-
Γύρισα απο την αντιπροσωπεία που είχα πάει για αλλαγή λαδιών (λόγω εγγύησης) και, μιας και τους είχα πει να ελέγξουν τα υγρά (ψυκτικό/υαλοκαθαριστήρων) ανοίγω το καπό να δώ αν κάναν τίποτε.
Βλέπω λοιπόν (με κρύο κινητήρα πάντα) πως η στάθμη του ψυκτικού υγρού είναι πάνω απο το MAX, αρκετά μάλιστα. Μάλλον το παραγεμίσανε τα σαίνια της αντιπροσωπείας. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να βγάλω το έξτρα υγρό? Μπορεί να μου μου δημιουργήσει πρόβλημα?
-
Γύρισα απο την αντιπροσωπεία που είχα πάει για αλλαγή λαδιών (λόγω εγγύησης) και, μιας και τους είχα πει να ελέγξουν τα υγρά (ψυκτικό/υαλοκαθαριστήρων) ανοίγω το καπό να δώ αν κάναν τίποτε.
Βλέπω λοιπόν (με κρύο κινητήρα πάντα) πως η στάθμη του ψυκτικού υγρού είναι πάνω απο το MAX, αρκετά μάλιστα. Μάλλον το παραγεμίσανε τα σαίνια της αντιπροσωπείας. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να βγάλω το έξτρα υγρό? Μπορεί να μου μου δημιουργήσει πρόβλημα?
-
Γύρισα απο την αντιπροσωπεία που είχα πάει για αλλαγή λαδιών (λόγω εγγύησης) και, μιας και τους είχα πει να ελέγξουν τα υγρά (ψυκτικό/υαλοκαθαριστήρων) ανοίγω το καπό να δώ αν κάναν τίποτε.
Βλέπω λοιπόν (με κρύο κινητήρα πάντα) πως η στάθμη του ψυκτικού υγρού είναι πάνω απο το MAX, αρκετά μάλιστα. Μάλλον το παραγεμίσανε τα σαίνια της αντιπροσωπείας. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να βγάλω το έξτρα υγρό? Μπορεί να μου μου δημιουργήσει πρόβλημα?
-
Μόλις δουλέψει λίγο και ζεσταθεί όσο περισσέυει θα φύγει από το σωλήνα υπερχείλισης.
-
Βασικά άνοιξέ το ΜΟΝΟ όταν ειναι κρύο!!!
Πιθανόν το νερό να είναι ΟΚ αλλά η στάθμη να είναι ψηλά ακόμα!
Περίμενε λίγο!Αλλοιώς χρησιμοποίησε ένα σωλήνα για να τραβήξεις το πλεονάζον υγρό!
-
Το χρωμα του ψυκτικου υγρου παιζει καποιο ρολο ;Στο πουντο ειναι κοκκινο και μου ειπαν οτι αν χρειαστει να συμπληρωσω να μην βαλω πρασινο.Καλυτερα,μου ειπαν,να βαλω απιονισμενο νερο παρα Paraflu πρασινο.
-
Εγώ άκουσα βλακωδώς έναν βενζινά που έλεγε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και πήρα/έβαλα στο Accent πράσινο συμπλήρωμα ενώ είχε μέσα ροζ. Θα τρέχω;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ άκουσα βλακωδώς έναν βενζινά που έλεγε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και πήρα/έβαλα στο Accent πράσινο συμπλήρωμα ενώ είχε μέσα ροζ. Θα τρέχω;Δεν νομίζω... εχω την εντυπωση πως τα 2 χρωματα του παραφλου διαφερουν ως προς τις αντοχες τους σε χαμηλες θερμοκρασιες....
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ άκουσα βλακωδώς έναν βενζινά που έλεγε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και πήρα/έβαλα στο Accent πράσινο συμπλήρωμα ενώ είχε μέσα ροζ. Θα τρέχω;oxi
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ άκουσα βλακωδώς έναν βενζινά που έλεγε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και πήρα/έβαλα στο Accent πράσινο συμπλήρωμα ενώ είχε μέσα ροζ. Θα τρέχω;Η ποσότητα που συμπλήρωσες είναι μικρή σε σχέση με τη ποσότητα του ψυκτικού που υπήρχε μέσα στο κύκλωμα οπότε δε θα έχεις πρόβλημα.
Το είχα κάνει κι εγώ σε κάποια στιγμή ανάγκης και δεν έπαθε τίποτα το τουτού. Αν θές μπορείς να ζητήσεις από εκεί που κάνεις το service του αυτοκινήτου σου να σου δώσουν ένα μπουκάλι από το υγρό που βάζουν στις αλλαγές οπότε αν ποτέ χρειαστείς να έχεις το ίδιο για συμπλήρωμα.
-
Βρηκα αυτο.
Ειναι σε PDF μορφη.
Λεει οτι το χρωμα δεν εχει καποια ιδιαιτερη σημασια ,απλα ο χρωματισμος βοηθα να μην μπερδευουμε τα διαφορα υγρα μεταξυ τους . -
ΟΚ ευχαριστώ. Η ποσότητα που έβαλα ήταν 700 ml.
-
Βασικά υπάρχουν 2 είδη παραφλού.
Το G11 και το G12. Το G11 είναι συμβατό με όλα τα G11 των υπολοίπως εταιριών και μπορεί να αναμιχθεί με οτιδήποτε.
Το G12 (που φοράνε τα αμάξια π.χ. του VAG group) δεν είναι συμβατά με τίποτε άλλο. Δηλαδή το G12 μόνο με G12 αναμειγνύεται...
-
Μπορείς να το αναμείξης με αποιονισμένο νερό;
-
Ο χρήστης Alexakis84 έγραψε:
Μπορείς να το αναμείξης με αποιονισμένο νερό;Βασικά το νερό είναι σχεδόν τέλειος διαλύτης σχεδόν όλων των ανόργανων ενώσεων. Άρα μπορεί να υπάρχει πρόβλημα, δεν ξέρω.
Καλό είναι να μην αναμέιξεις τίποτα. Αλλά απ' την άλλη πολλοί κατασκευαστές προσφέρουν το παραφλού-αντιψυκτικό τους με την προϋπόθεση να το συμπληρώσεις με νερό (δηλαδή πιο πολύ σαν αντιψυκτικό μετράει). Δεν ξέρω να σου πω...
-
Eίναι μερικά που είναι συμπυκνωμένα και θέλουν αραίωμα σε νερό ενώ άλλα είναι έτοιμα προς χρήση χωρίς παραπέρα αραίωση...
Ξέρει κανένας τι ποσοστό του ψυκτικού υγρού είναι κάθε στιγμή στο ψυγείο και πόσο σε κολλάρα και κινητήρα? Μου έκανε εντύπωση το ότι ζεσταινότανε σε στάση σε φανάρια και όχι αλλού και ότι αυτό έπαψε μόλις πρόσθεσα περίπου 2 λίτρα νερού (10,7 λέει ότι χωράει συνολικά το κύκλωμα). Είναι τόσο οριακό το σύστημα σκέφτηκα? Τι θα γινόταν το καλοκαίρι? Φίλος μου είπε όμως ότι καμιά φορά αν πέσει η στάθμη μπαίνει αέρας στο σύστημα και μπερδεύει τα πράματα και ότι τα 2 λίτρα μπορεί να μοιάζουν λίγα στα 10,7 αλλά αποτελούν μεγαλύτερο ποσοστό επί αυτού που είναι στο ψυγείο και που είναι αυτά που πραγματοποιούν την μεταφορά θερμότητας και για αυτό ρωτάω.
-
Τα δυο λίτρα; Είναι σημαντική ποσότητα. Σκέψου ότι αναλογικά είναι σαν να έχασες περίπου ένα λίτρο λάδι από τον κινητήρα σου. Όταν το μάξιμουμ από το μίνιμουμ στον δείκτη του ελαίου σου είναι 300 γραμμάρια θα ήθελες να σου λίπη ένα λίτρο; Φυσικά και όχι.
Και κάτι ακόμα να μην βάζετε απιονισμένο νερό αλλά αποσταγμένο νερό. Το καλύτερο είναι φυσικά να βάζετε συμπλήρωμα έτοιμο μείγμα. Η αναλογία παίζει ρόλο μόνο στο ποια θερμοκρασία παγώνει οπότε προσθέτοντας μόνο αποσταγμένο νερό απλά θα παγώσει το μείγμα σας σε υψηλότερη θερμοκρασία.
-
Νομίζω ότι η διαφορά min-max λαδιού είναι πολύ περισσότερο από 300ml, ίσως 1+ λίτρο....
Όμως θα ήθελα να ξέρω πόσο νερό είναι στο ψυγείο και πόσο στα, ας πούμε, μη ψυχόμενα μέρη (κινητήρα, κολλάρα, καλοριφέρ). Πχ αν από τα 10,7 τα 4 είναι στο ψυγείο και τα 6,7 αλλού τότε τα 2 λίτρα είναι 50% του ψυχόμενου οπότε είναι σημαντική έλλειψη, αν όμως τα 6 είναι στο ψυγείο τότε τα 2 είναι μόνο 33% οπότε ανησυχώ μήπως το καλοκαίρι είμαι οριακός.... -
Όλη η ποσότητα είναι ψυχωμένο υγρό και δεν έχει σχέση πόσο χωράει το ψυγείο σου. Σου έγραψα ότι τα δυο λίτρα νερό αντιστοιχούν σαν να έχασες ένα λίτρο λάδι γιατί συνήθως οι κινητήρες παίρνουν 4 λίτρα λάδι μαζί με το φίλτρο οπότε και στις δυο περιπτώσεις μιλάμε για απώλεια 20 με 25%. Και όμως το μίνιμουμ με το μάξιμουμ του ενδείκτη ελαίου δεν είναι περισσότερο από 300 περίπου mm όταν μιλάμε για συνολική χωρητικότητα 4 λίτρων.
Τόση μεγάλη απώλεια δεν δικαιολογείται από απλή εξάτμιση όπότε καλό θα ήταν να παρακολουθήσεις αν συνεχίσεις να έχεις ανάγκη συμπλήρωσης νερού. Ευχής έργο είναι αν θέλεις συχνά συμπλήρωνα, να βρεις διαρροή από ψυγείο ή κολάρα, γιατί σε αντίθετη περίπτωση το νερό μπαίνει στους κυλίνδρους και «καίγεται». Αυτό μπορείς να το δεις όταν με ζεστό κινητήρα βγάζει άσπρο καπνό η εξάτμιση. Μην το ελέγξεις πρωί που μπορεί να σε παραπλανήσει η υγρασία που έχει μαζέψει ο κινητήρας το βράδυ. -
Πιστεύω οτι βρήκα ένα χρήσιμο Link για αντιψυκτικά ιδίως G11 και G12.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το:
'Buy only high quality antifreeze-cheap brands can be straight ethylene glycol minus important corrosion inhibitors and lubricants. ALWAYS mix
50/50 with water(preferably distilled) or follow ratio recommend for your climate.'
http://jenniskens.livedsl.nl/Technical/ ... Tip610.htm
Προσφατα αγόρασα το Valvoline extreme το οποίο είναι συμπυκνωμένο και δείτε τι λέει:
Prevents scaling and system deposits
Protects seals, gaskets and aluminium
Lubricates water pump seals
Long life formula (5 years)
http://www.valvolineeurope.com/index.as ... a2cc327e90Δείτε τώρα το απλό έτοιμο προς άμεση χρήση Coolant AF BS 6580:
Standard protection package
1 Year protectionhttp://www.valvolineeurope.com/index.as ... 4001609187
Δεν αναφέρει για λίπανση της αντλίας και είναι μόλις για ένα χρόνο
Και όλα αυτά από μια σοβαρή εταιρεία όπως η valvoline , φανταστείτε τι σαβούρα είναι το eldons που μου βάλανε το καλοκαίρι στο service.Όυτε corrosion inhibitors , ούτε πρόσθετα για λίπανση της αντλίας, απλά θα περιέχει 'straight ethylene glycol minus important corrosion inhibitors and lubricants' όπως αναφέρεται παραπάνω στα bolds.
Και μετά απορούν μερικοί που έχουν προβλήματα με φλάντζες και αντλίες νερού όταν χρησιμοποιούν φτηνά αντιψυκτικά για 5-6 χρόνια ενώ οι προδιαγραφές τους είναι για μόλις 1 έτος.
Στάθμη ψυκτικού υγρού