται 'αλλαγες κανονισμων της ΦΙΑ'...

                    Εχεις δικιο.
                    Με τα λαστιχα ειναι ηλιθιοτητα αλλα με τον κινητηρα πιστευω καλα εκαναν γιατι τα εξοδα ειναι πολλα.Πλεον θα δουμε και λιγο F1 τα τελευταια χρονια ειχε γινει σαν το πρωταθλημα ποδοσφαιρου στη Σκωτια.(μονοτονο)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dv1976 last edited by

                      Γιατι τωρα νομιζεις οτι θα υπαρξει μειωση εξοδων? Επειδη θα φτιαξουν λιγοτερα blocks? Εκει ειναι το προβλημα? Η BMW σε καποια φαση εξελισσε κινητηρα για ενα και για δυο GP. Το μεγαλυτερο μερος (δυστυχως δεν θυμαμαι νουμερα) των εξοδων δεν οφειλεται στην κατασκευη των κινητηρων αλλα στην ερευνα/εξελιξη και αυτα τα εξοδα οχι μονο δεν μειωνονται αλλα μαλλον αυξανονται. Δεν νοειται μειωση εξοδων και Φ1. Οι ομαδες θα ξοδευουν ολα τα λεφτα του προυπολογισμου τους. Πολλα ή λιγα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        ripper last edited by

                        Ο κύριος λόγος εισαγωγής των νέων κανονισμών ήταν η μείωση της ταχύτητας των μονοθεσίων 'για λόγους ασφαλείας' και όχι η μέιωση του κόστους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
                          Γιατι τωρα νομιζεις οτι θα υπαρξει μειωση εξοδων? Επειδη θα φτιαξουν λιγοτερα blocks? Εκει ειναι το προβλημα? Η BMW σε καποια φαση εξελισσε κινητηρα για ενα και για δυο GP. Το μεγαλυτερο μερος (δυστυχως δεν θυμαμαι νουμερα) των εξοδων δεν οφειλεται στην κατασκευη των κινητηρων αλλα στην ερευνα/εξελιξη και αυτα τα εξοδα οχι μονο δεν μειωνονται αλλα μαλλον αυξανονται.

                          To να φτιάξεις ένα ελαστικό που αντέχει 350 χλμ. έχει αρχικό υψηλό κόστος R&D και το να φτιάξεις 5-6 διαφορετικά ελαστικά που αντέχουν 50, 80, 100, 150, 200 χλμ. (ανάλογα με τον αριθμό των pit stops που θα επιλεγούν από τη στρατηγική της ομάδας) έχει ένα ακόμα υψηλότερο κόστος R&D

                          Δεν νοειται μειωση εξοδων και Φ1. Οι ομαδες θα ξοδευουν ολα τα λεφτα του προυπολογισμου τους. Πολλα ή λιγα.

                          Ναι αλλά αν οι απαιτήσεις αυξάνονται συνέχεια τότε μειώνονται οι ομάδες που μπορούν να διαθέσουν τα απαιτούμενα χρήματα και μετατρέπεται το πρωτάθλημα σε μάχη 1-2 ομάδων και με τις άλλες κομπάρσους -ή και καθόλου. Για σκέψου: αν υποθέσουμε πως με κάποιο τρόπο έμπαινε ένα ανώτατο όριο προϋπολογισμού στα πχ. $80Μ (ενώ τώρα Ferrari, Toyota & Renault είναι σαφώς πάνω από τα $300Μ) τότε το θέαμα και ο ανταγωνισμός θα ήταν καλύτερο ή χειρότερο ? Μην ξεχνάς πως η F1 ΔΕΝ ειναι πρωτίστως επίδειξη τεχνολογίας χωρίς οροφή κόστους αλλά σπορ-θέαμα και προϊόν και δεν έχει σπορ-θέαμα-προϊόν με 2 πρωταγωνιστές και 10 κομπάρσους (που και αυτοί βαριούνται σιγά-σιγά και φεύγουν).

                          Το κλασσικότερο παράδειγμα ανάγκης συγκράτησης του κόστους είναι το παλιό DTM: το κόστος έφτασε αυτό της F1 και όλοι οι κατασκευαστές την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια για κάπου αλλού (την F1, πχ. Mercedes) και το πρωτάθλημα καταστράφηκε. Ομοίως και το παλιό BTCC.

                          Σκέψου πως τα λεφτά αυτά οι ομάδες δεν τα βγάζουν από την τσέπη τους αλλά από χορηγούς -ή και από την τσέπη τους να τα έβγαζαν, το ίδιο θα ήταν- οι οποίοι προσβλέπουν σε ένα πράγμα: ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Αν λοιπόν ένας χρηματοδότης κρίνει πως με τα λεφτά που δίνει θα μπορούσε να κάνει καλύτερη διαφήμιση αλλού (πχ. να αγοράσει χιλιάδες ώρες prime time σε μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα ή να φύγει από το DTM και να πάει στην F1) τότε θα πάει αλλού.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            megane98hp last edited by

                            Ο χρήστης ripper έγραψε:
                            Ο κύριος λόγος εισαγωγής των νέων κανονισμών ήταν η μείωση της ταχύτητας των μονοθεσίων 'για λόγους ασφαλείας' και όχι η μέιωση του κόστους.

                            Μειωση ταχυτητας; Ακομα και αν ειναι αληθεια αυτο, δεν βαζει σε μεγαλυτερο κινδυνο τη ζωη των οδηγων;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lybe last edited by

                              Από rally.gr:
                              http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=7540&race_id=0

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Προσωπικά πιστεύω ότι με την αύξηση των χιλιομέτρων για τέστινγκ
                                το αν θα φτιάξουν 100 ή 300 λάστιχα δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία
                                καθώς το manufacturing είναι ένα μικρό μέρος σήμερα στην Φ1.

                                Άσε που δεν το κάνουν κιόλας..... (φτίαχνουν περισσότερα types
                                γιατί είναι πιο κρίσιμα τα όρια τώρα...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ripper last edited by

                                  Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                  Μειωση ταχυτητας; Ακομα και αν ειναι αληθεια αυτο, δεν βαζει σε μεγαλυτερο κινδυνο τη ζωη των οδηγων;

                                  Με τα σημερινά μονοθέσια η ζωή των οδηγών ελάχιστα κινδυνεύει. Απλά αυτή ήταν η επίσημη δικαιολογία της FIA για τις αλλάγες. Ήθελαν να μειώσουν την ταχύτητα γιατι τα μονοθέσια είχαν γίνει πολύ γρήγορα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    raikkonen last edited by

                                    Ο χρήστης ripper έγραψε:

                                    Μειωση ταχυτητας; Ακομα και αν ειναι αληθεια αυτο, δεν βαζει σε μεγαλυτερο κινδυνο τη ζωη των οδηγων;

                                    Με τα σημερινά μονοθέσια η ζωή των οδηγών ελάχιστα κινδυνεύει. Απλά αυτή ήταν η επίσημη δικαιολογία της FIA για τις αλλάγες. Ήθελαν να μειώσουν την ταχύτητα γιατι τα μονοθέσια είχαν γίνει πολύ γρήγορα.

                                    Και να συμπληρώσω ότι έτσι οι αγώνες τελείωναν πολύ γρήγορα και δεν το θέλανε αυτό για οικονομικούς λόγους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      ody_xanthi last edited by

                                      Δεν ξέρω με ποιο σκεπτικό έγινε η αλλαγή στον κανονισμό (μου φαίνεται για μείωση κόστους και για να πέσουν οι ρυθμοί περιστροφής)... Το σημαντικό κατα τη γνώμη μου είναι ότι έχει οδηγήσει σε μείωση του θεάματος. Δεν ξέρω αν συμφωνείτε, αλλά έχω την εντύπωση ότι οι οδηγοί προσπαθώντας να φυλάξουν τα λάστιχα δεν πιέζουν πολύ και γενικά βλέπουμε λιγότερες απόπειρες για προσπέρασμα. Τώρα αν κάποιος δεν είναι πραγματικά σιγουρος οτι μπορεί να περάσει δεν επιχειρεί να προσπεράσει με το φόβο μη μπλοκάρει τα λάστιχα του που θα κουβαλάει για έναν ολόκληρο αγώνα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        go_for_pole last edited by

                                        Ο κανονισμος για τα λαστιχα ηταν μια λυση αναγκης στην προσπαθεια να πεσουν οι ρυθμοι περιστροφης. Το οτι τα μονοθεσια ειναι αρκετα ασφαλη για να αντεξουν τις αυξημενες ταχυτητες που εχει επιφερει ο πολεμος των λαστιχαδων δεν ειναι ακριβως σωστο. Η FIA ειδε στις εξοδους των Massa και Ralf Schumacher ανησυχητικα νουμερα που επεβαλαν μειωση ρυθμων. Πρωτη λυση ηταν το γυρισμα σε κοινο λαστιχο για ολους (δεν ηταν δυνατο, ολοι ξερουμε γιατι) και δευτερη ηταν να αναγκασουν τους λαστιχαδες σε ποιο σκληρα (και αρα με λιγοτερο grip) λαστιχα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dv1976 last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:

                                          To να φτιάξεις ένα ελαστικό που αντέχει 350 χλμ. έχει αρχικό υψηλό κόστος R&D και το να φτιάξεις 5-6 διαφορετικά ελαστικά που αντέχουν 50, 80, 100, 150, 200 χλμ. (ανάλογα με τον αριθμό των pit stops που θα επιλεγούν από τη στρατηγική της ομάδας) έχει ένα ακόμα υψηλότερο κόστος R&D

                                          Nai αλλα σου διαφευγει μια λεπτομερεια. Οι ομαδες δεν πληρωνουν για τα ελαστικα τους. Οι κορυφαιες τουλαχιστον. Τα παιρνουν δωρεαν απο τις εταιρειες.

                                          Ναι αλλά αν οι απαιτήσεις αυξάνονται συνέχεια τότε μειώνονται οι ομάδες που μπορούν να διαθέσουν τα απαιτούμενα χρήματα και μετατρέπεται το πρωτάθλημα σε μάχη 1-2 ομάδων και με τις άλλες κομπάρσους -ή και καθόλου. Για σκέψου: αν υποθέσουμε πως με κάποιο τρόπο έμπαινε ένα ανώτατο όριο προϋπολογισμού στα πχ. $80Μ (ενώ τώρα Ferrari, Toyota & Renault είναι σαφώς πάνω από τα $300Μ) τότε το θέαμα και ο ανταγωνισμός θα ήταν καλύτερο ή χειρότερο ? Μην ξεχνάς πως η F1 ΔΕΝ ειναι πρωτίστως επίδειξη τεχνολογίας χωρίς οροφή κόστους αλλά σπορ-θέαμα και προϊόν και δεν έχει σπορ-θέαμα-προϊόν με 2 πρωταγωνιστές και 10 κομπάρσους (που και αυτοί βαριούνται σιγά-σιγά και φεύγουν).

                                          Ενα ενα. Πρωτον σκεψου οτι η Μinardi εχει εναν προυπολογισμο της ταξης των $40εκ και η Φερραρι περιπου το δεκαπλασιο. Και οι δυο ομαδες χρησιμοποιουν ολο το προυπολογισμο τους και μαλιστα οσο πιο συνετα μπορουν (στα μετρα της η καθε μια δηλαδη). Εαν η Φερραρι εξοικονομησει πες 2εκ απο το testind θα τα διαθεσει καπου αλλου. Δεν θα τα βαλει στην ακρη. Αρα για ποια μειωση κοστους μιλαμε? Για παραδειγμα προσφατα καποιος εριξε την ιδεα να καταργηθουν οι αεροσηραγγες. Οι ομαδες απαντησαν οτι εαν γινει κατι τετοιο θα δαπανησουν το ποσο που θα εξοικονομηθει για την αγορα και εξελιξη λογισμικου προσομοιωσης (F1RAcing). Aρα... Μια τρυπα στο νερο.
                                          Δευτερον. Δε ξερω πως εχει επικρατησει αυτη η αντιληψη αλλα απο οσο μπορω να θυμηθω σε ολη την ιστορια της Φ1 στις περισσοτερες seasons υπηρξαν μια δυο κυριαρχες ομαδες και οι υπολοιπες απλα εκαναν τους κομπαρσους. Το μονο που εχει αλλαξει ειναι οτι ποτε αλλοτε δεν ειχαμε για τοσο πολυ καιρο την ιδια κυριαρχη ομαδα και τους ιδιους κομπαρσους αλλα το εργο που βλεπουμε τα τελευταια χρονια εχει ξαναπαιχτει πολλακις. Αρα δεν αντιλαμβανομαι το λογο που ξαφνικα πολλοι κοπτονται για μονοτονη Φ1 τωρα. Το θεωρω λιγο υποκριτικο (δε μιλαω για σενα).
                                          Τριτον. Η Φ1 ειναι αμεσα συνυφασμενη με την τεχνολογια αιχμης. Αφαιρεσε αυτο απο την Φ1 και αυτοματα εχεις αλλο ενα IRL, DTM, CART κλπ. Αυτη ειναι η ταυτοτητα της. Αντιλαμβανομαι την αναγκη εκλογικευσης των δαπανων αλλα απο την αλλη εαν η Φ1 χασει τη σταμπα του 'pinnacle of motoracing' τοτε σιγουρα θα μαραζωσει. Και η ΦΙΑ εκει την οδηγει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ripper last edited by

                                            Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
                                            Ενα ενα. Πρωτον σκεψου οτι η Μinardi εχει εναν προυπολογισμο της ταξης των $40εκ και η Φερραρι περιπου το δεκαπλασιο. Και οι δυο ομαδες χρησιμοποιουν ολο το προυπολογισμο τους και μαλιστα οσο πιο συνετα μπορουν (στα μετρα της η καθε μια δηλαδη). Εαν η Φερραρι εξοικονομησει πες 2εκ απο το testind θα τα διαθεσει καπου αλλου. Δεν θα τα βαλει στην ακρη. Αρα για ποια μειωση κοστους μιλαμε? Για παραδειγμα προσφατα καποιος εριξε την ιδεα να καταργηθουν οι αεροσηραγγες. Οι ομαδες απαντησαν οτι εαν γινει κατι τετοιο θα δαπανησουν το ποσο που θα εξοικονομηθει για την αγορα και εξελιξη λογισμικου προσομοιωσης (F1RAcing). Aρα... Μια τρυπα στο νερο.
                                            Δευτερον. Δε ξερω πως εχει επικρατησει αυτη η αντιληψη αλλα απο οσο μπορω να θυμηθω σε ολη την ιστορια της Φ1 στις περισσοτερες seasons υπηρξαν μια δυο κυριαρχες ομαδες και οι υπολοιπες απλα εκαναν τους κομπαρσους. Το μονο που εχει αλλαξει ειναι οτι ποτε αλλοτε δεν ειχαμε για τοσο πολυ καιρο την ιδια κυριαρχη ομαδα και τους ιδιους κομπαρσους αλλα το εργο που βλεπουμε τα τελευταια χρονια εχει ξαναπαιχτει πολλακις. Αρα δεν αντιλαμβανομαι το λογο που ξαφνικα πολλοι κοπτονται για μονοτονη Φ1 τωρα. Το θεωρω λιγο υποκριτικο (δε μιλαω για σενα).
                                            Τριτον. Η Φ1 ειναι αμεσα συνυφασμενη με την τεχνολογια αιχμης. Αφαιρεσε αυτο απο την Φ1 και αυτοματα εχεις αλλο ενα IRL, DTM, CART κλπ. Αυτη ειναι η ταυτοτητα της. Αντιλαμβανομαι την αναγκη εκλογικευσης των δαπανων αλλα απο την αλλη εαν η Φ1 χασει τη σταμπα του 'pinnacle of motoracing' τοτε σιγουρα θα μαραζωσει. Και η ΦΙΑ εκει την οδηγει.

                                            Συμφωνώ απόλυτα. Οι καινούριοι κανονισμοί, δυστυχώς, αλλοιώνουν όλο και περισσότερο τον χαρακτήρα της Formula 1.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr