-
..έστω και μισό:
*Eξορίζονται» για 8 ώρες τα οχήματα τροφοδοσίας
«Ολυμπιακό» ωράριο για το κέντρο της Aθήνας
Νέο, αυστηρότερο ωράριο για την τροφοδοσία των καταστημάτων που βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας και του Πειραιά προωθούν το υπουργείο Μεταφορών και τα άλλα συναρμόδια υπουργεία, για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των αστικών συγκοινωνιών.
Με το νέο «Ολυμπιακό» ωράριο, όλα τα οχήματα τροφοδοσίας θα «εξορίζονται» από το κέντρο της πρωτεύουσας για διάστημα - συνολικά - περίπου οχτώ ωρών, διευκολύνοντας έτσι (με την απουσία τους) την κυκλοφορία των αστικών λεωφορείων και των τρόλεϊ, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής.
Συγκεκριμένα, από τις 7.30 το πρωί μέχρι τις 12 το μεσημέρι και από τις 17.30 το απόγευμα μέχρι τις 21.00 το βράδυ, θα απαγορεύεται πλήρως η κίνηση όλων των οχημάτων τροφοδοσίας στο κέντρο της πρωτεύουσας. H τροφοδοσία των καταστημάτων θα γίνεται πλέον τη νύχτα, μετά τις 21.00 και μέχρι τις 7.30 το πρωί, ενώ στη διάρκεια της ημέρας θα επιτρέπεται μόνον στο διάστημα από τις 14.00 μέχρι τις 17.30 το απόγευμα. Πάντως, ο ανεφοδιασμός με φορτηγά έως και 3,5 τόνων θα επιτρέπεται και στο διάστημα από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 14.00 το απόγευμα. Το νέο ωράριο τροφοδοσίας των καταστημάτων έχει ήδη «καθυστερήσει», καθώς στους στόχους του υπουργείου Μεταφορών ήταν να εφαρμοσθεί μέχρι τα τέλη Μαρτίου. Ωστόσο, επειδή πρόκειται για απόφαση που αφορά και τα υπουργεία ΥΠΕΧΩΔΕ, Ανάπτυξης και Δημόσιας Τάξης έπρεπε να προηγηθεί διάλογος, προκειμένου να καταλήξουν στην τελική ρύθμιση. Από την πλευρά του υπουργείου Μεταφορών, αναφερόταν χθες ότι το νέο ωράριο θα εφαρμοσθεί μέσα στην άνοιξη ή το αργότερο στις αρχές του καλοκαιριού. *
-
..έστω και μισό:
*Eξορίζονται» για 8 ώρες τα οχήματα τροφοδοσίας
«Ολυμπιακό» ωράριο για το κέντρο της Aθήνας
Νέο, αυστηρότερο ωράριο για την τροφοδοσία των καταστημάτων που βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας και του Πειραιά προωθούν το υπουργείο Μεταφορών και τα άλλα συναρμόδια υπουργεία, για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των αστικών συγκοινωνιών.
Με το νέο «Ολυμπιακό» ωράριο, όλα τα οχήματα τροφοδοσίας θα «εξορίζονται» από το κέντρο της πρωτεύουσας για διάστημα - συνολικά - περίπου οχτώ ωρών, διευκολύνοντας έτσι (με την απουσία τους) την κυκλοφορία των αστικών λεωφορείων και των τρόλεϊ, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής.
Συγκεκριμένα, από τις 7.30 το πρωί μέχρι τις 12 το μεσημέρι και από τις 17.30 το απόγευμα μέχρι τις 21.00 το βράδυ, θα απαγορεύεται πλήρως η κίνηση όλων των οχημάτων τροφοδοσίας στο κέντρο της πρωτεύουσας. H τροφοδοσία των καταστημάτων θα γίνεται πλέον τη νύχτα, μετά τις 21.00 και μέχρι τις 7.30 το πρωί, ενώ στη διάρκεια της ημέρας θα επιτρέπεται μόνον στο διάστημα από τις 14.00 μέχρι τις 17.30 το απόγευμα. Πάντως, ο ανεφοδιασμός με φορτηγά έως και 3,5 τόνων θα επιτρέπεται και στο διάστημα από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 14.00 το απόγευμα. Το νέο ωράριο τροφοδοσίας των καταστημάτων έχει ήδη «καθυστερήσει», καθώς στους στόχους του υπουργείου Μεταφορών ήταν να εφαρμοσθεί μέχρι τα τέλη Μαρτίου. Ωστόσο, επειδή πρόκειται για απόφαση που αφορά και τα υπουργεία ΥΠΕΧΩΔΕ, Ανάπτυξης και Δημόσιας Τάξης έπρεπε να προηγηθεί διάλογος, προκειμένου να καταλήξουν στην τελική ρύθμιση. Από την πλευρά του υπουργείου Μεταφορών, αναφερόταν χθες ότι το νέο ωράριο θα εφαρμοσθεί μέσα στην άνοιξη ή το αργότερο στις αρχές του καλοκαιριού. *
-
..έστω και μισό:
*Eξορίζονται» για 8 ώρες τα οχήματα τροφοδοσίας
«Ολυμπιακό» ωράριο για το κέντρο της Aθήνας
Νέο, αυστηρότερο ωράριο για την τροφοδοσία των καταστημάτων που βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας και του Πειραιά προωθούν το υπουργείο Μεταφορών και τα άλλα συναρμόδια υπουργεία, για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των αστικών συγκοινωνιών.
Με το νέο «Ολυμπιακό» ωράριο, όλα τα οχήματα τροφοδοσίας θα «εξορίζονται» από το κέντρο της πρωτεύουσας για διάστημα - συνολικά - περίπου οχτώ ωρών, διευκολύνοντας έτσι (με την απουσία τους) την κυκλοφορία των αστικών λεωφορείων και των τρόλεϊ, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής.
Συγκεκριμένα, από τις 7.30 το πρωί μέχρι τις 12 το μεσημέρι και από τις 17.30 το απόγευμα μέχρι τις 21.00 το βράδυ, θα απαγορεύεται πλήρως η κίνηση όλων των οχημάτων τροφοδοσίας στο κέντρο της πρωτεύουσας. H τροφοδοσία των καταστημάτων θα γίνεται πλέον τη νύχτα, μετά τις 21.00 και μέχρι τις 7.30 το πρωί, ενώ στη διάρκεια της ημέρας θα επιτρέπεται μόνον στο διάστημα από τις 14.00 μέχρι τις 17.30 το απόγευμα. Πάντως, ο ανεφοδιασμός με φορτηγά έως και 3,5 τόνων θα επιτρέπεται και στο διάστημα από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 14.00 το απόγευμα. Το νέο ωράριο τροφοδοσίας των καταστημάτων έχει ήδη «καθυστερήσει», καθώς στους στόχους του υπουργείου Μεταφορών ήταν να εφαρμοσθεί μέχρι τα τέλη Μαρτίου. Ωστόσο, επειδή πρόκειται για απόφαση που αφορά και τα υπουργεία ΥΠΕΧΩΔΕ, Ανάπτυξης και Δημόσιας Τάξης έπρεπε να προηγηθεί διάλογος, προκειμένου να καταλήξουν στην τελική ρύθμιση. Από την πλευρά του υπουργείου Μεταφορών, αναφερόταν χθες ότι το νέο ωράριο θα εφαρμοσθεί μέσα στην άνοιξη ή το αργότερο στις αρχές του καλοκαιριού. *
-
Να εφαρμοστεί και στις άλλες πόλεις της Ελλάδος, μπας και ξαλαφρώσει το κυκλοφοριακό!
-
Σήμερα στη Θεσ/νίκη είχαν απεργία οι ταρίφες.
Αυτοί νομίζουν ότι μας τιμωρούν με την απεργία?!
Ανασάναμε επιτέλους!
Συστήνω στην κυβέρνηση ό,τι ζητάει το ταριφάτο να μην το κάνει, μπας και δούμε και άλλες άσπρες μέρες...
-
Καλό για εμάς, για όσους δουλεύουν? Απλά μαρτύριο...
-
Σιγά τα ωά! Θα περπατήσουμε λίγο να ξεσκουριάσουμε! Και θα κάνουμε και οικονομία!
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Σήμερα στη Θεσ/νίκη είχαν απεργία οι ταρίφες.Ναι... και οι παλιομαλ$%^ έβγαιναν με τα ταξί στις λωρίδες των λεωφορείων... και μαζεύονταν 15-20 λεωφορεία τρενάκι... και οι δρόμοι ήταν άδειοι, αλλά στις λεωφορειολωρίδες χαμός!!!! Αφού ΧΑΝΘ-Αριστοτέλους με τα πόδια το έκανα πιο γρήγορα από το λεωφορείο...
Τελικά, οι ταρίφες θέλουν πολύ ξύλο...
-
Ãéá íá äïýìå üìùò ãéá ðüóï êáéñü èá ôï êñáôÞóïõí áõôü ôï ìÝôñï.
Êáëü áêïýãåôáé ,áëëÜ ãéá ðüóï? -
Μήπως θα πρέπει κι εμείς οι πολίτες να απαιτούμε την επιβολή του;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τελικά, οι ταρίφες θέλουν πολύ ξύλο...
Ο πατέρας μου λέει ότι αν θέλω να πάω στον Παράδεισο, θα πρέπει να κάνω όσο πιο πολλές μπινιές γίνεται στους ταρίφες
Το τι κάνουν δε λέγεται!!!! Πληγή είναι οι αθεόφοβοι!
ΥΓ Καθημερινό κόλπο που κάνει τον ελεεινό ταρίφα από πίσω σου να αφρίσει: όταν δεις πορτοκαλί, πηγαίνεις όσο πιο σιγά γίνεται μέχρι να φτάσεις το φανάρι, και στη στιγμή που γίνεται κόκκινο φεύγεις βολίδα, αφήνοντας τον μισητό ταρίφα να βράζει κάτω από τα κόκκινα φανάρια... (χε χε χε )
-
Τελικά ο Λιάπης αποδεικνύεται πολύ καλός. Και εις ανώτερα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τελικά ο Λιάπης αποδεικνύεται πολύ καλός. Και εις ανώτερα. -
Αντιρρήσεις; Να τις ακούσουμε.
-
μην το πάμε πολιτικά μόνο, γιατί προβλέπω
-
Καποιος πηγε πολλά βήματα παραπέρα,εμείς πιστεύω δεν έχουμε τις υποδομές για κάτι τέτοιο,προς το παρόν τουλάχιστον:
*Σε μία πρωτοφανή απόφαση προχώρησε ο δήμαρχος του Παρισιού, κ. Μπερτράν Ντελανοέ. Αποφάσισε την απαγόρευση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης για να αποσυμφορήσει τις φραγμένες αρτηρίες του κέντρου της γαλλικής πρωτεύουσας.
Τα σχέδια του σοσιαλιστή δημάρχου Μπερτράν Ντελανοέ προβλέπουν ότι έως το 2012 - όταν το Παρίσι ελπίζει ότι θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες - μόνο οι κάτοικοι, τα λεωφορεία, τα φορτηγά που παραδίδουν εμπορεύματα και τα οχήματα πρώτης ανάγκης θα επιτρέπεται να μπαίνουν στο Κέντρο της γαλλικής πρωτεύουσας, μία ζώνη περίπου 8 τετραγωνικών χιλιομέτρων.
* -
Δεν είναι ακραιφνώς πολιτικό θέμα, για τον Υπουργό Μεταφορών μιλάμε. Θα ήθελα να τον συγκρίνουμε με τους προκατόχους του που άφησαν τα ΜΜΜ και την κυκλοφορία όπως ήταν από τη δεκαετία του 70.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Καποιος πηγε πολλά βήματα παραπέρα,εμείς πιστεύω δεν έχουμε τις υποδομές για κάτι τέτοιο,προς το παρόν τουλάχιστον:*Σε μία πρωτοφανή απόφαση προχώρησε ο δήμαρχος του Παρισιού, κ. Μπερτράν Ντελανοέ. Αποφάσισε την απαγόρευση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης για να αποσυμφορήσει τις φραγμένες αρτηρίες του κέντρου της γαλλικής πρωτεύουσας.
Τα σχέδια του σοσιαλιστή δημάρχου Μπερτράν Ντελανοέ προβλέπουν ότι έως το 2012 - όταν το Παρίσι ελπίζει ότι θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες - μόνο οι κάτοικοι, τα λεωφορεία, τα φορτηγά που παραδίδουν εμπορεύματα και τα οχήματα πρώτης ανάγκης θα επιτρέπεται να μπαίνουν στο Κέντρο της γαλλικής πρωτεύουσας, μία ζώνη περίπου 8 τετραγωνικών χιλιομέτρων.
Λίγο υπερέβαλε κι αυτός.
8 τετραγωνικά χλμ είναι πολλά! Δηλ αν κάποιος έρχεται με το αυτοκίνητο από τα προάστια (έχει κάθε δικαίωμα ο άνθρωπος αντί να παστωθεί στο λεωφορείο), θα πρέπει να το αφήσει έξω από αυτή τη ζώνη και μετά ή να κυνηγάει λεωφορείο, ταρίφ κτλ ή να περπατήσει ή να κουβαλάει μαζί του κι ένα ποδήλατο ή πατίνι ή σκλάβο με μεγάλες πλάτες -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αντιρρήσεις; Να τις ακούσουμε.Αν και δε νομίζω ότι ο χώρος προσφέρεται για πολιτικές συζητήσεις, πάμε:
τι έχει γίνει για Ολυμπιακή? ό,τι κάναν κι οι άλλοι
τραμ, προαστιακό? ενιαίο εισητήριο? το χαν πει οι άλλοι
στρουμφάκια? βγείτε παγανιά, μας λείπουν λεφτά, βλέπεις οι πασόκοι εφοριακοί κατεβάσαν τα στυλό.(κ μη μου πει κανείς ότι έτσι διασφαλίζεται ουσιαστικά η βελτίωση της ασφάλειας του πολίτη στο δρόμο)
Ελ. Βενιζέλο? το πουλάνε!!!
Συμβάσεις μετρό? Ας τις καθυστερήσουμε να τις 'φτιάξουμε' καλύτερες...(μαζί με αυτές του ΥΠΕΧΩΔΕ-βλέπε συναρμοδιότητα)
Τι έχει κάνει, τι έχει πει από **δική του **πρωτοβουλία?
Μπορεί να είναι δέσμιος άλλων, δε λέω αυτό, αλλά ο ένας και μοναδικός Υπουργός που προσπάθησε να τα βάλει με το κατεστημένο και να πρωτοτυπήσει ουσιαστικά, έχει όλο τον Ιατρικό σύλλογο εναντίον του...
-
Ενα σωστό βήμα..