-
Επειδή με το θέμα περί αξιοπιστίας δεν βγαίνει άκρη, φαντάζομαι λόγω υποκειμενικών κριτηρίων, ιδού ερωτηματολόγιο για να υπάρξει μεγαλύτερη αντικειμενικότητα. Το ποιο μοντέλο είναι τελικά αξιόπιστο θα κριθεί από τον αναγνώστη, όχι από τον γράφοντα. Βάλτε λοιπόν το χέρι στην καρδιά, ανασύρετε τυχόν απωθημένες δυσάρεστες αναμνήσεις και συμπληρώστε:
Χώρα προέλευσης/μοντέλο:
Μηχανή:
Ιμάντες:
Αντλίες:
Τριγμοί ( που;
Μηχανισμοί παραθύρων:
Τιμόνι:
Δίσκος/κιβώτιο:
Δισκόπλακες:
Ηλεκτρολογικά ( ποια;
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ):
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές:
Σκουριά ( που; )
Λαμπάκια ( πόσα;
Για αναρτήσεις-ζάντες-λάστιχα δε ρωτάω, αφού είναι αναλώσιμα (πλην κραυγαλέων περιπτώσεων) και η αντοχή τους εξαρτάται από την οδήγηση και τη γκαντεμιά του οδηγού.
-
Επειδή με το θέμα περί αξιοπιστίας δεν βγαίνει άκρη, φαντάζομαι λόγω υποκειμενικών κριτηρίων, ιδού ερωτηματολόγιο για να υπάρξει μεγαλύτερη αντικειμενικότητα. Το ποιο μοντέλο είναι τελικά αξιόπιστο θα κριθεί από τον αναγνώστη, όχι από τον γράφοντα. Βάλτε λοιπόν το χέρι στην καρδιά, ανασύρετε τυχόν απωθημένες δυσάρεστες αναμνήσεις και συμπληρώστε:
Χώρα προέλευσης/μοντέλο:
Μηχανή:
Ιμάντες:
Αντλίες:
Τριγμοί ( που;
Μηχανισμοί παραθύρων:
Τιμόνι:
Δίσκος/κιβώτιο:
Δισκόπλακες:
Ηλεκτρολογικά ( ποια;
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ):
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές:
Σκουριά ( που; )
Λαμπάκια ( πόσα;
Για αναρτήσεις-ζάντες-λάστιχα δε ρωτάω, αφού είναι αναλώσιμα (πλην κραυγαλέων περιπτώσεων) και η αντοχή τους εξαρτάται από την οδήγηση και τη γκαντεμιά του οδηγού.
-
Επειδή με το θέμα περί αξιοπιστίας δεν βγαίνει άκρη, φαντάζομαι λόγω υποκειμενικών κριτηρίων, ιδού ερωτηματολόγιο για να υπάρξει μεγαλύτερη αντικειμενικότητα. Το ποιο μοντέλο είναι τελικά αξιόπιστο θα κριθεί από τον αναγνώστη, όχι από τον γράφοντα. Βάλτε λοιπόν το χέρι στην καρδιά, ανασύρετε τυχόν απωθημένες δυσάρεστες αναμνήσεις και συμπληρώστε:
Χώρα προέλευσης/μοντέλο:
Μηχανή:
Ιμάντες:
Αντλίες:
Τριγμοί ( που;
Μηχανισμοί παραθύρων:
Τιμόνι:
Δίσκος/κιβώτιο:
Δισκόπλακες:
Ηλεκτρολογικά ( ποια;
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ):
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές:
Σκουριά ( που; )
Λαμπάκια ( πόσα;
Για αναρτήσεις-ζάντες-λάστιχα δε ρωτάω, αφού είναι αναλώσιμα (πλην κραυγαλέων περιπτώσεων) και η αντοχή τους εξαρτάται από την οδήγηση και τη γκαντεμιά του οδηγού.
-
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Γαλλία/Renault Clio 1.2 16v (Clio II Phase II). Ταξινομήθηκε τέλη Νοεμβρίου 2002, έχει τώρα 40.000 βάρβαρα χλμ.
Μηχανή: Τίποτα
Ιμάντες: Τίποτα
Αντλίες: Τίποτα
Τριγμοί ( που; Στο πορτ-μπαγκάζ και στην πόρτα του συνοδηγού. Μάλλον θα είναι από πράγματα που έχω πεταμένα μέσα.
Μηχανισμοί παραθύρων: Έσπασε ο γρύλος του παραθύρου του οδηγού σε τρακάρισμα.
Τιμόνι: Τίποτα
Δίσκος/κιβώτιο: Κατέστρεψα τα συγχρονιζέ δευτέρας/τρίτης (σε κόντρες...). Ανακατασκευάστηκε το κιβώτιο εντός εγγυήσεως.
Δισκόπλακες: Τίποτα
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Έμεινα από μπαταρία μια φορά. Απεδείχθη ότι η εργοστασιακή ήταν ψιλοξεζουμισμένη.
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Περίπου μια φορά στις διακόσιες, όταν βάζω μπρος, μόλις πάει να δώσει ρεύμα στο ηχοσύστημα, σβήνει το μοτέρ. Ξαναβάζω και σταματάει εκεί η υπόθεση. Το παρουσιάζει ελάχιστες φορές.
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Είχα διαρροή αέρα από την τσιμούχα της πόρτας του συνοδηγού. Αλλάχτηκε εντός εγγυήσεως.
Σκουριά ( που; Πουθενά
Λαμπάκια ( πόσα; Τίποτα
Για αναρτήσεις-ζάντες-λάστιχα δε ρωτάω, αφού είναι αναλώσιμα (πλην κραυγαλέων περιπτώσεων) και η αντοχή τους εξαρτάται από την οδήγηση και τη γκαντεμιά του οδηγού.[/quote]
-
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Iαπωνία/Mazda MX5 1.6 MKII. Ταξινομηθηκε 1/7/1999 και εχει μεχρι σημερα 123.000 χιλιομετρα σε όλων των ειδων τα εδαφη πλην του πληρως χιονισμενου.
Μηχανή: Τιποτα
Ιμάντες: Τιποτα (αλλαχτηκε ο ιμαντας εκκεντροφορων στις 100.000 χλμ στα πλαισια της συνηθους συντηρησεως)
Αντλίες: Τιποτα
Τριγμοί ( που; Πισω δεξια αλλα μετα την αλλαγη αμορτισερ ηρενησε το μωρο μου
Μηχανισμοί παραθύρων: Ολα καλααα
Τιμόνι: Ολα καλααα
Δίσκος/κιβώτιο: Μια χαρα, αν και πρεπει σε λιγο να χρειαζομαι δισκο..
Δισκόπλακες: Μια χαρα.
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Ποια???
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Τι???
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Δεξια τσιμουχα λογω γηρατιων δακρυζε.Σφιχτηκαν τα κλειστρα οροφης και το χαμογελο επανηλθε.
Σκουριά ( που; ) ............
Λαμπάκια ( πόσα; Μεσαιας σκαλας φωτων τρεις φορες το ατιμο το δεξι.Α και το αριστερο stop μια φορα.
-
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Γαλλια/Citroen Xantia 1.6 μοντελο 98 με 105000 χλμ πανω κατω
Μηχανή:Θερμοστατης, injection(μαλλον λογω βενζινης)
Ιμάντες:Τιποτα
Αντλίες:Αλαγη τσιμουχας στην αντλια υψηλης πιεσης των υδραυλικων λογω (μικρης) διαροης
Τριγμοί ( που; Τιποτα
Μηχανισμοί παραθύρων:Τιποτα
Τιμόνι:Τιποτα
Δίσκος/κιβώτιο:Τιποτα
Δισκόπλακες:Τιποτα
Ηλεκτρολογικά ( ποια; ):Τιποτα
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ):Τιποτα
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές:Τιποτα
Σκουριά ( που; )Τιποτα
Λαμπάκια ( πόσα; ):1 καμμενο λαμπακι στοπ πισω αριστερα
Υ.Γ Οταν εβαλα μια φορα 100 βενζινη το αυτοκινητο εφτανε μεχρι 2000 στροφες και ξαναεπεφτε στο ρελαντι με οτι ταχυτητα και να ειχα. Μετα απο καμια εβδομαδα παει και το injection.
-
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Citroen Saxo - Μοντέλο 98- 82.500 χλμ
Μηχανή: Τίποτα
Ιμάντες: Τίποτα
Αντλίες: Τίποτα
Τριγμοί ( που; Ναι, απο την δεξιά πλευρά μπροστά στο ντουλαπάκι του συνοδηγού μόνο όταν περνάει το αμάξι από πολύ 'κατσαρό' έδαφος
Μηχανισμοί παραθύρων: Τίποτα
Τιμόνι: Τίποτα
Δίσκος/κιβώτιο: Τίποτα
Δισκόπλακες: Αλλάχτηκαν στο προχτεσινό service για πρώτη φορά, άρα ΟΚ
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Τίποτα
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Τίποτα
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Τίποτα
Σκουριά ( που; ) Τίποτα
Λαμπάκια ( πόσα; Καμμιά φορά δεν κάνει καλή επαφή στο ταμπλό το φωτάκι ένδειξης των μεσαίων φώτων, αλλά δεν το φτιάχνω γιατι δεν θέλω το συνεργείο να μου λύσει το ταμπλό
Να προσθέσω και έναν τριγμό που είχε παρουσιαστεί στην βάση του καθίσματος του οδηγού το καλοκαίρι, όπου φτιάχτηκε σε φανοποιείο ενισχύοντας την βάση στήριξης.
Αυτά
-
Βρε οπως το κοβω κανεις τιποτα δεν θα εχει! Η κλεβουμε ή ολοι φτιαχνουν καλα αυτοκινητα. Καπου ο ενας καλυτερα καπου αλλου ο αλλος. Μακαρι να ειναι ετσι!
-
[quote='manosk']
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Ισπανία, Ίμπιζα 1000 κυβικά 9ος/2000 45.000 χμ όλα τα σέρβις κανονικά σε εξουσιοδοτημένοΜηχανή: ΟΚ, με μεγάλες διακυμάνσεις στην κατανάλωση εντός - εκτός Ελλάδας με βανζίνες ίδιων προδιαγραφών (στα χαρτιά έστω). Εντός Ελλάδας ΜΟΝΙΜΑ πειράκια.
Ιμάντες: ΟΚ
Αντλίες: ΟΚ
Τριγμοί ( που; Παντού. Βασικά ταμπλώ. Ακόμα και στο φανάρι με ρελαντί κάποιες φορές.
Μηχανισμοί παραθύρων: ΟΚ, οι πόρτες (ΚΑΙ οι πέντε, όχι πάντα μαζί) πολλές φορές με κρύο φρακάρουν (η πετούγια είναι πανάλαφρη και νεκρή)
Τιμόνι: ΟΚ
Δίσκος/κιβώτιο: 3 αλλαγές δίσκο πλατώ, χτυπάει ρουλεμάν συμπλέκτη σιγά σιγά. Η 2α αν δεν μπει πολύ σβέλτα γρατζουνάει.
Δισκόπλακες: ΟΚ
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Αισθητήρας θερμοκρασίας. Μετά από 3 αλλαγές το άφησα ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ.
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Όχι
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Όχι
Σκουριά ( που; ) Πόρτα οδηγού σε ένα σημείο που ξεφλούδισε το χρώμα
Λαμπάκια ( πόσα; Ξέρω γω; 2-3-4. Το σπαστικό ήταν ένα φρένου/θέσεως που έκανε επαφή όποτε γούσταρε, κι ας το άλλαζα...
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Γερμανία Γκολφ 4 1400 12/99 καμιά 50αριά χιλιάδες χμ όλα τα σέρβις κανονικά σε εξουσιοδοτημένο
Μηχανή: ΟΚ
Ιμάντες: ΟΚ
Αντλίες: νομίζω όλες ΟΚ
Τριγμοί ( που; Εμπρός αριστερά ανάρτηση μετά από έστω και ήπιο χωματόδρομο, Όλες οι πόρτες σχεδόν αμέσως.
Μηχανισμοί παραθύρων: Γρύλλος οδηγού. Προλάβαμε πριν καταρρεύσει εντελώς...
Τιμόνι: Χάλια αίσθηση, πρόβλημα ουδέν
Δίσκος/κιβώτιο: Αλλάχτηκε δίσκος πλατώ. Πιθανώς όμως με φυσιολογική φθορά πόλης... Αλλάχτηκαν κάποιες ροδέλες είπαν, γιατί όταν ήταν καινούριο δεν έβαζε κάποιες φορές ταχύτητες που να το έσπαγες (και σε στάση)...
Δισκόπλακες: ΟΚ
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Ταχύμετρο χάλασε αμέσως και αλλάχτηκε.
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Σταμάτησε εν κινήσει χωρίς λόγο, αρνήθηκε να ξαναπάρει, δεν βρήκαν τίποτα. Άλλες 4 φορές δν πήρε μπρος για μισή ώρα, πάλι δε βρήκαν τίποτα...
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Δεν νομίζω
Σκουριά ( που; ) Πουθενά δεν έχω δει, αλλά το χρώμα ξεφλουδίζει. (πουθενά δεν έχει φύγει τελείως όμως)
Λαμπάκια ( πόσα; πάνω από 5, αλλά σιγά το ζόρι... Το κακό είναι πως και εδώ δεν κάνει επαφή το φρένο όποτε θέλει, καθώς και η όπισθεν
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Ιταλία, 156 Σπορτβάγκον 2.4JTD 01/01 93000 χμ (αγορά μεταχειρισμένη 05/04 με 73000 χμ). Σέρβις λέει το βιβλιαράκι κανονικά σε εξουσιοδοτημένο.
Μηχανή: ΟΚ
Ιμάντες: Αλλαγή του ιμάντα εκκεντροφόρου στις 88000 προβλεπόμενα.
Αντλίες: ΟΚ
Τριγμοί ( που; Στο δέρμα του σαλονιού αν φοράς δερμάτινο μπουφάν
Μηχανισμοί παραθύρων: ΟΚ ο πίσω αριστερά δείχνει να ζορίζεται, αλλά πάντα δουλεύει κανονικά.
Τιμόνι: ΤΕΛΕΙΟ!
Δίσκος/κιβώτιο: Καμιά φορά η 1η θέλει δύναμη για να κουμπώσει, χωρίς όμως γρατζουνίσματα και παρατράγουδα.
Δισκόπλακες: ΟΚ
Ηλεκτρολογικά ( ποια; ΟΚ
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): ΟΚ
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: ΟΚ
Σκουριά ( που; ) Πουθενά, ούτε και εκεί που έχει γδαρθεί το χρώμα.
Λαμπάκια ( πόσα; Κανένα από τότε που το πήρα.
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: **Ιταλία Φίατ Τίπο **(4 αυτοκίνητα, 1100, 1400, 1600, 1600 3Θ, αναφέρω προβλήματα ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ, δε θυμάμαι επιμέρους...)
Μηχανή: ένα τρύπιο ψυγείο, πιθανώς από μικροακούμπημα... Το κακό είναι πως λόγω υλικού έλεγαν πως δεν κολλιέται...
Ιμάντες: ΟΚ
Αντλίες: Μία βενζίνης
Τριγμοί ( που; Πουθενά. Όμως μετά τα 130-140 έκανε αρκετή φασαρία (κινητήρας, αεροδυναμικά κλπ...)
Μηχανισμοί παραθύρων: ΟΚ
Τιμόνι: ΟΚ
Δίσκος/κιβώτιο: ΟΚ
Δισκόπλακες: ΟΚ
Ηλεκτρολογικά ( ποια; ):ΟΚ
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Ένας εγκέφαλος στην εγγύηση
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: ΟΚ
Σκουριά ( που; ) Πουθενά
Λαμπάκια ( πόσα; Δε θυμάμαι. Ούτε πολλά ούτε λίγα.
-
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Κορέα, Hyundai Accent 4θυρο 1999, 35.000 χλμ - 4 ετών όταν το έδωσα. Πρόκειται για αυτοκίνητο που μάθαμε οδήγηση εγώ και η γυναίκα μου (μπρρρ )
Μηχανή: τίποτα
Ιμάντες: υποθέτω ότι στο service των 3 ετών/30.000 χλμ άλλαξαν προληπτικά τον ιμάντα χρονισμού.
Αντλίες: Αντλία βενζίνης στα 4 χρόνια, αλλά είχε πιει ό,τι χειρότερο και φθηνότερο κυκλοφορούσε στην αγορά. Ήρωας!
Τριγμοί ( που; Καθόλου ( ε; )
Μηχανισμοί παραθύρων: ΟΚ
Τιμόνι: ΟΚ
Δίσκος/κιβώτιο: Τον φάγαμε 2 ατζαμήδες νέοπες. Αλλάχτηκε με 200 ευρώ.
Δισκόπλακες: Στα τρία χρόνια αλλάχτηκαν.
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Κάηκε η ασφάλεια του κεντρικού κλειδώματος. Μπαταρία στα 3+ χρόνια.
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Χάλασε ο δέκτης του ραδιοκασετοφώνου. Αλλαγή.
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Ξεκόλλησε το λάστιχο της πόρτας του οδηγού. Αλλάχτηκε στην εγγύηση.
Σκουριά ( που; ) Με τόσες γρατζουνιές θα έπρεπε να είχε αλλάξει χρώμα προς το κοκκινωπό. Τέλος πάντων το φρόντιζα με τα σπρέυ μου, σκουριά δεν είδα.
Λαμπάκια ( πόσα; 2-3
Χώρα προέλευσης/μοντέλο:Κορέα, ΔΕΥΤΕΡΟ Hyundai Accent 2001 τρίθυρο, 25.000 χλμ.
Μηχανή: ΟΚ
Ιμάντες: Προληπτική προγραμματισμένη αλλαγή ιμάντα χρονισμού στο service των 3 ετών.
Αντλίες: Τίποτα.
Τριγμοί ( που; Ένας μικρός στην κεντρική κονσόλα, μάλλον από το after market Radio CD. Σταμάτησε μόνος του.
Μηχανισμοί παραθύρων: OK
Τιμόνι: OK
Δίσκος/κιβώτιο: OK
Δισκόπλακες: OK
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Τίποτα
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Προληπτική αλλαγή αισθητήρα πεταλούδας γκαζιού (στην εγγύηση)
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Τίποτα
Σκουριά ( που; ) Πουθενά.
Λαμπάκια ( πόσα; 1 μπροστινό που δεν ήταν τόσο φωτεινό και όλα τα πίσω φρένων, σύνολο 4.
-
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Σουηδία/S40 1.8 Mε 12.500 χμ σε εθνικό και επαρχιακούς δρόμους και ελάχιστα σε πόλη (αγορά 6/12/2004)
Μηχανή:όλα καλά
Ιμάντες:επίσης
Αντλίες:και οι αντλίες εντάξει
Τριγμοί ( που; ):πουθενά
Μηχανισμοί παραθύρων:εντάξει κι εδώ
Τιμόνι:μια χαρά
Δίσκος/κιβώτιο:ΟΚ
Δισκόπλακες:ΟΚ
Ηλεκτρολογικά ( ποια; ):κανένα
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ):...'κούφια η ώρα'
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές:τίποτα
Σκουριά ( που; ) πουθενά
Λαμπάκια ( πόσα; ):κανένα
-
Χώρα προέλευσης/μοντέλο:**LAGUNA II, 1.8 **DUNAMIQUE(αγοράστηκε 5/2003 και πουλήθηκε 11/2004 με 60.000χμ περίπου)
Μηχανή:κανένα πρόβλημα
Ιμάντες:κανένα πρόβλημα
Αντλίες:κανένα πρόβλημα
Τριγμοί ( που; ):παράθυρο οδηγού, κάθισμα οδηγού και συνοδηγού, ράδιο-cd kαι παρμπριζ
Μηχανισμοί παραθύρων:κανένα πρόβλημα
Τιμόνι:κανένα πρόβλημα
Δίσκος/κιβώτιο:κανένα πρόβλημα
Δισκόπλακες:αλλάχθηκαν στα 10000χμ (εγγύηση)διότι είχαν στραβώσει
Ηλεκτρολογικά ( ποια; ):2 φορές μπαταρία, αλλάχθηκε και τις 2 (εγγύηση)
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου στις 40.000χμ, κάψιμο εγκεφάλου λίγο αργότερα, αντικατάσταση κλιματιστικού στα ίδια χιλιόμετρα, λάθος ενδείξεις βενζινόμετρου (αλλάχθηκαν όλα στη εγγύηση)
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές:κανένα πρόβλημα
Σκουριά ( που; ) πουθενά
Λαμπάκια ( πόσα; ):έμπρός αριστερό φανάρι καπουτ
-
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Γαλλία Citroen AX Gti Lemans (Μοντέλο 1992, αγορασμενο το 1997 με 41000 χλμ, γυρω στις 150000 οταν το τρακαρησα)
Μηχανή:Στις 150000 ηθελε τσιμουχακια βαλβιδων (δεν πρόλαβα να τα αλλάξω) ψυγείο νερού στις 50000 κα;ι 2 κολλάρα γιατί δεν είχε αλλάξει ποτε αντιψυκτικό ο προηγούμενος
Ιμάντες:οκ (αλλα αλλάζονταν πολύ πριν το διάστημα που ορίζει ο κατασκευαστής)
Αντλίες:Φρένων στις 45000(μάλλον γιατι δεν ειχαν αλλαχθει 5 χρόνια τα υγρά φρένων)
Τριγμοί ( που; ):που δεν είχε?
Μηχανισμοί παραθύρων:Ένα; σκαλωμα πάνα πανω στου συνοδηγου από τοτε που το πήρα (δεν ασχολήθηκα ποτέ)
Τιμόνι:οκ
Δίσκος/κιβώτιο:Δίσκος σπασμένος στα 95000(εγώ φταίω) Διαφορικό στις 120000 (μετά από εναν Αγ Μερκούρη, δεν με πείραξε γιατί άλλαξα όλο το κιβώτιο με ένα κοντότερο από ραλύ 1,3)
Δισκόπλακες:Κάθε 2η αλλαγή τακακιών (κάθε 40000 δηλαδή)
Ηλεκτρολογικά ( ποια; ):Μπουζωκαλώδια στις 45000, 2-3 ναισθητήρες λ (έσπαγαν γιατί ήταν χαμηλά),δυναμό γύρω στις 100000, δυο επισκευες μίζας στα 7 χρόνια που το είχα
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ):οκ
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές:άρχισε να βάζει στις 140000 περίπου και αλλάχθηκαν πορτών και πορτμπαγκάζ, καποια στιγμη βουλωσαν οι υδροροες των μαρσπιεδων κι εγινε πισινα
Σκουριά ( που; ) πουθενα
Λαμπάκια ( πόσα; και τα δυο στοπ πίσω στα 10 του χρόνια, καποια στιγμή αλλαξα όλα του ταμπλω αφου το ειχα λυσει για να το καθαρισω
Παρόλαυτα μου λειπει το σκασμενο
-
Οχημα 1>
**Χώρα προέλευσης/μοντέλο:Κορεα / Huyndai Accent 1.5 (2000μοντ 68000κμ)
**
Μηχανή:ΟκΙμάντες:Οκ
Αντλίες:Οκ
Τριγμοί ( που; ):Μεντεσεδες εταζερας (μπηκε χειροποιητη), ταμπλω στο κεντρο λογω ξηλωματος δικου μου (σταματησε), απο εμπρος ενα πλαστικο της σειρηνας του συναγερμου συντονιζε σε ολο το ταμπλω (το βρηκα μετα απο ενα 6μηνο αφου δεν το βρηκε κανεις ποτε!)
Κοινως λεπτομεριες παρολη την καταπονηση με τις Κονι.Μηχανισμοί παραθύρων:Οκ
Τιμόνι:Οκ
Δίσκος/κιβώτιο:Δισκοπλατω στα 40000κμ κ λογω χρησης αλλα κ αδυναμιας του ρουλεμαν.
Δισκόπλακες:Στην εγγυηση στα 25000κμ
Ηλεκτρολογικά ( ποια; ):Οκ
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ):Οκ
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές:Οκ
Σκουριά ( που; )Οκ
Λαμπάκια ( πόσα; Δυο λαμπες εμπρος με διαφορα μιας εβδομαδας (!)
Οχημα 2> (πουληθηκε στα 80000κμ)
Χώρα προέλευσης/μοντέλο:Skoda Favorit 1.3
Μηχανή:Εσβηνε σε σταση κ κινηση.Αλλαχτηκε καρμπυρατερ (αυτο το μυστηριο πραγμα μαζι με τα ηλεκτρονικα-δεν εξαληφθηκε το προβλημα)
Αλλαχτηκε ο μετρητης βενζινης (ο 2ος κουναγε μαζι με τις λακουβες!)
Αισθητηρας για το βεντιλατερ κολησε στις 50000κμ (προλαβαμε ευτυχως!)
Οι βασεις για τα ψαλιδια στο σασι ξεκολησαν καπου στις 70000κμ (κατα αντιπροσωπεια συνηθες προβλημα!!!)
Αλλαχτηκε αισθητηρας λ.Κ κατι ακομα που δεν θυμαμαι.
Ιμάντες:Οκ
Αντλίες:Οκ
Τριγμοί ( που; ):Δεν θυμαμαι κατι.Μαλλον τπτ.
Μηχανισμοί παραθύρων:Οκ
Τιμόνι:Οκ
Δίσκος/κιβώτιο:Αψογα
Δισκόπλακες:Οκ
Ηλεκτρολογικά ( ποια; ):Κατι καμενες ασφαλειες.
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ):Τα οποια παρελκομενα του καρμπυρατερ.
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές:Οκ
Σκουριά ( που; )Οκ
Λαμπάκια ( πόσα; Οκ !
-
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Μεγκαν μοντ 03/2002 82000χλμ
Μηχανή: Ενα βουητο στις χαμηλες στροφες ειδικα σε 4η και 5η. Μου κατεβασαν το σασμαν και μου ειπαν οτι το εφτιαξαν αλλα μαλλον τιποτα δεν εκαναν. Στο τελος συνηθησα το θορυβο και ολα καλα.
Επισης, ενας πολλαπλασιαστης.Ιμάντες: οκ
Αντλίες: οκ
Τριγμοί ( που; και να υπηρχαν ειλικρινα δεν μπορουσα να τους ακουσω γιατι το radio-cd επαιζε full blast.
Μηχανισμοί παραθύρων: οκ
Τιμόνι: οκ
Δίσκος/κιβώτιο:οκ
Δισκόπλακες: οκ
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Μια σπασμενη οθονη radio cd. Που και που με πιανουν τα νευρα μου και ξεσπαω σε οτι τυχει μπροστα μου. Δεν μου τη χρεωσαν, αντιθετα την εβαλαν στην εγγυηση και με ενα πλατυ χαμογελο μου συνεστησαν να προσεχω που ξεσπαω.
Στο χρονο απανω με 'αφησε' η καταπληκτικη εργοστασιακη μπαταρια.Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ):οκ
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: οκ
Σκουριά ( που; ) οκ
Λαμπάκια ( πόσα; ενα απο τα δυο λαμπακια που φωτιζουν την πισω πινακιδα κυκλοφοριας, δεν αλλαχτηκε ποτε.
-
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Ιταλία Alfa 147 (εδώ κι ένα χρόνο Kompressor)
Μηχανή: Τέλος 2ου έτους μερικές φορές όταν έβαζα μπρος ακουγόταν ένας θόρυβος σαν diesel ...κοινώς Variator επισκευάστηκε σε πρoγραμματισμένο service με κόστος 15-20 ευρώ. Θερμοστάτης στο τέλος του τρίτου χρόνου σε πρoγραμματισμένο service (εγγύηση).
Ιμάντες: Τίποτα
Αντλίες: Τίποτα
Τριγμοί ( που; Τίποτα
Μηχανισμοί παραθύρων: Τίποτα
Τιμόνι: Τίποτα
Δίσκος/κιβώτιο: Τίποτα
Δισκόπλακες: Τίποτα- [Edit: Έχω αλλάξει φρένα λόγω της μετατροπής]
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Μπαταρία στα 2 χρόνια.
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Τίποτα
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Τίποτα
Σκουριά ( που; ) Τίποτα
Λαμπάκια ( πόσα; Λαμπάκι φρένου μια φορά
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Γαλλία, Renault clio
Μηχανή: 5ος χρόνος ένα φωτοκύτταρο που βοηθάει στην εκκίνηση του κινητήρα, αλλάχτηκε σε προγραμματισμένο service καθώς μερικές φορές χρειαζόταν δευτερη προσπάθει να πάρει μπρος (κόστος κάτω από 10 ευρώ)
Ιμάντες: Τίποτα
Αντλίες: Τίποτα
Τριγμοί ( που; Τίποτα
Μηχανισμοί παραθύρων: Τίποτα
Τιμόνι: Τίποτα
Δίσκος/κιβώτιο: Τίποτα
Δισκόπλακες: Τίποτα
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Τίποτα
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Τίποτα
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Τίποτα
Σκουριά ( που; ) Τίποτα
Λαμπάκια ( πόσα; Ένα πορείας μπροστά μετά από πέσιμο σε λακούβα ( )
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Ιαπωνία, Toyota Corolla (6 χρόνων)
Μηχανή: Εδώ και 1.5 χρόνο περίπου μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα 4 φορές με την θερμοκρασία και χρειάζεται να κάνω στην άκρη να κρυώσει το μοτέρ και να συνεχίσω... Τις 2 από αυτές τις 4 έχει χρειαστεί για την ίδια διαδρομή (Ιλίσσια - Γλυφάδα, Ηλιούπολη - Βραβρώνα) να κάνω στην ακρη 2 φορές. Την τρίτη φορά που συνέβει γύρισα σπίτι και πήρα την 147 ( εκεί να δείτε κάζο από τον πατέρα μου!). Δυστυχώς δεν έχει λυθεί ακόμα.
Ιμάντες: Τίποτα - Αλλάχτηκαν από φυσιολογική φθορά στα πλαίσια που έγραφε ο κατασκευαστής
Αντλίες: Τίποτα
Τριγμοί ( που; Τίποτα - (τρίζει τον τελευταίο χρόνο μετά από ένα τρακάρισμα)
Μηχανισμοί παραθύρων: Του συνοδηγού ανέβαινε με δευτερη προσπάθεια (ηλεκτρικό) λύθηκε σε προγραμματισμένο service με κάποιο σπρευ.
Τιμόνι: Τίποτα
Δίσκος/κιβώτιο: Mε έχει αφήσει στο δρόμο 1 φορά λόγω δίσκου την πρώτη εβδομάδα κατοχής του (100 km καινούριο). Αλλάχτηκε στα πλαίσια της εγγύησης
Δισκόπλακες: Τίποτα
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Τίποτα
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Τίποτα
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Τίποτα
Σκουριά ( που; ) Τίποτα
Λαμπάκια ( πόσα; Μια φορά το ένα πορείας.
-
Επειδή με το θέμα περί αξιοπιστίας δεν βγαίνει άκρη, φαντάζομαι λόγω υποκειμενικών κριτηρίων, ιδού ερωτηματολόγιο για να υπάρξει μεγαλύτερη αντικειμενικότητα. Το ποιο μοντέλο είναι τελικά αξιόπιστο θα κριθεί από τον αναγνώστη, όχι από τον γράφοντα. Βάλτε λοιπόν το χέρι στην καρδιά, ανασύρετε τυχόν απωθημένες δυσάρεστες αναμνήσεις και συμπληρώστε:
Χώρα προέλευσης/μοντέλο:megane coupe 1.4 mod.2001 me 24.000km
Μηχανή:τιποτα
Ιμάντες:οχι
Αντλίες:οχι
Τριγμοί ( που; ):οχι
Μηχανισμοί παραθύρων:του οδηγου στα 18,000km
Τιμόνι:τρεμει στα 110-120kmαπο τα 21000km
Δίσκος/κιβώτιο:οχι
Δισκόπλακες:οχι
Ηλεκτρολογικά ( ποια; ):καηκε ο πολλαπλασιαστης 19,000km
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ):οχι
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές:οχι
Σκουριά ( που; )οχι
Λαμπάκια ( πόσα; ):οχι
υαλοκαθαριστηρες εχω αλλαξει 3 φορες ολοι τριζουν!!!!!
πουληθηκε προσφατα....ειμε στην αναζητηση νεουΓια αναρτήσεις-ζάντες-λάστιχα δε ρωτάω, αφού είναι αναλώσιμα (πλην κραυγαλέων περιπτώσεων) και η αντοχή τους εξαρτάται από την οδήγηση και τη γκαντεμιά του οδηγού.
-
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: ITALIA, Fiat Punto ΜΚ2 1.25 @ 100240km, αγοραστηκε 12/1999
Μηχανή: ΟΥΔΕΝ
Ιμάντες: ΟΥΔΕΝ
Αντλίες: ΟΥΔΕΝ
Τριγμοί ( που; Ενας συντονισμος μαλλον απο την κολωνα του τιμονιου, μονο σε πολυ κακοτραχαλο οδοστρωμα.
Μηχανισμοί παραθύρων: ΟΥΔΕΝ
Τιμόνι: ΟΥΔΕΝ
Δίσκος/κιβώτιο: Αυτη τη στιγμη βρισκεται στο σερβις για αλλαγη συμπλεκτη, συνχρονιζε κιβωτιου και γραναζωμα 2ας ταχυτητας... φαγωθηκε... προλαβε ομως να γραψει και 100.000 χλμ . Βοηθεια χωριανοι με πηραν τηλεφωνο απο το σερβις... 657 αργυρια μονο τα ανταλακτικα... να δω τι αλλαξανε...
Δισκόπλακες: Αλλαχτηκαν ψιλοπροληπτικα στα 97000 λογω φθορας.
Ηλεκτρολογικά ( ποια; ΟΥΔΕΝ
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): ΟΥΔΕΝ
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: ΟΥΔΕΝ
Σκουριά ( που; ) ΟΥΔΕΝ
Λαμπάκια ( πόσα; 2 μπροστα φωτα διασταυρωσης στα 97000... καηκαν με διαφορα 2 βδομαδων!!!
Αλλες παρατηρησεις: Εσπασε η ντιζα ρυθμισης μεσης (οχι κλιση πλατης) στα 99500, αλλαχτηκε ο μηχανισμος ρυθμισης με 25 ευρω.
-
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Τσεχία / Skoda Octavia 1.8T Laurin & Klement - Μοντ. 2000 - 40.000km - Όλα τα service στο κεντρικό συνεργείο της αντιπροσωπείας
Μηχανή: Τίποτα
Ιμάντες: Τίποτα
Αντλίες: Τίποτα
Τριγμοί ( που; Κανένας. Αν ανοιγοκλείνεις τις πόρτες με ανοιχτά παράθυρα χτυπάει λίγο.
Μηχανισμοί παραθύρων: 7 συνολικά σε όλες τις πόρτες - τώρα πια έχουν μπει τα διορθωμένα μοντέλα που δεν 'πέφτουν'
Τιμόνι: Τίποτα
Δίσκος/κιβώτιο: Τίποτα
Δισκόπλακες: Τίποτα
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Μπλοκάρισμα κλειδώματος πορτ-μπαγκάζ (αντικαταστάθηκε εντός εγγύησης). Κολπάκια του δείκτη θερμοκρασίας στο ταμπλό (αντικατάσταση αισθητήρα). Αντικατάσταση μηχανισμού ηλιοροφής (μάλλον επειδή ο πατέρας μου είχε καμιά 3ετία να την ανοίξει). Αλλαγή μπαταρίας από φυσική γήρανση στα 4,5 χρόνια
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Τίποτα
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Καμία
Σκουριά ( που; ) Τίποτα
Λαμπάκια ( πόσα; Τίποτα
============================================================
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Τσεχία / Skoda Fabia 1.4 101 Elegance- Νοε. 2003 - 15.000km - Το service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο
Μηχανή: Τίποτα
Ιμάντες: Τίποτα
Αντλίες: Τίποτα
Τριγμοί ( που; Κανένας. Αν ανοιγοκλείνεις τις πόρτες με ανοιχτά παράθυρα χτυπάει λίγο.
Μηχανισμοί παραθύρων: Κανένας
Τιμόνι: Τίποτα
Δίσκος/κιβώτιο: Πολύ σπάνια (μία φορά το δίμηνο περίπου) δε μπαίνει με την πρώτη φορά η πρώτη από στάση. Αφήνεις και ξαναπατάς συμπλέκτη και μπάινει κανονικά - μάλλον κάτι έχω φάει (νέος οδηγός γαρ)
Δισκόπλακες: Τίποτα
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Κανένα
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Τίποτα
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Τίποτα
Σκουριά ( που; ) Πουθενά
Λαμπάκια ( πόσα; Κανένα
============================================================
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Ρωσία (βασικά ήταν από αυτά που κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα, και το είδαμε σε όλα τα στάδια της κατασκευής) / Lada Niva 1.6 - Μοντ. '85 - 90.000 km - Τα συνήθη service και επισκευές σε έμπειρο γνωστό μηχανικό και ηλεκτρολόγο που ξέρουν όλη την πορεία του αυτοκινήτου. - Το αυτοκίνητο έχει οδηγηθεί αρκετά και σε εκτός δρόμου διαδρομές
Μηχανή: Αλλαγή μπουζί (στα συνήθη διαστήματα) και καρμπυρατέρ (κάποια εποχή έσβηνε όταν άφηνες απότομα το γκάζι - με αλλαγή καρμπυρατέρ όλα ΟΚ). Αλλαγή εξατμίσεων ανά 6-7 χρόνια περίπου (όποτε ετοιμάζεται να τρυπήσει)
Ιμάντες: Στα πλαίσια της συνήθους συντηρήσεως
Αντλίες: Στα πλαίσια της συνήθους συντηρήσεως
Τριγμοί ( που; Στην πόρτα του οδηγού, του συνοδηγού και πίσω, αλλά όχι έντονοι. Πολύ λιγότεροι σε σχέση με 10 χρόνια νεότερα οχήματα πόλεως.
Μηχανισμοί παραθύρων: Μόνο του οδηγού. Αλλαγή στις ασφάλειες στα τριγωνικά παραθυράκια μία φορά
Τιμόνι: Καμία βλάβη, αλλά θέλει λίγο ευθυγράμμιση
Δίσκος/κιβώτιο: Αλλαγή πρώτου δίσκου στα 15.000Km με σχετικά άτσαλη οδήγηση. Από τότε ο ίδιος. Έχει οδηγηθεί με όχι και τόσο φροντίδα στις ταχύτητες και στο συμπλέκτη, τα πρώτα χρόνια τουλάχιστον. (όχι κολλήματα ή κάτι τέτοιο)
Δισκόπλακες: Όχι (95% σίγουρος)
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Δυναμό (2 φορές), Μπαταρία στα συνήθη χρονικά διαστήματα, Πλατίνες μία φορά, αντικατάσταση συστήματος πλύσης προβολέων και πίσω φωτός ομίχλης (μάλλον μπήκε νερό κάπως και βραχυκύκλωσαν). Κάποιο πρόβλημα με το βαρελάκι (αντικατάσταση) και με το μοτέρ των εμπρός υαλοκαθαριστήρων. Τα ηλεκτρολογικά παρουσίαζαν πρόβλημα από το 1998 μέχρι το 2002 περίπου. Μετά για άγνωστο λόγω λειτουργούν μια χαρά (με ίδια χρήση). Όμως τακτικό ψέκασμα με wd40 σε ευαίσθητες καλωδιώσεις & επαφές.
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Ντεν έχει (τώρα από τις απαντήσεις σας πιο πάνω μάλλον καλό είναι αυτό!)
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Όχι
Σκουριά ( που; ) Στο δεξί φτερό μετά από ψιλο-χτύπημα με λεωφορείο φυσαρμόνικα που άλλαξε λωρίδα χωρίς να κοιτάξει - το αυτοκίνητο δεν έπαθε τίποτα, εκτός από το φτερό που μπήκε λίγο μέσα και φαγώθηκε η μπογιά (το λεωφορείο ήταν ευτυχώς ασφαλισμένο). Βεβαίως φτιάχτηκε και βάφτηκε αμέσως - από τότε καμία ένδειξη σκουριάς
Λαμπάκια ( πόσα; Μία φορά και τα δύο μπροστινά, ορισμένα φρένων πίσω, δύο φλας. Λογικά για τη χρήση που γίνεται και την ηλικία του αυτοκινήτου
=========================================
Αν θέλετε έχω και για Fiat X19 του '77 ή '78 που πουλήθηκε το 2001
-
1. Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Γαλλία / Renault Clio 1.4 01/1992 (έχει 291.000χλμ)
Μηχανή: Προληπτικά ανοίχτηκε στις 250.000χλμ. κ αλλάχτηκαν βαλβίδες, ελατήρια κ έγινε γενικώτερη συντήρηση (κ κάποια έξτρα...)
Ιμάντες: κάθε 50.000χλμ όπως λέει ο κατασκευαστής
Αντλίες: Υγρών ψύξης στις 270.000χλμ
Τριγμοί ( που; κάτι ψιλά από την πίσω εταζέρα (είναι βαριά κ τα ηχεία) κ τώρα τελευταία όταν έχει κρύα κ δρόμο με ανωμαλίες έχει αρχίσει από διάφορα σημεία πολύ ψιλούς που περνάνε απαρατήρητοι (πρέπει να είναι βράδυ με ησυχία)
Μηχανισμοί παραθύρων: όλα καλά!
Τιμόνι: ΟΚ
Δίσκος/κιβώτιο: κάθε 120.000χλμ χωρίς ποτέ να έχει φτάσει να πατινάρει.
Δισκόπλακες: Οι πρώτες εμπρός αλλάχτηκαν στις 100.000χλμ (ή κ παραπάνω) κ οι δύο επόμενες μέσα σε 5.000χλμ γιατί στράβωναν οι brembo! Οι μαμά ξαναλλάχτηκαν μετά από 100.000χλμ όχι επειδή χάλασαν αλλά γιατί μπήκαν τα άκρα από το 1.8 16v που υπάρχουν ακόμα.
Οι πίσω δισκόπλακες (έχουν μπει του 1.8 16v) αλλάχτηκαν λόγο ραγίσματος από φίλη που τράβαγε χειρόφρεναΗλεκτρολογικά ( ποια; Μετά από παρέμβαση του ηλεκτρολόγου της παλιά αντιπροσωπείας της Πάτρας έκαψε εγκεφαλάκι κ καλωδίωση του A/C δύο φορές! Πλέον ΟΚ
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Έχω πειραματιστεί με διάφορους κ διάφορες ρυθμίσεις, παρόλαυτα ΟΚ
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές:Λάστιχα-πόρτες ΟΚ, διαρροή από το παγούρι των υγρών ψύξης στις 240.000χλμ κ από ένα κολάρο του ψυγείου (είχε φάει κατσαβιδιά από κάποιον...) κ ένα μαστό στον κινητήρα.
Σκουριά ( που; ) Πουθενά!
Λαμπάκια ( πόσα; όσο κ αν φαίνεται απίστευτο, στα 13 χρόνια μόνο 4 εμπρός λάμπες (μόλις καιγόταν η μία, ακολουθούε κ η άλλη )
Όπως καταλαβαίνεται με το σκίσημο που έχει φάει είμαι απόλυτα ικανοποιημένος!!!
2. Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Γαλλία / Clio II 1.6 16v 03/1999
(95.000χλμ)
Μηχανή: OKΙμάντες: Στις 60.000χλμ όπως προβλέπει ο κατασκευαστής
Αντλίες: ΟΚ
Τριγμοί ( που; Πουθενά!
Μηχανισμοί παραθύρων: ένα πλαστικό στο παράθυρο του συνοδηγού που αλλάχτηκε με κόστος 0.77 ευρώ (77 λεπτά του ευρώ εννοώ!!!)
Τιμόνι: ΟΚ
Δίσκος/κιβώτιο: ΟΚ
Δισκόπλακες: ΟΚ
Ηλεκτρολογικά ( ποια; ΟΚ
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): ΟΚ
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: ΟΚ
Σκουριά ( που; ) Πουθενά
Λαμπάκια ( πόσα; Ένα πινακίδας
Απόλυτα ικανοποιημένοι!!!!
Δυστυχώς για το GSA δεν έχω την λίστα μαζί μου, γιατί πλέον στα 19 χρόνια έχει αρχήσει να βγάζει διάφορα, αλλά όχι τίποτα τρομερό αν αναλογιστεί κανείς ότι είχε μείνει κ 2 χρόνια ακίνητο κ το έκαιγε ο ήλιος....
Συμπερασμα : από τα 3 παραπάνω Γαλλικά ( κ πάνω από 20 που έχουν περάσει από την ευρύτερη οικογένεια) κανένα πρόβλημα!
Φιλικά
Νικόλας
Αξιοπιστία - Ερωτηματολόγιο