-
ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΕΡΙ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΣΤΟ WRC ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ.
ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ FORD Ο SOLA (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ) ΑΝΑΓΚΑΖΟΤΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΣΤΗΝ Ν.ΖΗΛΑΝΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΤΡΕΧΕΙ Ο KRESTA ΘΑ ΧΡΕΩΘΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ 20 ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΟΙΝΗΣ ????
ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ ΑΛΛΟΥ ???
ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝ ????
ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙ Ο nass ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΕΡΙ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΣΤΟ WRC ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ.
ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ FORD Ο SOLA (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ) ΑΝΑΓΚΑΖΟΤΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΣΤΗΝ Ν.ΖΗΛΑΝΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΤΡΕΧΕΙ Ο KRESTA ΘΑ ΧΡΕΩΘΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ 20 ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΟΙΝΗΣ ????
ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ ΑΛΛΟΥ ???
ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝ ????
ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙ Ο nass ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΕΡΙ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΣΤΟ WRC ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ.
ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ FORD Ο SOLA (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ) ΑΝΑΓΚΑΖΟΤΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΣΤΗΝ Ν.ΖΗΛΑΝΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΤΡΕΧΕΙ Ο KRESTA ΘΑ ΧΡΕΩΘΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ 20 ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΟΙΝΗΣ ????
ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ ΑΛΛΟΥ ???
ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝ ????
ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙ Ο nass ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΕΡΙ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΣΤΟ WRC ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ.
ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ FORD Ο SOLA (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ) ΑΝΑΓΚΑΖΟΤΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΣΤΗΝ Ν.ΖΗΛΑΝΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΤΡΕΧΕΙ Ο KRESTA ΘΑ ΧΡΕΩΘΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ 20 ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΟΙΝΗΣ ????
ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ ΑΛΛΟΥ ???
ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝ ????
ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙ Ο nass ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ο κανονισμός του WRC αναφέρει: Cars entered by a manufacturer must be equipped with the same engine for rallies which are paired
οπότε αυτό που ελέγχεται και τιμωρείται είναι το αυτοκίνητο και όχι ο οδηγός.
-
Οπότε του τραβάει μια στούκα στο βουνό να του δείξει του σκασμένου!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Οπότε του τραβάει μια στούκα στο βουνό να του δείξει του σκασμένου!!ΣΩΣΤΟΣ Ο Tabs !!!!!
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Η ποινή θα γίνει μάλλον 1 λεπτό. Αν καταστρέψει και 2ο κινητήρα πριν ολοκληρώσει τους 2 αγώνες, ποια θα είναι η ποινή? 2 λέπτά? Παραπάνω?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Η ποινή θα γίνει μάλλον 1 λεπτό. Αν καταστρέψει και 2ο κινητήρα πριν ολοκληρώσει τους 2 αγώνες, ποια θα είναι η ποινή? 2 λέπτά? Παραπάνω?Τίποτα, αφού οι άρτιοι αγώνες αυτός ζευγαρώνουν με τον προηγούμενο περιττό, και όχι με τον επόμενο περιττό.
Αντίθετα για τους περιττούς που ζευγαρώνουν με τον επόμενο άρτιο.Όποιος έχει συμβόλαιο για 2ο, 4ο, 6ο κλπ αγώνα είναι μεγάλη κοροϊδάρα που είτε παλιό κινητήρα θα έχει, είτε σομπρέρο πριν τη ράμπα εκκίνησης, ενώ σε το γατόνι συνάδελφος κάθε 1ο 3ο 5ο θα έχει φρέσκο κινητήρα και μόνο αυτός θα φταίει για τα όποια καπέλα του...
-
Aχα, δηλαδη στο Ακροπολις που θα έρθουν με κινητήρες απο την Τουρκία θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο θα αντεξουν στις υψηλες θερμοκρασίες!! Επιτρέπετε η αλλαγή κινητήρα ή μέρος του, στον δευτερο αγώνα της σειρας ετσι ώστε να συνεχίσει το αυτοκίνητο με την διαδικασία του superally;;
-
Η αλλαγή κινητήρα κατά τη διάρκεια του αγώνα απαγορεύεται.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η αλλαγή κινητήρα κατά τη διάρκεια του αγώνα απαγορεύεται.Ωχ ωχ, προβλέπω αποδεκατισμό στα Κυπρου και Ακρόπολις που είναι δευτερα μετα τα Σαρδηνίας και Τουρκίας
-
Εγω προβλεπω καπελα να μοιραζονται πολλα κ αδιακριτως πριν απο εκκινησης κατα τα μεσα της σεζον.
Γιατι αυτη η ταση να γινει η F1 κ το WRC endurance? Δεν καταλαβαινω.
Απορια: Τα μοτερ σφραγιζονται τωρα?
--EDIT-- Μπορει να γινουν επισκευες-συντηρηση σε turbo ή σε καποια αλλα parts του μοτερ?
-
Οι κινητήρες σφραγίζονται στον τεχνικό έλεγχο του πρώτου αγώνα κάθε ζευγαριού και ελέγχονται στον τεχνικό έλεγχο του δεύτερου. Δεν επιτρέπεται να σπάσει η σφραγίδα παρά μόνο για αλλαγή κάρτερ (υπό επίβλεψη).
Σε κάθε αγώνα σφραγίζονται εκ νέου κιβώτια & διαφορικά, Turbo (άρα σε αυτά τα κομμάτια δεν υπάρχει δυνατότητα επισκευής παρά μόνο αλλαγής με το 'ανταλλακτικό') και τμήματα της ανάρτησης (υποπλαίσια).
Οσο για την ερώτηση 'γιατί να γίνει η F1 και το WRC endurance' η απάντηση είναι 'κόστος'. Εξάλλου για να πω την αλήθεια δεν με πολυπειράζει να μη βγάζει ένα μοτέρ F1 950 ίππους αλλά 900, εφόσον έτσι και αλλιώς αυτό ισχύει για όλους (και σίγουρα μέχρι τα μέσα της χρονιάς, για να μην πω από τώρα, θα έχουν ξαναβρει τα χαμένα άλογα μέσω της εξέλιξης) και το συν της υπόθεσης είναι η δυνατότητα περισσότερων να συμμετέχουν.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οσο για την ερώτηση 'γιατί να γίνει η F1 και το WRC endurance' η απάντηση είναι 'κόστος'. Εξάλλου για να πω την αλήθεια δεν με πολυπειράζει να μη βγάζει ένα μοτέρ F1 950 ίππους αλλά 900, εφόσον έτσι και αλλιώς αυτό ισχύει για όλους (και σίγουρα μέχρι τα μέσα της χρονιάς, για να μην πω από τώρα, θα έχουν ξαναβρει τα χαμένα άλογα μέσω της εξέλιξης) και το συν της υπόθεσης είναι η δυνατότητα περισσότερων να συμμετέχουν.
Ναι αλλα αυτη η επισημη δικαιολογια της FIA δεν καταλαβαινω πως επιτυγχανεται με 19 GP κ 16 WRC rounds. Πως γινεται μειωση κοστους? Αν απο του χρονου περιοριστουν τα ηλεκτρονικα σκεπτομενα διαφορικα αυτο κ κοστος θα μειωσει αλλα κ θεαμα θα αυξησει.
Η ενσταση μου γενικοτερα ειναι οτι σε γενικες γραμμες προτεραιοτητα πρεπει να ειναι το θεαμα κ οχι το κοστος. Δεν λεω να μην λαμβανεται υποψη ο παραγοντας κοστος κ να πηγαινει sky high αλλα αυτο το οποιο προεχει ειναι το προσφερομενο θεαμα το οποιο ολοενα κ μειωνεται στην ελιτ του μηχανοκινητου αθλητισμου (WRC, F1).
Πιστευω γενικοτερα οι κινησεις που εχουν γινει ειναι για να βρουν αλλους τροπους να γεμιζουν τις τσεπες τους παρα για να μειωσουν κοστη κ να αυξησουν το θεαμα. -
Περισσότεροι αγώνες = περισσότερος τηλεοπτικός χρόνος = περισσότερες διαφημίσεις = περισσότερα έσοδα = μείωση κόστους μέσω αύξησης εσόδων...
Πρακτικά;
Ας μου πει κάποιος για ποιο λόγο να πάω να δω αγώνα Φ1 σε σχέση με λίγα χρόνια πριν μιας και Παρασκευή θα δω ελάχιστους γύρους, Σάββατο σχεδόν έναν από κάθε αμάξι, και Κυριακή έναν από κάθε αμάξι, συν τον αγώνα (χαλαρά όμως μην κουραστεί το μοτέρ... )
Ενώ παλιότερα θα έβλεπα δοκιμαστικά Παρασκευή (με ή χωρίς επίσημα χρονομετρημένα, δεν κολλάμε εκεί...), Σάββατο ελεύθερα και χρονομετρημένα (κανονικά, με πολλούς καλούς γύρους αρχικά, 'μόλις' μέχρι 4 καλούς αργότερα...), Κυριακή Γουόρμ απ και αγώνα!Αλλά είναι εκτός θεματικής ενότητας εδώ...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αλλά είναι εκτός θεματικής ενότητας εδώ...
Δικιο εχεις!
Που το γυρναω που το παω παλι εκει το καταληγω!
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΠΟΙΝΗΣ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ