-
GOLF 1600
-Στην παράδοση ο πωλητής μου είπε για τα πρώτα 1000 χλμ. να μην ξεπεράσω τις 3000 στροφές.
-Σ'ένα φίλο που πήρε το ίδιο ακριβώς του είπαν 1500.
-Όταν τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι δε χρειάζεται στρώσιμο αλλά αν θέλω ως τα 1500.
-Όταν πήρα τηλ και στην Αθήνα (Κοσμοκάρ) μου είπαν κι αυτοί ότι δε χρειάζεται στρώσιμο αλλά αν θέλω ως τις 3500 στροφές για τα πρώτα 15.000 (!) χλμ.Τι στο καλό να πιστέψω?
-
GOLF 1600
-Στην παράδοση ο πωλητής μου είπε για τα πρώτα 1000 χλμ. να μην ξεπεράσω τις 3000 στροφές.
-Σ'ένα φίλο που πήρε το ίδιο ακριβώς του είπαν 1500.
-Όταν τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι δε χρειάζεται στρώσιμο αλλά αν θέλω ως τα 1500.
-Όταν πήρα τηλ και στην Αθήνα (Κοσμοκάρ) μου είπαν κι αυτοί ότι δε χρειάζεται στρώσιμο αλλά αν θέλω ως τις 3500 στροφές για τα πρώτα 15.000 (!) χλμ.Τι στο καλό να πιστέψω?
-
GOLF 1600
-Στην παράδοση ο πωλητής μου είπε για τα πρώτα 1000 χλμ. να μην ξεπεράσω τις 3000 στροφές.
-Σ'ένα φίλο που πήρε το ίδιο ακριβώς του είπαν 1500.
-Όταν τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι δε χρειάζεται στρώσιμο αλλά αν θέλω ως τα 1500.
-Όταν πήρα τηλ και στην Αθήνα (Κοσμοκάρ) μου είπαν κι αυτοί ότι δε χρειάζεται στρώσιμο αλλά αν θέλω ως τις 3500 στροφές για τα πρώτα 15.000 (!) χλμ.Τι στο καλό να πιστέψω?
-
Σε μένα που έχω γαλλικό κουβαδάκι είπαν ότι δεν χρειάζεται καθόλου στρώσιμο. Άλλοι οδηγοί όμως μου συνέστησαν να το πάω για τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα μέχρι 3000-3500 στροφές, μέχρι τις 4000 στροφές για τα επόμενα 1000 χιλιόμετρα κι από εκεί κι έπειτα όσο τραβάει η ψυχή μου.
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
GOLF 1600-Στην παράδοση ο πωλητής μου είπε για τα πρώτα 1000 χλμ. να μην ξεπεράσω τις 3000 στροφές.
-Σ'ένα φίλο που πήρε το ίδιο ακριβώς του είπαν 1500.
-Όταν τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι δε χρειάζεται στρώσιμο αλλά αν θέλω ως τα 1500.
-Όταν πήρα τηλ και στην Αθήνα (Κοσμοκάρ) μου είπαν κι αυτοί ότι δε χρειάζεται στρώσιμο αλλά αν θέλω ως τις 3500 στροφές για τα πρώτα 15.000 (!) χλμ.Τι στο καλό να πιστέψω?
Καλορίζικο κατ αρχήν!Θυμάμαι πριν λίγα χρόνια κυκλοφορούσε ένας...Αλγόριθμος!Τα πρώτα 500 στις 3000, μετά άνοιγμα στις 5000, στη συνέχεια μέχρι 3500 κτλ.Κάτι τέτοιο ήταν, δε θυμάμαι ακριβώς.Δεν έχω βρεθεί στην (ευχάριστη) θέση να αγοράσω καινούργιο αλλά νομίζω οι κατασκευαστές λένε πως δε χρειάζεται πλέον και το προτείνουν προληπτικά.Κατά τη γνώμη μου ένας κινητήρας χρειάζεται στρώσιμο, για να αποκτήσουν τα μεταλλικά του μέρη την καλύτερη δυνατή εφαρμογή μεταξύ τους, λόγω μικροαπωλειών από τις διαστάσεις κτλ.Ο λόγος που οι κατασκευαστές δε το θεωρούν απαραίτητο είναι οι ανεπτυγμένες και ακριβείς γραμμές παραγωγής των σύγχρονων εργοστασίων.Αν ήμουν στη θέση σου θα το έστρωνα για 1500, καθαρά για προληπτικούς λόγους.Γρήγορα περνάνε.Δυο σαββατοκύριακα είναι!Στο κάτω κάτω αυτοκίνητο έιναι!Αξίζει προσοχή!
-
Λογικό μου ακούγεται αυτό.
Λέω ως τα 1500 να το κρατάω κάτω από τις 3000,
Μετά ως τα 2000 κάτω από τις 4000,
ε και μετά...άντε γεια! -
Στο ευρετήριο θεμάτων της ενότητας 'Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις' θα βρείτε τουλάχιστον τρία θέματα για το στρώσιμο. Αφού τα διαβάσετε διαλέξτε ένα από αυτά και συνεχίστε εκεί.
-
Α και κάτι επιπλέον:
κάτι τριγμοί που ακούγονται μερικές φορές (όταν περάσουν λίγα λεπτά και γύρω στις 2300-3000) είναι πάλι λόγω ότι είναι ακόμα καινούριο ή...κάτι σάπιο συμβαίνει?
- έχει μια μικρή απόκλιση προς τα αριστερά όταν κρατάω ίσιο το τιμόνι.
Τους πήρα τηλ και είπαν να περιμένω λίγα χλμ ακόμα (στα 750 είμαι τώρα) πριν τους το πάω για ευθυγράμμιση. ?
- έχει μια μικρή απόκλιση προς τα αριστερά όταν κρατάω ίσιο το τιμόνι.
ΣΤΡΩΣΙΜΟ κινητήρα?