-
Καλησπέρα σε όλους.
Σκοπεύω να μπω και εγώ στο χώρο του 4Χ4 και έχω κάποια ερωτήματα.
Κατ' αρχήν ενδιαφερόμουν για το X-TRAIL την Comfort έκδοση λόγω τιμής (26600). Χτες πήγα σε έναν εξουσιοδοτημένο Nissan όπου μου είπαν ότι η έκδοση comfort εξαντλήθηκε λόγω της τιμής που είχε και δε ξανα-εισαχθεί κάτι το οποίο διασταύρωσα και με τα κεντρικά σήμερα.
Έχει ακούσει κανείς λετομέριες για αυτό.
Τώρα να πω την αλήθεια έχω στραφεί προς το RAV4 το 5θυρο την φτηνή έκδοση χωρίς TRC και VSC. Είναι κακό που δεν κλειδώνει το διαφορικό και έχει μόνιμη τετρακίνηση σε σύγκριση με το X-TRAIL που έχει και το AUTO?
Γνώμες? -
Καλησπέρα σε όλους.
Σκοπεύω να μπω και εγώ στο χώρο του 4Χ4 και έχω κάποια ερωτήματα.
Κατ' αρχήν ενδιαφερόμουν για το X-TRAIL την Comfort έκδοση λόγω τιμής (26600). Χτες πήγα σε έναν εξουσιοδοτημένο Nissan όπου μου είπαν ότι η έκδοση comfort εξαντλήθηκε λόγω της τιμής που είχε και δε ξανα-εισαχθεί κάτι το οποίο διασταύρωσα και με τα κεντρικά σήμερα.
Έχει ακούσει κανείς λετομέριες για αυτό.
Τώρα να πω την αλήθεια έχω στραφεί προς το RAV4 το 5θυρο την φτηνή έκδοση χωρίς TRC και VSC. Είναι κακό που δεν κλειδώνει το διαφορικό και έχει μόνιμη τετρακίνηση σε σύγκριση με το X-TRAIL που έχει και το AUTO?
Γνώμες? -
Καλησπέρα σε όλους.
Σκοπεύω να μπω και εγώ στο χώρο του 4Χ4 και έχω κάποια ερωτήματα.
Κατ' αρχήν ενδιαφερόμουν για το X-TRAIL την Comfort έκδοση λόγω τιμής (26600). Χτες πήγα σε έναν εξουσιοδοτημένο Nissan όπου μου είπαν ότι η έκδοση comfort εξαντλήθηκε λόγω της τιμής που είχε και δε ξανα-εισαχθεί κάτι το οποίο διασταύρωσα και με τα κεντρικά σήμερα.
Έχει ακούσει κανείς λετομέριες για αυτό.
Τώρα να πω την αλήθεια έχω στραφεί προς το RAV4 το 5θυρο την φτηνή έκδοση χωρίς TRC και VSC. Είναι κακό που δεν κλειδώνει το διαφορικό και έχει μόνιμη τετρακίνηση σε σύγκριση με το X-TRAIL που έχει και το AUTO?
Γνώμες? -
Ο χρήστης G-C έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Σκοπεύω να μπω και εγώ στο χώρο του 4Χ4 και έχω κάποια ερωτήματα.
Κατ' αρχήν ενδιαφερόμουν για το X-TRAIL την Comfort έκδοση λόγω τιμής (26600). Χτες πήγα σε έναν εξουσιοδοτημένο Nissan όπου μου είπαν ότι η έκδοση comfort εξαντλήθηκε λόγω της τιμής που είχε και δε ξανα-εισαχθεί κάτι το οποίο διασταύρωσα και με τα κεντρικά σήμερα.
Έχει ακούσει κανείς λετομέριες για αυτό.
Τώρα να πω την αλήθεια έχω στραφεί προς το RAV4 το 5θυρο την φτηνή έκδοση χωρίς TRC και VSC. Είναι κακό που δεν κλειδώνει το διαφορικό και έχει μόνιμη τετρακίνηση σε σύγκριση με το X-TRAIL που έχει και το AUTO?
Γνώμες?Tο RAV έχει πραγματική τετρακίνηση με τρία διαφορικά. Το ότι δεν κλειδώνει το κεντρικό είναι ένα μειονέκτημα, αλλά το πίσω διαφορικό περιορισμέμνης ολίσθησης κάνει κάπως καλύτερα τα πράγματα...
-
meco περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό έχει η φτηνή έκδοση που σου λέω ή εννοείς το TRC που έχει η executive?
Σε σχέση με την τετρακίνηση το X-Trail μειωνεκτεί το RAV? -
Ο χρήστης G-C έγραψε:
meco περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό έχει η φτηνή έκδοση που σου λέω ή εννοείς το TRC που έχει η executive?
Σε σχέση με την τετρακίνηση το X-Trail μειωνεκτεί το RAV?Το φθηνο RAV εχει πισω διαφορικο τυπου torsen ενω οι ποιο ακριβες εκδοσεις αντι για αυτο εχουν τo TRC ......για μενα το Torsen ειναι καλυτερο ...
Μειωνεκτει καπως σε καποιες λιγο ποιο 'δυσκολες' που ισως χρειαστει το κλειδωμα που εχει το X-Trail ....αλλα ολα εξαρτωνται απο την χρηση που θελεις να κανεις στο αυτοκινητο .....
-
Ο χρήστης G-C έγραψε:
meco περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό έχει η φτηνή έκδοση που σου λέω ή εννοείς το TRC που έχει η executive?
Σε σχέση με την τετρακίνηση το X-Trail μειωνεκτεί το RAV?To RAV είναι πραγματικο τετρακίνητο με τρία διαφορικά. Περιορισμένης ολίσθησης πίσω διαφορικό έχουν οι εκδόσεις Base και Comfort του RAV. Exevutive Luxury έχουν το σύστημα TRC όπως έγραψες και εσύ και ο TLG.
Το X-trail είναι κατά βάση προσθιοκίνητο. Από εκεί και πέρα υπάρχει ένα διακόπτης ο οποίος έχει τρεις επιλογές.
Νormal (νομίζω) Εδώ το Χ-trail είναι προσθιοκίνητο.
Αuto: Σε αυτή τη θέση μόλις παραουσιαστεί απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς πηγαίνει ροπή-ισχύς (ότι θέλετε τέλος πάντων) στους πίσω. Το καλό με το σύστημα της Nissan είναι ότι έχει ΑΜΕΣΗ απόκριση και είναι περισσότερο προηγμένο τεχνολογικά σε σχέση με τα συστήματα άλλων εταιρειών.
Lock: Εδώ κλειδώνει ο συμπλέκτης και μεταδίδει σταθερά 57% της ροπής στους μπροστινούς τροχούς και 43% στους πίσω.Aυτή η 'τετρακίνηση' μπορεί να είναι καλή για να σε βγάλει από ένα κακό σημείο αλλά σε συνθήκες συνεχούς μειωμένης πρόσφυσης π.χ. κίνηση σε χιόνι ή άμμο μπορεί να αποδειχθεί λίγη και πολύ σύχνα μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε καταστροφή του συμπλέκτη.
Καταργήθηκε το Χ-TRAIL η Comfort έκδοση?