Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δοκιμές αυτοκινήτων. Σε πίστα ή στο δρόμο;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Δοκιμές αυτοκινήτων. Σε πίστα ή στο δρόμο;
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    10
    19
    54
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      Ας δούμε τι προτιμούμε εμείς σαν αναγνώστες περιοδικών αυτοκινήτου, και τι άποψη έχουμε για τις δοκιμές των αυτοκινήτων, που κάποια στιγμή θα κληθούμε να συγκρίνουμε (βασιζόμενοι σε ποσοστό και επιρρεασμένοι ΚΑΙ από τα περιοδικά) προτού αγοράσουμε.

      Προσωπικά ψήφισα μόνο δρόμο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        Ας δούμε τι προτιμούμε εμείς σαν αναγνώστες περιοδικών αυτοκινήτου, και τι άποψη έχουμε για τις δοκιμές των αυτοκινήτων, που κάποια στιγμή θα κληθούμε να συγκρίνουμε (βασιζόμενοι σε ποσοστό και επιρρεασμένοι ΚΑΙ από τα περιοδικά) προτού αγοράσουμε.

        Προσωπικά ψήφισα μόνο δρόμο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • kubiak
          kubiak last edited by

          Ας δούμε τι προτιμούμε εμείς σαν αναγνώστες περιοδικών αυτοκινήτου, και τι άποψη έχουμε για τις δοκιμές των αυτοκινήτων, που κάποια στιγμή θα κληθούμε να συγκρίνουμε (βασιζόμενοι σε ποσοστό και επιρρεασμένοι ΚΑΙ από τα περιοδικά) προτού αγοράσουμε.

          Προσωπικά ψήφισα μόνο δρόμο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Καί στά δύο,όταν τό αυτοκίνητο έχει καί σπορτίβ προσανατολισμό σίγουρα,ενώ δέν θά τό κατέκρινα καθόλου νά δοκιμάζονται στήν πίστα καί όλα τά 'καθημερινά'.
            Δίνει κάποια άλλη άποψη η δοκιμή στήν πίστα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sarandavgas last edited by

              Εγω παλι ψηφιζω δρομο γιατι αν παρεις καποιο αυτοκινητο στο δρομο θα το οδηγεις και θα θελεις να ξερεις πως συμπεριφερεται κ.τ.λ και οχι σε πιστα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazz last edited by

                Ο χρήστης sarandavgas έγραψε:
                Εγω παλι ψηφιζω δρομο γιατι αν παρεις καποιο αυτοκινητο στο δρομο θα το οδηγεις και θα θελεις να ξερεις πως συμπεριφερεται κ.τ.λ και οχι σε πιστα.

                μην ξεχνάς ότι στην πίστα ο δοκιμαστής μπορεί να προσομοιάσει όλες τις ακραίες συνθήκες που μπορεί να συναντήσεις στο δρόμο (π.χ. φρενάρισμα πανικού, απότομη αλλαγή λωρίδας κ.λπ.) με απόλυτη ασφάλεια, κάτι που στο δρόμο είναι πολύ δύσκολο έως επικίνδυνο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Και στα δυο. Άλλα προτερήματα και μειονεκτήματα βγαίνουν στην πίστα (όπου ευνοούνται αυτοκίνητα με απόλυτο στήσιμο) και άλλα στο δρόμο. Άσε που ΔΕΝ οδηγούμε στο δρόμο και είναι διαφορετική η απόλαυση του βουνίσιου στροφιλικιού από το περιβάλλον της πίστας για τον καθένα από εμάς (χώρια που είναι και λίγες οι πίστες...).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sarandavgas last edited by

                    Ο χρήστης tazz έγραψε:

                    Εγω παλι ψηφιζω δρομο γιατι αν παρεις καποιο αυτοκινητο στο δρομο θα το οδηγεις και θα θελεις να ξερεις πως συμπεριφερεται κ.τ.λ και οχι σε πιστα.

                    μην ξεχνάς ότι στην πίστα ο δοκιμαστής μπορεί να προσομοιάσει όλες τις ακραίες συνθήκες που μπορεί να συναντήσεις στο δρόμο (π.χ. φρενάρισμα πανικού, απότομη αλλαγή λωρίδας κ.λπ.) με απόλυτη ασφάλεια, κάτι που στο δρόμο είναι πολύ δύσκολο έως επικίνδυνο.

                    Συμφωνω μαζι σου στο παραπανω αλλα το θεμα ειναι να ξερει καποιος και το πως θα συμπεριφερεται στο δρομο και μαλιστα στουσ Ελληνικους δρομους που αυτο δεν θα το δεις στην πιστα σε καμια περιπτωση.

                    Υ.Γ Ισως θα επρεπε να ψηφισω και εγς και στα δυο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bagus last edited by

                      Κ στα 2 για τους λογους που ηδη αναφερθηκαν παραπανω....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                        Δίνει κάποια άλλη άποψη η δοκιμή στήν πίστα.

                        Θα ήταν διαφωτιστική μία σύντομη εξήγηση της άλλης άποψης και τους τομείς που εμπλέκει...

                        Εγω παλι ψηφιζω δρομο γιατι αν παρεις καποιο αυτοκινητο στο δρομο θα το οδηγεις και θα θελεις να ξερεις πως συμπεριφερεται κ.τ.λ και οχι σε πιστα.

                        Αυτό είναι και το δικό μου σκεπτικό...

                        μην ξεχνάς ότι στην πίστα ο δοκιμαστής μπορεί να προσομοιάσει όλες τις ακραίες συνθήκες που μπορεί να συναντήσεις στο δρόμο (π.χ. φρενάρισμα πανικού, απότομη αλλαγή λωρίδας κ.λπ.) με απόλυτη ασφάλεια, κάτι που στο δρόμο είναι πολύ δύσκολο έως επικίνδυνο.

                        ok, οι συνθήκες στην πίστα είναι σχεδόν απόλυτα ελεγχόμενες. Ο δρόμος
                        είναι επικίνδυνος για την περίπτωση που ο δοκιμαστής το παρακάνει; Δύσκολο στο δρόμο γιατί ( αν μιλάμε για κλειστή διαδρομη ) ;
                        Και να πω την αλήθεια δε μου φαντάζει αναγκαία η ύπαρξη ολόκληρης πίστας για δοκιμή σε φρενάρισμα πανικού και απότομη αλλαγή λωρίδας...

                        Και στα δυο. Άλλα προτερήματα και μειονεκτήματα βγαίνουν στην πίστα (όπου ευνοούνται αυτοκίνητα με απόλυτο στήσιμο) και άλλα στο δρόμο. Άσε που ΔΕΝ οδηγούμε στο δρόμο και είναι διαφορετική η απόλαυση του βουνίσιου στροφιλικιού από το περιβάλλον της πίστας για τον καθένα από εμάς (χώρια που είναι και λίγες οι πίστες...).

                        Θα μπορούσες να το εξηγήσεις αυτό; π.χ.
                        Δρόμος: Προτερήματα
                        Δρόμος: Μειονεκτήματα κλπ...

                        Μα, οδηγούμε στο δρόμο...

                        Η σωστή επιλογή της διαδρομής μπορεί να προσομοιώσει πάρα πολλά, όπως ανάποδες κλίσεις, ανηφορικά και κατηφορικά κομμάτια κλπ...

                        Αν βέβαια μιλούσαμε για πίστες σαν αυτές που δοκιμάζουν οι κατασκευαστές τα αυτοκίνητα (που έχουν πολλών ειδών οδοστρώματα κλπ) τότε ίσως να ήταν διαφορετικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          titsataki last edited by

                          Ενοειτε τα τεστ που κανουν τα περιοδικα;

                          Στο δρομο (εθνικη και πολη) εκει που το αυτοκινητο θα περασει το 99% της ζωης του.
                          Πιστα ειναι ενταξει απλως για συγκριση μια και ειναι ενα ελεγχομενο περιβαλον.

                          Φυσικα αυτα τα τεστ ειναι απλως για χορταση μια και οι οδηγουντες εχουν της Παναγιας τα ματια εμπειρια που ο μεσος οδηγος ουτε στο ονειρο του δεν εχει.

                          Νικος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                            Δίνει κάποια άλλη άποψη η δοκιμή στήν πίστα.

                            Θα ήταν διαφωτιστική μία σύντομη εξήγηση της άλλης άποψης και τους τομείς που εμπλέκει...
                            .

                            Τί ακριβώς δέν καταλαβαίνεις;Οτι στήν πίστα βγαίνουν οι αρετές τού στησίματος σέ αριθμούς δέν σού λέει κάτι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skullone last edited by

                              Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                              Και στα δυο. Άλλα προτερήματα και μειονεκτήματα βγαίνουν στην πίστα (όπου ευνοούνται αυτοκίνητα με απόλυτο στήσιμο) και άλλα στο δρόμο. Άσε που ΔΕΝ οδηγούμε στο δρόμο και είναι διαφορετική η απόλαυση του βουνίσιου στροφιλικιού από το περιβάλλον της πίστας για τον καθένα από εμάς (χώρια που είναι και λίγες οι πίστες...).

                              Θα μπορούσες να το εξηγήσεις αυτό; π.χ.
                              Δρόμος: Προτερήματα
                              Δρόμος: Μειονεκτήματα κλπ...

                              Μα, οδηγούμε στο δρόμο...

                              Η σωστή επιλογή της διαδρομής μπορεί να προσομοιώσει πάρα πολλά, όπως ανάποδες κλίσεις, ανηφορικά και κατηφορικά κομμάτια κλπ...

                              Θα σε παραπέμψω σε δοκιμές στην πίστα όπως είναι το Fight Club που κάνει το Drive. Στο περιβάλλον της πίστας, αυτοκίνητα που μας αρέσουν στο δρόμο αποδεικνύονται μάλλον πλαδαρά (π.χ. η C4 VTS έχασε χρόνο λόγω μαλακού μπροστινού μέρους), ενώ άλλα που στην πίστα είναι απλώς άψογα στο δρόμο αποδεικνύονται σκέτη ταλαιπωρία ή υπερβολικά δύστροπα. Άσε που το περιβάλλον της πίστας είναι κλειστό και ελεγχόμενο κι έχει και την τηλεμετρία...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • kubiak
                                kubiak last edited by

                                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                Τί ακριβώς δέν καταλαβαίνεις;Οτι στήν πίστα βγαίνουν οι αρετές τού στησίματος σέ αριθμούς δέν σού λέει κάτι;

                                ok...

                                Θα σε παραπέμψω σε δοκιμές στην πίστα όπως είναι το Fight Club που κάνει το Drive. Στο περιβάλλον της πίστας, αυτοκίνητα που μας αρέσουν στο δρόμο αποδεικνύονται μάλλον πλαδαρά (π.χ. η C4 VTS έχασε χρόνο λόγω μαλακού μπροστινού μέρους), ενώ άλλα που στην πίστα είναι απλώς άψογα στο δρόμο αποδεικνύονται σκέτη ταλαιπωρία ή υπερβολικά δύστροπα. Άσε που το περιβάλλον της πίστας είναι κλειστό και ελεγχόμενο κι έχει και την τηλεμετρία...

                                κάτι τέτοιο θέλω (ουσιαστικά), να φέρω προς συζήτηση...

                                Για παράδειγμα πως πρέπει κάποιος υποψήφιος αγοραστής ενός ψιλογρήγορου ας πούμε hatchback (που συνήθως δοκιμάζονται στην πίστα), να αποκρυπτογραφήσει αυτά που διαβάζει, έτσι ώστε να πάρει μία ακόμα γνώμη από έμπειρους συντάκτες/οδηγούς;

                                Η πίστα μήπως δινει λάθος συμπεράσματα όσον αφορα τις συνθήκες που θα αντιμετωπίσει ο οδηγός;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Επειδή ορισμένοι το παρα... καλύτερα μόνο πίστα... Βρίζουν τους γεροντήδες, κοντράκηδες κλπ, και κάνουν τα ίδια (μεμονωμένα στο δρόμο) ή και χειρότερα (οργανωμένα Κάνονμπολ και δε συμμαζεύεται)

                                  Με ενδιαφέρει άμεσα πώς θα είναι το αμάξι που θα αγοράσω στην χρήση που θα του κάνω, οπότε αν δοκιμάζουν Πόλο και Πούντο, να κάνουν τεστ το πρωί κατεβαίνοντας κέντρο, πόσο καλά ξεκινάει και πόσο πολύ θέλει να το πατινάρω, ποιο ΠΑΡΚΑΡΕΙ πιο εύκολα, και ποιο έχει καλύτερη ορατότητα.
                                  Ειλικρινά με αφήνει ΠΑΓΕΡΑ αδιάφορο η τελική του Ματίζ, ή το 0-100 του Σμαρτ!!! Στην πόλη πάει καλά και άνετα; Καίει λίγο; ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ;;;;;

                                  Αν δοκιμάζουν Α4 και Πασάτ, θα ήθελα εθνική οδό με μπόλικα μπαγκάζια πίσω. Σηκώνεται σούζα; Παραμένει σταθερό; ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΕΙ;
                                  Αδιάφορο μου είναι αν στο Μερκούρη μπαίνει με τις εμπρός πετούγες ή τις πίσω!!

                                  Φυσικά και με ενδιαφέρει και πως στρίβει στο όριο, αλλά αυτό να πάνε να το βρούνε ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ!!! Να έχουμε και ένα σταθερό σημείο αναφοράς, γιατί μπορεί το 9-3 να στρίβει τέλεια στο Μερκούρη και η 3άρα να είναι απαράδεκτη στην Στεφάνη, αλλά τώρα εγώ τι συμπέρασμα να βγάλω για μεταξύ τους;

                                  Αν δεν καταλάβουν αυτά τα ΑΠΛΑ πράγματα, καλύτερα να το γυρίσουν στο λάιφστάιλ...
                                  Ο ΜΟΝΟΣ λόγος ύπαρξής τους είναι να με ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΟΥΝ και συνεπώς να με ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ από παρατράγουδα, όχι να με πάρουν στο λαιμό τους μια ώρα αρχύτερα, είτε άμεσα είτε έμμεσα που τους είδα πηγαίνοντας πικ-νικ και νόμιζα πως είχα ήδη πεθάνει!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Άλλα περιμένεις στην πίστα και άλλα στο δρόμο. Στην πίστα βρίσκεις τα όρια σε πολύ καλή άσφαλτο και ψάχνεις τους χρόνους. Στο δρόμο, τα όρια ενδέχεται να είναι χαμηλότερα και, ακριβώς επειδή ΔΕΝ οδηγείς κυνηγώντας τους βέλτιστους χρόνους, κοιτάς πώς αντιδρά το αυτοκίνητο στις συνθήκες του δρόμου, δηλαδή κοιτάς την προοδευτικότητα των αντιδράσεων, τα περιθώρια διόρθωσης λάθους, τη ρυθμισιμότητα της συμπεριφοράς, ακόμη και την άνεση. Ένα τελείως απόλυτο και 'πιστάδικο' αυτοκίνητο μπορεί στο δρόμο να είναι επικίνδυνο για τον αρχάριο οδηγό και δύστροπο/κουραστικό για το μέσο, λόγω απότομων αντιδράσεων. Αντίστοιχα, ένα αυτοκίνητο με πολύ προοδευτικές αντιδράσεις στο δρόμο, στην πίστα θα φανεί πλαδαρό και 'αμπλαούμπλα'. Και μάλιστα οι συνθήκες στο δρόμο είναι πιο αντίξοες: λακκούβες, ανάποδες κλίσεις, βρεγμένοι δρόμοι με κακή απορροή υδάτων... Γι'αυτό και λέω ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.

                                    Τώρα, για το αν οι δοκιμές θα γίνονται στη μια ή στην άλλη διαδρομή, η γνώμη μου είναι πως, εφ'όσον ξέρουμε τι οδόστρωμα χρησιμοποιείται στην Ελλάδα (βασικά μάρμαρο με πίσσα) και έχουμε στροφιλίκια με παρόμοιο στυλ, τα αυτοκίνητα θα λειτουργήσουν με τον ίδιο τρόπο και στο ένα και στο άλλο. Επί παραδείγματι: Η διαδρομή Βουλιαγμένη-Σούνιο εμένα μου φέρνει στο μυαλό τη διαδρομή Χανιά-Ρέθυμνο σε χάραξη. Ακόμη και αν δεν είναι ακριβώς ίδιες, καταλαβαίνω (ως οδηγός) ότι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου που οδηγώ θα είναι αντίστοιχη και σε ένα ανάλογο στροφιλίκι. Μην παραβλέπουμε την ικανότητα του ανθρώπινου εγκεφάλου να συσχετίζει παρεμφερείς αλλά όχι απολύτως ίδιες καταστάσεις και να βγάζει ασφαλή συμπεράσματα! Δεν γίναμε ακόμη τελείως ηλίθιοι (ελπίζω)!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      funkyreverend last edited by

                                      Ψήφισα 'και τα δυο/ανάλογα με την περίπτωση'

                                      Τα μικρά/αυτοκίνητα πόλης σε δοκιμή εντός πόλης, όπως ανέλυσε ο φίλος GeorgeTabs, και σε εθνική ενώ πολύ λιγότερο σε ορεινά στροφιλίκια. Πίστα, δεν νομίζω ότι βγάζει και πολύ νόημα.

                                      Τα γρήγορα σε πίστα, εθνική και πολύ στροφιλίκι, αλλά λίγο σε πόλη (όπως και γίνεται άλλωστε).

                                      Τα πολυμορφικά/station wagon/family sedan να δοκιμάζονται σε εθνική και πόλη (άραγε πόσο εύκολα να κινείται μέσα στην πόλη ένα Espace;) ενώ θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη αναφορά στο πώς μεταβάλλεται η συμπεριφορά και οι επιδόσεις όταν κουβαλάνε 5 άτομα και αποσκευές...

                                      Κατά τ'άλλα, δεν βγάζω και πολύ νόημα όταν δοκιμάζεται το Αβένσις με το Πασάτ σε πίστα. Ειδικά στον γύρο πίστας. Κάθε πίστα ευνοεί ένα συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, και δεν νομίζω ότι η κατά 3 δέκατα αλλαγή λωρίδας ή τα 1,7 μέτρα πριν το φρενάρισμα θα με βοηθήσουν να διαλέξω το εν λόγω Τογιότα από το Πασάτ. Μήπως να οδηγείται το καθένα όπως θα το οδηγεί και η πλειοψηφία του κόσμου;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Ωχ αμάν...

                                        Μήπως να καταργήσουμε οριστικά τον ειδικό Τύπο όπως τον ξέρουμε σήμερα και τα περιοδικά απλώς να παρουσιάζουν τα αυτοκίνητα πόσο ωραία είναι, τι εξοπλισμό έχουν, τι λέει ο κατασκευαστής και να τελειώνουμε; Ή να βγει ένα περιοδικό στο οποίο θα γράφουν άτομα ΑΣΧΕΤΑ με το αυτοκίνητο, τα οποία θα παίρνουν έτοιμα τα δελτία Τύπου των εταιρειών;

                                        Επ! Παρεκτραπήκαμε λίγο δεν βρίσκεις; (KF - mod) κάθομαι και διαβάζω εδώ μέσα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Και τα 2 φυσικά.
                                          Το θέμα είναι να μπορείς να αποκρυπτογραφείς τα συμπεράσματα των δοκιμαστών. Και βέβαια να τα αξιολογήσεις ανάλογα με τις ανάγκες σου και τον τύπο αυτοκινήτου που σε ενδιαφέρει.

                                          Πρέπει όμως και να μπορείς να ξεχωρίσεις τις διαφορές ανάμεσα σε περιοδικά του ειδικού τύπου. Γιατί έχουν εμφανιστεί πολλοί 'ειδικοί'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • kubiak
                                            kubiak last edited by

                                            Νομίζω ότι κρίθηκε το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας... : ))

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr