Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι ΝΕΟΥ AUDI A4 1.8T Quattro
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Περι ΝΕΟΥ AUDI A4 1.8T Quattro
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    65
    1323
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sarandavgas last edited by

      Θα ηθελα να ρωτησω τις εμπειριες καποιου απο το νεο AUDI 1.8T Quattro γιατι το πηρε τωρα τελευταια ο πατερας μου. Εχει μηπως καποιος οδηγησει ή εχει το συγκεκριμενο αυτοκινητο? Και ποιες ειναι οι εντυπωσεις του?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sarandavgas last edited by

        Θα ηθελα να ρωτησω τις εμπειριες καποιου απο το νεο AUDI 1.8T Quattro γιατι το πηρε τωρα τελευταια ο πατερας μου. Εχει μηπως καποιος οδηγησει ή εχει το συγκεκριμενο αυτοκινητο? Και ποιες ειναι οι εντυπωσεις του?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sarandavgas last edited by

          Θα ηθελα να ρωτησω τις εμπειριες καποιου απο το νεο AUDI 1.8T Quattro γιατι το πηρε τωρα τελευταια ο πατερας μου. Εχει μηπως καποιος οδηγησει ή εχει το συγκεκριμενο αυτοκινητο? Και ποιες ειναι οι εντυπωσεις του?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            maxmara last edited by

            Ο χρήστης sarandavgas έγραψε:
            Θα ηθελα να ρωτησω τις εμπειριες καποιου απο το νεο AUDI 1.8T Quattro γιατι το πηρε τωρα τελευταια ο πατερας μου. Εχει μηπως καποιος οδηγησει ή εχει το συγκεκριμενο αυτοκινητο? Και ποιες ειναι οι εντυπωσεις του?

            Θα σου πώ σε κανένα μήνα :-). O πατέρας σου το πήρε ιδιωτικά, ή εταιρικό; (επειδή η αγορά έχει ‘ελλειψη‘)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sarandavgas last edited by

              Το πηρε ιδιωτικα πριν περιπου 20 μερες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                και γαμω τα αμαξακια............κυριλε crousing

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vaglan last edited by

                  Έχω οδηγήσει μοντέλο του 2003 με τα 190 άλογα. Τρομερό αυτοκίνητο. Δεν καταλαβαίνεις ότι έχει τούρμπο, τελείως γραμμικό, μόνο από το κοντέρ καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα. Σε ανοιχτές καμπές μαζεύεις χιλιόμετρα για πλάκα. Πηγαίνοντας προς λίμνη πλαστήρα που έχει αρκετές κλειστές στροφές, νόμιζα ότι πήγαινα αργά, αλλά σε σχέση με άλλους πήγαινα σφαίρα. Όμως δεν είναι το φόρτε του τα πολύ κλειστά κομμάτια. Τρομερό!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sarandavgas last edited by

                    Ο χρήστης vaglan έγραψε:
                    Έχω οδηγήσει μοντέλο του 2003 με τα 190 άλογα. Τρομερό αυτοκίνητο. Δεν καταλαβαίνεις ότι έχει τούρμπο, τελείως γραμμικό, μόνο από το κοντέρ καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα. Σε ανοιχτές καμπές μαζεύεις χιλιόμετρα για πλάκα. Πηγαίνοντας προς λίμνη πλαστήρα που έχει αρκετές κλειστές στροφές, νόμιζα ότι πήγαινα αργά, αλλά σε σχέση με άλλους πήγαινα σφαίρα. Όμως δεν είναι το φόρτε του τα πολύ κλειστά κομμάτια. Τρομερό!!

                    Δηλαδη σε κλειστες στροφες δεν ανταποκρινεται τοσο καλα και ας ειναι και Quattro? Sorry που ρωταω συνεχεια αλλα οπως ειπα τωρα τελευταια το πηρε ο πατερας μου και θελω να ξερω τα μειον του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      apav last edited by

                      Ο χρήστης sarandavgas έγραψε:
                      Δηλαδη σε κλειστες στροφες δεν ανταποκρινεται τοσο καλα και ας ειναι και Quattro? Sorry που ρωταω συνεχεια αλλα οπως ειπα τωρα τελευταια το πηρε ο πατερας μου και θελω να ξερω τα μειον του.

                      Απλώς δεν βολεύεται λόγω φιλοσοφίας στησίματος. Δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Είναι πιο 'ταξιδιάρικο'. Άντε καλοτάξιδο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vaglan last edited by

                        Σου απάντησε ο φίλος apav. Είναι και ο όγκος του. Μιλάμε για πολύ στενό δρόμο. Είναι πολύ καλό το αυτοκίνητο. Α! επίσης τα φρένα του σου δίνουν πολύ καλή αίσθηση. Το έχω λατρέψει το αυτοκίνητο . Καλοτάξιδο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          markvag last edited by

                          Ο χρήστης apav έγραψε:

                          Δηλαδη σε κλειστες στροφες δεν ανταποκρινεται τοσο καλα και ας ειναι και Quattro? Sorry που ρωταω συνεχεια αλλα οπως ειπα τωρα τελευταια το πηρε ο πατερας μου και θελω να ξερω τα μειον του.

                          Απλώς δεν βολεύεται λόγω φιλοσοφίας στησίματος. Δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Είναι πιο 'ταξιδιάρικο'. Άντε καλοτάξιδο.

                          Συν το ότι έχει το κλασσικό (ας το πούμε) μειονέκτημα των Audi ότι ο κινητήρας είναι κατά μήκος και πολύ μπροστά = πολύ βάρος, πολύ μπροστά = υποστροφή... Ψύλοι στ' άχυρα βέβαια...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maxmara last edited by

                            Ταιριάζει σε τυπάδες 1.90?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Το καινούριο -facelift- A4 έχει ελαφρώς καλύτερο τιμόνι από το προηγούμενο.
                              Ιδίως στην έκδοση TFSI που έχει και σκληρότερες αναρτήσεις

                              Αυτό μάλιστα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                Συν το ότι έχει το κλασσικό (ας το πούμε) μειονέκτημα των Audi ότι ο κινητήρας είναι κατά μήκος και πολύ μπροστά = πολύ βάρος, πολύ μπροστά = υποστροφή... Ψύλοι στ' άχυρα βέβαια...

                                Είναι πιο πίσω από ότι θα ταν εγκάρσια. Επίσης τα quattro (γι' αυτό και είναι κατά το διαμήκη) έχουν πολύ καλύτερη κατανομή

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                  Είναι πιο πίσω από ότι θα ταν εγκάρσια.

                                  πώς γίνεται αυτό?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                    Είναι πιο πίσω από ότι θα ταν εγκάρσια.

                                    πώς γίνεται αυτό?

                                    Κοίτα το καπό της 1 Γι' αυτό και δεν έχει χώρους, εκτός από το κεντρικό τούνελ.

                                    Ο κινητήρας ουσιαστικά ξεκινά πάνω από το νοητό άξονα των μπροστινών τροχών και συνεχίζει προς τα πίσω, απαιτώντας και σχετικά μεγάλο καπό.

                                    Όταν το μήκος είναι >=4,5 μέτρα δεν έχεις πρόβλημα, αλλά όταν θες να 'χεις μήκος 4,2 μέτρα, πίσω κίνηση κάνεις μία τρύπα στο νερό (BMW 1 ) από χωροταξική άποψη, αλλά και σχεδιαστική άποψη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      lkar είπες αν κατάλαβα καλά πως ο κινητήρας των Audi είναι πιο πίσω έτσι κατα μήκος απο αν ήταν εγκάρσια τοποθετημένος.

                                      Αν όντως εννοούσες αυτό κάνεις λάθος και αν ανοίξεις το καπό ενος οποιούδήποτε τέτοιου Audi θα δεις γιατί.

                                      Στο αγγλικό CAR διάβασα πως τα επόμενα θα έχουν χωροταξία ανάλογη των BMW για να διορθωθεί το πρόβλημα της κακής κατανομής βάρους που πάσχουν όλα τα Audi σήμερα (εκτός Α2/3 βέβαια)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sarandavgas last edited by

                                        Ευχαριστω πολυ για τισ απαντησεις σας παιδια. Θελω να ρωτησω και κατι αλλο. Ο κινητηρασ ο οποιος ειναι ο 1.8Τ ειναι αξιοπιστος η θα μας βγαλει τιποτα ποβληματα με τον καιρο? Επισης εχει πολυ μεγαλη καταναλωση η κανονικα? Και μια τελευταια απορεια μου. Το αυτοκινητο λεει οτι εχει ESP 8.0. Αυτο τι σημαινει? Τι διαφορα εχει δηλαδη με τα αλλα ESP?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                          lkar είπες αν κατάλαβα καλά πως ο κινητήρας των Audi είναι πιο πίσω έτσι κατα μήκος απο αν ήταν εγκάρσια τοποθετημένος.

                                          Αν όντως εννοούσες αυτό κάνεις λάθος και αν ανοίξεις το καπό ενος οποιούδήποτε τέτοιου Audi θα δεις γιατί.

                                          Στο αγγλικό CAR διάβασα πως τα επόμενα θα έχουν χωροταξία ανάλογη των BMW για να διορθωθεί το πρόβλημα της κακής κατανομής βάρους που πάσχουν όλα τα Audi σήμερα (εκτός Α2/3 βέβαια)

                                          Ότι καλύτερο βρήκα είναι αυτό

                                          http://briefcase.pathfinder.gr/download ... 040037.jpg

                                          η -θεωρητική- σύγκριση γίνεται μεταξύ εγκάρσιας/διαμήκους τοποθέτησης στο ίδιο αυτοκίνητο. Σημαντικό επίσης στο Α4 είναι και η θέση του κιβωτίου. Οι μπροστινοί πρόβολοι είναι σχετικά πιο μικροί σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα, ακριβώς λόγω της διαμήκους τοποθέτησης, ενώ στα κλασικά μπροσθιοκίνητα οι πρόβολοι είναι μεγάλοι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vaglan last edited by

                                            Ο χρήστης sarandavgas έγραψε:
                                            Ευχαριστω πολυ για τισ απαντησεις σας παιδια. Θελω να ρωτησω και κατι αλλο. Ο κινητηρασ ο οποιος ειναι ο 1.8Τ ειναι αξιοπιστος η θα μας βγαλει τιποτα ποβληματα με τον καιρο? Επισης εχει πολυ μεγαλη καταναλωση η κανονικα? Και μια τελευταια απορεια μου. Το αυτοκινητο λεει οτι εχει ESP 8.0. Αυτο τι σημαινει? Τι διαφορα εχει δηλαδη με τα αλλα ESP?

                                            Ο κινητήρας αυτός έχει εφοδιάσει όλο το γκρουπ vag και είναι διαμάντι. Προσωπική μου άποψη είναι ότι πολλά μοντέλα οφείλουν την εμπορική τους επιτυχία στην ύπαρξη αυτού του κινητήρα. Άφθονη ροπή σε όλες τις στροφές. Εύκολο σκάλισμα για παραπάνω δύναμη με λίγα σχετικά χρήματα. Κατανάλωση έχει λίγο αυξημένη αν το πιέζεις, που θα το πιέζεις. Έτσι είναι τα άλογα. Νομίζω 12-13 λίτρα/100χλμ θα τα βλέπεις. Στιγμιαία σε επιτάχυνση έχω δει και 20 λίτρα/100χλμ. Ο κινητήρας δεν νομίζω να σου βγάλει κάτι. Για το ESP δεν ξέρω τίποτα, μάλλον θα είναι η τελευταία πιο εξελιγμένη έκδοση

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr