-
Θέλω να εκφράσω κάποιες σκέψεις μου σχετικά με ένα συγκριτικό που έγινε στα δημοφιλή αυτοκίνητα της μικρομεσσαίας κατηγορίας στα 1600cc συμπεριλαμβανομένου και της C4 σε περιοδικό του χώρου.
Πρώτη σκέψη περί μέτριας ποιότητας κατασκευής όπως διατυπώθηκε...εγώ που το χρησιμοποιώ άλλα βλέπω πάντως!Ηθελα να ξερα πώς την μετρούν....
Δεύτερη σκέψη περι επιδόσεων κυρίως για το 0-100.Δίνει για το C4 1,6 με τη κοντή κλιμάκωση κιβωτίου, 11,6” ενώ για το Avensis 1,6 11,3”…τα συμπεράσματα δικά σας.Το 4Τ πάντως δίνει 10,6” που φαίνεται λογικότερο.
Τρίτη σκέψη περί ανέσεως και θορύβου του κινητήρα μετά τις 4000 στροφές.Ηθελα να ξερα εάν το C4 είναι θορυβώδες τα άλλα της κατηγορίας δεν πρέπει να ακούγονται ΚΑΘΟΛΟΥ.Το Golf με τον FSi εδώ μέσα τόσα παιδιά που το έχουν λένε για την τραχύτητά του και το ότι δεν είναι τόσο αθόρυβος ο κινητήρας του.Οσο για την άνεση εντάξει εκεί είναι σχετικό το συμπέρασμα.Αλλά κ πάλι δεν είναι κ όπως παρουσιάζεται.Πού καταλήγω;
Οτι εάν δεν οδηγήσω ένα αυτοκίνητο ΔΕΝ πιστεύω ΤΥΦΛΑ (όχι και τελεία απαξίωση) τα περιοδικά του χώρου.
Ισως είμαι λίγο υπερβολικός αλλά είμαστε νοήμωνες νομίζω και έχουμε κρίση.
Παίρνουμε ένα πρώτο feeling από τα περιοδικά αλλά εάν δεν το οδηγήσουμε και εμείς σωστό συμπέρασμα με τα δικά μας κριτίρια δεν πρόκειται να βγάλουμε.
Iσως να κάνω κ λάθος.Με χαρά θα ακούσω και τις δικές τοποθετήσεις.
-
Θέλω να εκφράσω κάποιες σκέψεις μου σχετικά με ένα συγκριτικό που έγινε στα δημοφιλή αυτοκίνητα της μικρομεσσαίας κατηγορίας στα 1600cc συμπεριλαμβανομένου και της C4 σε περιοδικό του χώρου.
Πρώτη σκέψη περί μέτριας ποιότητας κατασκευής όπως διατυπώθηκε...εγώ που το χρησιμοποιώ άλλα βλέπω πάντως!Ηθελα να ξερα πώς την μετρούν....
Δεύτερη σκέψη περι επιδόσεων κυρίως για το 0-100.Δίνει για το C4 1,6 με τη κοντή κλιμάκωση κιβωτίου, 11,6” ενώ για το Avensis 1,6 11,3”…τα συμπεράσματα δικά σας.Το 4Τ πάντως δίνει 10,6” που φαίνεται λογικότερο.
Τρίτη σκέψη περί ανέσεως και θορύβου του κινητήρα μετά τις 4000 στροφές.Ηθελα να ξερα εάν το C4 είναι θορυβώδες τα άλλα της κατηγορίας δεν πρέπει να ακούγονται ΚΑΘΟΛΟΥ.Το Golf με τον FSi εδώ μέσα τόσα παιδιά που το έχουν λένε για την τραχύτητά του και το ότι δεν είναι τόσο αθόρυβος ο κινητήρας του.Οσο για την άνεση εντάξει εκεί είναι σχετικό το συμπέρασμα.Αλλά κ πάλι δεν είναι κ όπως παρουσιάζεται.Πού καταλήγω;
Οτι εάν δεν οδηγήσω ένα αυτοκίνητο ΔΕΝ πιστεύω ΤΥΦΛΑ (όχι και τελεία απαξίωση) τα περιοδικά του χώρου.
Ισως είμαι λίγο υπερβολικός αλλά είμαστε νοήμωνες νομίζω και έχουμε κρίση.
Παίρνουμε ένα πρώτο feeling από τα περιοδικά αλλά εάν δεν το οδηγήσουμε και εμείς σωστό συμπέρασμα με τα δικά μας κριτίρια δεν πρόκειται να βγάλουμε.
Iσως να κάνω κ λάθος.Με χαρά θα ακούσω και τις δικές τοποθετήσεις.
-
Θέλω να εκφράσω κάποιες σκέψεις μου σχετικά με ένα συγκριτικό που έγινε στα δημοφιλή αυτοκίνητα της μικρομεσσαίας κατηγορίας στα 1600cc συμπεριλαμβανομένου και της C4 σε περιοδικό του χώρου.
Πρώτη σκέψη περί μέτριας ποιότητας κατασκευής όπως διατυπώθηκε...εγώ που το χρησιμοποιώ άλλα βλέπω πάντως!Ηθελα να ξερα πώς την μετρούν....
Δεύτερη σκέψη περι επιδόσεων κυρίως για το 0-100.Δίνει για το C4 1,6 με τη κοντή κλιμάκωση κιβωτίου, 11,6” ενώ για το Avensis 1,6 11,3”…τα συμπεράσματα δικά σας.Το 4Τ πάντως δίνει 10,6” που φαίνεται λογικότερο.
Τρίτη σκέψη περί ανέσεως και θορύβου του κινητήρα μετά τις 4000 στροφές.Ηθελα να ξερα εάν το C4 είναι θορυβώδες τα άλλα της κατηγορίας δεν πρέπει να ακούγονται ΚΑΘΟΛΟΥ.Το Golf με τον FSi εδώ μέσα τόσα παιδιά που το έχουν λένε για την τραχύτητά του και το ότι δεν είναι τόσο αθόρυβος ο κινητήρας του.Οσο για την άνεση εντάξει εκεί είναι σχετικό το συμπέρασμα.Αλλά κ πάλι δεν είναι κ όπως παρουσιάζεται.Πού καταλήγω;
Οτι εάν δεν οδηγήσω ένα αυτοκίνητο ΔΕΝ πιστεύω ΤΥΦΛΑ (όχι και τελεία απαξίωση) τα περιοδικά του χώρου.
Ισως είμαι λίγο υπερβολικός αλλά είμαστε νοήμωνες νομίζω και έχουμε κρίση.
Παίρνουμε ένα πρώτο feeling από τα περιοδικά αλλά εάν δεν το οδηγήσουμε και εμείς σωστό συμπέρασμα με τα δικά μας κριτίρια δεν πρόκειται να βγάλουμε.
Iσως να κάνω κ λάθος.Με χαρά θα ακούσω και τις δικές τοποθετήσεις.
-
Καλό θα ήταν να μας πεις και το όνομα του 'περιοδικού του χώρου' που αναφέρεις, ώστε να καταλάβουμε γιατί μιλάμε..
Πάντως συμφωνώ στο ότι πρέπει κι εμείς να οδηγούμε τα μοντέλα που μας ενδιαφέρουν είτε γιατί τα συμφέροντα...θόλώνουν καμιά φορά την κρίση των διαφόρων συντακτών 'του χώρου', είτε γιατί απλά ο καθένας βλέπει κάποια πράγματα λίγο διαφορετικά απ'τους υπόλοιπους. -
Λογικό το να οδηγάμε τα αυτοκίνητα που μας ενδιαφέρουν και να αποφασίσουμε μετά τι μας αρέσει.
Έτσι θα δούμε και τη συμπεριφορά των εταιρειών, αν δίνουν, τι μοντέλο δίνουν, πως σε αφήνουν να οδηγήσεις κ.λ.π. νομίζω ότι μετράει και αυτό.
Τα περιοδικά του ειδικού τύπου δεν είναι ιερά βιβλία που ότι λένε πρέπει να το δεχόμαστε. -
Αυτό λέω ότι είναι άκρως υποκειμενικά αυτά που λένε...όπως για το εσωτερικό της C4 ...που δεν τους άρεσε!
So what? -
Σε ποιο περιοδικο αναφερεσαι?
ΣΑΦΩΣ και πρεπει να εχουμε και δικη μας αποψη για το αυτοκινητο που θα παμε να αγορασουμε. Τα περιοδικα εχουν σημαντικο ρολο, αλλα αν δεν οδηγησεις ο ιδιος αυτα που σε ενδιαφερουν δεν μπορεις να εχεις ολοκληρωμενη αποψη.
-
...για το Drive
-
elteo κάθε προιόν κρίνεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό, δεν λέω πως έχεις άδικο αλλα αν πχ το C4 σου φαίνεται αθόρυβο ενω στο τεστ το λένε θορυβώδες ίσως είναι επειδή το Golf πχ είναι ακόμα πιο αθόρυβο.
Αν δεν έχεις οδηγήσει και τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα ίσως να μην έχεις σφαιρική γνώμη.
Πάντως συμφωνώ 1000% πως πρέπει να οδηγήσει κάποιος το αυτοκίνητο για να έχει γνώμη πριν το αγοράσει.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πάντως συμφωνώ 1000% πως πρέπει να οδηγήσει κάποιος το αυτοκίνητο για να έχει γνώμη πριν το αγοράσει.και οχι μονο αυτο, αλλα και τους ανταγωνιστες του!!!! Γιατι υπαρχει καμια αμφιβολια οτι αν καποιος που εχει ενα αμαξι 10 ετων να μην εντυπωσιαστει απο ενα νεο μοντελο? Οποιο και αν ειναι αυτο!
αρα, υποχρεωτικα κοιταζουμε και τα ανταγωνιστικα μοντελα!
-
Δεν αντιλέγω για αυτό κ το συζητώ.
Απλά μου κάνει εντύπωση πώς οι χρήστες εδώ μέσα θεωρούν θορυβώδες και τραχύ το 1600άρι μοτέρ του Golf ενώ εκεί το θεωρούν αθόρυβο και πολιτισμένο.
-
Σίγουρα ο κάθε συντάκτης που έχει δοκιμάσει πολύ περισσότερα αυτοκίνητα από έναν μέσο οδηγό μπορεί να έχει πιο σφαιρική άποψη. Παρόλα αυτά επειδή και ο κάθε συντάκτης έχει τα δικά του γούστα, κριτήρια, εμπειρίες, έχει τύχει πολλές φορές να δω εντελώς διαφορετικές απόψεις μέσα στο ίδιο περιοδικό για το ίδιο αυτοκίνητο.
Οπότε σίγουρα ένα τεστ ή ένα συγκριτικό είναι μια βοήθεια να καταλάβουμε κάποια πράγματα για ένα αυτοκίνητο αλλά από την άλλη δεν μπορεί και δεν πρέπει να λειτουργεί το κάθε άρθρο σαν τυφλοσούρτης αγοράς για τον κάθ'έναν μας. Την τελική γνώμη και απόφαση θα την έχουμε αφού δοκιμάσουμε το κάθε αυτοκίνητο οι ίδιοι, ειδικά τώρα που έχουν καταργηθεί οι σχολές και δεν υπάρχουν δεδομένα πια. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...για το DriveMcDonald's Drive Through
ISO 19.802 -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
...για το Drive
McDonald's Drive Through
ISO 19.802καντο πιο λιανα
-
Φυσικά και τα περιοδικά πρέπει να αντιμετωπίζονται με σκεπτικισμό αφού τα βασικά έσοδα τους προέρχονται από τις διαφημίσεις και όχι από την κυκλοφορία τους.
Πάντως υπάρχει το Ιντερνετ, φόρουμ, newsgroups κλπ στα περιοδικα΄θα μείνουμε?? -
Εννοείται Κώστα απλά μου έκανε εντύπωση μιας και είμαι στο 3ο μου αυτοκίνητο (στο 2ο καινούριο) και τέτοια «απόκλιση» πάντα με τα δικά μου κριτίρια δεν είδα στο προηγούμενό μου.
Λένε απτή ποιότητα: το C4 έχει μαλακά πλαστικά καλής ποιότητας, τουλάχιστον με το μάτι και σε σχέση με τα Golf, 3, Megane και Αstra που οδήγησα.
Πώς την μετρούν αυτοί δηλ;Λένε για τον θόρυβο του μοτέρ : εδώ είναι που δεν υπάρχουν διαφορές πάντα σε σχέση με τα αυτοκίνητα που οδήγησα (εξαιρώ το Focus II)
Αφού διαβάζοντας το απογοητεύτηκα (δεν το είχα πάρει ακόμα στα χέρια μου) και αναρωτήθηκα ακόμα και εγώ ο ίδιος μήπως δεν έκανα καλά που το πήρα... ...τελικά έκανα καλά!
George κάνεις το ευρώ σεντς να καταλάβουμε τι εννοείς;
-
Παντού υπάρχει ένας μύθος (στο κεφάλι του καθενός).
Αφού εσένα σε ικανοποιεί το C4, η γνώμη του Χ τύπου, ιδιοτελής ή ειλικρινής, περισσεύει. Γι' αυτό οδηγούμε τα αυτοκίνητα πριν τα πάρουμε, γι'αυτό ρωτάμε περισσότερους ανθρώπους με πείρα σε διάφορα μοντέλα και γι'αυτό το ζαλίζουμε για μήνες πριν αποφασίσουμε που να σκάσουμε τα ωραία μας λεφτά.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
...για το Drive
McDonald's Drive Through
ISO 19.802McDonald's Drive Through ειναι τα φαστφουντ που παραγγελνεις σε ενα μικροφωνο χωρις να κατεβεις απο το αμαξι και προχωροντας σου δινουν την παραγγελια σου.Σαν τα drive in cinemas .
Μια αποπειρα αποκρυπτογραφισης . -
Το τιμόνι του C4 πώς σας φάνηκε?
Εξυπηρετεί τίποτα ή απλώς για να πρωτοτυπήσουν? -
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Το τιμόνι του C4 πώς σας φάνηκε?
Εξυπηρετεί τίποτα ή απλώς για να πρωτοτυπήσουν?Σαφώς και εξυπηρετεί, το κυριότερο δεν σου αποσπά την προσοχή από τον δρόμο εφόσον τα έχεις όλα εκεί.
Aλλα διαβάζω αλλά βλέπω στην πραγματικότητα