Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καταργήθηκε το Χ-TRAIL η Comfort έκδοση?
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Καταργήθηκε το Χ-TRAIL η Comfort έκδοση?
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    3
    6
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g-c last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.
      Σκοπεύω να μπω και εγώ στο χώρο του 4Χ4 και έχω κάποια ερωτήματα.
      Κατ' αρχήν ενδιαφερόμουν για το X-TRAIL την Comfort έκδοση λόγω τιμής (26600). Χτες πήγα σε έναν εξουσιοδοτημένο Nissan όπου μου είπαν ότι η έκδοση comfort εξαντλήθηκε λόγω της τιμής που είχε και δε ξανα-εισαχθεί κάτι το οποίο διασταύρωσα και με τα κεντρικά σήμερα.
      Έχει ακούσει κανείς λετομέριες για αυτό.
      Τώρα να πω την αλήθεια έχω στραφεί προς το RAV4 το 5θυρο την φτηνή έκδοση χωρίς TRC και VSC. Είναι κακό που δεν κλειδώνει το διαφορικό και έχει μόνιμη τετρακίνηση σε σύγκριση με το X-TRAIL που έχει και το AUTO?
      Γνώμες?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g-c last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.
        Σκοπεύω να μπω και εγώ στο χώρο του 4Χ4 και έχω κάποια ερωτήματα.
        Κατ' αρχήν ενδιαφερόμουν για το X-TRAIL την Comfort έκδοση λόγω τιμής (26600). Χτες πήγα σε έναν εξουσιοδοτημένο Nissan όπου μου είπαν ότι η έκδοση comfort εξαντλήθηκε λόγω της τιμής που είχε και δε ξανα-εισαχθεί κάτι το οποίο διασταύρωσα και με τα κεντρικά σήμερα.
        Έχει ακούσει κανείς λετομέριες για αυτό.
        Τώρα να πω την αλήθεια έχω στραφεί προς το RAV4 το 5θυρο την φτηνή έκδοση χωρίς TRC και VSC. Είναι κακό που δεν κλειδώνει το διαφορικό και έχει μόνιμη τετρακίνηση σε σύγκριση με το X-TRAIL που έχει και το AUTO?
        Γνώμες?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          g-c last edited by

          Καλησπέρα σε όλους.
          Σκοπεύω να μπω και εγώ στο χώρο του 4Χ4 και έχω κάποια ερωτήματα.
          Κατ' αρχήν ενδιαφερόμουν για το X-TRAIL την Comfort έκδοση λόγω τιμής (26600). Χτες πήγα σε έναν εξουσιοδοτημένο Nissan όπου μου είπαν ότι η έκδοση comfort εξαντλήθηκε λόγω της τιμής που είχε και δε ξανα-εισαχθεί κάτι το οποίο διασταύρωσα και με τα κεντρικά σήμερα.
          Έχει ακούσει κανείς λετομέριες για αυτό.
          Τώρα να πω την αλήθεια έχω στραφεί προς το RAV4 το 5θυρο την φτηνή έκδοση χωρίς TRC και VSC. Είναι κακό που δεν κλειδώνει το διαφορικό και έχει μόνιμη τετρακίνηση σε σύγκριση με το X-TRAIL που έχει και το AUTO?
          Γνώμες?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            Ο χρήστης G-C έγραψε:
            Καλησπέρα σε όλους.
            Σκοπεύω να μπω και εγώ στο χώρο του 4Χ4 και έχω κάποια ερωτήματα.
            Κατ' αρχήν ενδιαφερόμουν για το X-TRAIL την Comfort έκδοση λόγω τιμής (26600). Χτες πήγα σε έναν εξουσιοδοτημένο Nissan όπου μου είπαν ότι η έκδοση comfort εξαντλήθηκε λόγω της τιμής που είχε και δε ξανα-εισαχθεί κάτι το οποίο διασταύρωσα και με τα κεντρικά σήμερα.
            Έχει ακούσει κανείς λετομέριες για αυτό.
            Τώρα να πω την αλήθεια έχω στραφεί προς το RAV4 το 5θυρο την φτηνή έκδοση χωρίς TRC και VSC. Είναι κακό που δεν κλειδώνει το διαφορικό και έχει μόνιμη τετρακίνηση σε σύγκριση με το X-TRAIL που έχει και το AUTO?
            Γνώμες?

            Tο RAV έχει πραγματική τετρακίνηση με τρία διαφορικά. Το ότι δεν κλειδώνει το κεντρικό είναι ένα μειονέκτημα, αλλά το πίσω διαφορικό περιορισμέμνης ολίσθησης κάνει κάπως καλύτερα τα πράγματα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g-c last edited by

              meco περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό έχει η φτηνή έκδοση που σου λέω ή εννοείς το TRC που έχει η executive?
              Σε σχέση με την τετρακίνηση το X-Trail μειωνεκτεί το RAV?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tlg last edited by

                Ο χρήστης G-C έγραψε:
                meco περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό έχει η φτηνή έκδοση που σου λέω ή εννοείς το TRC που έχει η executive?
                Σε σχέση με την τετρακίνηση το X-Trail μειωνεκτεί το RAV?

                Το φθηνο RAV εχει πισω διαφορικο τυπου torsen ενω οι ποιο ακριβες εκδοσεις αντι για αυτο εχουν τo TRC ......για μενα το Torsen ειναι καλυτερο ...

                Μειωνεκτει καπως σε καποιες λιγο ποιο 'δυσκολες' που ισως χρειαστει το κλειδωμα που εχει το X-Trail ....αλλα ολα εξαρτωνται απο την χρηση που θελεις να κανεις στο αυτοκινητο .....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης G-C έγραψε:
                  meco περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό έχει η φτηνή έκδοση που σου λέω ή εννοείς το TRC που έχει η executive?
                  Σε σχέση με την τετρακίνηση το X-Trail μειωνεκτεί το RAV?

                  To RAV είναι πραγματικο τετρακίνητο με τρία διαφορικά. Περιορισμένης ολίσθησης πίσω διαφορικό έχουν οι εκδόσεις Base και Comfort του RAV. Exevutive Luxury έχουν το σύστημα TRC όπως έγραψες και εσύ και ο TLG.

                  Το X-trail είναι κατά βάση προσθιοκίνητο. Από εκεί και πέρα υπάρχει ένα διακόπτης ο οποίος έχει τρεις επιλογές.
                  Νormal (νομίζω) Εδώ το Χ-trail είναι προσθιοκίνητο.
                  Αuto: Σε αυτή τη θέση μόλις παραουσιαστεί απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς πηγαίνει ροπή-ισχύς (ότι θέλετε τέλος πάντων) στους πίσω. Το καλό με το σύστημα της Nissan είναι ότι έχει ΑΜΕΣΗ απόκριση και είναι περισσότερο προηγμένο τεχνολογικά σε σχέση με τα συστήματα άλλων εταιρειών.
                  Lock: Εδώ κλειδώνει ο συμπλέκτης και μεταδίδει σταθερά 57% της ροπής στους μπροστινούς τροχούς και 43% στους πίσω.

                  Aυτή η 'τετρακίνηση' μπορεί να είναι καλή για να σε βγάλει από ένα κακό σημείο αλλά σε συνθήκες συνεχούς μειωμένης πρόσφυσης π.χ. κίνηση σε χιόνι ή άμμο μπορεί να αποδειχθεί λίγη και πολύ σύχνα μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε καταστροφή του συμπλέκτη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr