-
Θα ηθελα να ρωτησω τις εμπειριες καποιου απο το νεο AUDI 1.8T Quattro γιατι το πηρε τωρα τελευταια ο πατερας μου. Εχει μηπως καποιος οδηγησει ή εχει το συγκεκριμενο αυτοκινητο? Και ποιες ειναι οι εντυπωσεις του?
-
Θα ηθελα να ρωτησω τις εμπειριες καποιου απο το νεο AUDI 1.8T Quattro γιατι το πηρε τωρα τελευταια ο πατερας μου. Εχει μηπως καποιος οδηγησει ή εχει το συγκεκριμενο αυτοκινητο? Και ποιες ειναι οι εντυπωσεις του?
-
Θα ηθελα να ρωτησω τις εμπειριες καποιου απο το νεο AUDI 1.8T Quattro γιατι το πηρε τωρα τελευταια ο πατερας μου. Εχει μηπως καποιος οδηγησει ή εχει το συγκεκριμενο αυτοκινητο? Και ποιες ειναι οι εντυπωσεις του?
-
Ο χρήστης sarandavgas έγραψε:
Θα ηθελα να ρωτησω τις εμπειριες καποιου απο το νεο AUDI 1.8T Quattro γιατι το πηρε τωρα τελευταια ο πατερας μου. Εχει μηπως καποιος οδηγησει ή εχει το συγκεκριμενο αυτοκινητο? Και ποιες ειναι οι εντυπωσεις του?Θα σου πώ σε κανένα μήνα :-). O πατέρας σου το πήρε ιδιωτικά, ή εταιρικό; (επειδή η αγορά έχει ‘ελλειψη‘)
-
Το πηρε ιδιωτικα πριν περιπου 20 μερες
-
και γαμω τα αμαξακια............κυριλε crousing
-
Έχω οδηγήσει μοντέλο του 2003 με τα 190 άλογα. Τρομερό αυτοκίνητο. Δεν καταλαβαίνεις ότι έχει τούρμπο, τελείως γραμμικό, μόνο από το κοντέρ καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα. Σε ανοιχτές καμπές μαζεύεις χιλιόμετρα για πλάκα. Πηγαίνοντας προς λίμνη πλαστήρα που έχει αρκετές κλειστές στροφές, νόμιζα ότι πήγαινα αργά, αλλά σε σχέση με άλλους πήγαινα σφαίρα. Όμως δεν είναι το φόρτε του τα πολύ κλειστά κομμάτια. Τρομερό!!
-
Ο χρήστης vaglan έγραψε:
Έχω οδηγήσει μοντέλο του 2003 με τα 190 άλογα. Τρομερό αυτοκίνητο. Δεν καταλαβαίνεις ότι έχει τούρμπο, τελείως γραμμικό, μόνο από το κοντέρ καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα. Σε ανοιχτές καμπές μαζεύεις χιλιόμετρα για πλάκα. Πηγαίνοντας προς λίμνη πλαστήρα που έχει αρκετές κλειστές στροφές, νόμιζα ότι πήγαινα αργά, αλλά σε σχέση με άλλους πήγαινα σφαίρα. Όμως δεν είναι το φόρτε του τα πολύ κλειστά κομμάτια. Τρομερό!!Δηλαδη σε κλειστες στροφες δεν ανταποκρινεται τοσο καλα και ας ειναι και Quattro? Sorry που ρωταω συνεχεια αλλα οπως ειπα τωρα τελευταια το πηρε ο πατερας μου και θελω να ξερω τα μειον του.
-
Ο χρήστης sarandavgas έγραψε:
Δηλαδη σε κλειστες στροφες δεν ανταποκρινεται τοσο καλα και ας ειναι και Quattro? Sorry που ρωταω συνεχεια αλλα οπως ειπα τωρα τελευταια το πηρε ο πατερας μου και θελω να ξερω τα μειον του.Απλώς δεν βολεύεται λόγω φιλοσοφίας στησίματος. Δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Είναι πιο 'ταξιδιάρικο'. Άντε καλοτάξιδο.
-
Σου απάντησε ο φίλος apav. Είναι και ο όγκος του. Μιλάμε για πολύ στενό δρόμο. Είναι πολύ καλό το αυτοκίνητο. Α! επίσης τα φρένα του σου δίνουν πολύ καλή αίσθηση. Το έχω λατρέψει το αυτοκίνητο . Καλοτάξιδο
-
Ο χρήστης apav έγραψε:
Δηλαδη σε κλειστες στροφες δεν ανταποκρινεται τοσο καλα και ας ειναι και Quattro? Sorry που ρωταω συνεχεια αλλα οπως ειπα τωρα τελευταια το πηρε ο πατερας μου και θελω να ξερω τα μειον του.
Απλώς δεν βολεύεται λόγω φιλοσοφίας στησίματος. Δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Είναι πιο 'ταξιδιάρικο'. Άντε καλοτάξιδο.
Συν το ότι έχει το κλασσικό (ας το πούμε) μειονέκτημα των Audi ότι ο κινητήρας είναι κατά μήκος και πολύ μπροστά = πολύ βάρος, πολύ μπροστά = υποστροφή... Ψύλοι στ' άχυρα βέβαια...
-
Ταιριάζει σε τυπάδες 1.90?
-
Το καινούριο -facelift- A4 έχει ελαφρώς καλύτερο τιμόνι από το προηγούμενο.
Ιδίως στην έκδοση TFSI που έχει και σκληρότερες αναρτήσειςΑυτό μάλιστα!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Συν το ότι έχει το κλασσικό (ας το πούμε) μειονέκτημα των Audi ότι ο κινητήρας είναι κατά μήκος και πολύ μπροστά = πολύ βάρος, πολύ μπροστά = υποστροφή... Ψύλοι στ' άχυρα βέβαια...
Είναι πιο πίσω από ότι θα ταν εγκάρσια. Επίσης τα quattro (γι' αυτό και είναι κατά το διαμήκη) έχουν πολύ καλύτερη κατανομή
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Είναι πιο πίσω από ότι θα ταν εγκάρσια.πώς γίνεται αυτό?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Είναι πιο πίσω από ότι θα ταν εγκάρσια.
πώς γίνεται αυτό?
Κοίτα το καπό της 1 Γι' αυτό και δεν έχει χώρους, εκτός από το κεντρικό τούνελ.
Ο κινητήρας ουσιαστικά ξεκινά πάνω από το νοητό άξονα των μπροστινών τροχών και συνεχίζει προς τα πίσω, απαιτώντας και σχετικά μεγάλο καπό.
Όταν το μήκος είναι >=4,5 μέτρα δεν έχεις πρόβλημα, αλλά όταν θες να 'χεις μήκος 4,2 μέτρα, πίσω κίνηση κάνεις μία τρύπα στο νερό (BMW 1 ) από χωροταξική άποψη, αλλά και σχεδιαστική άποψη
-
lkar είπες αν κατάλαβα καλά πως ο κινητήρας των Audi είναι πιο πίσω έτσι κατα μήκος απο αν ήταν εγκάρσια τοποθετημένος.
Αν όντως εννοούσες αυτό κάνεις λάθος και αν ανοίξεις το καπό ενος οποιούδήποτε τέτοιου Audi θα δεις γιατί.
Στο αγγλικό CAR διάβασα πως τα επόμενα θα έχουν χωροταξία ανάλογη των BMW για να διορθωθεί το πρόβλημα της κακής κατανομής βάρους που πάσχουν όλα τα Audi σήμερα (εκτός Α2/3 βέβαια)
-
Ευχαριστω πολυ για τισ απαντησεις σας παιδια. Θελω να ρωτησω και κατι αλλο. Ο κινητηρασ ο οποιος ειναι ο 1.8Τ ειναι αξιοπιστος η θα μας βγαλει τιποτα ποβληματα με τον καιρο? Επισης εχει πολυ μεγαλη καταναλωση η κανονικα? Και μια τελευταια απορεια μου. Το αυτοκινητο λεει οτι εχει ESP 8.0. Αυτο τι σημαινει? Τι διαφορα εχει δηλαδη με τα αλλα ESP?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
lkar είπες αν κατάλαβα καλά πως ο κινητήρας των Audi είναι πιο πίσω έτσι κατα μήκος απο αν ήταν εγκάρσια τοποθετημένος.Αν όντως εννοούσες αυτό κάνεις λάθος και αν ανοίξεις το καπό ενος οποιούδήποτε τέτοιου Audi θα δεις γιατί.
Στο αγγλικό CAR διάβασα πως τα επόμενα θα έχουν χωροταξία ανάλογη των BMW για να διορθωθεί το πρόβλημα της κακής κατανομής βάρους που πάσχουν όλα τα Audi σήμερα (εκτός Α2/3 βέβαια)
Ότι καλύτερο βρήκα είναι αυτό
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... 040037.jpg
η -θεωρητική- σύγκριση γίνεται μεταξύ εγκάρσιας/διαμήκους τοποθέτησης στο ίδιο αυτοκίνητο. Σημαντικό επίσης στο Α4 είναι και η θέση του κιβωτίου. Οι μπροστινοί πρόβολοι είναι σχετικά πιο μικροί σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα, ακριβώς λόγω της διαμήκους τοποθέτησης, ενώ στα κλασικά μπροσθιοκίνητα οι πρόβολοι είναι μεγάλοι
-
Ο χρήστης sarandavgas έγραψε:
Ευχαριστω πολυ για τισ απαντησεις σας παιδια. Θελω να ρωτησω και κατι αλλο. Ο κινητηρασ ο οποιος ειναι ο 1.8Τ ειναι αξιοπιστος η θα μας βγαλει τιποτα ποβληματα με τον καιρο? Επισης εχει πολυ μεγαλη καταναλωση η κανονικα? Και μια τελευταια απορεια μου. Το αυτοκινητο λεει οτι εχει ESP 8.0. Αυτο τι σημαινει? Τι διαφορα εχει δηλαδη με τα αλλα ESP?Ο κινητήρας αυτός έχει εφοδιάσει όλο το γκρουπ vag και είναι διαμάντι. Προσωπική μου άποψη είναι ότι πολλά μοντέλα οφείλουν την εμπορική τους επιτυχία στην ύπαρξη αυτού του κινητήρα. Άφθονη ροπή σε όλες τις στροφές. Εύκολο σκάλισμα για παραπάνω δύναμη με λίγα σχετικά χρήματα. Κατανάλωση έχει λίγο αυξημένη αν το πιέζεις, που θα το πιέζεις. Έτσι είναι τα άλογα. Νομίζω 12-13 λίτρα/100χλμ θα τα βλέπεις. Στιγμιαία σε επιτάχυνση έχω δει και 20 λίτρα/100χλμ. Ο κινητήρας δεν νομίζω να σου βγάλει κάτι. Για το ESP δεν ξέρω τίποτα, μάλλον θα είναι η τελευταία πιο εξελιγμένη έκδοση
Περι ΝΕΟΥ AUDI A4 1.8T Quattro