Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα SUBARU Forester Turbo 2.0XT και απορίες.....
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Αγορα SUBARU Forester Turbo 2.0XT και απορίες.....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Εκτός Δρόμου
    26
    63
    1120
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lpat2001 last edited by

      Επειτα απο 4,5 χρόνια συμβίωσης με το Avensis μου λέω να το δώσω για ένα Subaru Forester 2.0 XT

      Oποιος φίλος έχει τέτοιο αυτοκίνητο τον παρακαλώ θερμα να γράψει 2 λόγια για τις εντυπώσεις του...
      Προβληματίζομαι με την κατανάλωση (αλλα αυτό πρέπει να τo πάρω απόφαση αν κι έχω κακομάθει απο το avensis που το ρεζερβουάρ του το καίει σε μικτές συνθήκες στα 590-610 χλμ) και κυρίως με το κιβώτιο ταχυτήτων που σε μια επαφή μου με το 2.0Χ μου θύμισε τα λαστιχένια κιβώτια των opel....

      Kατα τα αλλα αν κάποιος ξέρει και τιμές service θα ήταν πολύ χρήσιμο όπως και αν αξίζει να το πάρω απο dealer Subaru Hellas ή απο Mevapower που ναι και φθηνότεροι.....

      Λεωνίδας

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lpat2001 last edited by

        Επειτα απο 4,5 χρόνια συμβίωσης με το Avensis μου λέω να το δώσω για ένα Subaru Forester 2.0 XT

        Oποιος φίλος έχει τέτοιο αυτοκίνητο τον παρακαλώ θερμα να γράψει 2 λόγια για τις εντυπώσεις του...
        Προβληματίζομαι με την κατανάλωση (αλλα αυτό πρέπει να τo πάρω απόφαση αν κι έχω κακομάθει απο το avensis που το ρεζερβουάρ του το καίει σε μικτές συνθήκες στα 590-610 χλμ) και κυρίως με το κιβώτιο ταχυτήτων που σε μια επαφή μου με το 2.0Χ μου θύμισε τα λαστιχένια κιβώτια των opel....

        Kατα τα αλλα αν κάποιος ξέρει και τιμές service θα ήταν πολύ χρήσιμο όπως και αν αξίζει να το πάρω απο dealer Subaru Hellas ή απο Mevapower που ναι και φθηνότεροι.....

        Λεωνίδας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lpat2001 last edited by

          Επειτα απο 4,5 χρόνια συμβίωσης με το Avensis μου λέω να το δώσω για ένα Subaru Forester 2.0 XT

          Oποιος φίλος έχει τέτοιο αυτοκίνητο τον παρακαλώ θερμα να γράψει 2 λόγια για τις εντυπώσεις του...
          Προβληματίζομαι με την κατανάλωση (αλλα αυτό πρέπει να τo πάρω απόφαση αν κι έχω κακομάθει απο το avensis που το ρεζερβουάρ του το καίει σε μικτές συνθήκες στα 590-610 χλμ) και κυρίως με το κιβώτιο ταχυτήτων που σε μια επαφή μου με το 2.0Χ μου θύμισε τα λαστιχένια κιβώτια των opel....

          Kατα τα αλλα αν κάποιος ξέρει και τιμές service θα ήταν πολύ χρήσιμο όπως και αν αξίζει να το πάρω απο dealer Subaru Hellas ή απο Mevapower που ναι και φθηνότεροι.....

          Λεωνίδας

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • kubiak
            kubiak last edited by

            Και εγώ θα ήθελα να μάθω περισσότερα για το Forester...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • V
              vmantas last edited by

              Επίσης, όποιος ξέρει ας μας πει, το αυτόματο κιβώτιο είναι τελικά καλύτερο στα ζόρια (εννοώ φορτία, π.χ. τράβηγμα σκάφους, ανηφόρες με λάσπες και τέτοια) σε σχέση με το δίσκο, που από ότι γράφει κάπου άλλου πρέπει να σηκώσεις στροφές για να πάρεις τη ροπή που θες με αποτελέσμα να την πατάει.
              Τα νούμερα πάντως δείχνουν μικρότερες σχέσεις υποπολλαπλασιασμού, που εμένα τουλάχιστον με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η ροπή που φτάνει στους τροχούς είναι χαμηλότερη.
              Από αξιοπιστία, τι στοιχεία έχουμε, αξίζει να πάρει κανείς μεταχειρισμένο που θα είναι ενδεχομένως εκτός εγγύησης.

              Ευχαριστώ προκαταβολικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasdaris last edited by

                Σύμφωνα με όσα κατάλαβα οδηγώντας το 2.0Χ & 2.5ΧΤ, έβγαλα το συμπέρασμα ότι το 2.0ΧΤ είναι η χρυσή τομή.

                Το Forester έχει πάρα πολλά extra, είναι γρήγορο, σταθερό, ασφαλέστερο απο όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του και ιδανικό για χωματόδρομους και δύσκολες χειμερινές συνθήκες.

                Έχει υψηλή κατανάλωση (και επιδόσεις) και δεν είναι κατάλληλο για extreme off-road το οποίο όμως μάλλον κάνουν πολύ λίγοι... Στο δρόμο έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά απ΄'ολα τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.

                Σύμφωνα με την αναζήτηση που είχα κάνει εγώ τουλάχιστον το συμπέρασμα που αποκόμισα απο διάφορα forums κτλ ήταν ότι είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο αυτοκίνητο.
                Είναι 100% made in Japan εαν αυτό λέει κάτι.
                Το μέσο κόστος χρήσης στα services ανεβαίνει λόγω του ότι κάποια ανταλλακτικά όπως τα ιδιαίτερα αμορτισέρ που φορά είναι ακριβά ~1500

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  archi last edited by

                  Aπορίες forester, ωραία να εκφράσω και εγώ,

                  1. self-levelizer: >Χρησιμοποιώντας τα γόνατα αμορτισέρ του συστήματος Self-levelizer για την ανάκτηση της οριζόντιας θέσης,

                                       (από http://www.subaru.gr/lineup/forester/te ... _self.html )
                    

                  Μια αλλαγή των αμορτισέρ ή και ενδεχόμενο ψήλωμα του αυτοκινήτου (εκτός subaru) θα επηρρεάσει τη λειτουργία του levelizer? Ή τα μελλοντικά αμορτισέρ πρέπει να είναι μόνο από subaru? Αν και δεν νομίζω ή subaru να σε 'δένει' σε αυτόν το τομέα μιας και κυκλοφορούν αρκετά χαμηλωμένα forester στο internet, το ζητημα είναι η λειτουργία του συστήματος.

                  2)Κινητήρας 2,0 λίτρων SUBARU BOXER: >Έχοντας τα ίδια χαρακτηριστικά με τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες,...

                                        (από http://www.subaru.gr/lineup/forester/te ... en_20.html ) Να υποθέσω ότι ο εν λόγω κινητήρας τουρμπίζεται? Εντός δικτύου, εκτός εγγύησης εννοείται. 
                  


                  το ζητούμενο είναι η κατοχή αργών σχέσεων γι'αυτό και XT όχι. Είμαι αφελής να υπολογίζω το κόστος αυτής της αναβάθμισης (+καπώ, +πιθανό επαναπρογραμματισμό ECM, +δίσκους πίσω, +βίδες/ροδέλες/εργατικά) σε 5- 6.000 ευρώ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης Archi έγραψε:
                    Aπορίες forester, ωραία να εκφράσω και εγώ,

                    1. self-levelizer: >Χρησιμοποιώντας τα γόνατα αμορτισέρ του συστήματος Self-levelizer για την ανάκτηση της οριζόντιας θέσης,

                                        (από http://www.subaru.gr/lineup/forester/te ... _self.html )
                      

                    Μια αλλαγή των αμορτισέρ ή και ενδεχόμενο ψήλωμα του αυτοκινήτου (εκτός subaru) θα επηρρεάσει τη λειτουργία του levelizer? Ή τα μελλοντικά αμορτισέρ πρέπει να είναι μόνο από subaru? Αν και δεν νομίζω ή subaru να σε 'δένει' σε αυτόν το τομέα μιας και κυκλοφορούν αρκετά χαμηλωμένα forester στο internet, το ζητημα είναι η λειτουργία του συστήματος.

                    2)Κινητήρας 2,0 λίτρων SUBARU BOXER: >Έχοντας τα ίδια χαρακτηριστικά με τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες,...

                                         (από http://www.subaru.gr/lineup/forester/te ... en_20.html ) Να υποθέσω ότι ο εν λόγω κινητήρας τουρμπίζεται? Εντός δικτύου, εκτός εγγύησης εννοείται. 
                    

                    το ζητούμενο είναι η κατοχή αργών σχέσεων γι'αυτό και XT όχι. Είμαι αφελής να υπολογίζω το κόστος αυτής της αναβάθμισης (+καπώ, +πιθανό επαναπρογραμματισμό ECM, +δίσκους πίσω, +βίδες/ροδέλες/εργατικά) σε 5- 6.000 ευρώ?

                    1. Aν αλλάξεις τα αμορτισέρ με άλλα χάνεις το self levelizer. Aυτό το χαρακτηριστικό προκύπτει από τη λειτουργία των μαμά αμορτισέρ οπότε αν τα αλλάξεις bye bye self-levelizer. Μπορείς όμως να τα αλλάξεις χωρίς πρόβλημα, αν θέλεις να αποφύγεις το υψηλό κόστος των μαμά αμορτισέρ.
                    2. Ναι ο απλός κινητήρας τουρμπίζεται μια χαρά. Εδώ στο Ηράκλειο γνωρίζω για απλό forester πρώτης γενιάς που έχει τουρμπιστεί στα 200 άλογα. Δε γνωρίζω περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά μπορώ να μάθω.

                    Μην κολλάτε με τις κοντές σχέσεις. Εξαιτείας των μακρυών προβόλων η ακραία ΕΚΤΟΣ δρόμου κίνηση για το forester δεν ενδείκνυται. Τις κοντές σχέσεις τις έχει η απλή έκδοση για να αντισταθμίσει την έλλειψη ροπής που έχει σε σχέση με την υπερτροφοδοτούμενη. Χρησιμοπούνται στην περίπτωση που θέλουμε να τραβήξουμε μία βάρκα από τη θάλασσα ή να ρυμουλκήσουμε στο δρόμο ένα βαρύ σκάφος, ή τροχόσπιτο, ή δεν ξέρω τι άλλο. Η αυξημένη ροπή του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα σε αυτές τις περιπτώσεις, τις κάνει αχρείαστες. Μην φαντάζεστε ότι το κοντό κιβώτιο στο απλό forester είναι για να κατεβαίνουμε γκρέμια και δεν ξέρω τι άλλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      apav last edited by

                      Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
                      Kατα τα αλλα αν κάποιος ξέρει και τιμές service θα ήταν πολύ χρήσιμο όπως και αν αξίζει να το πάρω απο dealer Subaru Hellas ή απο Mevapower που ναι και φθηνότεροι.....

                      Λεωνίδας

                      Subaru Hellas με κλειστά τα μάτια!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trelos last edited by

                        Ìéá ÷áñÜ áõôïêßíçôï ìå ôá üëá ôïõ åßíáé !×ôýðá ôï

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • B
                          boxer2003 last edited by

                          Eχω γράψει΄τόσες φορές γι αυτό το αυτ/το, τι να πω πάλι???
                          Αριστο , πάρτο!!!!

                          Τα αμορτισέρ, όπως τα λέει ο meco.. Επίσης ψηλώνει έως 2,5-3 πόντους, χωρίς κανένα πρόβλημα και με τα μαμα ελατήρια-αμορτισέρ.
                          Το αυτ/το λίγο πιο αργό από το χειροκίνητο.
                          Με τα αργά μου κατεβαίνω και ανεβαίνω γκρέμια!!!!! (Δες φωτο στο http://www.off-road.gr στο άρθρο για το Αττικό Trail Ride 30/1/2005, όπου φαίνεται το Forester να σκαρφαλώνει με ιδιαίτερη άνεση στον αγωγό φυσικού αερίου, πάνω από το Κρυονέρι.....και φυσικά ακολουθούσε γκρέμι )
                          Περισσότερες πληροφορίες, για μετατροπές και τουρμπίσματα, μπλοκέ διαφορικά και εμπρός και άλλα καλούδια, με πμ.
                          Κουράζονται οι άλλοι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            trelos last edited by

                            Ðåò ôá ×ñõóüóôïìå!!!!!!!!!!!!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Oλα τα τεστ το αποθεώνουν πάντως.

                              Απο κάποια Imprezza που έχω οδηγήσει με ενόχλησε λίγο η 'λαστιχένια' αίσθηση τιμονιού και κιβωτίου αλλα νομίζω για SUV το Forester θα πρέπει να είναι κορυφαίο αν εχει παρόμοια συμπεριφορά.

                              Μόνο αρνητικό για εμένα η σχεδίαση μέσα έξω, αλλα δεν είναι κάτι που πιστευω θα δρούσε αποτρεπτικά για να το αγοράσω.

                              Για αξιοπιστία δεν έχει ακουστεί κάτι κακό αλλα καλύτερα να μιλήσουν οι ιδιοκτήτες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • B
                                boxer2003 last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Oλα τα τεστ το αποθεώνουν πάντως.

                                Απο κάποια Imprezza που έχω οδηγήσει με ενόχλησε λίγο η 'λαστιχένια' αίσθηση τιμονιού και κιβωτίου .

                                Ιωάννη, έχεις δίκιο ιδιαίτερα για την προηγούμενη γενιά (2001 και πριν....)
                                Κάποτε θα δωθεί ευκαιρία να βρεθούμε και να δεις πώς είναι ενα
                                STi Spec-c 2004

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Δε ξέρω αν ήτανε σαφές απο το προηγούμενο ποστ μου αλλα όταν λέω πως με ενόχλησε η αίσθηση τιμονιού κιβωτίου εννοώ σε σχέση με τον ανταγωνισμό του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που ήταν ενα στρογγυλοφάναρο WRX. Απο αυτό περίμενα κάτι καλύτερο αν και εννοείται πως το αυτοκίνητο και έτσι ήταν εκπληκτικό συνολικά.Σε ίδιας γενιάς 1.6S turbo που είχα οδηγήσει τιμόνι και κιβώτιο μου φάνηκαν παρόμοια επίσης (οι επιδόσεις βέβαια απείχαν απο WRX) απλώς απο την πιο απλή έκδοση υπάρχουν λιγότερες απαιτήσεις.

                                  Σε STi 2004 έχω μπεί και είναι φοβερή εμπειρία αλλα δεν το έχω οδηγήσει, απ'ότι μου είπε ο φίλος dimsabas είναι αρκετά βελτιωμένο με το απλό στους τομείς αυτούς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cuore-sportivo last edited by

                                    Έχουμε ένα xt στην οικογένεια από το μάρτιο του 2004. Τα μοναδικά του μειονεκτήματα είναι μερικά ακριβά ανταλλακτικά όπως τα τακάκια (160 ευρώ τα μπροστινά) και το κιβώτιο εν μέρει (οι αλλαγές απαιτούν αποφασιστικότητα ). Το ανανεωμένο μοντέλο έχει καλύτερο εσωτερικό και πιθανό καλύτερο κιβώτιο. Όσον αφορά την κατανάλωση εξαρτάται καθαρά από τον τρόπο οδήγησης. Ααα και για αγορά καλύτερα καινούριο και φυσικά μόνο από τη επίσημη αντιπροσωπεία , σε καμία περίπτωση από τη Μeva. Καλοτάξιδο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης Cuore Sportivo έγραψε:
                                      σε καμία περίπτωση από τη Μeva.

                                      Γιατι????

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dimitrios last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                        σε καμία περίπτωση από τη Μeva.

                                        Γιατι????

                                        κάποια πράγματα δεν λέγονται δημόσια.πάρτο σαν δεδομένο λοιπόν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          boxer2003 last edited by

                                          Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                          σε καμία περίπτωση από τη Μeva.

                                          Γιατι????

                                          Ναι πάρτο σαν δεδομένο....
                                          Αν θες τα λέμε κατ' ιδίαν...
                                          Υπάρχουν περιπτώσεις τρανταχτές .... προς κάθε κατεύθυνση......
                                          Το μόνο καλό με αυτή την εταιρία, είναι ότι εξαιτίας της, ήρθαν μερικά φανταστικά αυτ/τα στη χώρα μας και επίσης πιέστηκαν οι αντιπρόσωποι (SUBARU & MITSUBISHI) και φέρνουν επιτέλους επίσημα κάποιες ειδικές εκδόσεις...

                                          ...Ξέρω όμως και περίπτωση που κάποιος πλήρωσε STI 99 μοντέλο και τελικά μόνο τα λογότυπα και τη μπάρα θόλων πήρε.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            OK, άλλωστε δεν με αφορά άμεσα μιας και ούτε έχω ούτε πρόκειται να αποκτήσω στο εγγύς μέλλον (εκτός αν σκάσει κανενα Λόττο) Subaru.

                                            Νομίζω καταλάβαμε περι τίνος πρόκειται.

                                            Θυμάμαι είχα δεί διαφήμιση στα διάφορα περιοδικά για το Εβο5 απο τη Μεβα στα περίπου 20 εκατομμύρια τότε και ξαφνικά το φέρνει ο Σαρακάκης με εργοστασιακή εγγύηση με 16 εκκατομύρια!. Φυσικά η τιμή έπεσε και στη Μέβα στα 16 μετα απο λίγο.Ολα προφορά και ζήτηση είναι βέβαια, αρκεί να μην εξαπατούμε τον πελάτη όπως με το STi στο προηγούμενο ποστ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr